klasy premium

Łukasz Kifer

Macałem Mazdę CX-60. Jest wyzwaniem rzuconym klasie premium

Macałem Mazdę CX-60. Jest wyzwaniem rzuconym klasie premium

Mazda CX-60 przypuszcza atak na klasę premium. Ma ok. 475 cm długości, jej rozstaw osi mierzy 287 cm, a producent chce, żeby konkurowała z eleganckimi SUV-ami klasy średniej Audi, BMW, Mercedesa i Volvo. Czy to zbyt śmiały pomysł?

Kryzys? Jaki kryzys! Klasa premium rośnie w siłę. Na te SUV-y stawiają Polacy

Rynek w Polsce skurczył się o 6 procent (dane Samar). W 2022 kupiliśmy niespełna 420 tysięcy samochodów osobowych, z czego zaledwie 29 proc. trafiło do odbiorców indywidualnych. Spadek sprzedaży nie dotyczy jednak klasy premium. Mimo zaciskania pasa, Polacy chętnie zostawiają setki tysięcy złotych w salonach.

Te SUV-y klasy premium robią u nas furorę. Druga część przeglądu bestsellerów

Rynek w Polsce skurczył się o 6 procent (dane Samar). W 2022 kupiliśmy niespełna 420 tysięcy samochodów osobowych, z czego zaledwie 29 proc. trafiło do odbiorców indywidualnych. Spadek sprzedaży nie dotyczy jednak klasy premium. Mimo zaciskania pasa, Polacy chętnie zostawiają setki tysięcy złotych w salonach.

Opinie Moto.pl: Mazda CX-60. Wcale nie żartują z tym atakiem na klasę premium

Opinie Moto.pl: Mazda CX-60. Wcale nie żartują z tym atakiem na klasę premium

przymrużeniem oka traktowałem te zapowiedzi o ataku na klasę premium... To był błąd. Więcej testów nowych samochodów znajdziesz na stronie głównej gazety.pl . Kogo CX-60 bierze na celownik? XC60, Q5, X3 oraz GLC. Mierzy 4745 mm długości, 2134 mm szerokości z lusterkami, wysokość to ok. 1680 mm, a rozstaw osi

Alfa Romeo Giulia vs. Infiniti Q50. Nieoczywisty wybór w klasie premium. Warto zaryzykować?

Alfa Romeo Giulia vs. Infiniti Q50. Nieoczywisty wybór w klasie premium. Warto zaryzykować?

Rynek sedanów traci na rzecz SUV-ów klasy średniej. Mimo tego, auta z metką premium wciąż mają się całkiem przyzwoicie. Reprezentacyjne limuzyny potrafią dać sporo frajdy z jazdy. Tym bardziej, jeśli mamy do czynienia z napędem na tylną lub obie osie. Do tego dochodzą mocne silniki i dopracowane

Ranking nowych SUV-ów klasy premium. Luksusowe nowości najlepszych marek

Ranking nowych SUV-ów klasy premium. Luksusowe nowości najlepszych marek

Ranking nowych SUV-ów. Który model wybrać? Luksusowe samochody nadal cieszą się sporym zainteresowaniem - w pierwszym półroczu 2020 roku w naszym kraju przybyło ponad 32 tysiące nowo zarejestrowanych aut klasy premium. Początkowy wzrost - z wiadomych przyczyn nieco osłabł, ale nadal utrzymuje się

Norma Euro 6d ISC FCM miesza na rynku nowych samochodów. Widać to także w klasie premium

Norma Euro 6d ISC FCM miesza na rynku nowych samochodów. Widać to także w klasie premium

W zeszłym miesiącu w Polsce zarejestrowano 6 183 nowe samochody klasy premium. To rekordowy styczeń w tym segmencie pojazdów. W porównaniu z rokiem 2020 r. poprawa to 1,54 proc. Jednocześnie obserwujemy spory spadek liczby rejestracji, kiedy styczniowy wynik zestawimy z minionym grudniem. To aż

Kryzys w 2020 r.? Klasa premium ledwo go zauważyła. Podsumowanie roku

Kryzys w 2020 r.? Klasa premium ledwo go zauważyła. Podsumowanie roku

Klasa premium na tle całego rynku W 2020 r. w Polsce zarejestrowano 428 377 nowych samochodów, czyli aż o 22,9 proc. mniej niż w 2019 r. Powód jest oczywisty - pandemia i lockdown w pierwszej połowie roku wyraźnie odbiły się na samochodowych statystykach. Marzec, kwiecień i maj były pod tym

Klasa premium w USA - rozgrywka pomiędzy Niemcami

Klasa premium w USA - rozgrywka pomiędzy Niemcami

Kolejny rok z rzędu Mercedes okazał się liderem amerykańskiej klasy premium. W 2018 r. Mercedes sprzedał dokładnie 315 959 samochodów, co pozwoliło mu utrzymać pierwsze miejsce. Warto jednak odnotować, że rok do roku Mercedes zanotował sprzedaż niższą o 6,3 proc. To o tyle ważne, ze Daimler już

SUV klasy premium jest bliżej niż myślisz. Prześwietlamy dwa luksusowe modele

SUV klasy premium jest bliżej niż myślisz. Prześwietlamy dwa luksusowe modele

Jeszcze do niedawna kupno samochodu luksusowego było dla większości Polaków nierealnym planem. To się zmienia. Klasa premium jest bardziej dostępna niż wielu się może wydawać. Producenci nie raz potrafią zaskoczyć wyjątkowo ciekawą ofertą.

Co tam słychać w klasie premium? Bez zmian. Jest bardzo dobrze

Co tam słychać w klasie premium? Bez zmian. Jest bardzo dobrze

We wrześniu tego roku w Polsce zarejestrowano 6 700 nowych samochodów klasy premium - podaje Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR w swoim najnowszym raporcie o wiele mówiącym tytule "Auta premium w niezłej formie". To aż o 20,05 proc. więcej niż w sierpniu 2020 r. i o 13,81 proc

10 powodów, dla których warto kupić samochód klasy premium

10 powodów, dla których warto kupić samochód klasy premium

Jaguar F-PACE to największy SUV brytyjskiego producenta, który łączy sportowe osiągi i prowadzenie z?wszechstronnością. Jego szlachetne wykończenie, intuicyjne technologie i przestronne wnętrze pozycjonują go powyżej tego, co oferują na rynku motoryzacyjnym nawet marki klasy premium.  Co go

Opinie Moto.pl: Peugeot 3008 HYbrid4 GT Pack. Coraz bliżej klasy premium

Opinie Moto.pl: Peugeot 3008 HYbrid4 GT Pack. Coraz bliżej klasy premium

charakterystyczne dla całej nowej gamy francuskiego producenta, a flagowy model Peugeot 3008 HYbrid4 (to nie literówka - taka jest oryginalna pisownia) w najdroższej wersji wyposażenia GT Pack jest bardzo dobrym przykładem. To elementy, które bardzo zbliżają go do prawdziwej klasy premium. Peugeot 3008 HYbrid4

Polacy kupują coraz więcej drogich aut. Klasa premium w lutym na 22-procentowym plusie

Polacy kupują coraz więcej drogich aut. Klasa premium w lutym na 22-procentowym plusie

W lutym 2020 r. Polacy zarejestrowali 6 915 nowych samochodów klasy premium. To znakomity wynik: w porównaniu ze styczniem tego roku liczba rejestracji wzrosła o 13,57 proc., a rok do roku (luty 2020 do lutego 2019) wzrost jest jeszcze większy i wynosi aż 21,94 proc. Liderem rynku w zeszłym

Klasa średnia premium za 20 tysięcy zł. Prestiż, wygoda, ale i znaczne koszty

Klasa średnia premium za 20 tysięcy zł. Prestiż, wygoda, ale i znaczne koszty

, instalowane wzdłużnie: 2.0 155-210 KM, 2.0 kompresor 186 KM i na wybranych rynkach 3.0 V6 214 KM. Co ważne, moc trafia na tylną oś gwarantując pełne wykorzystanie potencjału trwałych motorów. Audi A4 B6 Nasz budżet pozwoli również na kupno ulubionego auta segmentu premium w Polsce - Audi A4 B6. Przebój rynku

Uniwersalny SUV klasy premium - prześwietlamy Lexusa UX

Uniwersalny SUV klasy premium - prześwietlamy Lexusa UX

Miejski SUV wcale nie musi być nudny. Lexus UX wprowadza mnóstwo świeżości do segmentu premium. Dwubryłowe nadwozie wzbogacono licznymi, dynamicznymi przetłoczeniami i atrakcyjnymi detalami. To między innymi spory grill w kształcie klepsydry, nieszablonowy kształt diodowych reflektorów, LED-owa

Używany SUV klasy premium? Sprawdzamy Volvo XC60 Mk1 i Mercedesa GLK. Które wersje są godne uwagi?

Używany SUV klasy premium? Sprawdzamy Volvo XC60 Mk1 i Mercedesa GLK. Które wersje są godne uwagi?

potrafi też szybko pokonywać zakręty. Słabsze odmiany zaprojektowano z naciskiem na komfort. Wybierając używanego SUV-a klasy premium pamiętajcie, że najwyższe wersje, mimo korzystnej ceny zakupu, z czasem mogą się okazać skarbonkami bez dna. Samochody klasy premium często bywają kosztowne w utrzymaniu.

Opinie Moto.pl: Skoda Enyaq Coupe iV odbierze klientów klasie premium

Opinie Moto.pl: Skoda Enyaq Coupe iV odbierze klientów klasie premium

wykonana i bardzo praktycznie zaprojektowana. W środku naprawdę można się poczuć jak w aucie klasy premium. Duży centralny ekran prezentuje system multimedialny ME3 unowocześniony w wyniku najnowszej aktualizacji oprogramowania. Jest atrakcyjny graficznie, prosty w obsłudze i działa szybko. W

Klasa premium podczas kryzysu zwiększa udział w rynku. Już 20 proc. "To nie powiew optymizmu"

Klasa premium podczas kryzysu zwiększa udział w rynku. Już 20 proc. "To nie powiew optymizmu"

analogicznym okresie 2019 r (-23,01 proc). Jak na tym tle wypadła klasa premium? W marcu zarejestrowano nad Wisłą 5 934 nowe luksusowe auta. Klasa premium również notuje wyraźnie niższą liczbę rejestracji, ale załamanie rynku nie jest tak drastyczne. W porównaniu z marcem zeszłego roku sprzedaż spadła o 28,12

Dlaczego warto pamiętać o Infiniti Q50, wybierając sedana klasy premium?

Dlaczego warto pamiętać o Infiniti Q50, wybierając sedana klasy premium?

Infiniti nie bierze jeńców. Daje użytkownikowi wszystko to, co w klasie premium najważniejsze - poczucie jedności z maszyną oraz wysoki komfort pokonywania setek kilometrów. Bestsellerowy model japońskiego producenta niedawno przeszedł lifting, który wyraźnie wzmocnił jego pozycję na rynku. Co

Opinie Moto.pl: Mazda CX-30 jest lepsza od crossoverów klasy premium, ale nie pod każdym względem

Opinie Moto.pl: Mazda CX-30 jest lepsza od crossoverów klasy premium, ale nie pod każdym względem

okazują się nieuzasadnione. Jinba Ittai oznacza wyjątkową integrację kierowcy z samochodem oraz poczucie jedności w czasie jazdy. Rzeczywiście tak jest. Kabina modelu CX-30 została znakomicie zaprojektowana i solidnie wykonana. Nie wszyscy producenci klasy premium rozumieją, że kluczem do elegancji jest

Niemcy pogodzeni. Oto lider klasy premium w Polsce

Niemcy pogodzeni. Oto lider klasy premium w Polsce

Volvo XC60. To właśnie SUV klasy średniej jest najchętniej kupowanym samochodem premium nad Wisłą. Jak podaje IBRM SAMAR, w tym roku (pierwsze 7 miesięcy + 20 dni sierpnia) Volvo XC60 kupiło aż 3727 Polaków. To prawdziwa deklasacja, bo drugie na liście BMW serii 5 może się pochwalić liczbą 1808

Klasa premium w USA | Niemcy zdetronizowani

Klasa premium w USA | Niemcy zdetronizowani

%, a olbrzymi LX 46% wzrost. Wyniki sprzedaży w klasie premium w marcu 2016: Lexus - 30 198 szt. (-2,8%) BMW - 30 033 szt. (-12%) Mercedes - 28 164 szt. (-5,9%) Audi

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

był też pierwszym Audi z silnikiem V8. Chociaż (za) bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa

Ile można zaoszczędzić na SUV-ie klasy premium? Sprawdzamy na przykładzie nowego Audi Q5

Ile trzeba zapłacić za dużego SUV-a klasy premium? Przegląd oferty postanowiliśmy rozpocząć od oszczędnego diesla. Za nowe, gotowe do odbioru od ręki Audi Q5 z silnikiem 2.0 TDI o mocy 163 KM, napędem quattro, automatem i wieloma opcjami dodatkowymi (np. pakiet S, Audi smartphone Interface czy 3

Stany Zjednoczone | Lexus liderem w klasie premium

porównania, drugi Mercedes może pochwalić się wynikiem 28 373 samochodów, a trzecie BMW - 27 755. Zdecydowanym hitem sprzedaży Lexusa jest SUV NX. Z w ofercie niemieckich marek premium największym wzięciem cieszą się samochody klasy średniej - BMW serii 3 oraz Mercedes klasy C. To

Galeria | Genesis G90 | Mocne uderzenie w klasie premium

Genesis G80 | Koreańczycy też chcą być premium Auto mierzy 5 205 mm długości, 1 915 mm szerokości i 1 495 mm wysokości. Rozstaw osi równy jest 3 106 mm. To stawia G90 w segmencie zdominowanym przez Mercedesa Klasy S, BMW serii 7 i Audi A8. Wielka

Tesla Model 3 debiutuje w Europie. Sprzedaje się lepiej nie tylko od innych elektryków, ale także aut klasy premium

. Renault Zoe - 2 884 szt. Nissan Leaf - 2 333 szt. BMW i3 - 1 998 szt. Hyundai Kona - 1 754 szt. Tesla Model 3 sprzedaje się lepiej także od niemieckich sedanów klasy średniej Żeby jeszcze bardziej podkreślić rynkowy sukces Tesli Model 3s, Jato pokazało jej sprzedaż na tle samochodów klasy premium. W

Trzy oblicza klasy premium - przeglądamy ofertę Lexusa

zarezerwowanego dla najlepszych przedstawicieli gatunku premium. To między innymi: - Sportowe, mocno wyprofilowane i wygodne fotele - Zawieszenie z regulacją twardości - Inteligentny kluczyk - Zaawansowany system multimedialny z 7 lub 10,3 calowym ekranem, nawigacją i zestawem kamer - Aktywny tempomat

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

wartości. To też szansa na wejście do klasy premium ze stosunkowo niewielki ryzykiem.

Do Studia Biznes przyjechało Volvo XC40. To SUV nr 2 klasy premium w Polsce

Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje Tomasz Korniejew -redaktor naczelny Moto.pl.

Klasa premium nie ma granic | Cadillac szykuje dwa ultraluksusowe auta

dwóch nowych flagowych modelach ma być podjęta w okolicach 2020 roku. Tak więc CT9 i XT9 zobaczymy dopiero w przyszłej dekadzie. Wydaje się, że szeroko pojęta klasa premium w motoryzacji to prawdziwa studnia bez dna. Taki stan rzeczy zawdzięczamy oczywiście Chińczykom. W

Wyprzedaże klasy premium - który model Lexusa opłaca się teraz kupić?

Rynek SUV-ów premium jest dość konserwatywny. Pośród niemieckich samochodów próżno szukać nuty indywidualnego charakteru. Inaczej jest w przypadku Lexusa. Najmniejszy w gamie pojazd emanuje dynamiką i mocnymi akcentami przykuwającymi uwagę. Wyraziste przetłoczenia, potężny grill, w pełni LED-owe

Kto rządzi w polskiej klasie premium? Wcale nie Mercedes czy BMW, a...

top 10 polskich bestsellerów. Pierwsza`dziesiątka polskiej klasy premium 01. Volvo XC60 - 3 049 szt. 02. BMW serii 5 - 1 267 szt. 03. Mercedes GLC - 1 102 szt. (wliczana jest tu odmiana Coupe) 04. BMW serii 3 - 1 090 szt. 05. Mercedes klasy E - 965 szt. 06. Audi A3 - 846 szt. 07. Audi Q7 - 818 szt. 08

Trzy oblicza klasy premium - przeglądamy ofertę Lexusa

przedstawicieli gatunku premium. To między innymi: - Sportowe, mocno wyprofilowane i wygodne fotele - Zawieszenie z regulacją twardości - Inteligentny kluczyk - Zaawansowany system multimedialny z 7 lub 10,3 calowym ekranem, nawigacją i zestawem kamer - Aktywny tempomat działający w pełnym zakresie

Duże Mercedesy po liftingu. Vito, Klasa V, EQV i Marco Polo teraz są bardziej premium

Mercedes postanowił w większym stopniu odróżnić od siebie oferowane modele vanów. Poszczególnym pojazdom w wyglądzie zewnętrznym nadano więcej cech indywidualnych. W przypadku aut przeznaczonych raczej do prywatnego użytku (EQV, Klasa V, Marco Polo) podniesiono poziom luksusu (spektrum użytkowników

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium. Sprawdzamy czym przyciąga klientów

luksusowych udogodnień. To między innymi: - Elektryczna regulacja przednich foteli w 8 kierunkach - Czarna podsufitka - Wstawki wzorowane włóknem węglowym - Aluminiowe nakładki pedałów - Wysokiej klasy system multimedialny z nawigacją i kamerą cofania - Elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika Poza

Opinie Moto.pl: Audi A3 Sportback 35 TFSI. Czy warto dopłacać za klasę premium?

Leon i Skoda Octavia. Audi A3 35 TFSI – nadwozie, wymiary Czy mimo wspólnej techniki Audi jest od nich lepsze na tyle, że jest w stanie uzasadnić przynależność do klasy premium? Na pewno ma lepszych projektantów, a tak naprawdę to najlepszych jacy istnieją. Jeśli ze wszystkich marek świata 

Nowe Audi A3 Sportback. Kompakt klasy premium po raz czwarty

uproszczoną obsługą, łącznością z internetem i masą zaawansowanych funkcji. A jeżeli nie spodoba wam się pokładowy system nowego A3, to zawsze możecie na ekran przerzucić swój telefon - Audi obsługuje Apple CarPlay i Android Auto. Smartfona naładujemy indukcyjnie. Audi obiecuje wykonanie godne klasy premium i

Audi Q4 e-tron, auto premium za dość niskie pieniądze. Oczywiście, jak na elektryka tej klasy

spowodują znaczny skok ceny. Niemniej cena poniżej 200 tysięcy zł za auto klasy premium i w pełni elektryczne, może być dosyć atrakcyjną ofertę dla niektórych. Skoda, która jest niższej pozycjonowana ze swoją Enyaq zaczyna się od 182.300 zł. Jak widać różnica nie jest wielka.

Mercedes Klasy A to wstęp do klasy premium. Sprawdzamy ofertę prestiżowego hatchbacka

Mercedes Klasy A ma na pokładzie dużo nowoczesnych rozwiązań. Mowa o technologiach, które jeszcze do niedawna były zarezerwowane dla aut z klasy wyżej. Niektóre nawet zadebiutowały w Klasie A, a dopiero potem trafiły do większych modeli. Kompaktowy Mercedes może być nazywany pionierem w wielu

Volvo XC60 to od kilkunastu lat nr 1 klasy premium w Polsce. Ile teraz kosztuje SUV ze Szwecji?

się nie kończą. Bo w pierwszym półroczu roku 2023 było piętnastym najchętniej wybieranym modelem w zestawieniu ogólnym i najczęściej kupowanym samochodem segmentu premium. XC60 o 800 sztuk wyprzedziło drugiego Lexusa NX i miało prawie dwa razy większą sprzedaż od trzeciego Audi A3. Ile kosztuje

BMW serii 1 - znamy polski cennik. Kompakt klasy premium za ponad 100 tysięcy złotych

Na ten moment gama modelowa BMW serii 1 obejmuje dwa silniki benzynowe i aż trzy wysokoprężne. Cennik otwiera wersja 118i, pod maską której znalazł się trzycylindrowy silnik o objętości skokowej 1,5 litra. Generuje moc 140 KM, a w duecie z manualną skrzynią biegów rozpędza się do 100 km/h w 8,5 seku

Na wakacje samochodem klasy premium. To może być najlepszy moment na zakup

-a lub limuzyny. I to w różnych segmentach - od miejskiego, zwinnego UX-a, po grającego na samym szczycie klasy premium RX-a. W salonie japońskiej marki każdy znajdzie coś dla siebie. Lexus UX, czyli wstęp do świata samochodów luksusowych Lexus UX swoimi rozmiarami (4,5 m długości) idealnie wpisuje

Listopad w klasie premium zakończył się niespodzianką. Mamy zmianę na podium

Niedawno informowaliśmy was o spadkach (na szczęście, niezbyt dużych) całego rynku nowych samochodów w Polsce. Klasa premium ma się jednak znacznie lepiej niż marki popularne. W skali roku wciąż jest na minusie, bo od stycznia do końca listopada zarejestrowano nad Wisłą dokładnie 66 586 samochodów

BMW serii 8 Concept, czyli definicja klasy premium

Na produkcyjne BMW serii 8 musimy jeszcze trochę poczekać, ale BMW zaprezentowało właśnie koncept, który jest już ostatnim krokiem przed powrotem kultowego modelu. Wiele o nowej serii 8 mówi nam fakt, że koncept został zaprezentowany podczas słynnego Concorso d’Eleganza Villa d’Este. To

Klasa premium również odbija się od dna. Na rynku widać spore ożywienie

. Majowe podium domyka Audi z 745 rejestracjami. Najpopularniejszym modelem było BMW X5 (225 szt.). Dalsze miejsca to Volvo XC60 (203 szt.) poraz Mercedes Klasy C (202 szt.). Klasa premium w kryzysowym 2020 roku Przez cały 2020 r. sprzedaż samochodów luksusowych wyniosła 26 367 i jest o 17,55 proc

Nieudane ataki na klasę premium

pierwszym Audi z silnikiem V8. Chociaż (za)bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek

Klasa premium w Polsce zaczyna odrabiać straty. Luksusowe auta na duzym plusie

widzimy nad Wisłą ożywienie na rynku. W ostatnich miesiącach spadki sprzedaży rok do roku były znacznie większe. Czerwcowy wynik daje nadzieje, że w kolejnych będzie jeszcze lepiej. Klasa premium zapomina o kryzysie - Rynek aut klasy premium po kwietniowym załamaniu ożywił się w maju i w czerwcu nie

AMG, M, czy RS? Rynek sportowych modeli klasy premium ma zdecydowanego lidera

Dane dotyczą pierwszej połowy 2020 roku - sprzedaży na polskim rynku od stycznia do końca lipca modeli marek premium oznaczanych sportowymi znaczkami. Chodzi o należącą do Daimlera markę AMG, dywizję BMW M GmbH oraz oddział Audi wytwarzającego auta o wysokich osiągach: RS. Pełne nazwy dwóch z

Lexus CT - hatchback klasy premium z hybrydowym napędem w standardzie

ma za sobą dwa udane "faceliftingi". To najbardziej kompaktowe auto w ofercie japońskiego producenta samochodów klasy premium. Niech jednak nie zmylą was nieduże rozmiary - Lexus CT oferuje wyposażenie godne wyższej klasy samochodów. Na pokładzie bazowej wersji Elegance znajdziemy m.in

SUV-y klasy premium w abonamencie. Bardziej opłaca się je wynająć, niż kupować

, wszystko wydaje się bardzo proste. Pozostaje przyjrzeć się ofertom i sprawdzić, czy rzeczywiście gra jest warta świeczki. To jeden z najważniejszych modeli niemieckiego producenta premium. Średniej klasy SUV jest jednym z najpopularniejszych w Europie. Sprawdzi się w mieście, na autostradzie, jak i w

Mercedes klasy X. Oficjalna prezentacja pickupa premium

Mercedes bardzo długo analizował, czy opłaca się wchodzić w segment pickupów premium. Pod koniec zeszłego roku zadebiutowało studium Concept X-Class, a dopiero teraz odsłonięto wersję produkcyjną. Na początek warto zaznaczyć, że nowy model powstał we współpracy z aliansem Renault-Nissan, podobnie

SUV-y w awaryjnych wersjach. Uwaga, ryzyko nie tylko w klasie premium!

nierówności. To jedna z najbardziej niedocenianych propozycji w segmencie SUV-ów klasy średniej – 472 cm długości. Ropniaki o pojemności 2.7 pochodziły wprost z Mercedesa, ale zastąpiono je autorskimi konstrukcjami. Ostatnie wersje napędzane są już koreańskimi dieslami 2.0 lub 2.2 e-XDI. Niska

Przepis na SUV-a idealnego w klasie premium. Słowo "wybór" jest tu kluczem

; proszę bardzo, w salonie czeka iX1 z zasięgiem do 440 km. Tradycjonaliści, którzy nie lubią tracić czasu na tankowanie/ładowanie mogą wybrać natomiast diesla z potężnym zasięgiem. I to jest właśnie to, co wyróżnia markę premium od reszty. Auta tworzy się dla klientów, uważnie słuchając przy tym ich

Przeglądamy ofertę popularnych modeli klasy premium. Który najbardziej opłaca się kupić?

Japońska marka premium przyzwyczaiła nas do swobodnej personalizacji każdego modelu. Nie inaczej jest w przypadku CT 200h. Do wyboru mamy 13 kolorów lakieru, aluminiowe obręcze w rozmiarze 16-17 cali, a także wiele dodatków podnoszących atrakcyjność karoserii. To między innymi w pełni LED-owe

Kupujemy używane: Lexus IS I kontra Audi A4 B5. Klasa premium za stosunkowo niewielką kwotę

istotne, bezwypadkowe egzemplarze nie wykazują kłopotów z korozją. Jedyną bolączką typową dla starszych aut są płowiejące plastikowe elementy. Wnętrze Lexusa wykonano z należytą dla klasy premium precyzją i dbałością o detale. W efekcie nawet po dwóch dekadach użytkowania, tekstylne bądź często spotykane

Jak kupić samochód klasy premium przez internet? Sprawdzamy na przykładzie Lexusa

promocyjnej, średniej klasy SUV-a z metką premium można kupić z rabatem sięgającym 61 250 zł, a także skorzystać z promocyjnego finansowania "Leasing 100,1%". Najmniejszy w palecie modelowej SUV wcale nie jest mały. Nadwozie mierzy 449,5 centymetra długości, 184,5 cm szerokości i 154 cm

Mercedes klasy X Concept | Pickup premium

Mercedes zaprezentował w Sztokholmie od razu dwa koncepcyjne pickupy. Pierwszy to Stylish Explorer, czyli propozycja pickupa premium z lekko sportową duszą. Jest elegancko srebrny, ma aż 22-calowe felgi, drapieżne akcenty i oferuje wyposażenie z najwyższej półki. Wnętrze wykończone jest skórą Nappa

Genesis GV80 na pierwszych zdjęciach. Duży SUV klasy premium z Korei

- niektóre źródła mówią, że auto zadebiutuje jeszcze w styczniu. Do USA Genesis GV80 ma trafić w kwietniu na Salon Samochodowy w Nowym Jorku. Pojawiają się także ciekawe doniesienia, że GV80 może się pojawić na wybranych rynkach europejskich. Co to za samochód? Duży SUV klasy premium, który będzie celował w

Opinie Moto.pl: Audi A5 Sportback 40 TFSI S tronic. Wstęp do klasy premium

detalami zwracającymi uwagę i idealnie pasującymi do bryły samochodu. Osiągnęli w tej kwestii mistrzostwo. Podobnie jak w kategorii projektowania wnętrz. W wnętrzu Audi łatwo poczuć się wyjątkowo Jedną z cech aut klasy premium jest dobre samopoczucie, które powinny wywoływać. Użytkownik takiego samochodu

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium

regulacja przednich foteli w 8 kierunkach, - czarna podsufitka, - wstawki wzorowane włóknem węglowym, - aluminiowe nakładki na pedały, - wysokiej klasy system multimedialny z nawigacją i kamerą cofania, - elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika. Poza długą listą dodatków podnoszących

Mercedes Klasy A Sedan - cennik. Kompaktowy sedan klasy premium w Polsce

Mercedesa Klasy A Sedan: A 180d (116 KM) - od 129 100 zł A 200 (163 KM) - od 126 200 zł A 250 (224 KM) - od 145 400 zł A 250 4MATIC (224 KM) - od 154 900 zł Jak Mercedes Klasy A Sedan wypada na tle konkurentów? Mercedes Klasy A tradycyjnie rywalizuje z dwoma innymi kompaktami premium z Niemiec, Audi A3 i

BMW, Audi, Mercedes czy Volvo? Rywalizacja w klasie premium coraz ciekawsza

W czerwcu zarejestrowano w Polsce 5741 samochodów klasy premium. To o 6,39 proc. mniej w porównaniu z majem tego roku i o 8,31 proc. mniej w zestawieniu z czerwcem roku ubiegłego. Jednak dzięki imponującym wynikom z marca udało się osiągnąć wzrost w ujęciu 6-miesięcznym - w porównaniu z pierwszym

Ford Kuga Vignale | Ford atakuje klasę premium

przymierzali się do mocniejszego ataku na europejską klasę premium. W Genewie ogłoszono, że do rodziny dołączy S-Max, Edge oraz Kuga. Właśnie poznaliśmy pierwsze szczegóły kompaktowego SUV-a. Do zdjęć Ford Kuga pozuje w dedykowanym wersji Vignale lakierze Milano Grigio i na nowych

Kupujemy używane Volvo XC60 - opinie, awarie, najlepsze wersje. Ulubiony SUV klasy premium Polaków

Rynek średniej klasy SUV-ów premium rośnie z każdym rokiem. Prawdziwym hitem sprzedażowym w czasach produkcji była pierwsza generacja Volvo XC60, która także na rynku wtórnym cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Volvo XC60 I - najważniejsze informacje. Zabezpieczenie przed korozją Pierwsza

SUV premium po latach. Kusi ceną, ale może przerazić spiralą kosztów. "Nie dla każdego"

Używany SUV klasy premium. Cena zakupu to nie wszystko Już za około 50 tysięcy złotych da się kupić flagowego SUV-a klasy premium sprzed lat. Kiedy kosztowały po kilkaset tysięcy. Teraz kuszą. Trzeba jednak pamiętać, że samochody tej klasy (a także modele sportowe) to zupełnie inna półka, jeśli

Te samochody klasy premium Polacy kupują najczęściej. Zmiana w czołówce zestawienia

ustąpiło szczytu podium Mercedesowi GLC i GLC Coupe. Wśród piętnastu najchętniej kupowanych modeli klasy premium znalazło się aż sześć SUV-ów. Jednak biorąc pod uwagę modę na auta o podwyższonych nadwoziach, taki trend nie powinien nikogo dziwić. Całe zestawienie obejmuje niemal wyłącznie auta niemieckie

DS 4S | Klasa premium tylko dla Chińczyków

klientów, 4S ma większy rozstaw osi, co podobnież przekłada się na "rekordową ilość miejsca w klasie kompaktów". Francuzi zadbali także o więcej miejsca na głowę, co docenią pasażerowie na tylnej kanapie. Jeżeli ktoś widział inne auta nowej francuskiej marki premium, to

Chińska motoryzacja nadjeżdża do Australii. Haval H6 GT jako SUV klasy premium

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl Od 2020 r. Haval H6 zadebiutował z trzecią generacją, która całkiem nieźle przyjęła się na rynku chińskim. Nic więc dziwnego, że firma Great Wall Motors postanowiła wprowadzić na rynek australijski więcej wa

Audi A6 | Klasa premium w różnych wydaniach

bagażnika oraz elektrycznie odsuwaną roletę. fot. Michał Dek fot. Michał Dek fot. Michał Dek fot. Michał Dek Przy limuzynie bardzo dużo miejsca poświęciliśmy silnikom, za to przy Avancie skupimy się na innych aspektach auta. Choćby na wnętrzu. A6 to rasowy samochód klasy premium, który aspiruje

Mercedes i BMW stoczyły w 2019 r. walkę o tytuł globalnego lidera klasy premium. Wynik taki sam jak w Polsce

Mercedes przed BMW, ale z niewielką przewagą. Tak zakończył się rok 2019 r. na polskim rynku premium. I identyczną sytuację obserwujemy w globalnych statystykach za zeszłe dwanaście miesięcy. Niemiecki pojedynek robi się coraz bardziej zacięty. Wynik to 2,34 do 2,17 dla Stuttgartu. Mercedes na

Ile kosztuje najtańsze Audi A4? Teraz cennik otwiera 35 TFSI S tronic

O sytuacji rynkowej i cenach nowych pojazdów opowiadamy również w tekstach publikowanych w serwisie Gazeta.pl. Audi A4 jest typowym przedstawicielem segmentu D. Klasa D brzmi dumnie? Bez wątpienia tak. Niestety oznacza też windowanie ceny. Choć akurat w przypadku A4 bazowa kwota w cenniku wcale nie

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium

udogodnień. To między innymi: - elektryczna regulacja przednich foteli w 8 kierunkach, - czarna podsufitka, - wstawki wzorowane włóknem węglowym, - aluminiowe nakładki na pedały, - wysokiej klasy system multimedialny z nawigacją i kamerą cofania,- elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa

Miejski Nissan Micra może mieć wyposażenie rodem z klasy premium. I to za 400 złotych miesięcznie

ciasnych miejscach. Bywa również przeciwnie - czasem jedyny samochód w gospodarstwie domowym rzadko opuszcza tereny zurbanizowane i najrozsądniej jest wybrać auto klasy miejskiej. Jednak nie wszyscy chcą rezygnować z wyposażenia, dawniej dostępnego tylko w autach klasy premium. Ten trend jest od dawna

Opinie Moto.pl Nowy Lexus ES: Żegnaj Lexusie GS. Jeździliśmy nowym sedanem klasy premium

dyspozycji idealny środek transportu na większe i mniejsze odległości. Przeczytaj także: Nowy Lexus RCF - garść poprawek Lexus ES - klasa premium w rozsądnym wydaniu Nowy Lexus ES 300h, to taki rozsądny, prestiżowy sedan, którego nabywcy będą się kierować raczej rozumem, niż sercem. Ale nie ma w tym nic

Przyglądamy się cenom Infiniti Q50. To jeden z lepiej wycenionych sedanów klasy premium na rynku.

technologii LED z automatyczną regulacją wysokości i światłami do jazdy dziennej. Mimo, że Q50 jest reprezentacyjnym sedanem klasy premium, użytkownicy doceniają świetne właściwości jezdne. Adaptacyjne zawieszenie osadzone na 19-calowych obręczach ze stopów lekkich, daje poczucie kontroli nad pojazdem w

Na ten samochód czekaliśmy. Mercedes wprowadza sporo zamętu do klasy premium

dopieszczania wnętrz swoich modeli, niezależnie od segmentu. Nie inaczej jest w Klasie C, gdzie kokpit możemy wzbogacić włóknem węglowym, aluminium lub skórzanymi elementami. W drugim rzędzie przybyło 3,5 cm przed kolanami. Fotele można wyposażyć w podgrzewanie, wentylację i masaż. Uwagę zwraca też bagażnik. W

Wakacje w klasie premium. Lexus przygotował specjalne oferty na lato

Lexus dołączył do segmentu kompaktowych SUV-ów z przytupem. Auto wygląda lekko i wprowadza sporo świeżości do tej stosunkowo młodej kategorii. Na uwagę zasługuje też nisko umieszczony środek ciężkości - 60 cm od ziemi. To najlepszy wynik pośród konkurencji z metką premium. Auto może też pochwalić

Czy warto kupować samochód klasy premium z drugiej ręki? Przyglądamy się ofercie Mercedesa

najbardziej poszukiwanych modeli na rynku wtórnym. Klasa A właśnie doczekała się kolejnej generacji, więc poprzednią kupić na korzystnych warunkach. Naszą uwagę przykuł egzemplarz z 2018 roku z przebiegiem na poziomie 17 500 kilometrów. Został wyposażony w 1.5-litrowy motor diesla sprzężony z automatyczną

Nowy Peugeot 508 - ceny w Polsce. Atak Francuzów na klasę premium

Już cena premierowej, bardzo bogato wyposażonej wersji First Editon (199 900 lub 203 900 zł) zapowiedziała, że nowy Peugeot 508 będzie kosztował dość sporo. Teraz poznaliśmy cennik pięknego sedana i od razu widać, że ambicjami Francuzów jest atak na klasę premium. Nowy Peugeot 508 debiutuje od razu

Mercedes GLC czy GLE? Porównujemy niemieckie SUV-y klasy premium

W 2015 roku GLC zastąpił popularnego GLK. Auto szybko zdobyło uznanie dziennikarzy i klientów, co przełożyło się na spore zainteresowanie na Starym Kontynencie. Kilka miesięcy temu w salonach pojawiła się zmodernizowana wersja przedstawiciela średniej klasy. Auto upodobniło się do nowszych modeli i

Auta premium. Spadek i wzrost rejestracji zarazem

Według danych pochodzących z CEPiK Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR wykazał, że w lipcu 2021 roku doszło do mniejszej rejestracji aut klasy premium niż w czerwcu tego roku. Zarazem odnotowano wzrost w stosunku do lipca zeszłego roku i sprzed dwóch lat. W sumie w siódmym miesiącu tego roku

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

rozrządu. Jeśli zatem klient ceni sobie luksus i SUV klasy premium spełnia jego oczekiwania, warto postawić na słabsze odmiany silnikowe z klasycznym zawieszeniem opartym na stalowych i aluminiowych elementach. Gwarantuje niższy komfort, ale w znacznie mniejszym stopniu drenuje kieszeń. 1. Zaczynamy od

Sprzedaż samochodów premium w Polsce nigdy nie miała się tak dobrze. Oto wyniki

Mimo iż inflacja galopuje jak wściekła, a rynek motoryzacyjny nadal nie może się podnieść z kryzysu, to zgodnie z socjologiczną zasadą św. Mateusza najbardziej majętnych obywateli nie dotyczą ekonomiczne zawirowania. Potwierdzają to wyniki rejestracji nowych samochodów klasy premium . Więcej

Salon Genewa 2016 | Ford Vignale | Atak na klasę premium

czasu przymierzają się do mocniejszego ataku na europejską klasę premium. Z zapowiedzi Forda wynika, że nowe modele Vignale zobaczymy już w marcu podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Najprawdopodobniej będzie to luksusowa wersja S-Maxa. Widzieliśmy już taki koncept

Mercedes Klasy X przestanie być produkowany w maju. Żegnamy pickupa klasy premium

O wycofaniu z produkcji Mercedesa Klasy X mówiono już od dłuższego czasu. Informował o tym choćby zawsze dobrze poinformowanych w branżowo-biznesowych ruchach serwis Automotive News. Teraz dostaliśmy potwierdzenie tych słów. Klasa X będzie produkowana do maja tego roku. Pickup z gwiazdą na masce

Samochody klasy Premium

Jest możliwość sprowadzenia samochodów niemieckich marek, klasy Premium. W grę wchodzą: Audi, BMW, Mercedes i Porsche. Wysokie modele. Mogą być kompletnie nowe, mogą być z niewielkim (4-6 tyś) przebiegiem. Upust jest olbrzymi!!!

Klasa Premium czy marka premium?

https://moto.pl/MotoPL/1,99254,8208158,Ford_Mondeo_EcoBoost___ Za_kierownica.html O Mondeo Jest wielki, wygodny, szybki i... kosztuje tyle, co Mercedes klasy C. Czy "średniak" Forda w topowej wersji może być alternatywą dla auta klasy premium? Czy aby to nie pomylka pojec? Jesli

Klasa premium. Zagadka ;)

Jest BMW, Mercedes, Lexus i Audi i zaliczane przez niektorych Volvo. Co maja zazwyczaj ci pierwsi (lex, merc, beta) czego nie maja ci ostatni? (audi, volvo) chodzi mi o roznice w budowie auta. Dla mnie ta roznica jest bardzo znaczaca i brak tej roznicy dyskwalifikuje obecnosc klasy premium, (taka

Klasa "premium"

Z całym szacunkiem dla VW - to są raczej pobożne życzenia. Sama koncepcja nowego Passata - silnik umieszczony wzdłużnie - umieszcza go obok Mondeo, Laguny czy P 407, bo w tej sytuacji nie będzie ani V8 (z Audi) ani 4x4 innego niż Haldex. Wielkość to nie wszystko, nikt rozsądny nie zestawi chyb

Liderzy w klasie Premium

Jak podały internetowe portale, m.in. dziennik i onet Volvo z ponad 18 proc. wzrostem, 1300 sprzedanych aut i pierwszym miejscem w segmencie premium , zdystansowało w pierwszym kwartale 2011 r. niemieckich konkurentów. -- Przedstawiciel Volvo na Forum

Tajemnicza klasa „premium”.

„Wzrosną ceny w klasie biznes - dziś bilety kosztują 9 150 zł, w Dreamlinerze będą kosztować o tysiąc złotych więcej. Ceny w klasie premium to 7 580 zł. Dzięki temu LOT zarobi na jednym locie do Nowego Yorku 150 tys. zł więcej niż obecnie.” Premium, ciekawa klasa. Taki biznes dla

żegnaj klaso premium

Oficjalny komunikat dla prasy przed salonem we Frankfurcie oglaszal, ze Volvo wprowadzi game silnikow 4-cylindrowych i nie wiekszych. Klasa premium na 4 cylindrach? Nie dla mnie. Zresztą, czy BMW 520 albo Audi A6 "w tedeiku, dwa litry", albo MB E200 można zaliczyć do klasy premium

Nowe samochody klasy premium z silnikami Diesla

Witam, Jaki jest sens kupowania nowych samochodów klasy premium (A8, 7er, S-Klasse) z silnikami wysokoprężnymi? Skoro ktoś ma ~pół miliona na samochód, to przecież stać go na benzynę. Bo nie wierzę, że kogoś rajcuje ten dźwięk i drgania (choć zapewne w takich samochodach są one już znikome).

Re: Klasa Premium czy marka premium?

marketingową, a > nie z konkretnymi klasami czy modelami aut mimo twoich szczerych chęci premium to jednak konkretny model, a nie marka jako całość. Owszem są marki produkujące wyłącznie produkty segmentu premium, ale twierdzenie że konkretna marka jest marką premium lub nie, oznacza że

Re: Samochody klasy Premium

no dobra stary to ja bym sie zdecydowal na 997 GT3 RS podaj numer konta i juz puszczam przelew

Re: Samochody klasy Premium

Zawsze mnie zastanawiało - skoro te auta są takie dobre, z takim upustem itd... to powinny zejść na pniu. 10% zaliczki nie starczy na zakup czyli sprowadzający kasę ma wyłożyć - to po cholerę ta zaliczka :)

Re: Samochody klasy Premium

> No i dywaniki, bo to bardzo ważne. Czy w cenie są już wliczone dywaniki? sie smiej az dywanikow nie moglem raz parcha pogonic no to w akcie desperacji polera lakieru i nowka oryginalne dywaniki z metalowymi wstawkami pelna bajerka no i fura poszla

Re: Samochody klasy Premium

mapenar napisał: > Zaliczka jest gwarancją odebrania zamówionego samochodu. Jeżeli oferta jest tak korzystna jak ją przedstawiasz, to chyba nie musisz się martwić, że ktoś samochodu nie odbierze? Sprzedasz go od ręki z placu komuś innemu. Przy sprzedaży przez d > ilera tak samo

Re: Samochody klasy Premium

analny_wybawca napisał: > Ok, to powiem tak. Sprowadzę ci każde auto jakie chcesz za 50% twojej ceny, tyl > ko wpłać mi 1000zł od 1 auta na konto depozytowe. I w przeciągu, dajmy na to, m > iesiąca, masz samochód. Albo w przeciągu, dajmy na to, miesiąca, nie masz samoc > hodu

Re: Samochody klasy Premium

Jeśli ktoś się decyduje, to wpłaca 10% na konto depozytowe i w przeciągu, dajmy na to do, miesiąca ma samochód.

Strony internetowe premium

Jeśli szukacie dobrej agencji, która projektuje https://awprojekt-art.pl/strony-internetowe-warszawa/ strony internetowe klasy premium to szczerze wam polecam agencję AW PROJEKT. Mają rewelacyjne opinie i bardzo fajne realizacje stron. Naprawdę warto.

Re: Klasa Premium czy marka premium?

"premium" to pojecie istniejace w glowach ludzi a nie w rzeczywistosci ze co MB jest zawsze premium, a co to znaczy? ze gowniana A klasa czy nawet najprostsza c-klasa z gownianym wykonczeniem i slabym dyzlem pod maska to jakas ekstrawagancja samochodowa a skoda z v6 i 250 KM to pewnie

Re: Klasa Premium czy marka premium?

szymizalogowany napisał: > juz nie ma marek premoium - sa tylko modele wyzszej klasy Są, a definicja jest prosta: są to marki, za których produkty klienci sa gotowi zapłacić więcej (premium) niż za podobne produkty innych marek, nie uważanych w powszechnym odbiorze za premium

Re: Samochody klasy Premium

Zbierze zaliczki od 10 jeleni i kupi auto dla siebie. -- "Television has made dictatorship impossible but democracy unbearable." - Shimon Peres

Re: Samochody klasy Premium

Zaliczka jest gwarancją odebrania zamówionego samochodu. Przy sprzedaży przez dilera tak samo gdy zamawiasz konkretny model na którego musisz czekać też wpłacasz zaliczkę.

Re: Samochody klasy Premium

Ok, to powiem tak. Sprowadzę ci każde auto jakie chcesz za 50% twojej ceny, tylko wpłać mi 1000zł od 1 auta na konto depozytowe. I w przeciągu, dajmy na to, miesiąca, masz samochód. Albo w przeciągu, dajmy na to, miesiąca, nie masz samochodu. Albo w przeciągu, dajmy na to, kilku minut, tracisz bezpo

Re: Samochody klasy Premium

znalem jednego kolesia ktory mowil > Jest możliwość cos tam zdobyc taniej poten bral kase i mowil > nie uwierzysz , no i tu spadaly na niego rozne nieszczescia powodujace utrate pieniedzy jak i brak mozliwosci ich zwrotu

Re: Klasa Premium czy marka premium?

30 tys. euro) Zgadza się, z tym że Alfa jak już pisałem, jedynie aspiruje do bycia premium, a jeszcze jej trochę brakuje. > > > Pojęcie premium jest związane z markami i ich siłą marketingową, a > > nie z konkretnymi klasami czy modelami aut > > mimo

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Marka premium, zdecydowanie, bo auta premium można znaleźć praktycznie we wszystkich klasach i są to najczęściej auta takich marek jak Merc, BMW, Audi, Lexus, Acura, Infiniti, Cadilac, Lincoln, Jaguar, Porsche. Do tego towarzystwa próbują lub próbowały dobić Volvo, Saab, Alfa, Lancia czy

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Ale masz problemy... Np. zwykly C4 i premium DS4... To klasa czy marka ? :P

Re: Klasa Premium czy marka premium?

premium albo i nie. W dodatku w Polsce "premium" znaczy zupełnie co innego niż w Europie Zachodniej czy USA. Mercedes to premium? TAK Ale czy "goła" A-klasa to też premium? Chyba NIE A porównywalnej wielkości, choć znacznie mniej prestiżowe Renault może być premium? https://moto.pl/MotoPL/1

Re: Klasa Premium czy marka premium?

wichura napisał: > Saab 9-3 - zwykły kompakt, ale u nas niemal "premium" (choć 9-5 to chyba > prawdziwe premium?). Wg jakich kategorii 9-3 jest kompaktem? Nie znalazłem takich klasyfikacji, może spójrz raczej na wyposażenie standardowe, cenę i gabaryty( Audi A4 to też kompakt

Re: Klasa Premium czy marka premium?

luxury/near luxury cars są też kontrowersyjne, do jednego worka pakuje się Audi A3 i Passata. A topowe Mondeo może być zapewne alternatywą dla auta klasy wyższej średniej segmentu premium z dolnego zakresu skali, czyli np. Audi A6 2,0 T

Re: Klasa "premium"

dreaded88 napisał: > Wedle dzisiejszych "Wysokich obrotów" Volvo gra jednak niżej - S40=A3 sedan, > którego nie ma :-) > Pozdr. Ale za to AMiS S40 umieszcza w jednej klasie z np. S60 i Passatem. Art

Re: Klasa "premium"

A Superb i Legacy w klasie A6 i E! Rover 75 w klasi średniej, ale Chrysler Sebring już w wyższej. Forester w klasie średniej;O, a Mitsubishi Outlander w terenówkach. Parodia. Pozdrawiam -- Forum Motoryzacyjne Automobil

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Prosze cie nei rob z siebei wiekszego glupka niz jestes to jest twoj podzial premium: MB, BMW, Audi, Lexus, Infiniti, Acura, Cadillac, Lincoln, Jaguar prawie premium: Alfa, Lancia, Saab, Volvo, Mercury, Buick mainstream: Toyota, VW, Renault i cała reszta tanie marki: Daewoo

Re: Klasa Premium czy marka premium?

to taki Superb jest nawet sporo droższy od Clio :-) Wierzę też, że klienci Skody, odpowiednio przygotowani merytorycznie przez prasę, byliby w stanie uwierzyć w to, że jeżdżą marką premium. I wtedy Skoda stałaby się marką premium. Naprawdę. Choć byłby to marketingowy cud. Jednak do tego czasu

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Kierując się znanym powiedzeniem, żeby nie dyskutować z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem, ponownie: jak udowodnisz, że VW jest marką wyżej plasowaną (bardziej premium) od Toyoty, to może wrócimy do rozmowy. Do tego czasu, bez odzewu.

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Jestes mistrzem w robieniu z siebie durnia ii krecenia ogonem. Nigdzie nie napisalem ze VW jest bardziej premium od Toyoty wiec nie widze powodu zeby durniowi cokolwiek udowadniac .Wogole nie pisalem nic na temat pozycjonowania VW, jedynie odnosilem sie do bzdur jakie wypisywales.

Re: Klasa "premium"

dreaded88 napisał: > Z całym szacunkiem dla VW - to są raczej pobożne życzenia. Sama koncepcja > nowego Passata - silnik umieszczony wzdłużnie Akurat w nowym Passacie będzie poprzecznie;) Wiem, że wiesz:] - umieszcza go obok Mondeo, > Laguny czy P 407, bo w tej sytuacji nie

Re: Klasa Premium czy marka premium?

> A Bentley, R-R, Bugatti, Maybach? no te to tak ale sie nie zdziwie jak niedlugo wypuszcza np baby- Bentley z common railem i napedem na przod > Skoda Superb - jaka klasa? średnia, wyższa średnia? zalezy jaki model > Jaguar X-Type - ???? zalezy jaki model

Re: żegnaj klaso premium

bunkum napisała: > Jakie znowu cylindry? Moze ilosc dzwi? Albo wielkosc kol? Kolor? Co to ma wszys > tko wspolnego z nalezaniem do klasy premium? Akurat liczba cylindrow (4) moze IMHO dyskwalifikowac z klasy premium, bo silnik 4-cylindrowy nie moze zapewnic koniecznego w klasie

pomijając klasę premium

i uwzględniając kompakty ze zwykłymi silnikami to uszeregowałbym je tak: 1. focus II długo nic 2.golf V 3.civic 7 4.corolka 98-2002 5.astra II alfą, inprezą i fiatami nie jeździłem... Pozdr al

Re: Klasa Premium czy marka premium?

A czy nadwozie kombi lub suv (jedno roboczo/robotnicze a drugie terneowe; czyli i dla hydraulika i dla lesnika) moze byc/ jest premium czy aby auto bylo premium to musi byc sedan/coupe? Przy okazji tak mi sie wspomnialo... szkoda, ze Audi Avantassiomo nigdy nie weszlo do produkcji - duze

Re: Klasa "premium"

greenblack napisał: > Akurat w nowym Passacie będzie poprzecznie;) Wiem, że wiesz:] Ale wtopa :-) > Może zrobią doładowaną wersję 3.2. Raczej na pewno, pod 300 KM. > Wielkość to nie wszystko, nikt rozsądny nie zestawi chyba > > ogromniastego Opirusa, > >

Re: żegnaj klaso premium

Jakie znowu cylindry? Moze ilosc dzwi? Albo wielkosc kol? Kolor? Co to ma wszystko wspolnego z nalezaniem do klasy premium? Klasa premium oznacza wyzsza cene niz inne i nic wiecej. Przyjmujecie obce slowa bez rozumienia ich znaczenia, a po pewnym czasie uwazacie ze to wasze znaczenia obowiazuja

Re: Klasa Premium czy marka premium?

może i premium. Wszystko zależy od tego, czy uznają, że 1. da się to wmówić ludziom i 2. będzie to korzystne dla całego VAG. Ceny mogą się nawet nie zmienić, bo zależą od wielu okoliczności. Ale polityka marketingowa to już poważniejsza sprawa, a jej zmiana wymaga poważnych decyzji na poważnym

Japoński sedan klasa średnia/premium

: - Avensis - Accord - 6 albo używane, ale młode i najlepiej z programu typu pewne auto: - Lexus IS250 - Subaru Legacy Wszystko sedany i najlepiej z silnikiem benzynowym. Marzy mu się auto premium, ale obawia się o jego praktyczność w porównaniu z takim Avensisem. Zdążyłem mu już odradzić auta

Re: żegnaj klaso premium

> Akurat liczba cylindrow (4) moze IMHO dyskwalifikowac z klasy premium, bo silni > k 4-cylindrowy nie moze zapewnic koniecznego w klasie premium komfortu i osiago > w. Premium to na przyklad premium compacts: BMW 1 series, Mercedes B Class, Audi A3, ktore nigdy 8 cylindrow nie

Re: Klasa Premium czy marka premium?

szymizalogowany napisał: > juz nie ma marek premoium - sa tylko modele wyzszej klasy No... z tym tylko sie nie moge zgodzic :-) A Bentley, R-R, Bugatti, Maybach? Ze starych marek zeszmacily sie (z roznych powodow) Jaguar, Aston (jest IQ ze znaczkiem Aston - LOL!) - Range Rover

Re: Klasa Premium czy marka premium?

umieścić bolidy skody w super-premium zaraz obok Rolls-Royce'a, w końcu mają jedną wspólną cechę - nigdy ich sobie nie kupię. Tylko co to zmieni ? Skoda pozostanie tanią i do tego nudną marką, może tylko dzieci jej właścicieli lepiej się poczują i przestaną zaśmiecać wątki :-)

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

a co ma bentley RR aston ,czego nie maja wymienione przez ciebie marki ludowozow premium-jnpw jaknapolskiewarunki i dlaczego benki astony i rr nie lapia sie do klasy premium? bele co jesz,bele co gadasz

Re: żegnaj klaso premium

OK, ale zanim to zrobie, jeszcze tylko jedno pytanko. Skoro premium to tylo kwestia ceny, to od jakiej kwoty liczymy auto jako nalezace do klasy premium i czy liczy sie cena z opcjami czy bez. A jak przeplace za Logana, to tez mam premium? -- "Forgive your enemies, but never forget their names

Re: żegnaj klaso premium

na 4 cylindrach? Nie dla mnie. Zresztą, czy BMW 520 albo Audi A6 > "w tedeiku, dwa litry", albo MB E200 można zaliczyć do klasy premium? Z daleka wygląda jak premium.

Top five | klasa d premium

Ja bym zrzucił Audi na ostatnie miejsce za kompletny brak charakteru i koszmarne nudy jakie panują w tym aucie..

Nieudane ataki na klasę premium

jak to jest mercedes może robić śmieciarki wypuszczać gnioty i zawsze jest ok.na podobnych warunkach funkcjonuje reszta niemieckich marek a inne marki jedna lub dwie plamy na honorze i za chiny ludowe nie odzyskają wizerunku gdzie tu logika

Re: Klasa Premium czy marka premium?

lapufkasz napisał: > po co sie kompletnie kompromitujesz? > Zroboles to juz w tu Co "zrobolem w tu"???? :-). Tak z ciekawosci... miales/masz/masz mieć (jak nazbierasz) A4 "w dizlu"? :-) -- Pozdrawiam, Galtom http://www.hideipvpn.pl www.hideIPvpn.pl - Łatwa zmiana/ukr

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Widze ze kolejny nawiedzony oszolom ktory bedzie spieral sie z faktami Octavia 1.6 102KM Classic 59tys / Corolla 1.3 101KM Entry - 55 tys Octavia 122KM Classic 62tys / Corolla 1.6 132KM 61 tys Superb 1.4 122 Comfort 79tys / Avensis 1.6 132 luna 73 tys Potrzebuejsz wiecej przykladow

Re: Klasa Premium czy marka premium?

bimota napisał: > Ale masz problemy... Nie mam problemow tylko dzis mam luzniejszy dzien i juz przeczytalem co mialem do przeczytania, napisalem co mialem do napisania, wykonalem wszystkie krajowe i miedzynarodowe rozmowy i mam luz (grunt to dobre planowanie!). A ze robienie kup

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Bzdury piszesz i uzyszawsz tych samych wyswiechtanych juz opowiesci o marketingu i co jest wciskane skodziarzom To ze Skoda jest tansza od VW nie znaczy ze jest tania marka. Tania to ona jest obrebie koncernu ale nie ogolnie.Skoda jest duzo drozsza od Renault ktorego to umiesci

Re: Klasa Premium czy marka premium?

No... A8 (a dotego w tym psicie je porownuje) to to nie jest. Faktycznie zapomnialem napiasc "ciasne" teraz juz kumasz tresc? Troche wiecej blyskotliwosci i kojarzenia faktow i bedzie OK - taka mala rada z mojej strony :-) -- Pozdrawiam, Galtom http://www.hideipvpn.pl www.hideIPvpn.pl - Ł

Re: Klasa Premium czy marka premium?

milos75 napisał: > Powiedz czy nie czytałeś czy nie zrozumiałeś mojego wpisu z > 31.08.10, 14:02 ? Jak już przebrniesz i zatrybisz, to możemy wrócić > do rozmowy. Kiedy to pisalem twojego wpisu jeszcze nie bylo, ale tym bardziej utwierdzasz mnie w przekonaniu ze d

Re: Klasa Premium czy marka premium?

lapufkasz napisał: > Pokaz mi w ktorym miejscu Skoda jest tania marka? W tym, że Skoda jest promowana przez VAG jako tańszy VW. A głównym haczykiem tego marketingu jest to, że możesz kupić większe auto za mniej pieniędzy, np. Superb w cenie mniejszego Avensis czy Octavię w cenie mni

Re: Klasa Premium czy marka premium?

mameja21 napisał: > milos75 napisał > Dziwnym trafem wszyscy właściciele Skody > > wierzą w to, że jeżdżą VW tylko zrobili doskonały interes, bo > > zapłacili taniej. Każdy z nich ci powie, że Octavia to Passat, a > > Superb to Audi A6. > > Hehe,

Re: Klasa Premium czy marka premium?

> A ze robienie kupiszcza nie nalzey do mojego hobby to sie wyzywam przeciez jest juz po poludniu a kupiszcze jest poranne; ja wykonalem te czynnosc o 4 rano idac krowy wydoic a robert888 do tej pory siedzi w toalecie pewnie hehe; nie odbiera sobie przyjemnosci

Re: Klasa Premium czy marka premium?

galtom napisał: CO ciekawe potem zaczeto ciac koszty (wiec nagle okazalo sie, ze nie ma znaczenia czy kupimy Octavie, Golfa A4 czy Exeo - bo to poza wykonczeniem i dodatkami to samo auto Nacpales sie? Golf to to samo co A4 ? Chyba w twoich wizjach

Re: Klasa Premium czy marka premium?

galtom napisał: duze kombi bardzo mi sie podobaja > (jak zreszta wiekszosc naprawde duzych aut) i to troche dziwne, ze > jak sie jest naprawde bogatym to trzeba jezdzic zwyklym, ciasnym > A6 czy czyms takim. Nie ty naprawde jestes nacpany . A6 jest ciasne? Ile ty wazysz 300kg?

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

> 1. Trzeba by przyjąć, że klasa premium zaistniała dopiero w ostatnich czasach. > Kiedyś z mercedesami, bmw i tylnonapędowymi wtedy volvo współistniał przecież p > olonez czy np. ford sierra. Chociaż może tiges zaliczyłby sierrę do premium ;) bez przesady -- Sygnaturka

Re: Klasa Premium czy marka premium?

lapufkasz napisał: > > milos75 napisał: > > > Powiedz czy nie czytałeś czy nie zrozumiałeś mojego wpisu z > > 31.08.10, 14:02 ? Jak już przebrniesz i zatrybisz, to możemy wrócić > > do rozmowy. > > Kiedy to pisalem twojego wpisu jeszcze

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Powiedz czy nie czytałeś czy nie zrozumiałeś mojego wpisu z 31.08.10, 14:02 ? Jak już przebrniesz i zatrybisz, to możemy wrócić do rozmowy.

Re: Klasa Premium czy marka premium?

galtom napisał: > Silniki sa inne? > Podloga jest inna? > Uklad kierowniczy, hamulce sa inne? > Zawieszenia sa inne? Bredzisz chlopie az milo, po co sie kompletnie kompromitujesz? Zroboles to juz w tu

Re: Klasa Premium czy marka premium?

lapufkasz napisał: > Pokaz mi w ktorym miejscu Skoda jest tania marka? Przy lewych drzwiach, troszke z tylu. -- Pozdrawiam, Galtom http://www.hideipvpn.pl www.hideIPvpn.pl - Łatwa zmiana/ukrycie adresu IP z USA, UK i Niemiec - HULU i BBC dla wszystkich, ruch P2P dozwolon

Re: Klasa Premium czy marka premium?

milos75 napisał Dziwnym trafem wszyscy właściciele Skody > wierzą w to, że jeżdżą VW tylko zrobili doskonały interes, bo > zapłacili taniej. Każdy z nich ci powie, że Octavia to Passat, a > Superb to Audi A6. Hehe, widzę, że są jeszcze na na świecie matoły, które sądzą, że w

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Silniki sa inne? Podloga jest inna? Uklad kierowniczy, hamulce sa inne? Zawieszenia sa inne? Innymi slowy jedno i drugie (podobnie jak A3, Exeo, TT, Beetle, Toledo, itd...) nie maja ze soba nic wspolnego a jedyne co wspolziela to zarowki H4 (w niektorych wersjach) - OK. -- Pozdrawiam, G

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

jbl25 napisał: > RWD ? Ściśle mówiąc FR, bo RWD może oznaczać RR, czyli ... malucha czy inną nowszą indyjską tatę z silnikiem z tyłu. Ale niezbyt mi się podoba taki wyróżnik: 1. Trzeba by przyjąć, że klasa premium zaistniała dopiero w ostatnich czasach. Kiedyś z mercedesami, bmw i

Kicia w premium

powyższych nasuwa się pytanie: czy super girl musi jeździć klasą premium? Czy ładne dziewczyna nie mogłaby jeździć 20 letnim Polo z niedźwiedziem, znaczy się z misiaczkiem.

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

Lexus premium? :D chyba wsrod amerykanckych emerytow na florydzie tudziez murzasow ze zlota bizuteria na klacie hyhy marka bez tradycji, charakteru, o marginalnym wplywie na rozwoj wspolczesnej motoryzacji... widzial ktos holtzwagena z przyklejonym znaczkiem audi?

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

No i volvo zawsze brakowalo idealnego wykonczenia wnetrza... Bmw e39 99r w srodku materialy naprawde wysokiej klasy, volvo s60 ten sam rocznik juz czuc bylo plastik...

Skąd aż tyle samochodów klasy premium w Polsce?

Wczoraj wracałem z Katowic do Gdańska i zwłaszcza na A1 otoczenie samochodów wyglądało co najmniej jak na autostradzie bogatych landach niemieckich. Samochody od Passata B8 czy Mondeo mk5 po nowe BMW 5, Audi A6, Mercedesy E, a nawet takie skrajne wypasy jak nowe Audi Q7, Mercedes GLS czy Porsche nie

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

W przypadku Audi to uprzedzenie nie zadziałało, co widać doskonale po pozycji marki. Ale w przypadku Volvo już tak. Szwedzi próbowali w latach 90. wejść z segmentu rodzinno-indywidualistycznego do premium i jak się okazało, nie wyszło, marka poszła do Chińczyka. A przecież prawie wszystko było w

Jakie opony na lato w klasie premium?

Ponieważ zdecydowałem się zmienić moje 6-letnie Pireliki, to może mi polecicie opony na lato w klasie premium? Założyłem nowy wątek, żeby nie mieszać ze starym. Oczywiście ciche, ekonomiczne i dobre na mokrym. Dobre na autostrady czyli prędkości 140-160 km/h. Auto to VW Golf 6 Variant (czyli

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

RWD ? -- "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety" Ben Franklin.

Zbrojownia ma inwestora. Dyskont klasy premium?

Orientalne Spa z basenem...mhmnnn..Dlaczego ta propozycja zostala odrzucona? Nie ma takich miejsc w Gdansku,centrum przymiera a tak bylby fajny obiekt dla turystow w deszczowe dni i bogatych mieszkancow na codzien...

co niemcy robia w klasie nie-premium?

tak sobie wlasnie rozmawialismy z kolegami o autach, gadka, ze niemieckie lepsze niz francuskie. no i padlo pytanie - a co takiego robia niemcy? nie liczmy klasy premium - czyli audi, bmw, mercedes. wyszlo mi, ze tylko vw... ford amerykanski. i jest opel - no wlasnie - jak to traktowac

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

odpowiednik e39 to s80...s60 to e46/e90... niczego to nie zmienia, bo cala paleta vovlo cuchnie plastikiem...

Re: Klasa premium. Zagadka ;)

Zgadza sie...brakowalo czegos naprawde dobrego i charakterystycznego dla marki...fama safaty to za malo...

RT- lot dreamlinerem i klasa "premium club"

Dzień Dobry. Jestem ciekawa czy ktoś z forumowiczów wykupił może lot w klasie "premium club" zamiast klasie ekonomicznej ? Szczególnie interesuje mnie poziom posiłków wliczonych w cenę, komfort podróży i ogólne spostrzeżenia dot. tego czy warto ? Obecnie miejsca w samolocie w tej klasie są już