polo tsi

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: VW Polo 1.0 TSI vs. Honda Jazz 1.3 - Dwa światy segmentu B

Opinie Moto.pl: VW Polo 1.0 TSI vs. Honda Jazz 1.3 - Dwa światy segmentu B

Te auta więcej dzieli niż łączy. Mimo tego, oba reprezentują segment B. Polo stanowi jeden z klasycznych pierwowzorów i wierny jest tradycji. Jazz mocno się wyróżnia na jego tle i akcentuje swoją pozycję zupełnie innymi zaletami.

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Motoryzację opanowała moda na terenowe samochody. Kierowcy pokochali uterenowione wersje popularnych modeli i są w stanie dopłacić parę tysięcy za często symboliczny, offroadowy makijaż. Czy lekko podwyższony prześwit i trochę czarnego plastiku ma sens w miejskim aucie?

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

Producenci samochodów szukają coraz to nowych sposobów sprzedania swoich produktów. Starają się wyszukiwać nisze, tworzyć nowe segmenty rynku czy oferować wszelkiej maści opcje i pakiety do znanych już modeli. Na przykładzie Volkswagena Polo w odmianie Cross sprawdzimy czy uterenowione miejskie auto ma sens

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

(wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz osiąga większą moc 110 KM (+5 KM). Właśnie taki silnik napędza nasze testowe Polo. Sprawdź ceny używanych Polo w Polsce

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

stacji benzynowej. Średnie zużycie wg norm unijnych wynosi dla Polo zaledwie 5,3 l/100 km. Nowy silnik 1.2 TSI produkowany w zakładach Skody dostępny jest w Volkswagenach : Polo, Golf (w tym Variant) i

Volkswagen Polo (2022) - cena, silniki, wyposażenie

: 11,3 s- prędkość maksymalna: 187 km/h- średnie zużycie paliwa: 5.5-5.6 l/100 km 1.0 TSI - 110 KM, 200 Nm- 7-biegowa przekładnia DSG- przyspieszenie 0-100 km/h: 10,4 s- prędkość maksymalna: 195 km/h- średnie zużycie paliwa: 5.5-5.6 l/100 km Volkswagen Polo (2022) - cennik Ceny nowego Polo zaczynają się

Używana Škoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami

Używana Škoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami

nabywcy samochodu w Octavii III mogły się znaleźć m.in. reflektory ksenonowe i światła LED, liczne systemy bezpieczeństwa (m.in. monitorowania martwego pola, czujniki cofania), komunikacji (łączność z LTE, MirrorLink) czy rozrywki. Używana Škoda Octavia III (2013-2020) - typowe usterki wyposażenia

Opinie Moto.pl: VW T-Cross 1.0 TSI DSG. Potrafi zaskoczyć

Opinie Moto.pl: VW T-Cross 1.0 TSI DSG. Potrafi zaskoczyć

Polo. Niemiecki crossover jest wyższy od krewniaka o 11,2 centymetra, co umożliwiło podniesienie pozycji siedzisk aż o 10 cm. Zgrabne nadwozie mierzy 411 cm długości, 175 szerokości i 156 wysokości. Rozstaw osi wynosi 256 cm. Spory jest też prześwit – 18 cm. VW T-Cross 1.0 TSI DSG - Tylko

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

W 2009 roku w palecie jednostek napędowych grupy Volkswagena pojawił się małolitrażowy silnik 1.2 TSI. Miał uzupełnić gamę silnikową aut segmentu B i C wypierając znane od lat wolnossące motory z pośrednim wtryskiem paliwa. Silnik 1.2 TSI - konstrukcja Nowatorska konstrukcja inżynierów koncernu VAG

Ceny zwariowały. Ile trzeba zapłacić za 3-letni samochód z segmentu B? 8 sztuk

Ceny zwariowały. Ile trzeba zapłacić za 3-letni samochód z segmentu B? 8 sztuk

Polsce samochodów jest Skoda Fabia. Trzecia generacja technologicznego bliźniaka Volkswagena Polo produkowana była od 2014 do 2021 jako pięciodrzwiowy hatchback i niezbyt urodziwe kombi. Ostre linie nadwozia przywodzą na myśl większą Octavię. Nadwozie oczywiście nie ma problemów z korozją. Kokpit nie

Opinie Moto.pl: Volkswagen Taigo. Powiew świeżości w Volkswagenie

Opinie Moto.pl: Volkswagen Taigo. Powiew świeżości w Volkswagenie

W 2021 mieszkańcy Starego Kontynentu odebrali ponad 150 tysięcy egzemplarzy Polo, a 124 437 T-Crossów opuściło bramy salonów. Jeszcze lepszy wynik ma szansę wykręcić Taigo, bo jest crossoverem coupe, jakich nie ma w tym segmencie i właśnie wjeżdża do salonów. Dodatkowo, przyglądamy się TOP 10

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style. Nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style. Nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa

;SKODA". I to z daleka. Ile teraz kosztuje Skoda Fabia w Polsce? Dostępna jest z dwoma silnikami: 1.0 MPI 60 KM 5MT - od 51 800 zł 1.0 TSI 95 KM 5MT - od 56 450 zł. To właśnie tę wersję testowaliśmy. W drugiej wersji wyposażenia Style, której ceny startują od 61 900 zł. 1.0 TSI 95 KM 7DSG - od 61

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3, Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra, Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb, VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Pierwszy z diesli na naszej liście. 1.5 dCi grupy Renault Silniki

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

ciekawe, Seat Toledo i jego bliźniak Rapid, korzystają z płyty podłogowej PQ25 znanej chociażby z VW Polo i innych miejskich konstrukcji koncernu. Przekłada się to na gabaryty wnętrza, gdzie dorosłe osoby wygodnie usiądą nie tylko na fotelach. Z tyłu jedynie bardzo wysocy pasażerowie zgłaszać będą

Nowy Volkswagen Polo wyceniony

Nowy Volkswagen Polo wyceniony

cennik nowego Volkswagena Polo. Wersja START:- 1.0 MPI/65 KM - 44 490 zł. Wersja TRENDLINE:- 1.0 MPI/65 KM - 49 790 zł,- 1.0 MPI/75 KM - 51 590 zł,- 1.0 TSI/95 KM - 54 890 zł,- 1.6 TDI/80 KM - 64 990 zł. Wersja COMFORTLINE:- 1.0 MPI/75 KM - 54 490 zł,- 1.0 TSI/95 KM - 57 790 zł,- 1.0 TSI/95 KM + DSG7

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3, Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra, Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb, VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Pierwszy z diesli na naszej liście. 1.5 dCi grupy Renault Silniki

Volkswagen robi kolejnego crossovera. W Europie pojawi się miejski Taigo

Volkswagen robi kolejnego crossovera. W Europie pojawi się miejski Taigo

. Model Taigo powstanie na platformie Polo i T-Crossa, mówimy zatem o typowo miejskim samochodzie. Nie będzie to zupełnie nowa konstrukcja, a oparta na modelu Nivus oferowanym w Ameryce Południowej. Auto powstaje w hiszpańskiej fabryce Volkswagena w Pampelunie - tam też produkowane są Polo i T-Cross

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3, Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra, Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb, VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan 2.0 TDI - koncern Volkswagena O żadnym silniku nie było tak głośno

Volkswagen T-Cross - znamy wyjściową cenę małego SUV-a z Wolfsburga

Volkswagen T-Cross - znamy wyjściową cenę małego SUV-a z Wolfsburga

Volkswagen T-Cross będzie wyjściowo kosztował w Polsce 69 700 zł. Najtańsza odmiana nowego SUV-a Volkswagena ma pod maską litrowy, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 95 KM. Jak donosi serwis se.pl/auto już bazowa wersja ma być wyposażona w zaawansowane systemy bezpieczeństwa. To m.in.: system

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

Up! Zapewnia też bardzo dobre osiągi. Polo ze 115-konnym TSI przyspiesza do setki w niewiele ponad 9 sekund i rozpędza się do przeszło 200 km/h. Nieco gorzej sytuacja przedstawia się w Golfie lub Karoqu, gdzie niedobory mocy odczuwalne są przy prędkościach autostradowych. Wzrasta też wtedy do około 8

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

VW Polo i innych miejskich konstrukcji koncernu. Przekłada się to na gabaryty wnętrza, gdzie dorosłe osoby wygodnie usiądą nie tylko na przednich fotelach. Z tyłu jedynie bardzo wysocy pasażerowie zgłaszać będą zastrzeżenia do ilości miejsca na nogi i głowę. Oczywiście, jakość zastosowanych tworzyw

Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?

Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?

dotyczących zakupu samochodu znajdziesz na stronie głównej gazety.pl Seat Ibiza III - opinie, wymiary, rdza Trzecia generacja Ibizy została zbudowana z wykorzystaniem technologii znanej z Volkswagena Polo 9N. Hiszpański klon niemieckiego auta produkowany był od 2002 do 2008, dziś będąc raczej budżetową

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do wyboru mieli trzy i

Auta do miasta z oszczędnym silnikiem benzynowym. Budżet: 50 tysięcy złotych

szyby, multimedia i podstawowe systemy bezpieczeństwa. Oszczędny i wystarczająco dynamiczny okazuje się doładowany, trzycylindrowy silnik 1.2 PureTech o mocy 110 KM. To wielokrotnie nagradzana jednostka. Cechuje się przeciętną kulturą pracy i niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Skoda Fabia III 1.0 TSI

VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"

- silniki. Na które silniki warto postawić? Pod maską ulokowano benzynowe motory TSI o pojemności 1.4 122-160 KM, 1.8 160 KM i 2.0 211 KM. Szczyt gamy zarezerwowano dla wolnossącego 3.6 V6 o mocy 300 KM. O ile największa jednostka ma problem z apetytem na paliwo, o tyle mniejsze wciąż zmagają się ze

Wybieramy idealny samochód do miasta. Klasyczny hatchback? A może SUV coupe?

konstrukcje. W Polo znajdziemy 1.0 TSI, a w T-Crossie i Taigo również 1.5 TSI. Podstawowy motor zapewnia 95 lub 110 KM. Mocniejszy wariant współpracuje z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią DSG. W takim przypadku, średnie zużycie paliwa wynosi skromne 5,9 l. Zaledwie o 0,3 l więcej potrzebuje znacznie

Volkswagen T-Cross - mały SUV Volkswagena mistrzem praktyczności

. Wrażenie przestronności potęguje stylistyka modelu - mały T-Cross wygląda jak pomniejszony Touareg, okręt flagowy marki z Wolfsburga. Pod maską może pracować jeden z czterech turbodoładowanych silników. Wszystkie spełniają normę Euro 6d-Temp. 1.0 TSI o mocy 95 KM 1.0 TSI o mocy 115 KM 1.5 TSI o mocy 150 KM

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

napędu na obie osie opiera się na prostym w konstrukcji, międzyosiowym sprzęgle typu Haldex. Jego wydajność nie pozostawia wiele do życzenia. VW T-Cross 1.5 TSI Dotychczas najmniejszym w gamie Volkswagena samochodem rekreacyjnym był Polo Cross. Miał zwiększony prześwit, dodatkowe osłony nadwozia i

Debiutuje nowy Seat Ateca. Będzie problem z odróżnieniem jej od innego SUV-a

ratunkowymi np. w razie wypadku. Nie zabraknie też zaawansowanych asystentów bezpieczeństwa. Na pokładzie znajdą się m.in. system ochrony pasażerów Pre-Crash, inteligentny asystent bezpieczeństwa Emergency Assist, asystent podróży Travel Assist, system monitorowania martwego pola Side Assist z funkcją

T-Roc czy T-Cross? Którego crossovera Volkswagena wybrać?

pomost między Polo a Golfem, z genami Tiguana. Oparto go na modułowej płycie MQB, dzięki czemu zyskał technologie z wyższych segmentów. Auto ma 424 cm długości, 182 cm szerokości i 157 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 259 centymetrów. Pod maską znajdziemy szereg jednostek napędowych. W tej klasie

Skoda Slavia, czyli Fabia sedan. Skoda pokazuje model, który prawdopodobnie zawładnąłby polskim rynkiem

: 4541 mm długości, 1752 mm szerokości, 1487 mm wysokości. Natomiast rozstaw osi wynosi 2651 mm. Jest to zatem większe auto niż Octavia pierwszej generacji. We wnętrzu dostrzec można deskę rozdzielczą z Fabii i sporo elementów z Volkswagena Polo. Przestrzeń, jaką przyszli klienci otrzymają w bagażniku to

Kryzys w salonach. Szukamy więc 2-3 letniego auta do miasta. W dobrej cenie

1.0 60-75 KM. Volkswagen występował też w usportowionej wersji GTI z 1.0 TSI o mocy 115 KM. To nie lada gratka dla miłośników emocji. Ta odmiana stanie się poszukiwana za kilka lat. Niemieckie trojaczki są wyceniane na 28-40 tysięcy zł. Nie możemy zapominać, że Europejczycy upodobali sobie ten segment

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki

atakująca wszystkie elementy nadwozia oraz pneumatyczne zawieszenie, którego remont po latach przewyższy wartość auta. To sprawia, że prestiżowego Mercedesa kupimy już za kilka tysięcy zł. Może się jednak okazać skarbonką bez dna. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody

Trzecia generacji Octavii oferuje duże pole manewru. Auto występuje jako liftback i funkcjonalne kombi. Jest też wersja Scout z napędem na cztery koła, zwiększonym prześwitem i osłonami nadwozia wykonanymi z tworzywa. Karoserię można osadzić na 15-18-calowych obręczach ze stopów lekkich

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N. Usportowione kompakty dla praktycznych

jest też rozstaw osi – 265 cm. Zaskakująco komfortowa Pierwsza generacja RS-a korzystała z silnika o pojemności 1.8 litra o mocy 180 koni mechanicznych. W kolejnej zadebiutował 2.0 TSI. Moc sukcesywnie rosła, aż w trzecim wcieleniu po liftingu zatrzymała się na 245 KM. Tak też się przedstawia w

Volkswagen Polo - nowa definicja miejskiego samochodu

Nowe Polo debiutowało pod koniec ubiegłego roku, szturmem zdobywając prestiżowe tytuły. Dziennikarze z całego świata uznali je za najlepsze auto miejskie na rynku, a Euro NCAP przyznało mu tytuł Best in Class 2017, co oznacza, że Polo to najbezpieczniejszy samochód w swojej klasie. Jurorów konkursu

Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają

Coś do pooglądania. Obszerna galeria nowego Volkswagena Polo

%. Nowe Polo połknie nawet 351 l bagażu. W poprzedniku było to 280 l. Ofertę silnikową otworzy trzycylindrowe 1.0 TSI o mocy 65 KM. Dostępny będzie także zupełnie nowy silnik 1.5 TSI z systemem dezaktywacji cylindrów i mocą 150 KM. Zwolennicy diesli zainteresują się 1.6 TDI, które będzie dostępne w

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier Volkswagen kontynuuje zastępowanie nieudanego silnika 1.4 TSI większą jednostką 1.8 TSI. Dotyczy to też modelu Polo GTI, który był dotąd napędzany odmianą o mocy 180 KM. Teraz pod jego maską

Kierowcy uwielbiają wybór. Volkswagen przygotował miejskie auta dla każdego. Jeden to rewolucja w klasie

IQ.LIGHT. Dokładnie nowemu SUV-owi Volkswagena przyjrzeliśmy w tym obszernym materiale: A może bardziej klasyczny mały SUV? Volkswagen T-Cross z Taigo dzieli nie tylko płytę podłogową, ale także oszczędne i wydajne silniki benzynowe*. Kierowcy w Polsce mają do wyboru 1.0 TSI o mocy 95 i 110 KM oraz

Nowy hothatch Volkswagena lada moment w salonach. Znamy ceny

Pod maską pracuje silnik 2.0 TSI połączony z dwusprzęgłową, 6-biegową skrzynią DSG. Pierwsza setka na liczniku pojawia się już po 6,7 sekundy a prędkość maksymalna to 237 km/h. Polo GTI wyróżnia się nie tylko agresywną stylizacją i charakterystycznym dla wersji GTI czerwonym kolorem nadwozia

VW Golf Cabrio | Odświeżony i z silnikiem z GTI

Cabrio Wszystkie wersje silnikowe kabrioletu spełniać będą normę Euro-6. Do wyboru są cztery silniki benzynowe i dwa diesle. Podstawowa jednostka napędowa 1,2 TSI osiąga moc 105 KM, nieco mocniejszy jest 1,4 TSI o dwóch zakresach mocy - 125 KM i 150 KM. Zupełnie nowy w ofercie

Kompakt czy crossover? Wybieramy najbardziej praktycznego Volkswagena

, sterowanie głosowe systemem Discovery Media Pro, jak również możliwość używania smartfona w charakterze klucza. Wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację i stworzyć zaufany profil użytkownika. Żądni lepszej dynamiki powinni postawić na 1.5 TSI o mocach 130 lub 150 KM. Najmocniejszy wariant przyspiesza do

Volkswagen wraca do rajdów. Oto Polo GTI R5

Volkswagen Polo GTI R5 pod względem techniki jest bardzo bliski Fabii R5. Czeski producent wprowadził rajdówkę do oferty już w 2015 roku. W tym przypadku bazą było topowe Polo GTI. Pod maską samochodu rajdowego pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy. W drogowej wersji Polo GTI

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

wymiany wedle gwarancji producenta. W zależności od wersji, motor generuje 86, 90, 105 lub 110 KM (od 2014), co w połączeniu ze stosunkowo lekkim nadwoziem Volkswagena Polo czy Skody Fabii, przekłada się na wystarczające osiągi także poza miastem. 1.2 TSI pod maską ciężkiej Octavii czy Golfa, nie sprawuje

Tak wygląda nowa Skoda Fabia. Obejrzeliśmy ją z bliska. To murowany hit

Nowa Fabia zwiastuje nadejście kolejnego wcielenia Seata Ibizy i Volkswagena Polo. Czeskie auto po raz pierwszy oparto na modułowej płycie MQB-A0, co pozwoliło przede wszystkim na zwiększenie jego rozmiarów. Przedstawiciel segmentu B ma teraz 411 cm długości i 178 szerokości. O prawie 10 cm

Modny, wszechstronny i praktyczny crossover za 740 zł miesięcznie. Prześwietlamy Volkswagena T-Crossa

Dotychczas najmniejszym w gamie Volkswagena samochodem rekreacyjnym było Polo Cross. Podrasowany mieszczuch miał zwiększony prześwit, dodatkowe osłony nadwozia i mocne silniki. Za jego następcę możemy uznać T-Crossa. Bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB AO, którą z powodzeniem wykorzystuje

Mechanicy ostrzegają. Świetne auta w złych wersjach. Od Tiguana i 3008 po RAV4

Wzór SUV-a w ryzykownej wersji. VW Tiguan I 1.4 TSI - opinie awarie Od 2007 do 2016 na potrzeby europejskiego rynku produkowana była pierwsza generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena - Tiguana. Obłe nadwozie nie ma problemów z korozją. Równie wytrzymałe i dopracowane okazuje się wnętrze mieszczące

Seat Ibiza FR 1.5 TSI - test. Coś więcej

pozostawiają też wykorzystane materiały. Ich spasowanie jest nienaganne, ale już jakość... Niestety, czuć, że VW priorytetowo traktuje Polo, a Ibiza nie mogła liczyć na najlepsze, co VAG ma. Stąd sporo twardych plastików. Na szczęście w testowanej wersji FR Hiszpanie strategiczne miejsca wykończyli lepiej i

Pierwsza Skoda Scala już opuściła linię produkcyjną

- najważniejsze informacje Scala jest pierwszą Skodą zbudowaną na modułowej platformie MQB A0. Z tej samej płyty podłogowej korzysta nowy Volkswagen Polo. To dobrze pokazuje modułowe właściwości platformy - Scala jest o ponad 30 cm dłuższa od miejskiego Volkswagena. Długością przerasta też najczęściej kupowane

Jakie samochody palą najmniej? Trzy sposoby na oszczędzanie paliwa

to być nawet 20 proc. 20 proc. TCO to wydatki m.in. na paliwo. To spore pole dla oszczędności 20 proc. całkowitego kosztu użytkowania pojazdu to przy trzy- lub czteroletniej jeździe kwota sięgająca często kilkudziesięciu tysięcy złotych. A tak potężna skala sprawia, że dobór odpowiedniego auta &ndash

Opinie Moto.pl: Seat Leon e-Hybrid. Mógłbym nim jeździć nie tylko do testu

modelach. Jego sercem jest benzynowy silnik 1.4 TSI o mocy 150 KM, który dzięki drugiemu, elektrycznemu, silnikowi jest w stanie dostarczyć kierowcy 204 KM. Akumulator ma 12,8 kWh pojemności netto. Moc na przednie koła przekazuje sześciostopniowy automat DSG. To najmocniejsze wydanie Seata Leona. Nie

To dlatego jest taka popularna! 10 powodów, dla których warto wybrać Skodę Fabię

Skoda Fabia - trochę historii Po raz pierwszy Skoda Fabia została zaprezentowana na słynnych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1999 r. Powstała na bazie tej samej płyty (VW A04), która posłużyła do zaprojektowania Volkswagena Polo czy Seata Ibizy i została pomyślana jako następczyni

Jakiego miejskiego crossovera wybrać? T-Roc i T-Cross różnią się minimalną ceną

T-Cross bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB AO, którą z powodzeniem wykorzystuje najnowsze wcielenie Polo. Niemiecki crossover jest wyższy od krewniaka o 11,2 centymetra, co umożliwiło o podniesienie pozycji siedzisk aż o 10 cm. Zgrabne nadwozie mierzy 411 centymetrów długości, 175 szerokości

SUV numer 1 w Europie w nowej odsłonie. Tiguan wyznacza trendy w segmencie [MAT. PROMOCYJNY]

silnikowej są dwie jednostki spalinowe: benzynowa jednostka 1.5 TSI Evo oraz diesel 2.0 TDI. Warto zwrócić uwagę na ten drugi silnik. Wielu producentów odchodzi od diesli, ale to przedwczesny ruch. Jeśli często jeździmy w naprawdę długie trasy, to jest to wciąż najlepsza opcja. Volkswagen zdaje sobie z tego

Seat Ibiza i Arona po aktualizacji. Młodzieńcza werwa zachowana

wypowiedzeniu frazy „Hola Hola”. Seat Ibiza i Arona – systemy bezpieczeństwa i silniki Na wyposażeniu Ibizy i Arony znalazły się następujące systemy bezpieczeństwa: aktywny tempomat, monitorowanie martwego pola, asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków i asystent świateł drogowych. Co

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

i zrywające się rozrządy. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata

pola o zasięgu do 70 m oraz układu FRONT ASSIST, utrzymującego bezpieczną odległość od pojazdu jadącego z przodu. Subtelne zmiany stylistyczne Design nowego Superba został wzbogacony o przemodelowaną atrapę chłodnicy i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Długość zmodernizowanej flagowej

Jak sprawdza się crossover w mieście? Porównujemy modele VW dostępne od ręki

przesuwna i można ją regulować w zakresie 14 cm. Bagażnik pomieści od 385 do 455 litrów (zależy od ustawienia kanapy), a jeżeli tylne siedzenia złożymy, to powiększy się do 1281 l. Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych - 1.0 TSI o mocy 95 lub 110 KM oraz 150-konna jednostka 1.5 TSI

Niemieckie samochody, których nie znacie cz. 1

). Na rynku w Chinach Passat dostępny jest w wersjach: 1,4 TSI (130 KM), 1,8 TSI (160 KM), 2,0 TSI (200 KM), 3.0 L V6 (247 KM). Mały Volkswagen przygotowany specjalnie na rynki Ameryki Południowej. Model technicznie spokrewniony z Polo. Model produkowany od 1980 roku. Obecnie na rynku jest

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona

dostępnych wersji, szerokiej palety jednostek napędowych i komfortowego przedziału pasażerskiego. Niemiecki kompakt bazuje na modułowej platformie MQB. Dzięki temu, pod maską Golfa pracują najnowsze jednostki napędowe TSI i TDI. Najmocniejszy silnik benzynowy generuje 310 koni mechanicznych, został

Skoda Rapid znika z rynku. Ile trzeba teraz zapłacić za przestronną Skodę?

. Pod względem bezpieczeństwa Scala będzie korzystać z najnowszych rozwiązań grupy Volkswagena. Na liście znajdzie się 9 poduszek powietrznych, system monitorowania martwego pola, minimalizację skutków kolizji za sprawą automatycznie domykanych szyb i napinanych pasów bezpieczeństwa jeszcze przed

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

wytrzymałość oscyluje wokół 100-150 tysięcy kilometrów. Wiele problemów generuje też elektryka i łańcuchy rozrządu często poddające się już pod 50 tysiącach kilometrów. Jeśli trafimy za zadbaną i dobrze serwisowaną sztukę, można zaryzykować. Skoda Fabia II 1.2 TSI Od 2007 do 2014 roku produkowana była druga

Nowy Volkswagen Polo oficjalnie! Dużo ważnych zmian

silnikowych dostępny będzie dwusprzęgłowy automat DSG. Na szczycie znajdzie się oczywiście Polo GTI. W nowej generacji 2.0 TSI będzie generował okrągłe 200 KM mocy. Nowa kabina to rozwinięcie bardzo dobrze znanego projektu. Wszyscy, którzy jeździli starszym Polo, poczują się jak w domu. Mimo że wnętrze

Seat Alhambra FL | Hiszpańska kosmetyka

wyposażenia należy nowy system multimedialny Easy Connect , zawieszenie adaptacyjne DCC, hamulec pokolizyjny oraz system monitorowania martwego pola. ZOBACZ TAKŻE: Seat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentem

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.

jednostek napędowych, a jeśli wykluczyć Cuprę, 150-konne 1.5 TSI jest najmocniejsze w klasycznej gamie modelu. Silnik napędza większość modeli koncernu VAG i trzeba przyznać, że robi to naprawdę skutecznie. W tym przypadku mamy do dyspozycji 250 Nm i dwusprzęgłową, 7-stopniową przekładnię. Manual też jest

Opinie Moto.pl: Audi A1 S line 30 TFSI. Finał miejskiej Ligi Mistrzów

Ile kosztuje nowe Audi A1? Sporo MINI często zarzuca się wysoką cenę. Nowe Audi A1 będzie więc krytykowane dokładnie za to samo. To po prostu drogie auto. Wyjściowo 30 TFSI z silnikiem 1.0 TSI 116 KM w wersji S line kosztuje 100 500 zł, my jeździliśmy droższą o prawie 8 tysięcy wersją z DSG. Znaczy

SCALA czy FABIA - pojedynek miejskich hatchbacków

systemy do tej pory dostępne w wyższych segmentach. Na liście dostępnych opcji znajdziemy między innymi BLIND SPOT DETECTION (funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach) i REAR TRAFFIC ALERT (funkcję wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego). Ekran układu infotainment SWING został powiększony do

SKODA FABIA czy SCALA? Który miejski model wybrać na wyprzedaży?

między innymi BLIND SPOT DETECTION (funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach) i REAR TRAFFIC ALERT (funkcję wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego). Ekran układu infotainment SWING został powiększony do 6,5 cala. Nie możemy też nie wspomnieć o możliwościach przewozowych. Hatchback zmieści w

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

spełniają normę emisji spalin Euro 6, są też bardziej efektywne niż dotychczasowe. Na przykład moc najmocniejszego silnika Beetla 2.0 TSI wzrosła z 211 KM do 220 KM, jednocześnie zużycie paliwa spadło o około 13 procent; natomiast silnik 2.0 TDI 110 KM wyróżnia się emisją CO2 wynoszącą 112 g/km, co

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

jako fabryczną opcję. Skoda ma na tym polu duże doświadczenie - od 10 lat współpracuje z włoską firmą Landi Renzo. W tym czasie na polski rynek trafiło ponad 33,5 tys. nowych Skód z instalacjami LPG. Do niedawna ich oferta obejmowała tańsze Fabie i Rapidy z jednostkami wolnossącymi oraz 1.2 TSI, a

Opinie Moto.pl: Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - kosztuje tyle co kompakt, ale jest warty swojej ceny

;miksem”. Wygląda jak podniesione Polo, które kilka miesięcy spędziło na siłowni. W sylwetce widać też geny większego Tiguana. Opadająca tylna szyba i wysoko poprowadzona linia bocznych okien sprawiają, że T-Roc prezentuje się masywnie, ale nie topornie.   Choć rzadko zwracam uwagę na

Skoda Fabia Scoutline - wygląda jak terenówka, ale nią nie jest

kierowcy (m.in. utrzymywania pasa ruchu, wykrywania pojazdów znajdujących się w martwym polu czy nadjeżdżających z boków przy cofaniu). Pod maską znajdziemy te same silniki, co w zwykłej wersji. Ofertę otwierają 3-cylindrowe silniki MPI i TSI o pojemności litra. Dwa najmocniejsze silniki w gamie (95 i 110

Opinie Moto.pl: Nowa-stara Mazda 2 okiem fana miejskich samochodów

sześciobiegowy automat, a ceny tej wersji startują od 80 900 zł Silnik jest czterocylindrowy, co w tej klasie jest oczywiście już rzadkością. Jednostki R4 konkurencja oferuje już tylko w topowych konfiguracjach. Czasem zdarzy się jeszcze 1.5 TSI o mocy 150 KM jak np. w Ibizie, ale raczej to już terytorium hot

Odświeżony Volkswagen Tiguan już za chwilę. Na razie producent drażni szkicami, ale znamy szczegóły

To prawdziwy znak czasów. Volkswagen od dziesięcioleci jest prekursorem trendów i wygląda na to, że tym razem będzie podobnie. Najlepiej sprzedającym się samochodem tej marki w 2019 r. był kompaktowy SUV - Tiguan. Tiguan to największy hit Volkswagena Auto modnej klasy SUV zostawiło w pobitym polu

Volkswagen Virtus, czyli Polo Sedan dla krajów Ameryki Południowej

, podobnie jak nowe Polo. Dlatego pod maską zobaczymy te same jednostki, co w europejskiej wersji. Bazowa jednostka to 1.0 TSI. Trzycylindrowy silnik rozwija moc 128 KM (zatankowany etanolem) lub 115 KM (zatankowany benzyną). Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 194 km/h

Oto Slavia, czyli Skoda, której nikt się nie spodziewał. "Sportowe auto w wersji Spider"

Szalone projekty z serii Skoda Student Concept Car to oczywiście zabawa i pole do popisu dla studentów Akademii. - W 2014 r. narodziła się tam nowa tradycja, zgodnie z którą najbardziej aktywna, najzdolniejsza i najmocniej zmotywowana młodzież, wspólnie konstruuje wyjątkowy egzemplarz samochodu

Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - test. Najlepszy crossover w klasie***

Zaczynamy od cen Volkswagena T-Roca - gwiazdka nr 1 Na redakcyjny parking przyjechał VW T-Roc w topowej wersji Premium z silnikiem 2.0 TSI o mocy 190 KM, napędem 4Motion i 7-biegową skrzynią DSG. Wyjściowo kosztuje 125 090 zł, a testowany przez nas egzemplarz - 150 tysięcy zł. A to wcale nie

Poznań Motor Show 2017 | Flagowy Volkswagen w Polsce!

modelu. Już chwilę po oficjalnej prezentacji ruszy przyjmowanie zamówień. Na razie poznaliśmy tylko niemiecką cenę topowej wersji (2.0 TSI 280 KM) - to 49 325 euro (ok. 213 tys. zł), czyli o 3 tysiące euro drożej niż porównywalny Passat. Dla niewtajemniczonych, Volkswagen Arteon to nowy okręt flagowy z

Skoda Octavia | Odświeżony czeski bestseller

liście opcji znajdują się m.in. Online CarConnect połączony z internetem LTE. W Octavii zagościł Trailer Assist wspomagający kierowcę podczas manewrowania z przyczepą. Kompaktowa Skoda przejęła z Volkswagenów coś jeszcze - to system monitorowania martwego pola z funkcją ostrzegania o ruchu

1.75 TBI - opinie. Czy warto postawić na silnik z policyjnej Alfy?

Nowa jakość w koncernie Miejsce awaryjnych jednostek z rodziny JTS Alfa Romeo postanowiła zapełnić nowoczesną konstrukcją zdolną do rywalizacji z konkurencją. Włosi obrali na celownik silniki 1.8 i 2.0 TSI Volkswagena, a także awaryjne 1.6 THP PSA. Pole do popisu mieli sporem, bowiem Niemcy nie

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

złotych. Profilaktycznie warto po zakupie wymienić podkładki i wyczyścić układ. Opel Corsa D Easytronic Corsa czwartej generacji pojawiła się na rynku w 2006 roku. Na następcę musieliśmy czekać aż 8 lat. Długi staż rynkowy i ogromna popularność sprawiła, że rynek wtórny daje spore pole do popisu. Na

Przed Genewą debiutuje nowa Skoda Kamiq. Czy miejski SUV zawojuje rynek?

zbudowany jest na platformie MQB A0, czyli tej samej, z której korzysta Skoda Scala czy Volkswagen T-Cross i Polo. Taka płyta podłogowa uniemożliwia jednak montaż napędu na cztery koła, zatem Kamiq zostanie typowo miejską, podniesioną "ośką". Skoda potrafi robić ładne samochody Stylistycznie Skoda

Duży, świetnie wyposażony SUV za 716 zł miesięcznie? Prześwietlamy ofertę Seata Tarraco

150 do 190 koni mechanicznych. Łączą się z manualną lub automatyczną skrzynią i napędem na przednią albo obie osie. Klient ma szerokie pole manewru. Dodatkowo, może użytkować Seata już za 716 złotych netto miesięcznie. Oferta dotyczy odmiany 1.5 TSI EVO (150 KM). Program finansowy trwa 48

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

lub imitacją alcantary. Polo GTI przeważnie oferowało kompletne wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Rozbudowane multimedia, klimatyzacja i inne dodatki umilają każdą podróż. Do napędu zastosowano początkowo tę samą, awaryjną jednostkę, co w Fabii RS - 1.4 TSI o mocy 180 KM. Przy okazji

VW Polo BlueGT | Szybki i oszczędny

Volkswagen Polo FL Metodą na połączenie dwóch sprzecznych ze sobą oczekiwań, czyli satysfakcjonujących osiągów i niskiego spalania, ma być nowy silnik 1.4 TSI o mocy 150 KM. W tak lekkim, jak Polo samochodzie, zapewnia prędkość maksymalną wynoszącą

Nowa Honda Jazz już w Polsce. Wiemy, ile będzie kosztować

segmencie B auto zupełnie inne od konkurencji - połączenie klasycznego mieszczucha z praktycznym minivanem. Najtańsza Honda Jazz kosztuje 63 tysiące. U konkurentów znajdziemy znacznie niższe kwoty wyjściowe. I tak cennik nowego VW Polo otwiera 44 490 zł (1.0 65 KM). Za 95-konne Polo zapłacimy 54 890 zł, a

Nowości Volkswagena | Silniki i 10-biegowe DSG

Wideo | Bentley Bentayga | Zobacz jego wnętrze R3 1.0 TSI - rajdowy Trzy cylindry, mała pojemność i moc aż 272 KM. Jak to możliwe? Ten silnik przygotowano z myślą o rajdowym Polo WRC

Seat Ibiza | Pierwsza jazda | Po prostu Naj

. Nie wiem, czy ktoś to słyszał z Wolfsburga, bo w końcu rywalem jest bardzo dobre Polo i szereg innych, znakomitych konkurentów. O tym czy ktoś w tym segmencie wygra czy przegra decyduje głównie cena. Dopiero na kolejnych miejscach są takie rzeczy jak design, wielkość wnętrza i bagażnika, niezawodność

Nowe kompaktowe coupe VW

Podobno, właśnie pokazany w Detroit, New Compact Coupe spala 4,2 l benzyny, przyspiesza do setki w 8,6 sekundy i rozpędza się do 227 km/h. Taki rezultat dało połączenie motoru TSI (150 KM), silnika elektrycznego (27 KM) i 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DSG. Ten

Crossover na bazie Volkswagena Polo coraz bliżej

będą prawdopodobnie zaczerpnięte z Polo. Zaprezentowany na genewskim stoisku Volkswagena koncept został wyposażony w 1-litrowy silnik TSI o mocy 110 KM. Przypomnijmy, co mówił w Genewie Herbert Diess, prezes zarządu marki Volkswagen: - Rok 2016

Sprawdziliśmy nowe Polo. Volkswagen wyznacza trendy w segmencie

z silnikami wysokoprężnymi, to Volkswagen nie mógł zrezygnować z takiej opcji. Amatorzy oleju napędowego  będą mogli zamówić Polo z jednostką 1.6 TDI o mocy 80 lub 95 KM. Na szczycie oferty stanie nowe Polo GTI napędzane silnikiem 2.0 TSI o mocy 200 KM. Jednostki o mocy co najmniej 95 KM będzie

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Fabia - czas na lekkie unowocześnienie bestsellera

. Do listy pokładowych systemów bezpieczeństwa Fabia 2018 dopisuje system monitorowania ruchu poprzecznego, monitorowanie martwego pola i asystenta świateł. Skoda Fabia żegna się Dieslem Pod maską nowej Skody Fabii nie znajdziemy już żadnego silnika Diesla. Skoda twierdzi, że w Polsce jednostki TDI i

Genewa 2010 | Volkswagen Sharan

informacji, które dostały się do mediów wiadomo, że pod maskę Sharana trafi diesel 2,0 l TDI i mocy 140 KM lub 170 KM. Nie zabraknie również motorów benzynowych 1.4 TSI oraz 2.0 TSI. Każdy silnik będzie można zestawić ze skrzynią DSG. Na więcej informacji będziemy musieli poczekać

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Polo BlueGT

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Volkswagen uplasował swoje nowe dziecko pomiędzy 105-konnym Polo 1.2 TSI a 180-konnym GTI. BlueGT wyposażono w silnik 1.4 TSI, z którego wyciśnięto 140 KM. To pozwoli niebieskiej "Polówce" osiągać

VW Polo GTI, Ford Fiesta ST, Hyundai i20 N, Toyota GR Yaris - Fantastyczna czwórka

. Na przestrzeni kilkudziesięciu kolejnych lat wiele marek zaczęło oferować podkręcone miejskie auta zarówno w segmentach C, B jak i A. A skoro już o Volkswagenie wspomniałem… Więcej testów nowych samochodów znajdziesz na stronie głównej gazety.pl Stary wyjadacz Volkswagen Polo GTI to stary

Skoda Scala ma być nowym otwarciem w historii marki

dokładnie się jej przyjrzeć - to początek nowego języka stylistycznego czeskiej marki. Wciąż kanciastego, ale jednak bardziej wyrazistego i dynamicznego. Skoda Scala - co to za auto Scala jest pierwszą Skodą zbudowaną na modułowej platformie MQB A0. Z tej samej płyty podłogowej korzysta nowy Volkswagen Polo

Polo tsi vs. Honda Jazz

Stoję przed kupnem nowego samochodu. Mam dokonać wyboru między nowym 105 konnym Polo w wersji topowej a Hondą Jazz. Cena z podobnym wyposażeniem tych dwóch modeli jest porównywalna. Jazz oferuje szklany dach. Polo ma bardziej nowoczesny silnik i trochę lepsze osiągi. Honda obrosła legendą

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Zainteresowanych "wnętrznościami" silnika 1.2 TSI polecam gorąco lekturę => blogsilnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html

Re: Spalanie TSI

poohdell napisał(a): > Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz > jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam > przekonasz. Moje Polo wytrzyma jeszcze 10 lat...a później kupię polo bez turbo...Polo bez

Jak sprzedawać polo kilka tys. drożej?

Zrobić z niego SUV-a, czyli T-Crossa. SUV jest kilka centymetrów dłuższy, ale ma np. mniejszy rozstaw osi. SUV ma tylko 1.0 tsi w dwóch wersjach mocy, Polo ma jeszcze 1.5 tsi + diesle. No i cena ... SUV 1.0 vs Polo 1.5 w najwyższej wersji wyposażenia - 10.000 droższy SUV, pomimo słabszego

Re: Volkswagen Polo R-Line

Polo GTI ma 180KM z 1.4 TSI za sprawą turbiny i kompresora :) Już samym 1.2 TSI jeździ sie b.przyjemnie, a co dopiero takim

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

. Nowoczesniejszy silnik ma POLO, bo TSI? Ha, a Honda ma za za to po 2 świece a jej silnik uważany za jeden z bardziej niezawodnych (a propos "legendy o usterkowości" :). Polo na pewno jest mniejszy i na zewnątrz i w środku i z pewnością jest ich więcej, bo to VOLKS WAGEN :) Na pewno i z jednego i z

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Szklany dach, hmmm. Czy to taka rewelacja. Jak jest zła pogoda to nie ma sensu, jak dobra to często zbyt świeci czy grzeje do kabiny. Co do samego 1.2TSI to ciekawe połączenie starszych i nowych rozwiązań. Cel - niezłe osiągi, ale przy prostszych i jednocześnie trwalszych rozwiązaniach. Polecam

Polo wymięka

Przy nowych extra furach polo okazuje się arcypijakiem. Nie jedzie tylko spala hektolitry paliwa. Tymczasem niezależne testy pokazały,że producenci już nie muszą oszukiwać ze spalaniem , nowoczesne fury rzeczywiście tylko wąchają paliwo no i ta supermoc do tego..200KM miniwan i marne 7 litrów

Re: Spalanie TSI

W temacie jest napisane - "Spalanie TSI". Wiemy już, że Polo 5-letnie jest najlepsze. A tak Ci dodam, że mi pali 0,5 litra więcej. Ale kombi, turbobenzyna i 130 KM. Chyba żeś kupił zajeżdżonego złoma:-)

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Polubiłem aktualnego Jazz'a.To fajne i kompetentne auto i jak się go kupi,to się raczej nie narzeka,bo prawie niczym bardzo nie drażni i jest dopracowany.Ale jeśli nie zależy Ci na naprawdę sporej praktyczności,to Polo we wszystkim okaże się lepsze.To kompletny wóz i zwyczajnie przyjemnie

Re: Spalanie TSI

i pomyslec, ze niedawno doradzilem swojej pannie zakup uzywanego polo. zapomnialem o misiaczku. jak byk sie babie we lbie popie...

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Bierz nowe Polo, jest bardzo ładnym autem i wróży mu się swojego rodzaju kultowość, bo pierwszy raz Polo jest ładniejsze od Golfa. -- "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety" Ben Franklin.

Re: Spalanie TSI

Jakbyś ruszał szybko, to by Ci Polo mniej spaliło.A tak to jeszcze spod swiateł wszystkich, jak widze, wkurzasz. Poczytaj SE o ekodrivingu.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Auta nowe więc jak będziesz dbała tak będziesz miała. Polo na pewno szybciej odsprzedasz a VW sam w sobie nie traci szybko na wartości. Jazz to mimo wszystko auto trochę egzotyczne w Polandii a obrosło legendą zarówno bezusterkowego jak i drogiego w naprawie jeśli już coś się zdarzy.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

sprawny ;) Masakra. Jeśli nie zależy Ci na przestronności wnętrza, to bierz Polo bez zastanowienia. Szklany dach? Fajny bajer i tylko bajer. -- pzdr j

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Fakt. Nowe samochody coraz mniej przypominają samochody (masło maślane:)) "Pseudofuturystyczne pudełko" - rzeczywiście polo kształtem bardziej przypomina samochód, ale np. Vengę, czy nowego CIVIC-a i wiele, wiele innych z pewnością można nazwać samochodami futurystycznymi. "Pseudovanowatość

waga Polo i waga Octavii

Jestem w szoku, sprawdziłem dane techniczne i: obecne Polo 1,2 TSI waży 1090 kg obecna Octavia Liftback III 1,2 TSI waży 1155 kg różnica 65 kg czyli Octavia z pustym bakiem waży tyle co Polo zatankowane pod korek

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Ja bez chwili zastanowienia wybralbym Polo. Nie dosc, ze jest naprawde ladnym samochodem, to jeszcze wyglada jak samochod. Nie jak pseudofuturystyczne pudelko na kolach. Honda Jazz to auto typowo miejskie i typowo dla kobiet. Jako facetowi nie odpowiada mi juz sama filozofia takich aut i

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Mi wystarczy to, że Jazz wygląda jak minivan czyli zło, szatan, bue. Natomiast tak jak nie trawie VW i jego niemieckości, to Passat CC i Polo nowe im się nawet udały i nawet lubię na nie popatrzeć. I tu może powiem, że moim zdaniem Polo w porównaniu z Jazzem wygląda bardziej japońsko niż Jazz

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Oczywiście Polo, wszak to samochód roku 2010. Zaleca się tylko daleko posuniętą uwagę przy czytaniu cenników. W żadnej wersji wyposażenia standardowo _nie jest_ włączona klima. To trzeba dokupić osobno.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

> "Pseudofuturystyczne pudełko" - rzeczywiście polo kształtem bardziej przypomina > samochód, ale np. Vengę, czy nowego CIVIC-a i wiele, wiele innych z pewnością > można nazwać samochodami futurystycznymi. No i np nowy Civic w porownaniu z wieloma innymi kompaktami w klasie wyglada

Re: Spalanie TSI

Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam przekonasz.

Re: Spalanie TSI

Nie atakuje tylko opisuje fakty. i tak tego nie zrozumiesz. Z AC podawales wymyslone kwoty co do twojego polo. A w tym watku spelniasz idealnie kryteria trola. kolejny fakt.

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > i pomyslec, ze niedawno doradzilem swojej pannie zakup uzywanego polo. zapomnia > lem o misiaczku. jak byk sie babie we lbie popie... pięknie piszesz o swojej kobiecie....;-) delikatnie i romantycznie ;-)

Re: Spalanie TSI

ty wyskaku > jesz ze swoim polo o niewiadomym wieku. Po prostu definicja trolowania. Zawsze > te same wypowiedzi bez znaczenia na jaki temat mowisz. Nie zawsze piszę te same wypowiedzi...moje wypowiedzi są na temat wątku...Wyskakuję z Polo bo mam porównanie do TSI że pali mi tyle samo a

Re: Spalanie TSI

dobrze misiu. skoro uwazasz, ze twoje polo za 15 tys. zlotych jest rownie dobre, niezawodne i bezpieczne jak szesciomiesieczny golf to jest twoja opinia, ktora szanuje. natomiast prostakiem to jestes ty za nachalne i nieproszone wciskanie mi i innym uzytkownikom, ze tylko ty wiesz jak prawidlowo

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Uwielbiam szyberdachy, a co dopiero szklane dachy... Przy paskudnej pogodzie i tak masz duzo jasniej i przestronniej wewnatrz pojazdu (duzo przyjemniej sie spedza tam czas), przy slonecznej pogodzie nagrzewa sie nieodczuwalnie szybciej (zreszta jest roleta i klimatyzacja).

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Nowe silniki Hondy nie mają już 2 świec. Myślę, że to jest jednak mało ważne, służy bardziej marketingowi. Nie wiele daje jeżeli chodzi o osiągi czy ekologię. Przy wymianie trzeba zapłacić za 8sztuk a nie za 4

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Automat, który jest montowany w Hondzie Jazz to tzw skrzynia bezstopniowa. Niestety prócz wyższej ceny od skrzyni manualnej ma jeszcze jedną podstawową wadę stosunkowo niska trwałość szczególnie przy agresywnym stylu jazdy oraz bardzo duże koszty naprawy.

Re: Spalanie TSI

> Nie bredzę tylko pytam... Zadajesz pytania bez sensu, świadczące o nieznajomości podstaw - czyli bredzisz. > nie ma głupich pytań... A przestałeś już bić swoją dziewczynę? Ach, prawda, zapomniałem, że ty nie masz dziewczyny - tylko wypierdziane Polo.

Re: Spalanie TSI

W AC niewazne sa liczby. Nie mam wiecej pytan. Zreszta nie tylko z AC podawales nieprawdziwe liczby. Przez podawanie nieprwdziwych liczb caly wniosek jest rowniez nieprawdziwy. A trolowanie. To po prostu stwierdzenie faktu. Ktos pyta sie o TSI a ty wyskakujesz ze swoim polo o niewiadomym wieku

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Jeśli sporo jazdy po mieście to przy obecnej przepustowości dróg DSG jak najbardziej. Podjechać do salonu i poczuć samemu jak się jeździ. Zamiast szyberdachów itp. to wolałbym pakiet z klimą czy coś takiego.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

nowa Jazz jest klepana w Chinach. Pozdrawiam -- co jest piękne... Fregata pod pełnymi żaglami, konie w pełnym galopie; czteronapędówka idąca bokiem....

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Realna cena Polo 1.2 tsi w miarę wyposażonego w Comfortline to 59kPLN, zwykłe 1.4 85 KM to ok. 54 kPLN. U kolegi 1.2 Tsi jeżdzi jako demostracyje i pali ok 8l przy dynamicznej jeżdzie i uwaga bierze olej od nowości. Branie oleju to nie tylko przypadłość 1.2 TSI. Osobiscie kupiłem 1.4 , 85 KM

Re: Spalanie TSI

Jesli gaz do dech to i to polo ktore masz tyle spali. A jesli chcialbys tak jezdzic to uzywałbys 3 biegów, inne aspekty pomijajc (komfort jazdy, zasadnosc itp) co w normalnych warunkach jest chyba mało realne. Wyznajesz dziwna teorie ze auta z turbo służa tylko do szalenstw

co zamiast Polo 2010 1.4 benz(jakis TSI)? A1, ....

szukam czegos mocniejszego niz Polo 1.4 FSI benzyna (63 KW)- ale zeby nie palil wiecej (musi byc benzyna), i do 4 m dlugosci A1 chyba jakis jest 75KW (TSI)? ale kosztuje wiecej to Polo za bardzo halasuje przy predkosci > 100/godz, no i za slaby na dluzsze trasy, cos 75kW Leon mi sie

Re: Motodziennik: Polo czy Golf?

@Necro Przyspieszenia Golfa i Polo z tym samym silnikiem 1.2 TSI nie różnią się znacznie. (www.vw.pl)

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ja mam Leona z 2011r z 1.2 TSI 105KM i jestem zadowolony z dynamiki silnika. Po wypowiedziach które czytam wnioskuję że większość jeździ starymi TDIkami 90KM i nigdy nie jeździli 1.2 TSI- bo ich po prostu niestać . Są to najnowszej generacji silniki które poprzez swoje gabaryty mają zmniejszyć wagę

Re: Spalanie tsi - film

Kupiłeś za pół ceny zdrapane drzewa, pospawane, odmalowane Polo i wszyscy są zadowoleni. Ty, że masz 9-letnie Polo z wypierdzianymi przez grubego Abdula fotelami i handlarz, że znalazł takiego frajera. Najbardziej jednak zadowolony jestem ja, bo zaoszczędziłem grubo ponad 2 mln zł, kupując

Re: Spalanie TSI

poohdell napisał(a): > Albo jeździć spokojnie i spali mniej niż Twoje Polo. Z turbo masz po prostu wyb > ór. 105 KM turbo spali mniej niż moje 75KM bez turbo? im większa moc tym mniejsze spalanie? Jakieś nowe teorie głosisz panie znawco hehe...kosztów zakupu nowego,utraty wartości

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

tak artek... moje Polo z 99 pali średnio 6,5 ... a Polo z TSI 5,5... więc litr mniej u silnika TSI który będzie kosztował 40 tys.zł więcej to jest ta twoja "oszczędność" ? :) Ps. nie wierzę że silnik o mocy ponad 100 KM podczas ostrej dynamicznej jazdy spali 5 litrów benzyny....tyle to pali Fiat

Re: Spalanie tsi - film

znowu pojawia się twój pro > blem z> > nierozumieniem tego co czytasz. > Moje Polo jest w idealnym stanie i nie wymaga żadnych napraw.... > Niżej masz linka i popatrz sobie na Polo i ucz się tego jak kupić super auto w > super cenie :) poprawny link

Re: Motodziennik: Polo czy Golf?

@Necro Dlaczego prowadzenie Golfa 1.2TSI miałoby być niespecjalne? 105KM to miały silniki 1.6l Najmniejszy TSI ma jednak poważną broń - 175Nm momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów. Nie jest to rakieta, ale pozwala swobodnie poruszać się z umiarkowanym zużyciem paliwa. Z takim przekonaniem

Re: nowe Polo-pedaly

. No i jesli moge radzic to wersje 80 KM a nie TSI - Polo to pomimo wszystko nie auto sportowe ;) a jezdzenie z TSI wymaga nieco innego stylu z tego co wyczytalem w innych postach. Chodzi o szybkie wylaczanie silnika glownie. Domniemywam ze skoro jezdzisz niewiele to glownie po miescie stad uzywasz

Re: Volkswagen Polo R-Line

Cóż na ten pakiecik u mnie już nieco późno ;-) bo od 4 miesięcy ujeżdżam nowiutkiego Polo 1,2 TSI ale może wiosną zapodam podobne fele. Co do samego Polo to stwierdzam że na początku przerażało mnie zużycie paliwa (średnio ok. 8-9 litrów) ale po ok. 2000-3000 km spadło do średniej ok. 5,5-6,5 litra

Mniymiecko motoryzacjo

auto-swiat.onet.pl/1-volkswagen-polo-silnikiem-10-tsi STrach se boć. Bystia we skórze ciompla.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

tak tak...mieścisz się w 8...ale nigdy nie w 5 jak propaganda na forum moto.pl pisze:) i ciekawe ile będzie kosztowało polo z sielniekim TSI? 50 tys? 60 tys? za taką kase mogę mieć 5 letniego golfa o większej mocy

Re: COTY 2010 -VW Polo

Ten rok moze Volkswagen uznac za udany, wygral wiekszosc prestizowych konkursow World Car of the Year 2009 - Golf COTY 2010 - Polo Silnik roku 2009 - TSI

Re: Neuer VW Polo

aha, noch was: wuasnie VW jako piyrszy Hersteller wprowadziou tzw DOWNSIZING, co oznaczo: wiyncy PS z jak najmyni litrow. Wyobrazosz se taki 1.6 Tonnen ciynszki Passat abo Touran a w niym yno mauy 1.4L TSI Benziner??? Mozliwe! 1.4 TSI mo od 122 do 170 PS i dank Turbo mo Power bes konca

Re: seat tsi?

,4 TSI był jest tez w wersji 170 KM (jeśli chodzi o wyżyłowanie ;-) w Golfie V GT i teraz w najnowszym Polo GTI będzie też.

Re: Spalanie TSI

1.4 TSI 122KM Golf VI tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac silnik: - cykl mieszany - 7,6, zima 8 - miasto - 8,5 - 9 - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 - autostrada( 150-160 predkosc zegarowa) - 9,5 - 10 a dla wiadomosci misiaczka : kupilem sobie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

. Tym bardziej ze silniki tsi potrafina spalic malo a innym razem duzo. Zbyt wiele skladowych na to wpływa. Na pewno polaczenie tego 1,2 do octavi jest malo logiczne ale do takiego polo czemu nie

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Co to za pisanina ile on wytrzyma ?Takie pytanie zadawac moga tylko absolutni laicy . Po drugie to przeciez nie jest wysilony silnik!!!! Po trzecie - bardzo mozliwe ze bedzie malo zuzywal paliwa bo jego konstrukcja wskazuje ze wlasnie na to kladziono duzy nacisk.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Jeżdzę fiatem linea 1,4 turbo jet 120KM a więc z silnikiem analogicznym do tsi produkowanych przez VW. 5 litrów polo 1,2 tsi może spalić w trasie, z pewnością nie przy dynamicznej jeździe miejskiej. Moja linea w mieście pali: a) stosując zasady ecodrivingu 7,5 l b) przy dynamicznej jeździe z

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Widać AUTA jak LUDZIE ... różni są ... Moje Polo 1,2 TSI po 16 tysiącach ma średnie spalanie 5,67 a oleju nie bierze . Udało się osiągnąć na drogach lokalnych i krajowych -> 4,5 l / 100 km ( mały ruch ) W czasie lutowych mrozów na krótkich dojazdach w mieście wyszło 7,5 l/ 100km ( 4-5 km jazdy

Re: Spalanie TSI

samspade napisał: > Nie atakuje tylko opisuje fakty. i tak tego nie zrozumiesz. Z AC podawales wymy > slone kwoty co do twojego polo. > A w tym watku spelniasz idealnie kryteria trola. kolejny fakt. 1.W AC nieważne są liczby...ważny jest wniosek że starego auta się nie

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > dobrze misiu. skoro uwazasz, ze twoje polo za 15 tys. zlotych jest rownie dobre > , niezawodne i bezpieczne jak szesciomiesieczny golf to jest twoja opinia, ktor > a szanuje. > > natomiast prostakiem to jestes ty za nachalne i nieproszone wciskanie

Re: Spalanie tsi - film

> chwila coś w nim wymieniał, aż w końcu wymiękł i sprzedaje. "Być może" to za rok będzie koniec świata...w 2012 roku też "miał być" ale go nie było:) Wiem że jest zadbany bo go przed zakupem sprawdziłem , jeżdżę rok,nie psuje sie więc wiem co mam:) haha:) > > > Do nowego Polo musiałbym

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Mam VW Polo 1,2 TSI 105 KM i średnie spalanie przy normalnej jeździe (nie znaczy że emeryckiej) wychodzi mi ok. 6,5 litra na 100 km (70% miasto, 30% trasa) Po co więc zakładać gaz?

Re: Wybierz najlepszą generację Volkswagena Polo

www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami

Re: seat tsi?

eurotaxt napisał: > Silnik 1,4 TSI > był jest tez w wersji 170 KM (jeśli chodzi o wyżyłowanie ;-) w > Golfie V GT i teraz w najnowszym Polo GTI będzie też. Sa dwa typy najmocniejszych 1,4 TSI - 160KM i 170KM. Wcale nie jest oczywiste, ktory z nich jest bardziej "wyżyłowany

Re: fantastyczny 1.2 TSI

motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim Polo, ale w

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Tyle kasy wywalić w TSI i jeszcze się potrafi zepsuć...lepiej kupić 5 letnie zadbane Polo ze skromnym silniczkiem 1,4 80 KM bez żadnego Turbo i jeździć bez awarii a w kieszeni zostaje nam 40 tysiaków ;-) i kto jest głupi? Hehe

Re: Volkswagen Polo R-Line

Koni max 105 w silniku 1.2 TSI. Niby niewiele, ale kręci się toto do 7,5 tysiąca bez problemu i na drugim biegu osiąga stówkę, jeździ się przyjemnie ale jak na wersję sportową - powinni wrzucić przynajmniej 1.4 TSI 122 KM lub nawet 160. Już 105 w tym silniku robi z tego autka rakietę, podejrzewam

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego może i masz rację, że 1.2 TSI 105KM to dobry silnik, powiem więcej w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie skodę Roomster z tym właśnie silnikiem. Powiem Ci szczerze, że nie powinieneś rozliczać kogoś czy go stać, czy też nie. To sprawa zbyt osobista! Jeśli kogoś stać na stare TDI jego

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

witam na forum mam okazję jeździć takim dupowozem z 1.2 TSi w skodzie fabii. w porównaniu do zwykłego 1.2 to przepaść. bardzo dynamiczny i dobrze zestrojona skrzynka tak jak w dieslu na V biegu 2000 obr 95 km/h, a co do zużycia paliwa to ok 9L/100 km

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

niech zgadne , w twoim najcudowniejszym Polo z 99 jak depniesz gaz to zuzycie paliwa spada?

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

105 Koni z silniczka 1,2 to nie jest wysilony silnik? do niedawna 105 KM miały silniki 1,6....ciekawe ile taki malutki silniczek 1,2 TSI wytrzyma? 150 tys.km? 200 tys.km? czyli 10 lat :) Starsze silniki mają po 300 tys.km i jeszcze długo pociągną bo nie musiały się tak wysilać wysoką mocą 100 KM

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Świetny silnik do takich maluchów jak Polo, ale również będzie on oferowany w Fabii Ibizie czy Yeti. Myślę że dobry ruch ze strony VW na wprowadzenie silnika który ma odpowiednią moc przy zmniejszeniu pojemności silnika

Polo mniej rodzinnie - galeria

Jest ładny ale mi bardziej podoba się wersja 5 drzwiowa najlepiej w jakimś ładnym ciemnym metaliku i na felgach 17-18 cali. Do tego mogliby juz wprowadzić silnik 1,4 TSI i ja będę szczęśliwy mając takie auto.

Re: VW Cross Polo od 53 390 zł

Ale widzę że nie ma jednostki 1,2 TSI 85 KM dostępnej w zwykłym Polo i Fabii

Re: Volkswagen Polo sedan

@asd Silnik rzeczywiście trwały (i pewnie tsi przeżyje), ale jak to pali... @yaa? Czemu lepszy od Thalii? Kup Thalię, pojeździj, zobaczysz... samochód jest fatalnie wykonany, niska jakość montażu przekłada się na trwałość. Widać to doskonale w cenie I generacji.

Re: polo misiaczka to pikus

No a tu (tfu) Dacia z (tfu) 1.5 dci 450 tys. kilometrów : ujeb.se/haDl Forumowi znafcy powiedzą że to niemożliwe , nie to co szrotwageny TDI czy TSI ....

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ten akurat silnik jest wręczy wymarzony do auta rozmiarów i przeznaczenia rynkowego jakim jest Polo. 175 Nm momentu gwarantuje elastyczną jazdę i to już od ok. 1500 obrotów więc przy tym przyspieszeniu i prędkości max. mamy wręcz złoty środek pomiędzy ekonomią a frajdą z jazdy.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego "m" jak Ci szkoda na benzynę to kup sobie Polo Bluemotion 1,2 spalisz średnio 3,3 litra ropy i masz jeden problem z głowy. Pozostałe fobie musisz leczyć u lekarza bo na skąpców i miłośników starych gratów upierających się że kupowanie nowych aut nie ma sensu albo że spalanie 8 litrów w

Re: Polo z czerwonym paskiem

@zwykły, dłuuugo. VW coś mówił, że te małe TSI są liczone na 300 tyś czyli tyle co każde inne dobre motory. Jak nie zakatujesz to pół miliona powinien lekko zrobić.

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > 1.4 TSI 122KM Golf VI > > tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac si > lnik: > - cykl mieszany - 7,6, zima 8 > - miasto - 8,5 - 9 > - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 > - autostrada( 150

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Misiaczek..Ile razy wymieniałes ten pasek???? Piszesz, ze co 90 tys km....)))))))ja się domyslam za duzo nie jezdzisz. Czasem zdarzaja się tu ludzie którzy korzystaja z auta zawodowo i pisanie o zaletach 11 letniego Polo jest nieco irytujące/ daj mi to Polo na jeden miesiąc prawdziwej jazdy i wtedy

Re: Jeśli nie TSI to co?

skrzynia biegow rzecz wzgledna jak sie okazuje - dla mnie we wszystkich VW (tymi jezdzilem: polo, golf, passat) kiepsko wchodza biegi

Re: Nowe Polo od 40 540 zł

W nowym Polo na polskim rynku jeszcze nie ma silnika TSI - będzie nowy 1,2 TSI o mocy 105 KM. Silnik 85 KM to dobrze znany motor 16V grupy VW (wcześniej miał 75 KM) Mi najciekawszym silnikiem wydaje się 1,6 TDI 90 KM zwłaszcza w wersji bluemotion która ma zużywać średnio tylko 3,6 litra ropy na

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

jesteś po prostu oszustem....tyle.....i wszyscy którzy tak robią to gnoje i bez pardonu-----świnie....

Re: problem z 1.4 tsi golf V

Współczuję. 1,4 16V 100 KM w Polo: 10 lat i żadnych awarii silnika a moc niewiele mniejsza co w Golfie TSI 122KM i przyspieszenie podobne bo Polo jest lżejsze od Golfa...o cenie 5 razy niższej nie wspomnę :-) Pozdrawiam:) Ps. Wujek dobra rada: Trzeba Sprzedać Impotenta:)

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Tramadol Ultram Soma Accutane Cipro Nolvadex

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Oj..jedni to pasjonaci - decha - -brejk -decha.. i buchchacha..mam starego 10-latka (4,70 długi..) z dwulitrówka ..i MOGĘ spalic 12..ale wole ciut delikatniej i mieszcze sie w 8..Akurat jadac na 2-2500obrotów -i TAK mam ciąg łykając Audiki i "sportowe"BMW 1,6..o ludowych autach nawet nie mówiac MOM

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Znowuż kolejne pytanie - typu ciekawe ile ten wysilony silnik wytrzyma?? Wytrzyma tyle ile ma wytrzymać. Czy polacy chcą 30 lat samochodami jeżdzić. U nas jest pewna grupa amatorów samochodów z przebiegami po kilkaset tys km. I dla takiego człowieka 200tys to nówka bo on chce jeżdzić 500tys albo

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Panie m. Po pierwsze maluch wcale malo nie palil, a po drugie gdzie jest napisane ze zuzycie przy ostrej jezdzie wynosi 5,3 litra (wyraznie napisane jest ze chodzi o spalanie srednie). Uwazam ze to troche za malo ale ok. 6 litrow mozna sie zmiescic

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ten artykuł to już sporo czasu temu czytałem, konkretnie info. Pan Marcin jedynie zapomniał napisać ile wynosi ten moment obrotowy - 175Nm oraz, że max. moc jest przy 5000obr. Z takimi parametrami to przypuszczam, że będzie brylował w segmencie.

Re: VW Golf VI 1,2 TSI

żeby topić 60 000 zł w nowe auto i tracić 50% wartości w 4 lata ;-) a Polo okularnik jest piękne...i bezawaryjne ...a nie jakieś TSI:)

Re: Zimowe szaleństwo Polo GTI - wideo

Fabia RS wygląda kijowo niestety, w przeciwieństwie do Fabii I RS jest masakrycznie wystylizowana, jak ponton! Teraz Polo jest dla mnie topowe, a podobno ma być jeszcze mocniejsza wersja R edition 1,8 TSI

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w polo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja serwisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Średnie z okresu wypożyczenia wg komputera ok. 6 l/100 km > - przejechałem ok 700 km. Ale Polo jest jednak o rozmiar mniejsze od Octavii, więc jasne, że ta druga spali więcej. Nie wiem, czy akurat o te 2 litry więcej, ale więcej.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik faktycznie daje frajdę i ma przyspieszenie...tylko gdy będziemy korzystali z tego przyspieszenia to auto spali średnio 8 litrów !!! może spali 5 litrów bez agresywnej jazdy...ale w końcu autko zostało stworzone do ostrej jazdy więc nikt nie będzie nim jeździł delikatnie....spala 5 litrów ale