honda city koniec produkcji

mjl

Honda traci charakter i klientów

Honda traci charakter i klientów

Amerykańską sprzedaż Hondy ciągnie Civic i Accord. Nic w tym dziwnego, ale pozostałe modele nie sprzedają się zgodnie z założeniami. Dlaczego?

Samochody z innej bajki | Baojun, Everus i Venucia

Czy tylko ja uważam, że tanie samochody niemodnych marek to najlepsze, co się w ostatnich latach przydarzyło motoryzacji?

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Niewielkie crossovery zdobywają coraz większą popularność mimo znikomych często zdolności terenowych. Jak połapać się w pełnej ich ofercie? Oto przewodnik z którym wszystko stanie się jasne

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

bodźcem dla klientów są "kratki", czyli auta z homologacją ciężarową, które do końca pozwalają na odliczenie 22% podatku VAT. Aby skorzystać z ulgi, trzeba się spieszyć, bo pula dostępnych w salonach, objętych nią modeli topnieje z dnia na dzień. Już dziś zakup niemieckich SUV-ów "z kratką

Ford F-150 King Ranch SuperCrew

końcu się przebiły. Nowa Navara, nowy Hilux, nowe Mitsubishi L200. Szybsze, cichsze, lepiej wykonane. Nieco lżejsze od terenówek, bardziej od nich oryginalne i dużo tańsze... Stop! Czując, że ulegamy magii pikapów, zmusiłem się, by spojrzeć na nie trzeźwym okiem: wciąż są głośne, wciąż tylko

Re: Audi A3 TDI czy nowa Honda Jazz,City?

miejscu: > kto produkuje owszem ma znaczenie ale wazniejsze jest kto zaprojektuje. dla > japonczykow jakosc to priorytet a audi robie takie ladne kolorowe torebki, > symaptyczne ladne autka na 2 lata i koniec Myślę, że jednak jesteś _bardzo uprzedzony_ (bez obrazy). A już tym tekstem o

Re: Honda traci charakter i klientów

Japonii,a Avensis w UK, taki Jazz czy City w Tajlandii,a nie jak Yaris w Francji. Ponadto zauwazcie też jedno- Toyota ,i kilka innych marek sprzedają dużo aut flotom samochodowym, mają programy flotowe,a Honda nie ma takiego programu,czemu się zresztą dziwię. A na koniec napiszę cos ciekawego.Mimo młodego

Re: Th*A__IL__A*nD & Syjamisci Do Syjamu !)

rozwijających się krajów Azji Płd.-Wsch. (wzrost produktu krajowego brutto w latach 90. średnio ok. 8%); obok nowoczesnych dziedzin przem. elektronicznego (podzespoły elektroniczne, odbiorniki tv, komputery), motoryzacyjnego (Honda, Yamaha), chem. (2. miejsce w świecie w produkcji kauczuku), włókienniczego