polo tsi
Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu
Motoryzację opanowała moda na terenowe samochody. Kierowcy pokochali uterenowione wersje popularnych modeli i są w stanie dopłacić parę tysięcy za często symboliczny, offroadowy makijaż. Czy lekko podwyższony prześwit i trochę czarnego plastiku ma sens w miejskim aucie?
Opinie Moto.pl: VW Polo 1.0 TSI vs. Honda Jazz 1.3 - Dwa światy segmentu B
Te auta więcej dzieli niż łączy. Mimo tego, oba reprezentują segment B. Polo stanowi jeden z klasycznych pierwowzorów i wierny jest tradycji. Jazz mocno się wyróżnia na jego tle i akcentuje swoją pozycję zupełnie innymi zaletami.
Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach
Producenci samochodów szukają coraz to nowych sposobów sprzedania swoich produktów. Starają się wyszukiwać nisze, tworzyć nowe segmenty rynku czy oferować wszelkiej maści opcje i pakiety do znanych już modeli. Na przykładzie Volkswagena Polo w odmianie Cross sprawdzimy czy uterenowione miejskie auto ma sens
Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy
(wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz osiąga większą moc 110 KM (+5 KM). Właśnie taki silnik napędza nasze testowe Polo. Sprawdź ceny używanych Polo w Polsce
Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
stacji benzynowej. Średnie zużycie wg norm unijnych wynosi dla Polo zaledwie 5,3 l/100 km. Nowy silnik 1.2 TSI produkowany w zakładach Skody dostępny jest w Volkswagenach : Polo, Golf (w tym Variant) i
To koniec europejskiego Volkswagena Polo. Decyzja zapadła
. Wzrost zainteresowania małymi SUV-ami, takimi jak VW T-Roc i T-Cross, przyczynił się do tego spadku. Ostatni egzemplarz Polo, który zjechał z taśmy produkcyjnej w Pampelunie w lipcu 2023 roku, to wersja Life w niebieskim kolorze, z silnikiem 1.0 TSI o mocy 95 KM i pięciobiegową manualną skrzynią biegów
TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem
udało się wygenerować sportowego ducha. Przedstawiciel segmentu B z 7-stopniowym automatem DSG potrzebuje zaledwie 7,3 na sprint do pierwszej setki i zapędza wskazówkę prędkościomierza do 224 km/h. Ten sam wariant TSI trafił do Ibizy Cupry i Polo GTI. Niestety, już po kilku miesiącach obecności na rynku
Żegnaj Ateco, witaj Terramar. Tak wygląda przepis Cupry na kolejny sukces
samochodu. Terramar ma także wszystkie systemy wspomagające kierowcę. Dostępny jest m.in. adaptacyjny tempomat zintegrowany z nawigacją GPS, który pozwala na automatyczne dostosowanie prędkości do warunków na drodze, w tym do zakrętów, rond i skrzyżowań. System monitorowania martwego pola, Pre-Crash
Sprawdziliśmy VW Polo GTI na dystansie 2 tys. km. Ma swoje zalety, ale też wady
samochodzie nie możemy zapominać. Tym bardziej, że gabarytami wpisuje się pomiędzy Golfa IV i V. Może zatem pełnić rodzinne funkcje. Podstawowa gama Polo obejmuje 1.0 TSI o mocy 95 lub 110 KM. W obecnej ofercie nie ma 1.5 TSI ani diesla. Musimy się też pogodzić z wysoką ceną. Bazowy wariant startuje z pułapu
Volkswagen Polo (2022) - cena, silniki, wyposażenie
: 11,3 s- prędkość maksymalna: 187 km/h- średnie zużycie paliwa: 5.5-5.6 l/100 km 1.0 TSI - 110 KM, 200 Nm- 7-biegowa przekładnia DSG- przyspieszenie 0-100 km/h: 10,4 s- prędkość maksymalna: 195 km/h- średnie zużycie paliwa: 5.5-5.6 l/100 km Volkswagen Polo (2022) - cennik Ceny nowego Polo zaczynają się
Jaki samochód kupić za 40 tysięcy złotych? Wybór jest ogromny
hatchbacka lub kombi. W palecie benzynowej znajdziemy tylko nowoczesne, doładowane silniki – 1.0 TSI 85-115 KM, 1.2 TSI 85-110 KM, 1.4 TSI 110-150 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 172-180 KM oraz 2.0 TSI 210-300 KM. Wszystkie wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, doładowanie i poprawiony napęd
Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.
nabywcy samochodu w Octavii III mogły się znaleźć m.in. reflektory ksenonowe i światła LED, liczne systemy bezpieczeństwa (m.in. monitorowania martwego pola, czujniki cofania), komunikacji (łączność z LTE, MirrorLink) czy rozrywki. Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - typowe usterki wyposażenia
Seat Arona 1.5 TSI vs. Peugeot 2008 1.2 PureTech. Starcie miejskich crossoverów
. Seat Arona 1.5 TSI - wnętrze. Niezbyt przestronnie, ale solidnie Kabina Arony daleka jest od temperamentu przekazywanego wprost w kampaniach marketingowych koncernu. A szkoda, bo kilka sportowych smaczków poprawiłoby odczucia zza kierownicy. Przed oczami kierowcy umieszczono cyfrowy i czytelny zestaw
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. VW Taigo 1.0 TSI - test. Nie takie małe i całkiem żwawe
przejrzyste, a obsługa dość intuicyjna. Interesująco przedstawia się też przezierny Head Up z atrakcyjną szatą graficzną. Pokład możemy wzbogacić panoramicznym oknem dachowym, kamerą o zasięgu 360 stopni i dodatkowym obrazem z widokiem martwego pola, a także audio sygnowanym przez firmę Bose. W stosunku
Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie
W 2009 roku w palecie jednostek napędowych grupy Volkswagena pojawił się małolitrażowy silnik 1.2 TSI. Miał uzupełnić gamę silnikową aut segmentu B i C wypierając znane od lat wolnossące motory z pośrednim wtryskiem paliwa. Silnik 1.2 TSI - konstrukcja Nowatorska konstrukcja inżynierów koncernu VAG
Opinie Moto.pl: Cupra Leon 1.5 eTSI 150 KM to teraz najtańszy model marki. Czy ma sens?
Po co w sprzedaży pojawiła się Cupra Leon z silnikiem 1.5 TSI, skoro kompakt z dokładnie taką samą jednostką benzynową oferowany jest w salonach z szyldem Seata? Przecież Cupra, która w 2018 roku po otrzymaniu odrębnego logo, wyfrunęła z gniazda Seata i zyskała niezależność, miała być marką o
Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto
benzynowe motory TSI o pojemności 1.4 122-160 KM, 1.8 160 KM i 2.0 211 KM. Szczyt gamy zarezerwowano dla wolnossącego 3.6 V6 o mocy 300 KM. O ile największa jednostka ma problem z apetytem na paliwo, o tyle mniejsze wciąż zmagają się ze zwiększonymi potrzebami konsumpcji oleju. W 1.8 TSI wciąż mamy do
Opinie Moto.pl: VW T-Roc 1.5 TSI vs. Hyundai Kona 1.6 T-GDI. Oba hity po zmianach
obręcze, a także elektrycznie unoszoną pokrywę bagażnika, co w tym segmencie nie należy do oczywistych rozwiązań. Przy okazji liftingu, zmienił się nieznacznie front pojazdu, a tylne klosze upodobniły się do tych zastosowanych w Golfie. VW T-Roc 1.5 TSI - silniki. 150 KM to optymalne źródło mocy 1.5 TSI z
Nowa Skoda Superb na naszych zdjęciach. Wszystko, co musisz wiedzieć o wielkiej premierze
znajomi. Standardem w każdym Superbie będzie teraz ręczna skrzynia biegów. Tak wygląda oferta: 1.5 TSI mHEV 4x2 o mocy 150 KM 2.0 TSI 4x2 o mocy 204 KM 2.0 TSI 4x4 o mocy 265 KM 2.0 TDI 4x2 o mocy 150 KM 2.0 TDI 4x4 o mocy 193 KM Skoda Superb ma współdzielić z nową Skodą Kodiaq hybrydową wersję o bardzo
Opinie Moto.pl: VW T-Cross 1.0 TSI DSG. Potrafi zaskoczyć
Polo. Niemiecki crossover jest wyższy od krewniaka o 11,2 centymetra, co umożliwiło podniesienie pozycji siedzisk aż o 10 cm. Zgrabne nadwozie mierzy 411 cm długości, 175 szerokości i 156 wysokości. Rozstaw osi wynosi 256 cm. Spory jest też prześwit – 18 cm. VW T-Cross 1.0 TSI DSG - Tylko
Pożegnanie Volkswagena. To koniec produkcji popularnego modelu. "Był na rynku aż 12 lat"
. Silnik 1.0 TSI choć o mocy ledwie 115 KM, rozpędzał lekki samochód niczym pocisk. Wrażenia niczym z jazdy gokartem. Już nie będzie najtańszy w ofercie. Przekazuje pałeczkę Polo Teraz jednak spekuluje się, że jego miejsce ma zająć ID.1, napędzany już wyłącznie "zieloną energią". Skoro Volkswagen
W sam raz do miasta. Proste, benzynowe i trwałe. Auta do kupienia za 20-25 tysięcy zł
. Estetyczne nadwozie nie ma problemów z korozją, ale w bazowych wersjach razi nielakierowanymi, czarnymi zderzakami, lusterkami i listwami ochronnymi. Dostępny był hatchback i limuzyna. Co ciekawe, Rapid i jego bliźniak Seat Toledo korzystają z płyty podłogowej PQ25, znanej chociażby z VW Polo i innych
Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach
2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3, Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra, Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb, VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan 2.0 TDI - koncern Volkswagena O żadnym silniku nie było tak głośno
Oto nowa Skoda Kodiaq. Rekordowy bagażnik, TSI i TDI w ofercie oraz TE pokrętła
, benzynowy silnik 1.5 TSI, który dostanie jako wsparcie układ miękkiej hybrydy. Standardem będzie dwusprzęgłowy automat DSG. W nowym Kodiaqu nie uświadczymy ręcznej skrzyni biegów. Jeśli 150 KM to dla was za mało, to w ofercie znajdzie się także większy silnik 2.0 TSI o mocy 204 KM. Kierowcy pokonujący
Szukamy używanego auta za 500 zł/msc. Co można kupić w tej cenie? Od Forda po Hondę
technologicznym w porównaniu do poprzednika. Nowoczesny, dynamiczny design wciąż może się podobać i nie zdradza sędziwego wieku konstrukcji. Oczywiście, problemów z korozją nadwozia nie notujemy w zauważalnym zakresie. Auto ma 405 cm długości, a rozstaw osi wynosi 247 cm. Mimo, że Ibiza jest bliźniakiem Polo i
Nowa Skoda Kodiaq. Wiedzieliśmy, że ma pokrętła, teraz znamy wygląd
kierownicy, co dało więcej pola do popisu projektantom pośrodku. Najbardziej interesują nas nowe pokrętła. Trzy obrotowe przyciski mają mieć 32-milimetrowe cyfrowe wyświetlacze. Umożliwiają one szybki dostęp do wielu funkcji – ich zakres zależy od poziomu wyposażenia auta. Ich dokładne działanie
Szukamy używanego auta za 500 złotych miesięcznie. Co można kupić w tej cenie?
poprzednika. Nowoczesny, dynamiczny design wciąż może się podobać i nie zdradza sędziwego wieku konstrukcji. Oczywiście, problemów z korozją nadwozia nie notujemy w zauważalnym zakresie. Auto ma 405 cm długości, a rozstaw osi wynosi 247 cm. Mimo, że Ibiza jest bliźniakiem Polo i Fabii, prezentuje zgoła
Nowy Volkswagen Polo wyceniony
cennik nowego Volkswagena Polo. Wersja START:- 1.0 MPI/65 KM - 44 490 zł. Wersja TRENDLINE:- 1.0 MPI/65 KM - 49 790 zł,- 1.0 MPI/75 KM - 51 590 zł,- 1.0 TSI/95 KM - 54 890 zł,- 1.6 TDI/80 KM - 64 990 zł. Wersja COMFORTLINE:- 1.0 MPI/75 KM - 54 490 zł,- 1.0 TSI/95 KM - 57 790 zł,- 1.0 TSI/95 KM + DSG7
Opinie Moto.pl: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style. Nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa
;SKODA". I to z daleka. Ile teraz kosztuje Skoda Fabia w Polsce? Dostępna jest z dwoma silnikami: 1.0 MPI 60 KM 5MT - od 51 800 zł 1.0 TSI 95 KM 5MT - od 56 450 zł. To właśnie tę wersję testowaliśmy. W drugiej wersji wyposażenia Style, której ceny startują od 61 900 zł. 1.0 TSI 95 KM 7DSG - od 61
Trzyletnie crossovery. Modne i atrakcyjne. Oto pewniaki w dobrej cenie. Od Toyoty po Fiata
ciekawie na opcjonalnych, 18-calowych obręczach z aluminium i z reflektorami LED. Arona została zaprojektowana po niemiecku. Kto miał do czynienia z Polo, Fabią lub Ibizą, odnajdzie się w niej błyskawicznie. Projektanci postawili na prostotę, co ułatwia dostęp do wszelkich urządzeń pokładowych. Na
Używany Volkswagen Sharan II (2010-2022) - łabędzi śpiew minivanów. Czy warto kupić?
międzyczasie rola rodzinnych, pakownych samochodów została delegowana na SUV-y i crossovery (które jednak ustępują im pola w kwestii ładowności). Konstrukcja nowego Sharana została oparta na Volkswagenie Passacie B7. W porównaniu do swego poprzednika samochód wyraźnie urósł – proces ten został
Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać
. 1.2 TSI bywa kapryśny, ale warto postawić na egzemplarze po 2012 ze stosunkowo niewielkim przebiegiem i udokumentowaną historią serwisową. W Fabii lub Polo zapewnia dobre osiągi i niezłą elastyczność. Sprawdzi się nie tylko w mieście, lecz również w dłuższej trasie. 1.2 PureTech – PSA Przez
Opinie Moto.pl: Volkswagen Taigo. Powiew świeżości w Volkswagenie
W 2021 mieszkańcy Starego Kontynentu odebrali ponad 150 tysięcy egzemplarzy Polo, a 124 437 T-Crossów opuściło bramy salonów. Jeszcze lepszy wynik ma szansę wykręcić Taigo, bo jest crossoverem coupe, jakich nie ma w tym segmencie i właśnie wjeżdża do salonów. Dodatkowo, przyglądamy się TOP 10
Volkswagen T-Cross - znamy wyjściową cenę małego SUV-a z Wolfsburga
Volkswagen T-Cross będzie wyjściowo kosztował w Polsce 69 700 zł. Najtańsza odmiana nowego SUV-a Volkswagena ma pod maską litrowy, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 95 KM. Jak donosi serwis se.pl/auto już bazowa wersja ma być wyposażona w zaawansowane systemy bezpieczeństwa. To m.in.: system
Samochód używany za 60 tys. zł. "To już poważna suma" i mnóstwo możliwości
większa Octavia. Jeśli wolimy być bliżej z maszyną, warto poszukać egzemplarza z adaptacyjnym zawieszeniem. Zyskujemy wówczas kilka trybów jazdy – Eco, Comfort, Sport i Individual. Scala występuje z trzema jednostkami napędowymi. Podstawowa to 1.0 TSI o mocy 95 lub 115 koni mechanicznych. 1.5 TSI
Ceny zwariowały. Ile trzeba zapłacić za 3-letni samochód z segmentu B? 8 sztuk
Polsce samochodów jest Skoda Fabia. Trzecia generacja technologicznego bliźniaka Volkswagena Polo produkowana była od 2014 do 2021 jako pięciodrzwiowy hatchback i niezbyt urodziwe kombi. Ostre linie nadwozia przywodzą na myśl większą Octavię. Nadwozie oczywiście nie ma problemów z korozją. Kokpit nie
1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW
Up! Zapewnia też bardzo dobre osiągi. Polo ze 115-konnym TSI przyspiesza do setki w niewiele ponad 9 sekund i rozpędza się do przeszło 200 km/h. Nieco gorzej sytuacja przedstawia się w Golfie lub Karoqu, gdzie niedobory mocy odczuwalne są przy prędkościach autostradowych. Wzrasta też wtedy do około 8
Dobre crossovery z silnikiem benzynowym. Za 50 tys. zł można wybrać pewniaka
130 KM. Najmocniejsza zapewnia sprint do setki w 9,3 sekundy. Nasz budżet pozwoli na ładnie utrzymane samochody z lat 2017-2018. Seat Arona 1.0 TSI - opinie, najlepsze wersje, awarie To jeden z mniejszych crossoverów w segmencie B i jednocześnie najmłodsze auto w naszym zestawieniu. Zadebiutowało
Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią
korzystają z płyty podłogowej PQ25 znanej chociażby z VW Polo i innych miejskich konstrukcji koncernu. Przekłada się to na gabaryty wnętrza, gdzie dorosłe osoby wygodnie usiądą nie tylko na przednich fotelach. Z tyłu jedynie bardzo wysocy pasażerowie zgłaszać będą zastrzeżenia do ilości miejsca na nogi i
Volkswagen robi kolejnego crossovera. W Europie pojawi się miejski Taigo
. Model Taigo powstanie na platformie Polo i T-Crossa, mówimy zatem o typowo miejskim samochodzie. Nie będzie to zupełnie nowa konstrukcja, a oparta na modelu Nivus oferowanym w Ameryce Południowej. Auto powstaje w hiszpańskiej fabryce Volkswagena w Pampelunie - tam też produkowane są Polo i T-Cross
Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach
roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3, Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra, Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb, VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Pierwszy z diesli na naszej liście. 1.5 dCi grupy Renault Silniki
Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione
ciekawe, Seat Toledo i jego bliźniak Rapid, korzystają z płyty podłogowej PQ25 znanej chociażby z VW Polo i innych miejskich konstrukcji koncernu. Przekłada się to na gabaryty wnętrza, gdzie dorosłe osoby wygodnie usiądą nie tylko na fotelach. Z tyłu jedynie bardzo wysocy pasażerowie zgłaszać będą
Volkswagen T-Cross - mały SUV Volkswagena mistrzem praktyczności
. Wrażenie przestronności potęguje stylistyka modelu - mały T-Cross wygląda jak pomniejszony Touareg, okręt flagowy marki z Wolfsburga. Pod maską może pracować jeden z czterech turbodoładowanych silników. Wszystkie spełniają normę Euro 6d-Temp. 1.0 TSI o mocy 95 KM 1.0 TSI o mocy 115 KM 1.5 TSI o mocy 150 KM
Volkswagen tego SUV-a nie chce sprzedawać w Europie. Jest jak góry i ma silnik V6
Ciekawostki z rynku motoryzacyjnego znajdziesz również w tekstach publikowanych w serwisie Gazeta.pl. Jest pewna marka, która nazywając swoje modele, uwielbia nazwy przywodzące na myśl skojarzenia geograficzne. W końcu Volkswagen ma w swojej ofercie Passata, Touarega, Golfa czy Polo. Pod koniec
Można już zamówić nowego Volkswagena Tiguana. W cenniku na start słabsze silniki
specjalnie na wprowadzenie modelu na rynek odmianę Special Edition. W kwestii napędu w ofercie początkowej znajdziemy benzynowe 1.5 eTSI o mocy 130 i 150 KM, a także 2.0 TDI o mocy 150 KM. Uzupełnieniem oferty będzie odmiana R-Line oraz napędy: 2.0 TSI o mocy 204 i 265 KM, 2.0 TDI o mocy 193
Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?
VW Polo i innych miejskich konstrukcji koncernu. Przekłada się to na gabaryty wnętrza, gdzie dorosłe osoby wygodnie usiądą nie tylko na przednich fotelach. Z tyłu jedynie bardzo wysocy pasażerowie zgłaszać będą zastrzeżenia do ilości miejsca na nogi i głowę. Oczywiście, jakość zastosowanych tworzyw
T-Roc czy T-Cross? Którego crossovera Volkswagena wybrać?
pomost między Polo a Golfem, z genami Tiguana. Oparto go na modułowej płycie MQB, dzięki czemu zyskał technologie z wyższych segmentów. Auto ma 424 cm długości, 182 cm szerokości i 157 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 259 centymetrów. Pod maską znajdziemy szereg jednostek napędowych. W tej klasie
Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają
roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3, Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra, Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb, VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Pierwszy z diesli na naszej liście. 1.5 dCi grupy Renault Silniki
Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacji Octavii oferuje duże pole manewru. Auto występuje jako liftback i funkcjonalne kombi. Jest też wersja Scout z napędem na cztery koła, zwiększonym prześwitem i osłonami nadwozia wykonanymi z tworzywa. Karoserię można osadzić na 15-18-calowych obręczach ze stopów lekkich
Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny
Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier Volkswagen kontynuuje zastępowanie nieudanego silnika 1.4 TSI większą jednostką 1.8 TSI. Dotyczy to też modelu Polo GTI, który był dotąd napędzany odmianą o mocy 180 KM. Teraz pod jego maską
Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem
. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do wyboru mieli trzy i
Opinie Moto.pl: Citroen C4 1.2 Turbo vs. Skoda Karoq 1.5 TSI. Crossovery z różnych światów
. Docenimy też sporą powierzchnię przeszkloną ułatwiającą przegląd pola przed nami i z boku. Widoczność do tyłu wymaga postawienia na kamerę cofania. W kategorii rozstawu osi, otrzymujemy przyzwoite 267 cm. O 3 więcej od Skody. Citroen C4. Wnętrze, przestrzeń, miękkie fotele. Francuzi przyłożyli dużo uwagi
Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną
technologii TSI i TDI. Benzynowy bazowy to 1.0 TSI o mocy 110 KM. 1.5 TSI generuje 150 KM i 250 Nm. Obie jednostki wykorzystują rozrusznik 48 V napędzany paskiem oraz akumulator 48 V. To miękka hybryda pozwalająca na żeglowanie przy wyłączony silniku spalinowym, odzyskiwanie energii podczas hamowania, a także
Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce
Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają
Debiutuje nowy Seat Ateca. Będzie problem z odróżnieniem jej od innego SUV-a
ratunkowymi np. w razie wypadku. Nie zabraknie też zaawansowanych asystentów bezpieczeństwa. Na pokładzie znajdą się m.in. system ochrony pasażerów Pre-Crash, inteligentny asystent bezpieczeństwa Emergency Assist, asystent podróży Travel Assist, system monitorowania martwego pola Side Assist z funkcją
Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł
- opinie, awarie, najlepsza wersja, cena Rozmiarami, T-Roc (od 2017) zbliżony jest do Golfa. Jest jednak wyżej zawieszony, co ułatwia wsiadanie i poprawia przegląd pola właściwie w każdym kierunku. Wygląda też atrakcyjnie, dzięki licznym przetłoczeniom, metalizowanym lakierom, szerokiemu wyborowi
Coś do pooglądania. Obszerna galeria nowego Volkswagena Polo
%. Nowe Polo połknie nawet 351 l bagażu. W poprzedniku było to 280 l. Ofertę silnikową otworzy trzycylindrowe 1.0 TSI o mocy 65 KM. Dostępny będzie także zupełnie nowy silnik 1.5 TSI z systemem dezaktywacji cylindrów i mocą 150 KM. Zwolennicy diesli zainteresują się 1.6 TDI, które będzie dostępne w
VW Golf Cabrio | Odświeżony i z silnikiem z GTI
Cabrio Wszystkie wersje silnikowe kabrioletu spełniać będą normę Euro-6. Do wyboru są cztery silniki benzynowe i dwa diesle. Podstawowa jednostka napędowa 1,2 TSI osiąga moc 105 KM, nieco mocniejszy jest 1,4 TSI o dwóch zakresach mocy - 125 KM i 150 KM. Zupełnie nowy w ofercie
Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?
dotyczących zakupu samochodu znajdziesz na stronie głównej gazety.pl Seat Ibiza III - opinie, wymiary, rdza Trzecia generacja Ibizy została zbudowana z wykorzystaniem technologii znanej z Volkswagena Polo 9N. Hiszpański klon niemieckiego auta produkowany był od 2002 do 2008, dziś będąc raczej budżetową
Używane Seat Ibiza V vs. Nissan Micra V. Świeże, stylowe i nie tylko do miasta
. Dynamiczne, typowe dla marki rysy nadwozia znane z Ibizy poprzedniej generacji skutecznie poddano ewolucji. Mamy wręcz wrażenie, że obcujemy z modelem po głębokiej modernizacji – nie zaś z nowym pojazdem. Oczywiście, Ibiza jest technologicznym klonem Volkswagena Polo, co tylko przemawia na jej korzyść
Wybieramy idealny samochód do miasta. Klasyczny hatchback? A może SUV coupe?
konstrukcje. W Polo znajdziemy 1.0 TSI, a w T-Crossie i Taigo również 1.5 TSI. Podstawowy motor zapewnia 95 lub 110 KM. Mocniejszy wariant współpracuje z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią DSG. W takim przypadku, średnie zużycie paliwa wynosi skromne 5,9 l. Zaledwie o 0,3 l więcej potrzebuje znacznie
Volkswagen Polo - nowa definicja miejskiego samochodu
Nowe Polo debiutowało pod koniec ubiegłego roku, szturmem zdobywając prestiżowe tytuły. Dziennikarze z całego świata uznali je za najlepsze auto miejskie na rynku, a Euro NCAP przyznało mu tytuł Best in Class 2017, co oznacza, że Polo to najbezpieczniejszy samochód w swojej klasie. Jurorów konkursu
Nowy hothatch Volkswagena lada moment w salonach. Znamy ceny
Pod maską pracuje silnik 2.0 TSI połączony z dwusprzęgłową, 6-biegową skrzynią DSG. Pierwsza setka na liczniku pojawia się już po 6,7 sekundy a prędkość maksymalna to 237 km/h. Polo GTI wyróżnia się nie tylko agresywną stylizacją i charakterystycznym dla wersji GTI czerwonym kolorem nadwozia
Auta do miasta z oszczędnym silnikiem benzynowym. Budżet: 50 tysięcy złotych
szyby, multimedia i podstawowe systemy bezpieczeństwa. Oszczędny i wystarczająco dynamiczny okazuje się doładowany, trzycylindrowy silnik 1.2 PureTech o mocy 110 KM. To wielokrotnie nagradzana jednostka. Cechuje się przeciętną kulturą pracy i niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Skoda Fabia III 1.0 TSI
Oto ostateczna wersja Bugatti Bolide. Wszystkie egzemplarze są już sprzedane
do tej, jaką ma nowe Polo wyposażone w silnik 1.0 TSI i skrzynię DSG. Tyle że mały Volkswagen oferuje zaledwie 110 koni mechanicznych... Jak zatem Bugatti udaje się utrzymać coupe na asfalcie? Decyduje o tym czteronapęd, ale i aerodynamika. Dla przykładu sam tylny spojler przy prędkości 320 km/h jest
Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały
wymiany wedle gwarancji producenta. W zależności od wersji, motor generuje 86, 90, 105 lub 110 KM (od 2014), co w połączeniu ze stosunkowo lekkim nadwoziem Volkswagena Polo czy Skody Fabii, przekłada się na wystarczające osiągi także poza miastem. 1.2 TSI pod maską ciężkiej Octavii czy Golfa, nie sprawuje
Volkswagen wraca do rajdów. Oto Polo GTI R5
Volkswagen Polo GTI R5 pod względem techniki jest bardzo bliski Fabii R5. Czeski producent wprowadził rajdówkę do oferty już w 2015 roku. W tym przypadku bazą było topowe Polo GTI. Pod maską samochodu rajdowego pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy. W drogowej wersji Polo GTI
Skoda Slavia, czyli Fabia sedan. Skoda pokazuje model, który prawdopodobnie zawładnąłby polskim rynkiem
: 4541 mm długości, 1752 mm szerokości, 1487 mm wysokości. Natomiast rozstaw osi wynosi 2651 mm. Jest to zatem większe auto niż Octavia pierwszej generacji. We wnętrzu dostrzec można deskę rozdzielczą z Fabii i sporo elementów z Volkswagena Polo. Przestrzeń, jaką przyszli klienci otrzymają w bagażniku to
Kryzys w salonach. Szukamy więc 2-3 letniego auta do miasta. W dobrej cenie
1.0 60-75 KM. Volkswagen występował też w usportowionej wersji GTI z 1.0 TSI o mocy 115 KM. To nie lada gratka dla miłośników emocji. Ta odmiana stanie się poszukiwana za kilka lat. Niemieckie trojaczki są wyceniane na 28-40 tysięcy zł. Nie możemy zapominać, że Europejczycy upodobali sobie ten segment
Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta
napędu na obie osie opiera się na prostym w konstrukcji, międzyosiowym sprzęgle typu Haldex. Jego wydajność nie pozostawia wiele do życzenia. VW T-Cross 1.5 TSI Dotychczas najmniejszym w gamie Volkswagena samochodem rekreacyjnym był Polo Cross. Miał zwiększony prześwit, dodatkowe osłony nadwozia i
Modny, wszechstronny i praktyczny crossover za 740 zł miesięcznie. Prześwietlamy Volkswagena T-Crossa
Dotychczas najmniejszym w gamie Volkswagena samochodem rekreacyjnym było Polo Cross. Podrasowany mieszczuch miał zwiększony prześwit, dodatkowe osłony nadwozia i mocne silniki. Za jego następcę możemy uznać T-Crossa. Bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB AO, którą z powodzeniem wykorzystuje
VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"
- silniki. Na które silniki warto postawić? Pod maską ulokowano benzynowe motory TSI o pojemności 1.4 122-160 KM, 1.8 160 KM i 2.0 211 KM. Szczyt gamy zarezerwowano dla wolnossącego 3.6 V6 o mocy 300 KM. O ile największa jednostka ma problem z apetytem na paliwo, o tyle mniejsze wciąż zmagają się ze
Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?
prześwitem i nakładkami ochronnymi karoserii. To dobra alternatywa dla SUV-a. Stawiając na rodzinne Audi, otrzymujemy bagażnik o pojemności 490 l. Wybierając odmianę z napędem na cztery koła, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225 KM, 3.0 V6 TSI 275-333 KM
Seat Ibiza FR 1.5 TSI - test. Coś więcej
pozostawiają też wykorzystane materiały. Ich spasowanie jest nienaganne, ale już jakość... Niestety, czuć, że VW priorytetowo traktuje Polo, a Ibiza nie mogła liczyć na najlepsze, co VAG ma. Stąd sporo twardych plastików. Na szczęście w testowanej wersji FR Hiszpanie strategiczne miejsca wykończyli lepiej i
Pierwsza Skoda Scala już opuściła linię produkcyjną
- najważniejsze informacje Scala jest pierwszą Skodą zbudowaną na modułowej platformie MQB A0. Z tej samej płyty podłogowej korzysta nowy Volkswagen Polo. To dobrze pokazuje modułowe właściwości platformy - Scala jest o ponad 30 cm dłuższa od miejskiego Volkswagena. Długością przerasta też najczęściej kupowane
Jakiego miejskiego crossovera wybrać? T-Roc i T-Cross różnią się minimalną ceną
T-Cross bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB AO, którą z powodzeniem wykorzystuje najnowsze wcielenie Polo. Niemiecki crossover jest wyższy od krewniaka o 11,2 centymetra, co umożliwiło o podniesienie pozycji siedzisk aż o 10 cm. Zgrabne nadwozie mierzy 411 centymetrów długości, 175 szerokości
Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki
atakująca wszystkie elementy nadwozia oraz pneumatyczne zawieszenie, którego remont po latach przewyższy wartość auta. To sprawia, że prestiżowego Mercedesa kupimy już za kilka tysięcy zł. Może się jednak okazać skarbonką bez dna. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja
Kompakt czy crossover? Wybieramy najbardziej praktycznego Volkswagena
, sterowanie głosowe systemem Discovery Media Pro, jak również możliwość używania smartfona w charakterze klucza. Wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację i stworzyć zaufany profil użytkownika. Żądni lepszej dynamiki powinni postawić na 1.5 TSI o mocach 130 lub 150 KM. Najmocniejszy wariant przyspiesza do
Seat Alhambra FL | Hiszpańska kosmetyka
wyposażenia należy nowy system multimedialny Easy Connect , zawieszenie adaptacyjne DCC, hamulec pokolizyjny oraz system monitorowania martwego pola. ZOBACZ TAKŻE: Seat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentem
Niemieckie samochody, których nie znacie cz. 1
). Na rynku w Chinach Passat dostępny jest w wersjach: 1,4 TSI (130 KM), 1,8 TSI (160 KM), 2,0 TSI (200 KM), 3.0 L V6 (247 KM). Mały Volkswagen przygotowany specjalnie na rynki Ameryki Południowej. Model technicznie spokrewniony z Polo. Model produkowany od 1980 roku. Obecnie na rynku jest
Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy
spełniają normę emisji spalin Euro 6, są też bardziej efektywne niż dotychczasowe. Na przykład moc najmocniejszego silnika Beetla 2.0 TSI wzrosła z 211 KM do 220 KM, jednocześnie zużycie paliwa spadło o około 13 procent; natomiast silnik 2.0 TDI 110 KM wyróżnia się emisją CO2 wynoszącą 112 g/km, co
Tak wygląda nowa Skoda Fabia. Obejrzeliśmy ją z bliska. To murowany hit
Nowa Fabia zwiastuje nadejście kolejnego wcielenia Seata Ibizy i Volkswagena Polo. Czeskie auto po raz pierwszy oparto na modułowej płycie MQB-A0, co pozwoliło przede wszystkim na zwiększenie jego rozmiarów. Przedstawiciel segmentu B ma teraz 411 cm długości i 178 szerokości. O prawie 10 cm
Nowy Volkswagen Polo oficjalnie! Dużo ważnych zmian
silnikowych dostępny będzie dwusprzęgłowy automat DSG. Na szczycie znajdzie się oczywiście Polo GTI. W nowej generacji 2.0 TSI będzie generował okrągłe 200 KM mocy. Nowa kabina to rozwinięcie bardzo dobrze znanego projektu. Wszyscy, którzy jeździli starszym Polo, poczują się jak w domu. Mimo że wnętrze
Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
pola o zasięgu do 70 m oraz układu FRONT ASSIST, utrzymującego bezpieczną odległość od pojazdu jadącego z przodu. Subtelne zmiany stylistyczne Design nowego Superba został wzbogacony o przemodelowaną atrapę chłodnicy i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Długość zmodernizowanej flagowej
To dlatego jest taka popularna! 10 powodów, dla których warto wybrać Skodę Fabię
Skoda Fabia - trochę historii Po raz pierwszy Skoda Fabia została zaprezentowana na słynnych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1999 r. Powstała na bazie tej samej płyty (VW A04), która posłużyła do zaprojektowania Volkswagena Polo czy Seata Ibizy i została pomyślana jako następczyni
Kierowcy uwielbiają wybór. Volkswagen przygotował miejskie auta dla każdego. Jeden to rewolucja w klasie
IQ.LIGHT. Dokładnie nowemu SUV-owi Volkswagena przyjrzeliśmy w tym obszernym materiale: A może bardziej klasyczny mały SUV? Volkswagen T-Cross z Taigo dzieli nie tylko płytę podłogową, ale także oszczędne i wydajne silniki benzynowe*. Kierowcy w Polsce mają do wyboru 1.0 TSI o mocy 95 i 110 KM oraz
Skoda Rapid znika z rynku. Ile trzeba teraz zapłacić za przestronną Skodę?
. Pod względem bezpieczeństwa Scala będzie korzystać z najnowszych rozwiązań grupy Volkswagena. Na liście znajdzie się 9 poduszek powietrznych, system monitorowania martwego pola, minimalizację skutków kolizji za sprawą automatycznie domykanych szyb i napinanych pasów bezpieczeństwa jeszcze przed
Opinie Moto.pl: Seat Leon e-Hybrid. Mógłbym nim jeździć nie tylko do testu
modelach. Jego sercem jest benzynowy silnik 1.4 TSI o mocy 150 KM, który dzięki drugiemu, elektrycznemu, silnikowi jest w stanie dostarczyć kierowcy 204 KM. Akumulator ma 12,8 kWh pojemności netto. Moc na przednie koła przekazuje sześciostopniowy automat DSG. To najmocniejsze wydanie Seata Leona. Nie
SUV numer 1 w Europie w nowej odsłonie. Tiguan wyznacza trendy w segmencie [MAT. PROMOCYJNY]
silnikowej są dwie jednostki spalinowe: benzynowa jednostka 1.5 TSI Evo oraz diesel 2.0 TDI. Warto zwrócić uwagę na ten drugi silnik. Wielu producentów odchodzi od diesli, ale to przedwczesny ruch. Jeśli często jeździmy w naprawdę długie trasy, to jest to wciąż najlepsza opcja. Volkswagen zdaje sobie z tego
Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N. Usportowione kompakty dla praktycznych
jest też rozstaw osi – 265 cm. Zaskakująco komfortowa Pierwsza generacja RS-a korzystała z silnika o pojemności 1.8 litra o mocy 180 koni mechanicznych. W kolejnej zadebiutował 2.0 TSI. Moc sukcesywnie rosła, aż w trzecim wcieleniu po liftingu zatrzymała się na 245 KM. Tak też się przedstawia w
Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie
jako fabryczną opcję. Skoda ma na tym polu duże doświadczenie - od 10 lat współpracuje z włoską firmą Landi Renzo. W tym czasie na polski rynek trafiło ponad 33,5 tys. nowych Skód z instalacjami LPG. Do niedawna ich oferta obejmowała tańsze Fabie i Rapidy z jednostkami wolnossącymi oraz 1.2 TSI, a
Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
dostępnych wersji, szerokiej palety jednostek napędowych i komfortowego przedziału pasażerskiego. Niemiecki kompakt bazuje na modułowej platformie MQB. Dzięki temu, pod maską Golfa pracują najnowsze jednostki napędowe TSI i TDI. Najmocniejszy silnik benzynowy generuje 310 koni mechanicznych, został
Jak sprawdza się crossover w mieście? Porównujemy modele VW dostępne od ręki
przesuwna i można ją regulować w zakresie 14 cm. Bagażnik pomieści od 385 do 455 litrów (zależy od ustawienia kanapy), a jeżeli tylne siedzenia złożymy, to powiększy się do 1281 l. Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych - 1.0 TSI o mocy 95 lub 110 KM oraz 150-konna jednostka 1.5 TSI
Opinie Moto.pl: Audi A1 S line 30 TFSI. Finał miejskiej Ligi Mistrzów
Ile kosztuje nowe Audi A1? Sporo MINI często zarzuca się wysoką cenę. Nowe Audi A1 będzie więc krytykowane dokładnie za to samo. To po prostu drogie auto. Wyjściowo 30 TFSI z silnikiem 1.0 TSI 116 KM w wersji S line kosztuje 100 500 zł, my jeździliśmy droższą o prawie 8 tysięcy wersją z DSG. Znaczy
Mechanicy ostrzegają. Świetne auta w złych wersjach. Od Tiguana i 3008 po RAV4
Wzór SUV-a w ryzykownej wersji. VW Tiguan I 1.4 TSI - opinie awarie Od 2007 do 2016 na potrzeby europejskiego rynku produkowana była pierwsza generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena - Tiguana. Obłe nadwozie nie ma problemów z korozją. Równie wytrzymałe i dopracowane okazuje się wnętrze mieszczące
Nowe kompaktowe coupe VW
Podobno, właśnie pokazany w Detroit, New Compact Coupe spala 4,2 l benzyny, przyspiesza do setki w 8,6 sekundy i rozpędza się do 227 km/h. Taki rezultat dało połączenie motoru TSI (150 KM), silnika elektrycznego (27 KM) i 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DSG. Ten
Seat Ibiza i Arona po aktualizacji. Młodzieńcza werwa zachowana
wypowiedzeniu frazy „Hola Hola”. Seat Ibiza i Arona – systemy bezpieczeństwa i silniki Na wyposażeniu Ibizy i Arony znalazły się następujące systemy bezpieczeństwa: aktywny tempomat, monitorowanie martwego pola, asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków i asystent świateł drogowych. Co
polo tsi
Polo tsi vs. Honda Jazz
Stoję przed kupnem nowego samochodu. Mam dokonać wyboru między nowym 105 konnym Polo w wersji topowej a Hondą Jazz. Cena z podobnym wyposażeniem tych dwóch modeli jest porównywalna. Jazz oferuje szklany dach. Polo ma bardziej nowoczesny silnik i trochę lepsze osiągi. Honda obrosła legendą
Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Zainteresowanych "wnętrznościami" silnika 1.2 TSI polecam gorąco lekturę => blogsilnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html
Re: Spalanie TSI
poohdell napisał(a): > Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz > jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam > przekonasz. Moje Polo wytrzyma jeszcze 10 lat...a później kupię polo bez turbo...Polo bez
Re: Volkswagen Polo R-Line
Polo GTI ma 180KM z 1.4 TSI za sprawą turbiny i kompresora :) Już samym 1.2 TSI jeździ sie b.przyjemnie, a co dopiero takim
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
. Nowoczesniejszy silnik ma POLO, bo TSI? Ha, a Honda ma za za to po 2 świece a jej silnik uważany za jeden z bardziej niezawodnych (a propos "legendy o usterkowości" :). Polo na pewno jest mniejszy i na zewnątrz i w środku i z pewnością jest ich więcej, bo to VOLKS WAGEN :) Na pewno i z jednego i z
Jak sprzedawać polo kilka tys. drożej?
Zrobić z niego SUV-a, czyli T-Crossa. SUV jest kilka centymetrów dłuższy, ale ma np. mniejszy rozstaw osi. SUV ma tylko 1.0 tsi w dwóch wersjach mocy, Polo ma jeszcze 1.5 tsi + diesle. No i cena ... SUV 1.0 vs Polo 1.5 w najwyższej wersji wyposażenia - 10.000 droższy SUV, pomimo słabszego
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Szklany dach, hmmm. Czy to taka rewelacja. Jak jest zła pogoda to nie ma sensu, jak dobra to często zbyt świeci czy grzeje do kabiny. Co do samego 1.2TSI to ciekawe połączenie starszych i nowych rozwiązań. Cel - niezłe osiągi, ale przy prostszych i jednocześnie trwalszych rozwiązaniach. Polecam
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Polubiłem aktualnego Jazz'a.To fajne i kompetentne auto i jak się go kupi,to się raczej nie narzeka,bo prawie niczym bardzo nie drażni i jest dopracowany.Ale jeśli nie zależy Ci na naprawdę sporej praktyczności,to Polo we wszystkim okaże się lepsze.To kompletny wóz i zwyczajnie przyjemnie
Re: Spalanie TSI
W temacie jest napisane - "Spalanie TSI". Wiemy już, że Polo 5-letnie jest najlepsze. A tak Ci dodam, że mi pali 0,5 litra więcej. Ale kombi, turbobenzyna i 130 KM. Chyba żeś kupił zajeżdżonego złoma:-)
Polo wymięka
Przy nowych extra furach polo okazuje się arcypijakiem. Nie jedzie tylko spala hektolitry paliwa. Tymczasem niezależne testy pokazały,że producenci już nie muszą oszukiwać ze spalaniem , nowoczesne fury rzeczywiście tylko wąchają paliwo no i ta supermoc do tego..200KM miniwan i marne 7 litrów
Re: Spalanie TSI
i pomyslec, ze niedawno doradzilem swojej pannie zakup uzywanego polo. zapomnialem o misiaczku. jak byk sie babie we lbie popie...
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Bierz nowe Polo, jest bardzo ładnym autem i wróży mu się swojego rodzaju kultowość, bo pierwszy raz Polo jest ładniejsze od Golfa. -- "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety" Ben Franklin.
Re: Spalanie TSI
Jakbyś ruszał szybko, to by Ci Polo mniej spaliło.A tak to jeszcze spod swiateł wszystkich, jak widze, wkurzasz. Poczytaj SE o ekodrivingu.
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Auta nowe więc jak będziesz dbała tak będziesz miała. Polo na pewno szybciej odsprzedasz a VW sam w sobie nie traci szybko na wartości. Jazz to mimo wszystko auto trochę egzotyczne w Polandii a obrosło legendą zarówno bezusterkowego jak i drogiego w naprawie jeśli już coś się zdarzy.
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
sprawny ;) Masakra. Jeśli nie zależy Ci na przestronności wnętrza, to bierz Polo bez zastanowienia. Szklany dach? Fajny bajer i tylko bajer. -- pzdr j
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Fakt. Nowe samochody coraz mniej przypominają samochody (masło maślane:)) "Pseudofuturystyczne pudełko" - rzeczywiście polo kształtem bardziej przypomina samochód, ale np. Vengę, czy nowego CIVIC-a i wiele, wiele innych z pewnością można nazwać samochodami futurystycznymi. "Pseudovanowatość
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Ja bez chwili zastanowienia wybralbym Polo. Nie dosc, ze jest naprawde ladnym samochodem, to jeszcze wyglada jak samochod. Nie jak pseudofuturystyczne pudelko na kolach. Honda Jazz to auto typowo miejskie i typowo dla kobiet. Jako facetowi nie odpowiada mi juz sama filozofia takich aut i
waga Polo i waga Octavii
Jestem w szoku, sprawdziłem dane techniczne i: obecne Polo 1,2 TSI waży 1090 kg obecna Octavia Liftback III 1,2 TSI waży 1155 kg różnica 65 kg czyli Octavia z pustym bakiem waży tyle co Polo zatankowane pod korek
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Mi wystarczy to, że Jazz wygląda jak minivan czyli zło, szatan, bue. Natomiast tak jak nie trawie VW i jego niemieckości, to Passat CC i Polo nowe im się nawet udały i nawet lubię na nie popatrzeć. I tu może powiem, że moim zdaniem Polo w porównaniu z Jazzem wygląda bardziej japońsko niż Jazz
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Oczywiście Polo, wszak to samochód roku 2010. Zaleca się tylko daleko posuniętą uwagę przy czytaniu cenników. W żadnej wersji wyposażenia standardowo _nie jest_ włączona klima. To trzeba dokupić osobno.
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
> "Pseudofuturystyczne pudełko" - rzeczywiście polo kształtem bardziej przypomina > samochód, ale np. Vengę, czy nowego CIVIC-a i wiele, wiele innych z pewnością > można nazwać samochodami futurystycznymi. No i np nowy Civic w porownaniu z wieloma innymi kompaktami w klasie wyglada
Re: Spalanie TSI
Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam przekonasz.
Re: Spalanie TSI
Nie atakuje tylko opisuje fakty. i tak tego nie zrozumiesz. Z AC podawales wymyslone kwoty co do twojego polo. A w tym watku spelniasz idealnie kryteria trola. kolejny fakt.
Re: Spalanie TSI
wszedlem napisał: > i pomyslec, ze niedawno doradzilem swojej pannie zakup uzywanego polo. zapomnia > lem o misiaczku. jak byk sie babie we lbie popie... pięknie piszesz o swojej kobiecie....;-) delikatnie i romantycznie ;-)
Re: Spalanie TSI
ty wyskaku > jesz ze swoim polo o niewiadomym wieku. Po prostu definicja trolowania. Zawsze > te same wypowiedzi bez znaczenia na jaki temat mowisz. Nie zawsze piszę te same wypowiedzi...moje wypowiedzi są na temat wątku...Wyskakuję z Polo bo mam porównanie do TSI że pali mi tyle samo a
Re: Spalanie TSI
dobrze misiu. skoro uwazasz, ze twoje polo za 15 tys. zlotych jest rownie dobre, niezawodne i bezpieczne jak szesciomiesieczny golf to jest twoja opinia, ktora szanuje. natomiast prostakiem to jestes ty za nachalne i nieproszone wciskanie mi i innym uzytkownikom, ze tylko ty wiesz jak prawidlowo
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Uwielbiam szyberdachy, a co dopiero szklane dachy... Przy paskudnej pogodzie i tak masz duzo jasniej i przestronniej wewnatrz pojazdu (duzo przyjemniej sie spedza tam czas), przy slonecznej pogodzie nagrzewa sie nieodczuwalnie szybciej (zreszta jest roleta i klimatyzacja).
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Nowe silniki Hondy nie mają już 2 świec. Myślę, że to jest jednak mało ważne, służy bardziej marketingowi. Nie wiele daje jeżeli chodzi o osiągi czy ekologię. Przy wymianie trzeba zapłacić za 8sztuk a nie za 4
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Automat, który jest montowany w Hondzie Jazz to tzw skrzynia bezstopniowa. Niestety prócz wyższej ceny od skrzyni manualnej ma jeszcze jedną podstawową wadę stosunkowo niska trwałość szczególnie przy agresywnym stylu jazdy oraz bardzo duże koszty naprawy.
Re: Spalanie TSI
> Nie bredzę tylko pytam... Zadajesz pytania bez sensu, świadczące o nieznajomości podstaw - czyli bredzisz. > nie ma głupich pytań... A przestałeś już bić swoją dziewczynę? Ach, prawda, zapomniałem, że ty nie masz dziewczyny - tylko wypierdziane Polo.
Re: Spalanie TSI
W AC niewazne sa liczby. Nie mam wiecej pytan. Zreszta nie tylko z AC podawales nieprawdziwe liczby. Przez podawanie nieprwdziwych liczb caly wniosek jest rowniez nieprawdziwy. A trolowanie. To po prostu stwierdzenie faktu. Ktos pyta sie o TSI a ty wyskakujesz ze swoim polo o niewiadomym wieku
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
Jeśli sporo jazdy po mieście to przy obecnej przepustowości dróg DSG jak najbardziej. Podjechać do salonu i poczuć samemu jak się jeździ. Zamiast szyberdachów itp. to wolałbym pakiet z klimą czy coś takiego.
Re: Polo tsi vs. Honda Jazz
nowa Jazz jest klepana w Chinach. Pozdrawiam -- co jest piękne... Fregata pod pełnymi żaglami, konie w pełnym galopie; czteronapędówka idąca bokiem....
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Realna cena Polo 1.2 tsi w miarę wyposażonego w Comfortline to 59kPLN, zwykłe 1.4 85 KM to ok. 54 kPLN. U kolegi 1.2 Tsi jeżdzi jako demostracyje i pali ok 8l przy dynamicznej jeżdzie i uwaga bierze olej od nowości. Branie oleju to nie tylko przypadłość 1.2 TSI. Osobiscie kupiłem 1.4 , 85 KM
Re: Spalanie TSI
Jesli gaz do dech to i to polo ktore masz tyle spali. A jesli chcialbys tak jezdzic to uzywałbys 3 biegów, inne aspekty pomijajc (komfort jazdy, zasadnosc itp) co w normalnych warunkach jest chyba mało realne. Wyznajesz dziwna teorie ze auta z turbo służa tylko do szalenstw
Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Ja mam Leona z 2011r z 1.2 TSI 105KM i jestem zadowolony z dynamiki silnika. Po wypowiedziach które czytam wnioskuję że większość jeździ starymi TDIkami 90KM i nigdy nie jeździli 1.2 TSI- bo ich po prostu niestać . Są to najnowszej generacji silniki które poprzez swoje gabaryty mają zmniejszyć wagę
Re: Motodziennik: Polo czy Golf?
@Necro Przyspieszenia Golfa i Polo z tym samym silnikiem 1.2 TSI nie różnią się znacznie. (www.vw.pl)
co zamiast Polo 2010 1.4 benz(jakis TSI)? A1, ....
szukam czegos mocniejszego niz Polo 1.4 FSI benzyna (63 KW)- ale zeby nie palil wiecej (musi byc benzyna), i do 4 m dlugosci A1 chyba jakis jest 75KW (TSI)? ale kosztuje wiecej to Polo za bardzo halasuje przy predkosci > 100/godz, no i za slaby na dluzsze trasy, cos 75kW Leon mi sie
Re: Spalanie tsi - film
Kupiłeś za pół ceny zdrapane drzewa, pospawane, odmalowane Polo i wszyscy są zadowoleni. Ty, że masz 9-letnie Polo z wypierdzianymi przez grubego Abdula fotelami i handlarz, że znalazł takiego frajera. Najbardziej jednak zadowolony jestem ja, bo zaoszczędziłem grubo ponad 2 mln zł, kupując
Re: Spalanie TSI
poohdell napisał(a): > Albo jeździć spokojnie i spali mniej niż Twoje Polo. Z turbo masz po prostu wyb > ór. 105 KM turbo spali mniej niż moje 75KM bez turbo? im większa moc tym mniejsze spalanie? Jakieś nowe teorie głosisz panie znawco hehe...kosztów zakupu nowego,utraty wartości
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
tak artek... moje Polo z 99 pali średnio 6,5 ... a Polo z TSI 5,5... więc litr mniej u silnika TSI który będzie kosztował 40 tys.zł więcej to jest ta twoja "oszczędność" ? :) Ps. nie wierzę że silnik o mocy ponad 100 KM podczas ostrej dynamicznej jazdy spali 5 litrów benzyny....tyle to pali Fiat
Re: Spalanie tsi - film
znowu pojawia się twój pro > blem z> > nierozumieniem tego co czytasz. > Moje Polo jest w idealnym stanie i nie wymaga żadnych napraw.... > Niżej masz linka i popatrz sobie na Polo i ucz się tego jak kupić super auto w > super cenie :) poprawny link
Re: Motodziennik: Polo czy Golf?
@Necro Dlaczego prowadzenie Golfa 1.2TSI miałoby być niespecjalne? 105KM to miały silniki 1.6l Najmniejszy TSI ma jednak poważną broń - 175Nm momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów. Nie jest to rakieta, ale pozwala swobodnie poruszać się z umiarkowanym zużyciem paliwa. Z takim przekonaniem
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
tak tak...mieścisz się w 8...ale nigdy nie w 5 jak propaganda na forum moto.pl pisze:) i ciekawe ile będzie kosztowało polo z sielniekim TSI? 50 tys? 60 tys? za taką kase mogę mieć 5 letniego golfa o większej mocy
Re: nowe Polo-pedaly
. No i jesli moge radzic to wersje 80 KM a nie TSI - Polo to pomimo wszystko nie auto sportowe ;) a jezdzenie z TSI wymaga nieco innego stylu z tego co wyczytalem w innych postach. Chodzi o szybkie wylaczanie silnika glownie. Domniemywam ze skoro jezdzisz niewiele to glownie po miescie stad uzywasz
Mniymiecko motoryzacjo
auto-swiat.onet.pl/1-volkswagen-polo-silnikiem-10-tsi STrach se boć. Bystia we skórze ciompla.
Re: Volkswagen Polo R-Line
Cóż na ten pakiecik u mnie już nieco późno ;-) bo od 4 miesięcy ujeżdżam nowiutkiego Polo 1,2 TSI ale może wiosną zapodam podobne fele. Co do samego Polo to stwierdzam że na początku przerażało mnie zużycie paliwa (średnio ok. 8-9 litrów) ale po ok. 2000-3000 km spadło do średniej ok. 5,5-6,5 litra
Re: COTY 2010 -VW Polo
Ten rok moze Volkswagen uznac za udany, wygral wiekszosc prestizowych konkursow World Car of the Year 2009 - Golf COTY 2010 - Polo Silnik roku 2009 - TSI
Re: Neuer VW Polo
aha, noch was: wuasnie VW jako piyrszy Hersteller wprowadziou tzw DOWNSIZING, co oznaczo: wiyncy PS z jak najmyni litrow. Wyobrazosz se taki 1.6 Tonnen ciynszki Passat abo Touran a w niym yno mauy 1.4L TSI Benziner??? Mozliwe! 1.4 TSI mo od 122 do 170 PS i dank Turbo mo Power bes konca
Re: seat tsi?
,4 TSI był jest tez w wersji 170 KM (jeśli chodzi o wyżyłowanie ;-) w Golfie V GT i teraz w najnowszym Polo GTI będzie też.
Re: Spalanie TSI
1.4 TSI 122KM Golf VI tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac silnik: - cykl mieszany - 7,6, zima 8 - miasto - 8,5 - 9 - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 - autostrada( 150-160 predkosc zegarowa) - 9,5 - 10 a dla wiadomosci misiaczka : kupilem sobie
Re: fantastyczny 1.2 TSI
. Tym bardziej ze silniki tsi potrafina spalic malo a innym razem duzo. Zbyt wiele skladowych na to wpływa. Na pewno polaczenie tego 1,2 do octavi jest malo logiczne ale do takiego polo czemu nie
Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Co to za pisanina ile on wytrzyma ?Takie pytanie zadawac moga tylko absolutni laicy . Po drugie to przeciez nie jest wysilony silnik!!!! Po trzecie - bardzo mozliwe ze bedzie malo zuzywal paliwa bo jego konstrukcja wskazuje ze wlasnie na to kladziono duzy nacisk.
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Jeżdzę fiatem linea 1,4 turbo jet 120KM a więc z silnikiem analogicznym do tsi produkowanych przez VW. 5 litrów polo 1,2 tsi może spalić w trasie, z pewnością nie przy dynamicznej jeździe miejskiej. Moja linea w mieście pali: a) stosując zasady ecodrivingu 7,5 l b) przy dynamicznej jeździe z
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Widać AUTA jak LUDZIE ... różni są ... Moje Polo 1,2 TSI po 16 tysiącach ma średnie spalanie 5,67 a oleju nie bierze . Udało się osiągnąć na drogach lokalnych i krajowych -> 4,5 l / 100 km ( mały ruch ) W czasie lutowych mrozów na krótkich dojazdach w mieście wyszło 7,5 l/ 100km ( 4-5 km jazdy
Re: Spalanie TSI
samspade napisał: > Nie atakuje tylko opisuje fakty. i tak tego nie zrozumiesz. Z AC podawales wymy > slone kwoty co do twojego polo. > A w tym watku spelniasz idealnie kryteria trola. kolejny fakt. 1.W AC nieważne są liczby...ważny jest wniosek że starego auta się nie
Re: Spalanie TSI
wszedlem napisał: > dobrze misiu. skoro uwazasz, ze twoje polo za 15 tys. zlotych jest rownie dobre > , niezawodne i bezpieczne jak szesciomiesieczny golf to jest twoja opinia, ktor > a szanuje. > > natomiast prostakiem to jestes ty za nachalne i nieproszone wciskanie
Re: LPG dla TSI | Eksploatacja
Mam VW Polo 1,2 TSI 105 KM i średnie spalanie przy normalnej jeździe (nie znaczy że emeryckiej) wychodzi mi ok. 6,5 litra na 100 km (70% miasto, 30% trasa) Po co więc zakładać gaz?
Re: Spalanie tsi - film
> chwila coś w nim wymieniał, aż w końcu wymiękł i sprzedaje. "Być może" to za rok będzie koniec świata...w 2012 roku też "miał być" ale go nie było:) Wiem że jest zadbany bo go przed zakupem sprawdziłem , jeżdżę rok,nie psuje sie więc wiem co mam:) haha:) > > > Do nowego Polo musiałbym
Re: seat tsi?
eurotaxt napisał: > Silnik 1,4 TSI > był jest tez w wersji 170 KM (jeśli chodzi o wyżyłowanie ;-) w > Golfie V GT i teraz w najnowszym Polo GTI będzie też. Sa dwa typy najmocniejszych 1,4 TSI - 160KM i 170KM. Wcale nie jest oczywiste, ktory z nich jest bardziej "wyżyłowany
Re: Wybierz najlepszą generację Volkswagena Polo
www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami
Re: fantastyczny 1.2 TSI
motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim Polo, ale w
Re: LPG dla TSI | Eksploatacja
Tyle kasy wywalić w TSI i jeszcze się potrafi zepsuć...lepiej kupić 5 letnie zadbane Polo ze skromnym silniczkiem 1,4 80 KM bez żadnego Turbo i jeździć bez awarii a w kieszeni zostaje nam 40 tysiaków ;-) i kto jest głupi? Hehe
Re: Volkswagen Polo R-Line
Koni max 105 w silniku 1.2 TSI. Niby niewiele, ale kręci się toto do 7,5 tysiąca bez problemu i na drugim biegu osiąga stówkę, jeździ się przyjemnie ale jak na wersję sportową - powinni wrzucić przynajmniej 1.4 TSI 122 KM lub nawet 160. Już 105 w tym silniku robi z tego autka rakietę, podejrzewam
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Kolego może i masz rację, że 1.2 TSI 105KM to dobry silnik, powiem więcej w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie skodę Roomster z tym właśnie silnikiem. Powiem Ci szczerze, że nie powinieneś rozliczać kogoś czy go stać, czy też nie. To sprawa zbyt osobista! Jeśli kogoś stać na stare TDI jego
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
witam na forum mam okazję jeździć takim dupowozem z 1.2 TSi w skodzie fabii. w porównaniu do zwykłego 1.2 to przepaść. bardzo dynamiczny i dobrze zestrojona skrzynka tak jak w dieslu na V biegu 2000 obr 95 km/h, a co do zużycia paliwa to ok 9L/100 km
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
niech zgadne , w twoim najcudowniejszym Polo z 99 jak depniesz gaz to zuzycie paliwa spada?
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
105 Koni z silniczka 1,2 to nie jest wysilony silnik? do niedawna 105 KM miały silniki 1,6....ciekawe ile taki malutki silniczek 1,2 TSI wytrzyma? 150 tys.km? 200 tys.km? czyli 10 lat :) Starsze silniki mają po 300 tys.km i jeszcze długo pociągną bo nie musiały się tak wysilać wysoką mocą 100 KM
Re: 1.2 TSI EA211 opinie
W Sportsvanie miałem, a w zasadzie dalej mam, bo syn jeździ 1,4 tsi a w polo mieliśmy 1,2 tsi właśnie 110 KM oba silniki to już EA211. Rocznikowo to są samochody z 2016 kupione jako nowe. Sportsvan obecnie już prawie 100 tys. przebiegu a polo ok. 80 tys. i od roku jeździ u koleżanki z pracy. Oba
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Świetny silnik do takich maluchów jak Polo, ale również będzie on oferowany w Fabii Ibizie czy Yeti. Myślę że dobry ruch ze strony VW na wprowadzenie silnika który ma odpowiednią moc przy zmniejszeniu pojemności silnika
Polo mniej rodzinnie - galeria
Jest ładny ale mi bardziej podoba się wersja 5 drzwiowa najlepiej w jakimś ładnym ciemnym metaliku i na felgach 17-18 cali. Do tego mogliby juz wprowadzić silnik 1,4 TSI i ja będę szczęśliwy mając takie auto.
Re: VW Cross Polo od 53 390 zł
Ale widzę że nie ma jednostki 1,2 TSI 85 KM dostępnej w zwykłym Polo i Fabii
Re: Volkswagen Polo sedan
@asd Silnik rzeczywiście trwały (i pewnie tsi przeżyje), ale jak to pali... @yaa? Czemu lepszy od Thalii? Kup Thalię, pojeździj, zobaczysz... samochód jest fatalnie wykonany, niska jakość montażu przekłada się na trwałość. Widać to doskonale w cenie I generacji.
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Ten akurat silnik jest wręczy wymarzony do auta rozmiarów i przeznaczenia rynkowego jakim jest Polo. 175 Nm momentu gwarantuje elastyczną jazdę i to już od ok. 1500 obrotów więc przy tym przyspieszeniu i prędkości max. mamy wręcz złoty środek pomiędzy ekonomią a frajdą z jazdy.
Re: polo misiaczka to pikus
No a tu (tfu) Dacia z (tfu) 1.5 dci 450 tys. kilometrów : ujeb.se/haDl Forumowi znafcy powiedzą że to niemożliwe , nie to co szrotwageny TDI czy TSI ....
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Kolego "m" jak Ci szkoda na benzynę to kup sobie Polo Bluemotion 1,2 spalisz średnio 3,3 litra ropy i masz jeden problem z głowy. Pozostałe fobie musisz leczyć u lekarza bo na skąpców i miłośników starych gratów upierających się że kupowanie nowych aut nie ma sensu albo że spalanie 8 litrów w
Re: Polo z czerwonym paskiem
@zwykły, dłuuugo. VW coś mówił, że te małe TSI są liczone na 300 tyś czyli tyle co każde inne dobre motory. Jak nie zakatujesz to pół miliona powinien lekko zrobić.
Re: Spalanie TSI
wszedlem napisał: > 1.4 TSI 122KM Golf VI > > tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac si > lnik: > - cykl mieszany - 7,6, zima 8 > - miasto - 8,5 - 9 > - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 > - autostrada( 150
Re: Jeśli nie TSI to co?
skrzynia biegow rzecz wzgledna jak sie okazuje - dla mnie we wszystkich VW (tymi jezdzilem: polo, golf, passat) kiepsko wchodza biegi
Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha
Misiaczek..Ile razy wymieniałes ten pasek???? Piszesz, ze co 90 tys km....)))))))ja się domyslam za duzo nie jezdzisz. Czasem zdarzaja się tu ludzie którzy korzystaja z auta zawodowo i pisanie o zaletach 11 letniego Polo jest nieco irytujące/ daj mi to Polo na jeden miesiąc prawdziwej jazdy i wtedy
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
jesteś po prostu oszustem....tyle.....i wszyscy którzy tak robią to gnoje i bez pardonu-----świnie....
Re: Nowe Polo od 40 540 zł
W nowym Polo na polskim rynku jeszcze nie ma silnika TSI - będzie nowy 1,2 TSI o mocy 105 KM. Silnik 85 KM to dobrze znany motor 16V grupy VW (wcześniej miał 75 KM) Mi najciekawszym silnikiem wydaje się 1,6 TDI 90 KM zwłaszcza w wersji bluemotion która ma zużywać średnio tylko 3,6 litra ropy na
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Oj..jedni to pasjonaci - decha - -brejk -decha.. i buchchacha..mam starego 10-latka (4,70 długi..) z dwulitrówka ..i MOGĘ spalic 12..ale wole ciut delikatniej i mieszcze sie w 8..Akurat jadac na 2-2500obrotów -i TAK mam ciąg łykając Audiki i "sportowe"BMW 1,6..o ludowych autach nawet nie mówiac MOM
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Znowuż kolejne pytanie - typu ciekawe ile ten wysilony silnik wytrzyma?? Wytrzyma tyle ile ma wytrzymać. Czy polacy chcą 30 lat samochodami jeżdzić. U nas jest pewna grupa amatorów samochodów z przebiegami po kilkaset tys km. I dla takiego człowieka 200tys to nówka bo on chce jeżdzić 500tys albo
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Panie m. Po pierwsze maluch wcale malo nie palil, a po drugie gdzie jest napisane ze zuzycie przy ostrej jezdzie wynosi 5,3 litra (wyraznie napisane jest ze chodzi o spalanie srednie). Uwazam ze to troche za malo ale ok. 6 litrow mozna sie zmiescic
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Ten artykuł to już sporo czasu temu czytałem, konkretnie info. Pan Marcin jedynie zapomniał napisać ile wynosi ten moment obrotowy - 175Nm oraz, że max. moc jest przy 5000obr. Z takimi parametrami to przypuszczam, że będzie brylował w segmencie.
Re: Zimowe szaleństwo Polo GTI - wideo
Fabia RS wygląda kijowo niestety, w przeciwieństwie do Fabii I RS jest masakrycznie wystylizowana, jak ponton! Teraz Polo jest dla mnie topowe, a podobno ma być jeszcze mocniejsza wersja R edition 1,8 TSI
Re: problem z 1.4 tsi golf V
Współczuję. 1,4 16V 100 KM w Polo: 10 lat i żadnych awarii silnika a moc niewiele mniejsza co w Golfie TSI 122KM i przyspieszenie podobne bo Polo jest lżejsze od Golfa...o cenie 5 razy niższej nie wspomnę :-) Pozdrawiam:) Ps. Wujek dobra rada: Trzeba Sprzedać Impotenta:)
Re: VW Golf VI 1,2 TSI
żeby topić 60 000 zł w nowe auto i tracić 50% wartości w 4 lata ;-) a Polo okularnik jest piękne...i bezawaryjne ...a nie jakieś TSI:)
Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha
witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w polo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja serwisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl
Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo
Silnik faktycznie daje frajdę i ma przyspieszenie...tylko gdy będziemy korzystali z tego przyspieszenia to auto spali średnio 8 litrów !!! może spali 5 litrów bez agresywnej jazdy...ale w końcu autko zostało stworzone do ostrej jazdy więc nikt nie będzie nim jeździł delikatnie....spala 5 litrów ale
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy