honda cr-z

Piotr Kozłowski

Opinie Moto.pl: Honda CR-V Hybrid. Trochę SUV, trochę minivan

Opinie Moto.pl: Honda CR-V Hybrid. Trochę SUV, trochę minivan

Honda CR-V łączy mocne strony SUV-a z najlepszymi cechami zapomnianych minivanów. I robi to zaskakująco dobrze.

Test Honda CR-V Hybrid - podąża własną drogą

Honda to jeden z istotnych graczy na światowym rynku motoryzacyjnym i przy okazji jeden z niewielu, działających samodzielnie. Dziś, przyjrzymy się z bliska modelowi, który bije rekordy sprzedaży na świecie i jest też lubiany przez polskich kierowców. Hondzie CR-V w najnowszej wersji Hybrid.

Światowy bestseller w Studiu Biznes. Honda CR-V doczekała się wersji Hybrid

Honda CR-V to jeden z najlepiej sprzedających się SUV-ów na całym świecie. W motoryzacyjnej części Studia Biznes Tomasz Korniejew przetestował dla was jej najciekawszą odmianę. Z innowacyjnym układem hybrydowym. Jak sprawuje się Honda CR-V Hybrid?

Opinie Moto.pl: Honda CR-V Hybrid. Sprawdziliśmy, jak działa hybryda w SUV-ie Hondy

Opinie Moto.pl: Honda CR-V Hybrid. Sprawdziliśmy, jak działa hybryda w SUV-ie Hondy

się z aktywnym życiem i ekologią, są symbolem nowoczesności. To wystarczy, aby każda propozycja w tej klasie odnosiła sukces. Tak też powinno być z nową Hondą CR-V, zwłaszcza, że jest ciekawym i udanym samochodem. „Zwykła” Honda CR-V z tradycyjnym źródłem napędu - turbodoładowanym

Honda CR-V - opinie Moto.pl. To auto tłumaczy, skąd wziął się fenomen SUV-ów

Honda CR-V - opinie Moto.pl. To auto tłumaczy, skąd wziął się fenomen SUV-ów

Najnowsza generacja Hondy CR-V podąża ścieżką wytyczoną przez poprzedników - to wzór praktycznego i rodzinnego SUV-a. Piąte wcielenie modelu dość mocno zmieniło wygląd. Nadwozie nabrało ostrzejszych, bardziej dynamicznych kształtów, pojawiły się przemodelowane zderzaki, masywniejsze nadkola i

Honda CR-V Hybrid - motoPremiera. Jeden z najpopularniejszych SUV-ów świata jako hybryda

Honda CR-V Hybrid - motoPremiera. Jeden z najpopularniejszych SUV-ów świata jako hybryda

Do tej pory Honda CR-V była w Polsce dostępna z bardzo chwalonym silnikiem benzynowym 1.5 VTEC TURBO. W tym roku do oferty dołączyła odmiana hybrydowa, która ma szansę jeszcze bardziej wyśrubować i tak imponujące wyniki sprzedaży SUV-a Japończyków. Jak działa układ hybrydowy w nowej Hondzie CR-V

Dlaczego Honda CR-V to jeden z najczęściej kupowanych SUV-ów na świecie?

Dlaczego Honda CR-V to jeden z najczęściej kupowanych SUV-ów na świecie?

W ostatnich latach w motoryzacji obserwujemy wyraźny wzrost popularności SUV-ów i crossoverów. Jednym z samochodów, który zdefiniował ten segment jest Honda CR-V. Japoński SUV pojawił się na rynku już w 1995 r. i z miejsca stał się bestsellerem. Honda CR-V praktycznie co roku melduje się w

Honda CR-V Hybrid - cennik 2019. Hybryda dołącza do oferty

Honda CR-V Hybrid - cennik 2019. Hybryda dołącza do oferty

Nowa Honda CR-V kosztuje w Polsce 109 900 złotych. To bazowa wersja wyposażenia Comfort z silnikiem benzynowym 1.5 VTEC (173 KM), napędem na przód oraz manualną skrzynią biegów. Więcej o cenach benzynowej Hondy CR-V i o tym jak wypada na tle konkurentów pisaliśmy w tym miejscu: Hybrydowa Honda CR-V

Nowa Honda CR-V - opinie Moto.pl. Wzór rodzinnego SUV-a

Nowa Honda CR-V - opinie Moto.pl. Wzór rodzinnego SUV-a

Honda CR-V to przemyślany produkt, który powstał dla sprecyzowanego klienta. To rodzinny SUV, w którym na pierwszym miejscu stoją przestronność i praktyczność. Nie jest to samochód dla miłośników ostrych zakrętów, sportowych emocji i dynamicznych przyspieszeń. W Hondzie CR-V liczy się miejsce na

Pierwszy oferowany w Europie SUV Hondy z napędem hybrydowym - sprawdzamy, czym CR-V Hybrid chce do siebie przekonać klientów

Pierwszy oferowany w Europie SUV Hondy z napędem hybrydowym - sprawdzamy, czym CR-V Hybrid chce do siebie przekonać klientów

Nowa Honda CR-V to SUV pod wieloma względami wzorowy. Ma muskularną sylwetkę, przestronny bagażnik z nietypowym dla SUV-ów niskim progiem załadunkowym, mnóstwo miejsca w kabinie, wiele nowoczesnych systemów wsparcia kierowcy, a poziom bezpieczeństwa oceniono w nim na pięć gwiazdek (niezależne testy

Nowa Honda CR-V 2019 - cennik. Na początek z silnikiem benzynowym

Nowa Honda CR-V 2019 - cennik. Na początek z silnikiem benzynowym

Pod maską nowej Hondy CR-V znajdziemy benzynowy silnik 1.5 VTEC TURBO, który zadebiutował w Civicu X. Parametry silnika zależą od wybranej skrzyni biegów: z ręczną skrzynią: 173 KM mocy przy 5600 obr./min i 220 Nm w zakresie od 1900 do 5000 obr./min, z CVT: 193 KM mocy przy 5600 obr./min i 243 Nm w

Honda CR-V | SUV, który wyznacza standardy

Honda CR-V | SUV, który wyznacza standardy

Honda CR-V to globalny bestseller. Kochają ją nie tylko Amerykanie, gdzie jest najlepiej sprzedającym się SUV-em, ale notuje świetne wyniki na całym świecie. W zeszłym roku Honda sprzedała aż 707 890 sztuk, co dało jej 9. miejsce na liście bestsellerów 2016 r.. Tak znakomita sprzedaż nie może

Honda CR-V III - opinie, niezawodność, najlepsze silniki

Honda CR-V III - opinie, niezawodność, najlepsze silniki

Honda CR-V - mała utrata wartości Znacznie mniejszą utratą wartości niż przebój Nissana prezentuje Honda CR-V trzeciej generacji. Za około 30 tysięcy złotych będziemy w stanie kupić egzemplarz pochodzący z lat 2007-2008 z przebiegiem rzędu 150-250 tysięcy kilometrów. Auto zadebiutowało w 2007 roku

Honda CR-V | Oto piąta generacja

Honda CR-V | Oto piąta generacja

Model CR-V jest już dostępny od dwóch dekad na rynku, a w samych Stanach Zjednoczonych dostarczono przez ten czas prawie 4 miliony egzemplarzy, co uczyniło ten model drugim najpopularniejszym w gamie Hondy. Również w Europie, a także na polskim rynku CR-V radzi sobie całkiem dobrze, mimo dość

Honda CR-V 1.6 i-DTEC | Test | Ostatni dzwonek

Honda CR-V 1.6 i-DTEC | Test | Ostatni dzwonek

Nowa Honda CR-V jest już dostępna w USA, a do Europy przyjedzie lada chwila. To więc ostatni dzwonek, żeby kupić aktualną generację. Zwłaszcza, że w salonach Hondy kuszą duże promocje. Czy warto?

Testujemy Hondę CR-V. "To mistrz praktyczności!"

Testujemy Hondę CR-V. "To mistrz praktyczności!"

Honda CR-V to globalny bestseller. Kochają ją nie tylko Amerykanie, gdzie jest najlepiej sprzedającym się SUV-em, ale notuje świetne wyniki na całym świecie. W zeszłym roku Honda sprzedała aż 707 890 sztuk, co dało jej 9. miejsce na liście bestsellerów 2016 r. Co więcej, w latach 2012, 2013, 2014 i

Honda CR-V 1.6 i-DTEC | Test | Ostatni dzwonek

Honda CR-V 1.6 i-DTEC | Test | Ostatni dzwonek

Honda CR-V to globalny bestseller. Kochają ją nie tylko Amerykanie, gdzie jest najlepiej sprzedającym się SUV-em, ale notuje świetne wyniki na całym świecie. W zeszłym roku Honda sprzedała aż 707 890 sztuk, co dało jej 9. miejsce na liście bestsellerów 2016 r. Masowy charakter modelu poczujemy już

Hybrydowa Honda CR-V we Frankfurcie. Nowy SUV nareszcie w Europie

Hybrydowa Honda CR-V we Frankfurcie. Nowy SUV nareszcie w Europie

Prototyp  Hondy CR-V Hybrid zadebiutuje podczas międzynarodowego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie. Sylwetka nowej generacji nawiązuje mocno do poprzednika i jest jego ewolucją. Nowy model jest większy, wyższy i dłuższy od poprzedniej wersji. Do tego otrzymał odświeżoną linię nadwozia i

Salon Paryż 2014 | Odświeżona Honda CR-V

Salon Paryż 2014 | Odświeżona Honda CR-V

LED i pokrywę bagażnika. Honda CR-V - ogłoszenia aut używanych Ponadto CR-V w wersji 4x4 zostanie wyposażony w mocniejszy silnik wysokoprężny 1.6 i-DTEC, który zastąpi dotychczasowy, większy motor 2.2 i-DTEC. Nowa wersja turbodiesla generuje 160 KM

Nowa Honda CR-V | Galeria

Nowa Honda CR-V | Galeria

Nieczęsto zdarza się, aby wersja produkcyjna była tak bardzo podobna do prototypu , jak w przypadku nowej Hondy CR-V. Z drugiej strony, już na pierwszy rzut oka widać, że styliści nie mieli dużo pracy. Ich zadaniem było unowocześnienie wyglądu

Honda CR-V do serwisu

Honda CR-V do serwisu

Honda Civic Type-R do serwisu Honda CR-V - ogłoszenia

Honda CR-V - bez rewolucji

Honda CR-V - bez rewolucji

Mniej drapieżności, więcej przeciętności - tak prezentuje się produkcyjna wersja Hondy CR-V w stosunku do ostatniego prototypu . Pierwszy rzut oka i widać, że styliści nie mieli dużo pracy. Ich zadaniem było unowocześnienie wyglądu przy

Honda CR-Z do serwisów

Honda CR-Z do serwisów

Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Honda Poland, w niektórych egzemplarzach modelu Honda CR-Z mogłoby potencjalnie wystąpić niekontrolowane ruszenie pojazdu. Samochód może kontynuować jazdę do przodu lub do tyłu w zależności od

Honda CR-V - Z nowym dieslem

Honda Civic | Pierwsza jazda Nowy wygląd, oszczędniejsze silniki i lepszy napęd na cztery koła - to mają być atuty nowego CR-V. Ale po kolei. Wraz ze zmianą designu Honda będzie nieco krótsza (+ 0,5 mm, 4,57 metra długości) i niższa (- 3 cm, 1,65

Honda CR-V od 94 900 zł

i-VTEC osiągająca 155 KM. Drugi to również dobrze znany Diesel - 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM. Trzecia jednostka natomiast jest nowością w gamie. To wysokoprężne, 120-konne 1.6. Mały Diesel dostępny będzie jednak dopiero od przyszłego roku. Najtańszą odmianę nowej Hondy CR-V

Jeździliśmy nową Hondą CR-V z hybrydowym źródłem napędu

aktywnym życiem i ekologią, są symbolem nowoczesności. To wystarczy, aby każda propozycja w tej klasie odnosiła sukces. Tak też powinno być z nową Hondą CR-V, zwłaszcza, że jest ciekawym i udanym samochodem. Honda CR-V jest dostępna w Polsce od kilku miesięcy „Zwykła” Honda CR-V z tradycyjnym

Honda CR-Z po siłce

Pod maskę Hondy CR-Z trafi czterocylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l. W centrum badawczo-rozwojowym w Tochigi trwają właśnie prace nad tą zupełnie nową jednostką. Dzięki doładowaniu oraz rozwiązaniom spod szyldu i-VTEC (m.in

Honda rezygnuje z modeli CR-Z i Insight

Honda zapowiada turbodoładowane silniki VTEC Honda CR-Z, czyli hybrydowe coupe, nawiązujące do kultowego modelu CRX, nie zdobyło sympatii klientów. Połączenie rzekomo sportowego charakteru z alternatywnym źródłem napędu okazało się totalną klapą

Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

Nowa Honda CR-V | Galeria Japończycy utrzymują, że widoczny na zdjęciach samochód to wersja przedprodukcyjna. Jego "cywilne" kształty każą przypuszczać, że odmiana produkcyjna będzie wręcz identyczna. Skąd zatem pomysł na nazwanie auta

Odświeżona Honda CR-V

: Amerykańska Odysseya 2010 - ZOBACZ TUTAJ Honda Insight 1.3 IMA - test wideo Samochody: Honda CR-V - ogłoszenia

Lifting Hondy CR-V

Póki co dysponujemy tylko jednym zdjęciem z prospektu zapowiadającego premierę "poprawionej" Hondy . Styliści japońskiego tym razem się nie popisali. Przedni zderzak, w porównaniu do obecnej wersji

Nowa Honda CR-V | Pierwsze zdjęcie

. Niestety nieznane są jak dotąd żadne szczegóły techniczne dotyczące nowego modelu. Te powinny pojawić się w przeciągu kilku dni. Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE: Używane: Honda CR-V (1995-2002) 39

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

Honda wykonała kawał dobrej roboty. Patrząc na nadwozie CR-V, widać, że mamy do czynienia z nowym modelem, ale auto jest na tyle podobne do poprzedniej generacji, że może liczyć na dobre skojarzenia ich właścicieli. Za podobieństwem stylistycznym idzie technika. Platforma jest

Salon Paryż 2012 | Honda CR-V w pełnej krasie

Honda CR-V do serwisu O nowej Hondzie CR-V wiadomo już całkiem sporo. Czwarta generacja popularnego crossovera przy niemal niezmienionej długości (457 cm), mierzy 165 cm wysokości, czyli jest o trzy cm niższa od poprzednika. Ten wymiar ma nie wpływać

Ile CRX'a w Hondzie CR-Z?

dziwić, że pracując nad małą, sportową hybrydą styliści garściami czerpali z kultowej klasyki. Znajomo klinowata Honda CR-Z jest szeroka, niska i ma krótko ścięty tył. Znakiem czasu są natomiast - dziś już niemal obowiązkowe - diody LED oraz liczne krągłości, które niestety niepotrzebnie ugrzeczniają

Honda CR-Z z silnikiem K20 | Wideo

Ekipa z LHT Performance postanowiła wyręczyć Hondę i zaszczepić do modelu CR-Z wysokoobrotową "wiertarkę" K20, znaną m.in. z Civica Type-R. Tak powstała Honda KR-Z. Co ciekawe, to nie pierwszy taki projekt tunera. Wcześniej podobną operację przeprowadzono na modelu

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Koniec europejskiej wersji Hondy Accord 2015 rok to ważny czas dla Hondy. W tym roku japoński producent całkowicie odnowi swoją gamę modelową. Poza zmodernizowanym CR-V, do oferty trafi także Civic po liftingu (w tym jego sportowa wersja Type-R), nowy

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

nawierzchniach oraz na drogach szutrowych. Samo prowadzenie CR-V nie budzi zastrzeżeń. Świetnie działa układ kierowniczy a podwozie, choć zapewnia wysoki komfort jazdy, bardzo stabilnie prowadzi samochód. Rekreacyjna Honda pierwszej generacji może z powodzeniem pełnić rolę auta

Honda CR-Z - taka powinna być od początku

Bliżej ideału - Mugen CR-Z iCF Choć nie zostało to nigdy powiedziane wprost, Honda CR-Z miała być duchowym następcą nieodżałowanego CRX-a. Mała, zwinna, szybka i dająca mnóstwo frajdy z jazdy. A że czasy mamy ekologiczne, auto zostało wyposażone w

Honda CR-Z od Mugena trafi do produkcji

Samochody z innej bajki | Honda w Japonii Choć nigdy nie zostało to powiedziane wprost, Honda CR-Z miała być duchowym następcą modelu CRX-a. Mała, zwinna, szybka i dająca mnóstwo frajdy z jazdy. Auto jest jednak zbyt ciężkie, by hybrydowy napęd mógł

Tokio 2009 | Honda CR-Z

Honda CR-Z nawiązuje wyglądem do drugiej generacji Hondy CRX z przełomu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Tym razem nie będzie tak sportowa, ma za to być bardziej przyjazna dla środowiska

Honda CR-Z na SEMA 2010

Hondę CR-Z . Jeśli wierzyć obietnicom, zmiany obejmą nie tylko wygląd auta, ale i układ wydechowy, dolotowy oraz hybrydowy zespół napędowy. Więcej szczegółów już niebawem. Honda CR-Z - coupe z listkiem - PIERWSZA JAZDA Honda Insight

Ile CRX-a w Hondzie CR-Z? | Wideo

ramach naszego porównania. Ile CRX-a w Hondzie CR-Z? bs ZOBACZ TAKŻE: Mugen CR-Z - tygrysy to polubią Honda CR-Z | Pierwsza jazda Honda CR-Z

Honda CR-Z od 85 900 zł

Dla przypomnienia, CR-Z to japońska hybryda Hondy o sportowym zacięciu. Napędzana jest przez tandem składający się ze 114-konnego silnika benzynowego o pojemności 1,5 l oraz małego silnika elektrycznego o mocy 14 KM. Na koła moment trafia za pośrednictwem sześciostopniowej

Honda CR-Z - test | Za kierownicą

osiągi, których niestety próżno szukać u następcy. Inżynierowie poszli tu w nieco innym kierunku. Jest to pomysł na sportowe emocje przy niewielkim apetycie na paliwo i niskiej emisji szkodliwych substancji. Pod maską nowej Hondy CR-Z zamontowano tandem złożony z silnika

Honda CR-Z z turbiną | Wideo

. Honda CR-Z - coupe z listkiem - PIERWSZA JAZDA Honda Insight 1.3 IMA - test wideo Samochody: Hyundai Tucson - ogłoszenia

Honda CR-Z - test | Pierwsza jazda

Honda zdmuchuje kurz z legendarnego CRX'a i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom tych, którzy szukają sportowych emocji w niedrogim wydaniu. Zewnętrzne podobieństwo obydwu modeli kryje jednak epokowe różnice. Sercem CR-Z nie jest już rykliwy VTEC, ale hybrydowy

Mitsubishi Outlander 2.0 vs Honda CR-V 2.0 - wciąż w dobrej formie

. Precyzja prowadzenia Pod maską Hondy pracuje silnik o podobnych parametrach do konkurenta. Ma dwa litry pojemności, 155 koni i 192 Nm dostępne przy 4300 obr./min. Połączono go jednak z manualną, 6-stopniową przekładnią, co w praktyce jest lepszym rozwiązaniem. Lżejszy o około 70 kilogramów CR-V przyspiesza

Honda CR-V i-CTDi

wyjaśnia drobne nieporozumienie. Honda wreszcie uznała konieczność zamontowania sześciobiegowej skrzyni. Accord jeszcze jej nie ma, a w CR-V po wrzuceniu szóstki wskazówka od razu ląduje niżej o 300 obrotów. Dla turbodiesla w trasie to akurat ma znaczenie. Sama praca skrzyni nie pozostawia nic do życzenia

Honda CR-Z | Hybryda przegra z mocnym coupe?

Salon Genewa 2015 | Honda Civic Type -R | Nareszcie ! Kiedy w 2010 roku Honda pokazała światu swoje najnowsze małe coupe nazwane CR-Z, nikt nie przejmował się napędem kombinowanym o niezbyt imponującej mocy 130 KM upchniętym pod maską. Wszyscy czekali

Honda CR-V FL | Ceny w Polsce | Nieco drożej

Honda wprowadzi inteligentny tempomat Za poprawioną stylistycznie i technicznie Hondę CR-V trzeba teraz zapłacić przynajmniej 97 500 zł. To 700 zł więcej, niż kosztował zeszłoroczny model bez dodatkowych promocji. Za tę kwotę dostaniemy

Honda CR-V 2.2i-CTDi - z dieslem

, błotnistym leśnym dukcie. Atutem Hondy CR-V z dieslem jest niskie zużycie paliwa, które według danych producenta ma wynosić średnio 6,7 l/100 km. Opinia Auto+ Honda CR-V - obecna na rynku od 1995 roku - to sprawdzony i chętnie kupowany model. Z

Honda CR-V na kremowo

Pakiet obejmuje zmodyfikowaną konsolę środkową z miejscem na taksometr, dodatkowe oświetlenie wnętrza, alarm i inne koła. Oczywiście dostępny będzie jedyny możliwy, kremowy kolor. Napęd ma stanowić silnik diesla 2,2 l. o mocy 140 KM. Przydatny nie tylk

Odświeżona Honda CR-V - Wideo

zaczynają się od 103 400 zł. Więcej informacji o aucie znajdziecie tutaj . Teraz zapraszamy na film. Odświeżona Honda CR-V ZOBACZ TAKŻE: Honda CR-Z - Pierwsza jazda - ZOBACZ TUTAJ

Honda CR-Z na ostro

6,4 l/100 km w przypadku jazdy pozamiejskiej i wzrosnąć do 7,6 l/100 km w mieście. Niedawno pojawiło się jednak światełko w tunelu. Honda ze swoim nadwornym tunerem Mugenem planuje wypuszczenie na rynek modelu CR-Z w wersji Type R

Honda CR-Z jeszcze bardziej zadziorna

układ z cywilnej Hondy CR-Z. Pozwala on małej Hondzie rozpędzić się do setki w czasie 6,6 sek. Hybryda z dopiskiem RR będzie najprawdopodobniej posiadać jeszcze większy potencjał. Bartosz Sińczuk ZOBACZ TAKŻE: Mugen CR-Z w

Honda CR-Z dla singla i emeryta?

wnętrza, a dynamiczna sylwetka auta i jego ekologiczny aspekt nastraja pozytywnie podczas okazyjnych przejażdżek. Czy Hondzie udało się w CR-Z pogodzić potrzeby tak różnych grup klientów? Pokażą to wyniki sprzedaży. Zainteresowanie, jakie auto budzi na rodzimym rynku może

Honda CR-V vs. Subaru Forester | Test wideo

Honda CR-V vs. Subaru Forester - test wideo ZOBACZ TAKŻE: Zabytkowe Mercedesy w Mille Miglia 2011 Polskie zabytki lśnią jak nowe - GALERIA Maserati - ogłoszenia

Tu po prostu musiał wygrać SUV - wybraliście Uniwersalne Auto Roku 2018

Sportage Range Rover Sport SVR Audi Q8 Honda CR-V (ZWYCIĘZCA) Lexus NX Skoda Karoq BMW X2 Hyundai Santa Fe Lexus RX L SsangYong Rexton BMW X4 Jeep Cherokee Mazda CX-5 Suzuki Vitara Cupra Ateca Jeep Renegade Mitsubishi Eclipse Cross Toyota Land Cruiser Dacia Duster Jeep Wrangler Opel Combo Life Volkswagen

Honda CR-V (1995-2006) - opinie Moto.pl

Kto powinien zainteresować się Hondą CR-V? Ten kto chce wozić rodzinę nie tylko po utwardzonych drogach. Zjechanie z asfaltu nie grozi większymi komplikacjami, bo CR-V ma spory prześwit i napęd obu osi. Zwykle napędzane są koła przednie, ale na bezdrożach, gdy system Real Time

Honda CR-V

Honda CR-V Wynik testu zderzeniowego: **** Wynik testu zderzenia z pieszym: *** Zderzenie czołowe: 69 proc. pkt. Zderzenie boczne: 83 proc

CR-Z bez dachu?

Według posiadanych przez nas informacji, Japończycy nie planują poszerzenia palety nadwozi modelu CR-Z o otwartą wersję. Nie przeszkodziło to jednak producentowi zabawek w stworzeniu miniaturki takiego auta. Jak myślicie, czy Honda powinna pomyśleć o

Honda CR-V

Model również w innych krajach cieszy się dużym powodzeniem. To już druga generacja samochodu o tej nazwie - pierwsza zadebiutowała w 1995 r., druga dwa lata temu. Model CR-V z samonośnym, pięciomiejscowym nadwoziem dostępny jest u nas w jednej odmianie silnikowej w wersji z

Honda CR-V vs. Mitsubishi Outlander - Gry i zabawy w terenie

zsiadłego mleka. Podróżując nową Hondą CR-V trochę się wyróżniam, ale trzeba przyznać, że Niemcy już dawno przekonali się do japońskich samochodów. Jeszcze kilkanaście lat temu z lekceważeniem nazywali je jednorazówkami, dzisiaj przyznają, że "japończyki" są niezawodne, dobrze wykonane, a nawet

Honda Connect | System multimedialny dla Europy

Salon Paryż 2014 | Odświeżona Honda CR-V Honda Connect działa w oparciu o system operacyjny Android 4.0.4, dzięki czemu wszystkie operacje można wykonywać za pomocą gestów znanych ze smartfonów, czyli szczypania, przewijania i stukania. Wyświetlacz

Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

tygodniu było nudno. My chcieliśmy wyróżnić dwie ważne nowości - Seat odświeżył lubianego w Polsce Leona, a Honda zaprezentowała nową generację modelu CR-V. Pojawiło się też kilka ciekawych informacji z polskiego rynku. 650 milionów złotych - tyle Toyota zainwestuje w dwie

Honda lepsza od Suzuki

jakiś inny powód? Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE: Używane: Honda CR-V (1995-2002) Używane: Suzuki Grand Vitara (1997-2005) Honda CR-V - ogłoszenia

Salon Genewa 2013 | Nowości Hondy

diesle, to z pojemnością poniżej dwóch litrów. Właśnie taki (1.6 i-DTEC) jesienią zadebiutuje w modelu CR-V, którego Honda również przywiezie do Genewy. Ten sam silnik dostępny jest już w Civicu i sprawuje się w nim doskonale. Więcej o silniku przeczytasz tutaj

Mugen CR-Z - tygrysy to polubią

to? Mugen CR-Z zadebiutuje w lipcu podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Co dalej z pikantnym coupe? Kiedy trafi na ulice? Honda nie ma jeszcze sprecyzowanych planów. ZOBACZ TAKŻE: Honda CR-Z od 85 900 zł

Bestsellery roku 2016 r. | Na szczycie nie Corolla, nie Golf, a...

całym świecie.   fot. Toyota | Na zdjęciach "Ravka" w wersji hybrydowej fot. Toyota | W Polsce wersja hybrydowa odpowiada już za ponad połowę sprzedanych SUV-ów   Liczba sprzedanych aut: 707 890 Zmiana w porównaniu z 2015 r.: +2,3% Do tej pory to właśnie Honda CR-V była

Honda WR-V | Zupełnie nowy crossover

Mały crossover Hondy oficjalnie zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo już 8 listopada. Do sprzedaży ma wejść na początku 2017 r.,a miejsce prezentacji wskazuje na najważniejszy rynek zbytu małego SUV-a. W pierwszej kolejności WR-V ruszy bowiem na podbój Ameryki Południowej. Honda nie

Bliżej ideału: Mugen CR-Z iCF

Ile CRX'a w Hondzie CR-Z? Według pierwszych zapowiedzi Mugen miał gwarantować 200 KM, czyniąc z hybrydy małego potwora. Ostatecznie skończyło się na mocy 175 KM, ale nie ma czego żałować. Już ta moc potrafi wystrzelić Hondę CR-Z do setki w czasie 6,1

Mugen CR-Z na żywo | Wideo

Honda CR-Z | Pierwsza jazda Do codziennej jazdy po mieście, moc rozwijana przez "zwykłego" CR-Z'a w zupełności wystarcza. W trybie "Sport" - i najlepiej bez zbędnego balastu na pokładzie - może nawet odrobinę poszaleć. Jednak od

CR-Z w zbliżeniu - WIDEO

124 KM mechaniczne rozwijane przez hybrydowy napęd to dzisiejszych czasach niezbyt imponujący wynik. Podobnie, jak sprint do setki trwający niemal 10 sekund. Jednak Honda zapowiedziała już, że pracuje nad

Pojedynek używanych | Vitara vs CR-V

w terenie też ustępują tym ostatnim, ale nie do tego zostały stworzone. Honda CR-V CR-V to jeden z najmniej terenowych SUVów na świecie. Producent nigdy nie ukrywał, że napęd obu osi w tym aucie służy jedynie polepszeniu trakcji na śliskiej

Nissan sypnął rabatami. Największe daje na X-Traila

Zwykle cennik X-Traila otwierała kwota 102 tys. zł. Ale właśnie została zmieniona. Teraz topowy SUV Nissana dostępny jest z rabatami i pakietami specjalnymi, na których łącznie można zyskać do 23 tys. zł. Warto pamiętać, że w bazowej wersji Visia standardowe wyposażenie obejmuje między innym

Genewa 2010 | Hybrydowy potomek Hondy CRX

Japończycy obiecują, że mimo ekologicznej koncepcji jazda CR-Z zapewni kierowcy nieprzemijający uśmiech. Na wrażenia musimy jednak poczekać do prezentacji modelu w Europie. Co już dziś wiadomo o nowej Hondzie? Pod

Pierwsza jazda nową Hondą Jazz i Hondą Civic z dieslem 1.6 i-DTEC - Kosmetyczne zmiany

. Benzynowy, wolnossący silnik Jazza chętnie wkręca się na obroty i stosunkowo żywiołowo reaguje na dociskanie gazu powyżej 4 tysięcy obr./min. Towarzyszy temu dość natarczywy dźwięk dobiegający spod maski. Niestety, pozbawiony jakichkolwiek oznak sportowego brzmienia. A szkoda, bo potencjał Honda ma spory

Honda rośnie w hybrydową siłę

Hyundai Veloster , który według Koreańczyków miał być pierwszym autem sportowo-ekologicznym będzie musiał zrzec się tego tytułu na rzecz Japończyków. Tak jak w dotychczasowych hybrydach Hondy , w CR-Z i w Jazzie zostanie

Szykuje się wysyp crossoverów

należy tłumaczyć jedną i to niezbyt trafioną wersją silnikową. Brak zainteresowania modelem HR-V nie zraził Hondy. Już w przyszłym roku firma chce pokazać całkiem nowy model pośredni pomiędzy Civikiem i SUVem CR-V. EcoSport | mały crossover Forda

Najnowsze wyniki zderzeniowe Euro NCAP

MAŁE TERENÓWKI Honda CR-V - Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 4 gwiazdki - Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 4 gwiazdki - Bezpieczeństwo pieszych: 2 gwiazdki

Gorączka wyprzedaży w salonach

Citroen DS5 | Galeria Honda Wyprzedaż rocznika 2011: - Jazz - rabat 4 000 zł, - Civic 5d i Type S - rabat 8 000 zł, - Civic 4d - rabat 7 000 zł, - Accord i Accord Tourer - rabat 8 000 zł, - CR-V - rabat do 12 000 zł

Numer 5/2005

Opel Meriva 1.7 CDTI - ze 100-konną jednostką zapewnia większą przyjemność z jazdy Pierwsza jazda Honda CR-V 2.2i-CTDi - diesel receptą na długowieczność Minikonfrontacja M-B Viano 2.2 CDI i VW

Honda SUV e:prototype. Elektryczny SUV Hondy trafi do sprzedaży w 2022 roku

jej trzon będą stanowiły cztery samochody: Jazz, Civic oraz dwa SUV-y HR-V i CR-V. Każdy z bezobsługowym napędem hybrydowym, który sprawdza się bardzo dobrze, ale nie zastąpi elektrycznego klientom, którzy są gotowi na skok do głębokiej wody. Oprócz wizerunkowej Hondy e, firma potrzebuje w Europie

Honda CR-Z pomarańczowe opony!

www.motokobiety.pl/Honda,CRZ,w,wersji,pr,1203.html Jak podoba wam się taka wizja hondy? Auto wyszło spod ręki Intersection

Honda CR-Z na ostro

Nowa Honda zdecydowanie zawiodła fanów, szczególnie tych czekających na następcę CRX. Dali by sobie spokój z ta śmieszną ekologią zwłaszcza w modelach, które aspirują do miana sportowych aut. przecież to śmieszne. Inne marki już chyba zrozumiały, że ludziom się to nie podoba. Ekologiczne auta

Honda CR-Z do serwisów

o matko będą korki pod serwisami :) W całym kraju chyba ze 20 aut się łapie na ten nawrot?

Honda CR-Z po siłce

Sądziłem, że japończycy nie używają turbo ze względu na problemy z trwałością..., ale z tego co powyżej wynika, że albo je pokonali, albo są mitem. Tak czy owak nowy rodzinny Civic 5-d z silnikiem 160 KM bedzie łakomym kąskiem. Jeśli design nowej generacji będzie nieco bardziej powściągliwy, to

Tokio 2009 | Honda CR-Z

Wygląda świetnie. Aż żal takie auto poświęcać na ołtażu ekologii. Jakby się uparli, to z silnika Insighta wyciągną dobrze ponad 100 KM bez żadnych turbinek, ale ten silniczek elektryczny w systemie IMA nie wydaje się zbyt podatny na rasowanie. No i CVT trzeba przeprogramować, albo choćby dodać

Ile CRX-a w Hondzie CR-Z?

Filmik fajny, ale nic nie mówiący. Przydałby się komentarz, jakieś wrażenia z jazdy obydwoma samochodami, porównanie spalania, przyspieszenia (nie tylko na papierze), etc. W obecnym kształcie jest to zmarnowane 3:30 z życia - nadal nie wiem "Ile CRX-a w Hondzie CR-Z?"...

Honda CR-Z | Pierwsza jazda

A mi się podoba fajny stateczek honda to jednak honda -- mojeauto-robert.blogspot.com/

Honda CR-V

Jak sie sprawuje Honda CR-V? Czy jest ktos posiadaczem tego modelu Hondy?

Honda CR-Z po siłce

Jeśli przeciek jest prawdziwy, to Honda odkłada swoją ekologiczną cnotę na lepsze czasy i wraca do zabawy. Problem w tym, że Honda nie ma w zwyczaju robić takich zakrętów, a w dodatku jest bardzo szczelną firmą i oprócz wniosków z jakichś szpiegowskich zdjęć właściwie nic o jej planach nie można

honda cr 500

witam wszystkich. Co sadzicie na temat tego moto-honda cr500 ???

Honda CR-Z dla singla i emeryta?

bez jaj. potencjał CR-Z ma się nijak do benzynowego civica 1.8. zbiera się to całkiem inaczej, i jednak benzyniak jest szybszy - ale może i mniej eko....tyle że jak się ciśnie w mieście to nie ma znaczenia.

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

To, ze honda nazywa CR-Z nastepca CRX jest dla mnie zrozumiale. CRX fajny, maly, sportowy samochod, ktory sprzedawal sie niezle, a przy tym obrosl swoista legenda. Zastanawia mnie tylko, ze juz ktorys raz z rzedu czytam artykul, w ktorym dziennikarze powtarzaja ten poglad. I nikt sie nawet nie

Toyota CR-Z???

Honda już jakiś czas temu pokazała wersję koncepcyjną hybrydowego samochodu sportowego CR-Z, niedługo zacznie go sprzedawać. Toyota się obudziła i pewnie pójdzie tym samym tropem. Bycie największą firmą samochodową świata nie skłania do ryzykanckiej innowacyjności.

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

Trochę szkoda bo myślałem że CR-Z nawiąże godną walkę z Megane Coupe i Volkswagenem Scirocco a tu taki klops. Nie ma co ale Honda się nie popisała i to napewno nie jest godny następca CRXa

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

heh, a testu video nie robliście ?..:) Dupa nie Honda,. niech tam wsadzą porządny silnik , coby zrównoważyć ten całkiem przyzwoity design (świetne wnętrze...) "Jeżeli mimo wszystko nie zadowolą was osiągi tego auta, CR-Z sprawi wam wiele radości podczas jazdy. " bla bla bla .. dlaczego

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

Honda CR-Z, którą w pierwszej jeździe miał też www.autosalonpomorski.pl, jest najlepszym przykładem jak ta marka odskoczyła do przodu Toyocie - prekursorowi napędów hybrydowych. Odskoczyła także sobie, jeśli porównać ją z modelem Insight 1.3, który też przetestowali na wspomnianym portalu. Tam

Re: Honda CR-Z do serwisów

żeby nie było: lubię Hondy i mam Hondę ale CRZ mnie śmieszy a w każdym razie budzi ambiwalentne uczucia. Byłem na jeździe, wnętrze super, jazda jak przeciętnym 1.4-1.5 o mocy ok. 100-110 KM. Czyli ktoś tu z czymś nie trafił. Mały, niepraktyczny, niby ekologiczny samochodzik 2-osobowy, drogi i

Re: Honda CR-Z na ostro

Jeśli chodzi o zużycie paliwa to CR-Z spala tyle co Civic 1,5 bez napędu hybrydowego. Jest ładny, ale spalanie jest na zbyt wysokim poziomie.

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

podziwiam ludzi, którzy do tego stopnia dali sobie zryć beret jakąś tam "ekologią" i kupili to auto... Przez tydzień jeździłem wypozyszczonym CR-Z i śmiało po tym doświadczeniu mogę powiedzieć, zę to jest dramat a nie samochód.. Zero widoczności bo tak wyprofilowali tylnią szybę, złużycie w mieście

Ile CRX'a w Hondzie CR-Z?

dość by przywieźć z Wisły do domu puchar rajdu dziennikarzy. Crx góruje nad późniejszymi podobnymi Jej urządzeniami brakiem wspomagania kierownicy

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

Może zmądrzeją i zrobią CR-Z type-r z silnikiem 1.8-2.0 o mocy 200-225KM...

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

coupe, z tym, że z silnikami od 2.5L wzwyż. Na renderach wygląda o niebo lepiej, niż CRZ. Mam nadzieję, że będzie możliwość jazdy tylko na silniku elektrycznym. 10zł miesięcznie na dojazdy do pracy i z powrotem, to brzmi fajnie. A jak przyjdzie ochota przycisnąć, to dołączy się benzynowy.

Re: Honda CR-Z na ostro

Ale silnik elektryczny i aku ważą swoje. Nadwyżka momentu idzie na rozpędzanie zbędnych kilogramów. Nie sądzę, żeby takim hybrydowym CR-Z z nadwagą (ile by nie miał KM i Nm) jeździło się lepiej jak lżejszą wersją bez 'elektryki' - patrz jak zachowują się furki z cięższymi ropniakami pod maską.

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

i bogatsze wyposażenie. CRX drugiej generacji z dwuwałkowym V-TEC ważył ponad tonę. Zresztą zawsze CRX ważył podobnie, jak trzydrzwiowy Civic i to się nawet specjalnie nie zmieniło, bo CR-Z jest o jakieś 60 kg cięższy od podstawowego Civica 1.4. Taki przyrost masy rzeczywiście można przypisać

Re: Honda CR-Z po siłce

Brawo! Ale i nie brawo :( Dobrze że mocniejsza ale tez nietypowo jak na Hondę nieprzypadkowa pojemność 1.6 plus turbina. W stanach jest Acura, nie pamiętam modelu taki niewielki SUV - chyba RDX - ma jako jedyna obecna Honda silnik turbo. 2.3 230 KM

Re: Honda CR-Z na ostro

R1!!! Czym Ty jeżdzidz?? nie porównuj proszę forda i vw do HONDY jeżdżę crx z 89r. Mało co mnie dogania... z hybrydą honda trochę szaleje zgodzę się ... ale wierzmy w mądrość Japończyków jak powstnie TYPE R to nie jeden fan niemieckiej motoryzacjii zostanie z tyłu i poczuje moc 98 oktanowej

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

honda to syf tak jak i inne Japonce!!! Ilosc konikow o tym swiadczy. Slyszeliscie o ,,Niezawodnosci" Lexusow ??? Japonce musza uczyc sie produkowac samochody od Niemcow a nie od Chinczykow ! Jakosc made in Japan??? Po dwoch latach problemow z Honda civic- nigdy wiecej Japoncow !Niemieckie nie

Re: Honda CR-Z na ostro

No to spoko aż 200 KM w TypeR ??? Honda niedługo podzieli los Toyoty. Kiedy Ford ma auto 305 konne, VW ma 270 KM i jest szybszy od Forda, to Honda sobie buduje toczydełko na prąd z moca ledwo 200 KM i nazywa to następcą CRXa ;-))

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Obecna Honda Civic jest ładniejsza, trudno o ładniejszy kompakt. Pewno przez to zwlekają z nowym Civiciem.

Re: Honda CR-Z po siłce

Ciekawe jakie będzie miała osiągi 200konna Honda bo przy podstawowej wesji 124konnej nie jest w stanie zawalczyć z VW Scirocco czy Megane coupe chociaż w Scirocco R moc już jest 270KM może Honda i na to odpowie ? Zobaczymy

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Nie za bardzo rozumiem korzyści płynące z silnika hybrydowego. W Mini Cooperze mam silnik benzynowy 1.6 o mocy 120KM i przyspiesza do setki o prawie sekundę szybciej (auto waży tyle co ta Honda), spalając w cyklu mieszanym średnio 7,6 l na 100km. Coś tu inżynierom Hondy nie wyszło;/

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

ekologia? Cała seria B18C o mocach 170-200 pali średnio 7,3 czyli w miare delikatna trasa. Nie wierzę tej całej ekologi i tym hybrydom. OK - zaufam jak wezmę CRZ na miasto i przy delikatnym obchodzeniu z gazem (2000 obrotów) spali tyle że szczeka mi opadnie czyli 5-6 litrów. To będzie rewolucja bo

Re: Honda CR-Z do serwisów

Już bmw próbowało wyprodukować porządną hybrydę i nie wyszło. Honda? Wolne żarty. Król jest tylko JEDEN. Tylko TOYOTA radzi sobie z tak zaawansowaną technologią ...

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Inne czasy inne auta. CRX to legenda więc każdemu następcy będzie ciężko mu dorównać. Może CRZ będzie chociaż mniej zawodny od CRX

Re: Honda CR-Z do serwisów

tak umiem i liczba 265 dotyczy chyba całej Europy Wschodniej. Jedyne jakie widziałem na polskich drogach to były salonowe pokazówki. Może właściciele tak się hybrydują w tych CRZ i onanizują "ekologią" że gdzies po polach rzepaku nimi jeźdzą....

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

"ponieważ ceny ekologicznej Hondy rozpoczynają się od 85 900 zł. Sporo jak na pierwsze auto." Normalka. Tak samo było z wszystkimi Civicami i CRXami na początku. A jak sytuacja wygląda po 15-20 latach - każdy widzi. Młode chłopaki wybierają te samochody, ponieważ są jak... AthlonyXP przy

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

uto jest super. Dzis nie potrzbny jest niewiadomo jaki potencjal. Samochod jest maly zwinny odpowiednio dynamiczny i barzo oszczedny. Buractwo niech szuka wrazen gdzie indziej. Honda bardzo dobrze zrobila.

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

stylistyki - dla mnie przód z audi, tył z insight, zero widoczości do tyłu - stylistyka średnia. Fajny pomysł na auto, ale chyba słabo dopracowane. Podsumowując, jeśli ta honda miałaby spalanie koło 3 l (średnie, albo chociaż w trybie econo) i kosztowała w granicach 50-60 tys to bym się nie zastanawiał, a

Re: Honda CR-Z na ostro

Uswiadomcie sobie buraki ze hybryda daje wieksze mozliwosci pod katem osiagow i spalania niz zwykly naped. A to ze ta CRZ jest slaba to inna sprawa. I niech mi nikt nie pitoli o dodatkowcyh kilogramach. Bo wieksza jest tu korzysc niz strata.

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

@autofan Kompleks wieśwagena? CRZ jest dobre jako miejskie auto - tam hybrydy sprawują się wyśmienicie - nie to co kopcące diesle którym DPF w jeździe mijskiej pada po 40tys. CRZ powstał też jako 200Konne autko - ten sam silnik tylko z turbo - u nas pewnie za 10 lat bo tyle mniej więcej Europa jest

Re: Honda CR-Z na ostro

@eh Przykład Priusa wygląda faktycznie bardzo fajnie, bo tam silnik elektryczny ma dość dużą moc w porównaniu do silnika spalinowego. Weźmy jednak pod lupę tego CR-Z'ta. Według Auto Motor und Sport same akumulatory ważą w nim 58kg, więc niech będzie, że całość to ok. 70-80kg (nie mam pojęcia ile

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

@ inż silnik 1.4 TSI już został wycofany bo się sypie po 50 000 km!!! @ wirecki Honda odskoczyła Toyocie? Chyba kolacja musiała Ci kolego zaszkodzić. Jeżdzę Camry Hybrydą 192 KM (7.5 sekundy do setki, 6 litrów benzyny w mieście). Pokaż mi jakiegoś konkurenta Hondy.... Miałem nowego accorda 2

Re: Honda CR-Z po siłce

Może teraz Honda powinna wziąć się za silniki doładowane? W latach od lat 80 wypuszczali doskonałe N/A, dopracowane do granic. Może czas na VTEC Turbo.

Re: Honda CR-Z na ostro

tak do wiadomosci, nowy crz 122KM i ok.1160kg! i 9,7sek do setki stary 20letni crx 124KM 900kg! i 8,5 do setki i niech nikt mi nie mowi, ze masa nie ma znaczenia P.S. srednie spalanie 7,5l wiec niewiele wieksze

Re: Honda CR-Z po siłce

Co z tego, że VW ma 270 koni, chodzi o radość z jazdy jaka Honda zawsze dawała. Nie jeździłem CRzetem ( jeszcze) ale kilka osób potwierdziło że wersja "na baterie" prowadzi się fantastycznie, pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. No i pozycja za kierownicą... podobno odruchowo zaciskają się

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

1.4 TFSI z VW wycofali bo mówią że za duże koszty produkcji, a mi się wydaje że za duże koszty napraw, pewnie zaczęły się sypac, ale ze niemcy wszystko skrzetnie ukrywaja, to powiedzili że koszty produkcji, a ta honda to taki gadżecik, bo nie mozna tego nazwać pełnowartościowym pojazdem

Honda CR-V

To moj samochodzik, jezdzi swietnie, idealne auto na weekendowe wypady do Chicago, pozdrawiam Sarenke ,;)

Re: Honda CR-Z na ostro

turbo+silnik benzynowy = niska trwalosc silnika, koniecznosc dbania o sprezarke. Honda umie robic turbo (Acura RDX - duzy SUV ktory ma przyspieszenie 6,4s do 100 km/h z silnika 2.4 240 km) ale zdaje sobie sprawe z tego ze zywotnosc silnika na tym bardzo traci a oni nie chca sobie pozwolic na

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

poczekajmy aż zamiast silnika chroniącego chmurki i owady wsadzą K20A, najlepiej 225 KM. Przy tej wadze zbije tyłki Golfowi i Focusowi które mają po 1500-1600 kg które stanowczą zjadają osiągi ich turbinek. CRZ - tak! ale nie w wersji mulastego, 2-osobowego autka co ma 10 sek. do paki

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Liczyłem na dużo więcej. Jeździłem CRX-em, miał 160 koni, 800 kg i palił 7 litrów. Nowy model mi się podoba ale moc spadła, waga wzrosła a spalanie zmniejszyło się bardzo nieznacznie (1 litr). Miałem jeden z ostatnich egzemplarzy poprzedniego modelu (92 rok) i liczyłem, że mając 20 lat, Honda

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

"Za to zapłon następuje nie w momencie, gdy naciśniemy sprzęgło, jak to jest w innych autach, ale już podczas włączania biegu. To najszybszy system ponownego włączania silnika na rynku." Czyżby honda wymyśliła nowy sposób zmiany biegów? Najpierw bieg potem sprzęgło? :-)

Re: Honda CR-Z na ostro

ludzie, co wy porównujecie Skodę z Hondą czy inną "hybrydą" ! Ręce opadają! Skoda jest wedzidełkiem dla rodziny, w miarę tanim w eksploatacji a osiągi są na drugim planie. Co to znaczy lepsze przyspieszenie? Parametr potrzebny w celu potwierdzenia własnych kompleksów? Wystarczy kupić "mocniejsze

Re: Honda CR-Z na ostro

", tzn. duzy moment obrotowy na niskich obrotach. Takim samochodem jezdzi sie o wiele lepiej. A ta Honda jest poprostu za slaba. Nie ma to nic do czynienia z hybryda.

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

@Gość - Napisz jeszcze że te rewelacyjne japońskie Priusy spalają w mieście więcej niż nowoczesny diesel Volkswagena, a ich wyprodukowanie jest 10 x bardziej energochłonne niż typowego kompaktu. Do tego przypływają do europy statkami z japonii które są napędzane mazutem okrętowym i spalają go

Re: Honda CR-Z na ostro

Cóż, wielkim fanem Hondy nie jestem, ale jak zobaczyłem pierwsze dane, to też czułem się zawiedziony. Teraz jednak przeglądam sobie wikipedię i widzę, że W CRX też nie szaleli z silnikami. Były tam silniki 100KM, czy 91KM. Oczywiście autko było na pewno dużo, dużo lżejsze, ale ,jak wspomniał wyżej

Re: Honda CR-Z z turbiną | Wideo

Przede wszystkim powinni zwiększyć moc silnika elektrycznego, bo to dałoby duże przyspieszenia przy ruszaniu i nie tylko. Ten który jest w CR-Z obecnie to raczej bardzo symboliczny jak na w pełni hybrydowy samochód :) Poza tym silnik elektryczny o większej mocy wcale nie jest dużo cięższy, tylko

Re: Honda CR-Z na ostro

eksploatację, to może masz rację. Wiem, że nowe diesle od VW potrafią być problematyczne (2.0TDi-CR), ale zawsze wydawało mi się, że 1.9TDi na pompowtryskiwaczach były trwałe i dość tanie w obsłudze (ale niestety nie mam żadnych danych, żeby to potwierdzić). Pozostaje jeszcze pytanie, jak tam z kosztem

Re: Honda CR-Z z turbiną | Wideo

Fajnie, a importer oficjalnie stwierdził że do CR-Z nie da rady wsadzić mocniejszego napędu ponieważ wymagałoby to zbyt wielu przeróbek, a co za tym kosztów, więc jest to nieopłacalne. Dobrze że inni o tym nie wiedzą i dla nich jest to opłacalne

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Nikt wam nie kaze go kupowac. Jak nie pasuje to sobie znajdzcie inny model. Co z tego ze jest slabszy. Hybrydowy naped to duzy krok na przod w kierunku dobrego. Gdyby miał podobną moc bez silnika elektrycznego to na pewno osiągi byłby gorsze.

Re: Honda CR-Z z turbiną | Wideo

Moje Polo też tak brzmi. Nawet jak jest zepsute. Mam takie dźwięk nagrany na CD i jak gdzieś jeździłem gdy nie było zepsute, to sobie puszczałem to CD i miałem taki dźwięk. A i moje Polo objedzie tą Hondę tylko.... jeśli znajdę szybką lawetę.

Re: Honda CR-Z na ostro

No miejmy nadziej ze dorowna CRX, bo to byla chyba nalepsza sportowa Honda poza S2000. Z tym turbo i trwaloscia to jest tak: trwalosc jest rzeczywiscie nizsza i spaliny gorsze (z zasady dzialania sprezarki chodzi o "przepchniecie" wiekszej ilosci paliwa przez silnik co w warunkach cisnienia

Re: Honda CR-Z do serwisów

z czym niby przesadzam? mam na myśli że autko sugerujące że sportowe a praktycznie jest to 2-osobowy wymoczek. Silnik całkiem przeciętny a użyteczność bardzo ograniczona. Cos typu jak Ford StreetKa czy Ka ale tamte były sporo tańsze.

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

Mam Civica z 1999 - pojemność 1,5 - 115 KM .... czyżby to był ten sam silnik ? hm... Spalanie 8 w mieście - gaz w okolicach 2500 obrotów bez szaleństw, trasa 6,5

Re: Honda CR-Z na ostro

@arm Masz może jakiegoś linka? Z chęcią bym to przeczytał, lubię samochody z turbiną i chce wiedzieć co mnie czeka :P Wszystko też zależy od tego co to jest dla ciebie niska trwałość. Nasz rodzinny Pasek 1.8T ma już 200tys., 10 lat, z czego 8 lat służył jako główny samochód w rodzinie. Samochód

Re: Honda CR-Z na ostro

@W. Ale zauwaz, ze jestesmy dopiero na poczatku ery hybrydowej. BMW pokazalo, co staje sie mozliwe

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

No sorki CRX (stary) mial swietna trakcje dodatkowo mala waga... i w ogole byl maly :P jedyny minus to ze byl FWD ... ale jesli to ci nie wystarcza zeby to bylo sportowe auto ...

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Na ustawieniach Eko to w zasadzie on nie jedzie, ale na Sporcie już wrażenia są zdecydowanie lepsze nie wynikałoby to z "papierowych" danych technicznych. Ech gdyby jeszcze nie ta zaporowa cena -------------------------- trynid.pl

Re: Honda CR-Z na ostro

@olm > turbo+silnik benzynowy = niska trwalosc silnika, koniecznosc dbania o sprezarke. Opowiadasz mity. Trwalosc silnika zalezy od konstrukcji, uzytych materialow i wielu innych rzeczy. Pisanie, ze doladowanie to niska trwalosc silnika, jest wymyslem.

Re: Honda CR-Z na ostro

Ludzie rece opadają. Jak mozna powiedziec ze era hybryd juz przeminela? Gdzie ty masz chlopie rozum? Przeciez wielu producentow jeszce nie wypusciło nawet jednej sztuki testowej hybrydy do sprzedaży. zycie ci sie wczesniej skonczy niz przeminie era hybryd.

Re: Honda CR-Z na ostro

Tak DSG to świetna skrzynia. Jakby nie było jest to dalej to samo co manual tylko zautomatyzowany i jakby sklejony z dwóch skrzyń. Super zaletą tej skrzyni jest wyeliminowanie sprzegla hydrokinetycznego które jak wiadomo zabiera troszkę mocy powodując tym samym większe spalanie. Zaryzykowałbym

Re: Honda CR-Z na ostro

@Gość Mam nadzieje ze uwzględniłeś w wyposażeniu skrzynie automatyczna bo w przeciwnym razie porownanie nie ma sensu. A jesli sie nie myle DSG to nie tani bajer. Dalej co do eksploatacji. Nie mozna mowic tylko o laniu paliwa i jeździe. Eksploatacje to przeciez takze serwis czesci ich wymiana itd

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

No właśnie się z kolegą zgadzam, mi tam się te auto podoba ale CRX to był samochód lekki i mocny- 130-150km a to nie dość że jest cięższe to ma do tego mniej mocy. Fajne autko ale niestety do starego nie ma podlotu. A to że spali litr czy dwa mniej to na prawde żadne pocieszenie.

Re: Honda CR-Z do serwisów

az tak bym nie przesadzal jak W ale auto malutkie i co gorsza na dwie osoby przy wymiarach ktore wskazuja na pelnowartosciowe.

Re: Honda CR-Z na ostro

@pocaluja_wujta - stroisz sie na wszechwiedzacego, na kazdym forum cos masz do powiedzenia. A to pierdoly pleciesz o szyfrowaniu, a to o samochodach :) Twoje smiesznie stwierdzenie - supersprezarka. Nie wszystko tlumaczy sie z ang na pl jak leci - supercharger to kompresor a nie "supersprezarka

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

"najwyżej kobiety będą tym jęździć - target tego auto to chyba podobny do opla tigry 1 generacji" Otóż drodzy panowie, chciałbym tylko uświadomić Wam, że w krajach położonych na zachód od granicy Polski CRX był naywany "porsche dla sekretarek". Tylko u nas wieś traktowała CRX jako "samochód sport

Re: Honda CR-Z na ostro

Pocalujta_wujta, pieprzysz farmazony. Zawieszenie sportowe praktycznie zawsze jest twardsze od cywilnego, a ża nie sama twardość decyduje o jakości, to już inna sprawa. Zawieszenie na pewno zostało zestrojone tak, żeby można było szybciej pokonywać zakręty i wykonywać gwałtowne manewry, a to wymaga

Re: Honda CR-Z na ostro

Wszystkim malkontentom silników elektrycznych w samochodach sportowych polecam przejrzenie specyfikacji Tesli: pl.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster . 250KM, zasięg 350km, 3.7s 0-100km/h. A... i to wszystko na jednym biegu. W

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Ja wiem ze japonskie auta sa za nowoczesne dla Polakow i lubia burakowozy ktore przypominaja auta lat 60

Re: Honda CR-Z po siłce

Do Redakcji moto.pl: Czy nie jest to żenujące że wykorzystujecie do redagowania serwisu opcję KOPIUJ/WKLEJ zamiast się trochę bardziej wysilić. www.autocar.co.uk - pierwszy news od góry, przepisany i przetłumaczony przez moto.pl, podobnie jak z 50% newsów i zazwyczaj tez z Autocara. Praca

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

"Przypomnijmy, że zazwyczaj w takich autach montuje się bezstopniowe skrzynie CVT, które odbierają chęć do życia." No cóż jeżeli komuś największą radość z życia daje zmienianie biegów nic na to nie poradzę. Taki typ po prostu tak ma. Ja tam zdecydowanie wolę nawet CVT od najlepszego manuala. Po

Re: Tokio 2009 | Honda CR-Z

Sylwetka fajna, wnętrze fajne - byłoby nawet bardzo fajne, gdyby wywalić te tandetne dresiarskie świecidełka. A co do układu napędowego - miejmy nadzieję, że będzie przynajmniej tych 140 KM, i że znajdzie się jakaś ostrzejsza wersja (Type R)... Ale może nie wszystko stracone - spójrzcie, jest manua

Re: Honda CR-Z na ostro

@yorgo To lepiej jest wpaskowac te dzule w spalenie opon i hamulcow niz na pownowne przyspieszanie? Brawo za logiczne myslenie. Gdy sie hamuje tak ze sie z opon dymi to nie ma obrotu i nie ma odzysku. Przy superkondensatorach w kersie powinno si eodzyskac conajmniej 50% energii a to jestbardzo duzo!

Re: Honda CR-Z | Pierwsza jazda

racja, od tego eko juz mnie glowa zaczyna bolec: spalanie mojego auta spadlo o 1litr, a radosc z jazdy do 0...

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

"to auto powinno mieć sportowe osiągi" yyy... kto tak mowi? "to wybrałbym jakiegoś 200 konnego roadstera a nie 124 konniego ipoda" szukaj 200 konnego roadstera w cenniku za 86 tysiecy :D tylko nie zaczynaj jakis wygibasow z "15 letnim bemwu m3 kabrio"

Re: Honda CR-Z na ostro

"Opowiadasz mity. Trwalosc silnika zalezy od konstrukcji, uzytych materialow i wielu innych rzeczy. Pisanie, ze doladowanie to niska trwalosc silnika, jest wymyslem." Nie opowiadam mitow tylko to co powszechnie mowia mechanicy. Zreszta jakis miesiac temu pojawil sie nawet raport TUV ktory wyraznie

Re: Honda CR-Z | Za kierownicą

1.4 Vw.. to kpina roku, a nie silnik.. :D chcesz być betatesterem motoryzacyjnym dla jakiegoś koncernu kupuj dalej vw, ja już dziekuję za ten złom.. i nawet żadnej akcji w związku z tymi silnikami nie było, za dobre są dla nas za obojętnie jak wielkie pieniądze :D