punto evo

Jan Zomer

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Auta segmentu B do dziesięcioleci cieszą się wielkim uznaniem europejskiej klienteli oczekującej wszechstronnego charakteru, coraz bogatszego wyposażenia z zakresu komfortu i niskich kosztów użytkowania. Bardzo ciekawym autem, choć pozostającym trochę w cieniu Fabii, jest Fiat Punto Evo

Fiat Punto Evo | Karta wozu

Każdy mały samochód Fiata to rynkowy przebój. Włosi po prostu potrafią mądrze zagospodarować niewielką przestrzeń i estetycznie ja obudować. Punto Evo, auto miejskie stanowiące rozwinięcie modelu Grande Punto, jest kolejnym przykładem udanego samochodu segmentu B cieszącego się dużą popularnością

Fiat Punto Evo - galeria

Już nie Grande, a Evo. Odświeżony design, nowości w palecie silników i bogate wyposażenie - takie ma być nowe Punto

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

? Studzimy emocje Punto Evo z wolnossącym silnikiem 1.4 MultiAir ma moc 105 KM. To całkiem niezły wynik. Wystarczyło jednak kilka pierwszych kilometrów, by Punto obnażyło swoje słabości. W dolnym zakresie obrotów momentu jest jak na lekarstwo. Odczuwalne jest to szczególnie podczas

Frankfurt 2009 | Fiat Punto Evo

Frankfurt 2009 | Fiat Punto Evo

standardy przestrzeni i od tamtego czasu prawie wszystkie konkurencyjne modele dorównały mu wymiarami i oferowaną przestrzenią wewnątrz pojazdu. Kiedy już Punto nie wyróżnia się na tle konkurencji czeka go zmiana nazwy. Zmodyfikowana wersja została określona jako Punto Evo (od

Punto Evo od 42 tys. zł

Punto Evo od 42 tys. zł

Nowy Fiat Punto Evo, który miał światową premierę na ostatnim Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie, oficjalnie wchodzi na polski rynek. Jego nazwa "Evo" ma podkreślać ewolucję w projekcie samochodu, który ma spełnić coraz większe

Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

optymalizując jego proces jednocześnie prowadzi do obniżenia emisji szkodliwych związków. Najciekawsze jest jednak to, że zamiast seryjnych 155 KM, w Abarthcie Punto EVO zobaczymy 170 KM. Nie trudno się domyślić, że w takim razie wersja esseesse zbliży się do 200 KM. Równie

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Nowości Abartha Ile emocji daje 1500 koni i milion zł? Kierowco, odśnież auto! - ZOBACZ TUTAJ Samochody: BMW 6 - ogłoszenia

Fiat obniża ceny 5 modeli

Fiat obniża ceny 5 modeli

praktycznego i klasycznego sedana można się stać już za 37 490 zł. Ceny Fiata Punto Evo poszły nawet o 2 500 zł w dół. Dodając do tego promocje na ten model wynosząca w zależności od wersjo od 3 000 do 5 000 zł przez co można go mieć już za 37 990 zł. Bogato wyposażone Punto MyLife

Paryż 2010 | Abarth na sterydach

Paryż 2010 | Abarth na sterydach

. Abarth 500C z pakietem esseesse dysponuje mocą 160 koni i 230 Nm maksymalnego momentu (fabrycznie: 140 KM i 206 Nm). Pozwala to na przyspieszenie do pierwszej setki w 7,5 s (zamiast 8,1 s) i osiągnąć prędkość 209 km/h (zamiast 205 km/h). Wzmocnione Punto Evo legitymuje się

Nowe Abarthy już w sprzedaży

Nowe Abarthy już w sprzedaży

Wszystko o Abarth 500: osiągi, oceny, parametry Fiat wprowadził właśnie na polski rynek dwa nowe samochody spod znaku skorpiona: Abartha 500C i Abartha Punto Evo. Abarth 500C został zbudowany w oparciu o Abartha 500, ale to

Genewa 2010 | Cabrio spod znaku Skorpiona

Genewa 2010 | Cabrio spod znaku Skorpiona

KM, pochodząca z turbodoładowanego silnika 1.4, współpracującego z pięciostopniową przekładnią manualną. O Abarcie Punto Evo wiemy nieco więcej. Auto, oprócz jednostki oferującej 170 KM (a w wersji "esseesse" nawet około 200 KM

Abarth 500C - Mały sportowiec bez dachu

Abarth 500C - Mały sportowiec bez dachu

Kabriolet otrzyma taki sam pakiet stylizacji nadwozia, w jaki Abarth wyposażył wcześniej zamkniętą wersję malucha. Oznacza to, że oprócz charakterystycznych, 17-calowych felg auto otrzyma również przeprojektowane zderzaki, nowe progi oraz dwie,

Fiat Punto po 13 latach kończy karierę. Jaki model go zastąpi?

Fiat Punto po 13 latach kończy karierę. Jaki model go zastąpi?

HGT z silnikiem o mocy 131 KM. Trzecie wcielenie pojawiło się na rynku w 2005 roku – najpierw jako Grande Punto, a po face-liftingu jako Punto Evo. To właśnie ten model przechodzi do historii. W ostatnich latach konkurencyjność Punto na rynku była coraz mniejsza. Konstrukcja miejskiego modelu

Odświeżone Punto już w salonach

Odświeżone Punto już w salonach

Abarth 500C i Abarth Punto Evo Przede wszystkim Fiat powrócił do pierwotnej nazwy modelu. Po Grande Punto i jego odświeżonej wersji o nazwie Punto Evo nadszedł czas na Punto. Modyfikacje nadwozia są drobne, ale widoczne już na pierwszy rzut oka. Ze

Punkt zapalny Fiata - akcja serwisowa

Punkt zapalny Fiata - akcja serwisowa

powodu nie spłonął. Akcja serwisowa dotyczy wybranych egzemplarzy modelu Fiat Grande Punto, Punto Evo, Grande Punto Van oraz Punto Evo Van. Właściciele zostaną poinformowani o konieczności wizyty w warsztacie. Akcja serwisowa jest bezpłatna. Marcin

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

włoskich inżynierów jest produkowany jest w polskich zakładach koncernu. Trafił pod maski między innymi dwóch generacji Pandy, Punto, Grande Punto, Punto Evo, Linei, Opla Corsy, Astry i wielu innych modeli Alfy Romeo i Suzuki. Producent zastosował bezpośredni wtrysk typu common rail, turbodoładowanie i

Fabryka w Tychach będzie produkować następcę Fiata Punto

Fabryka w Tychach będzie produkować następcę Fiata Punto

Evo i Punto). Prawdopodobnie stanie się on członkiem rodziny 500 i otrzyma nazwę 500 Plus, choć kwestia nazwy nie jest najważniejsza. Dla nas większe znaczenie ma przydzielenie jego produkcji tyskiej fabryce Fiata. Włosi zainwestują 2,36 mld złotych, by dostosować polski zakład do produkcji nowego

Fiat otwiera fabrykę Melfi dla wszystkich

Fiat otwiera fabrykę Melfi dla wszystkich

najnowszych crossoverów koncernu FCA. Fabryka w Melfi powstała w 1993 roku. Od tego czasu produkowano tu modele: Fiat Punto (1994), Lancia Ypsilon (1995 i 2003), Grande Punto (2005), Punto Evo (2009) oraz Punto (2012), którego produkcja trwa do dziś. Najnowsze "dzieci"

Abarth podkręci Alfy Romeo

Abarth podkręci Alfy Romeo

najmocniejsze wersje ("essesse") Punto Evo oraz otwartej wersji "pięćsetki". Tydzień temu Abarth zdradził też, że w ciągu dwóch najbliższych lat zamierza przedstawić zaprojektowane od postaw i zbudowane przez siebie lekkie, sportowe coupe (więcej tutaj

Wybieramy najgorsze reklamy motoryzacyjne cz. II

Wybieramy najgorsze reklamy motoryzacyjne cz. II

Punto Evo Przemysław Kostecki ZOBACZ TAKŻE: Wybraliście najlepszą reklamę motoryzacyjną Najlepsza reklama motocyklowa Porsche - ogłoszenia

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

. DARIUSZ DOBOSZ ZOBACZ TAKŻE: Fiat Punto Evo | Za kierownicą Fiat Grande Punto 1.6 - test Fiat Punto - Ogłoszenia

Rajd Polski | Kajetanowicz królem prologu

. Kościuszko / Szczepaniak Mitsubishi Evo X +0.6 +0.2 5. Oleksowicz / Obrębowski Ford Fiesta S2000 ERC +0.8 +0.2 6. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 ERC +1.3 +0.5 7. Rossetti / Chiarcossi Fiat Punto S2000 ERC +2.0 +0.7 8. Bębenek / Bębenek Mitsubishi Evo X RS +2.2 +0.2 9. Kuzaj / Drahan Mitsubishi Evo X +2.3

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na nowych zdjęciach

40 lat Małego Fiata Auto jest stylistyczną mieszanką modelu 500 (okrągłe kształty, charakterystyczne reflektory) i Punto Evo (zderzaki). Mierzy 414 cm długości, 178 cm szerokości i 166 cm wysokości i - według wciąż nieoficjalnych informacji - będzie

Fiat Uno numer 3

, Grande Punto , Punto Evo), a teraz dojdzie do nich jeszcze nowe Uno. Premiera Fiata Uno ma jednak dla Włochów bardzo duże znaczenie. Za cel obrano zdobycie rozwijających się rynków. Przypomnijmy, że temu zadaniu nie podołało

Rajd Polski | Najszybsi z Europy będą w Mikołajkach

Rossetti (Abarth Grande Punto S2000), który po Rajdzie Principe de Asturias stracił jednak pozycję lidera w tegorocznej edycji championatu. Po zdobyciu maksymalnej liczby punktów w Hiszpanii na czele klasyfikacji ERC znajduje się Luca Betti (Peugeot 207 S2000), którego również zobaczymy na starcie w

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

213 km/h. Niezależnie od wersji, Punto daje mnóstwo frajdy z jazdy i przekonuje bogatym wyposażeniem. Egzemplarze z początku produkcji kosztują około 20-22 tysięcy. Przynajmniej dodatkowe 10 tysięcy złotych trzeba dołożyć do odmiany Evo. To jeden z najciekawszych przedstawicieli segmentu B

Rajd Iveco Rožoava: Rzeźnik uratował honor Polaków

debiutujący w samochodzie S1600 - modelu Suzuki Swift. Rzeźnik ukończył rajd na 6. miejscu, pierwszym wśród samochodów z napędem na jedną oś, tracąc do Beresa 7 minut i 21,9 sekund. Fiat Grande Punto S2000 1:11:10,5 godz. 2 Drotar / Banoci Skoda Octavia WRC +32,9 s 3 Gavlak / Hulka Mitsubishi Lancer Evo IX +1

Rajd Mille Miglia: Andreucci liderem, Czopik odpada

Paolo Andreucci jadący Mitsubishi Lancerem Evo IX pokonał asów z klasy S2000 w pierwszym, deszczowym dniu włoskiego Rajdu Mille Miglia, 2. rundy mistrzostw Europy. Do końca dnia lider nie powiększył swojej listy wygranych odcinków, ale kontrolując

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

Dariusz Dobosz ZOBACZ TAKŻE: Fiat Punto Evo - GALERIA Fiat Grande Punto - TEST

Rajd Mille Miglia - wyniki: Andreucci rozgromił S2000, "13" pechowa dla Sołowowa

Lancera podczas pierwszego dnia, Rajdu Mille Migali nie ukończyła również druga z polskich załóg - Tomasz Czopik z Łukaszem Wrońskim. Andreucci / Andreussi Mitsubishi Lancer Evo IX 3:20:35,7 godz. 2 Rosetti / Charcossi Peugeot 207 S2000 +51,1 sek. 3 Travaglia / Granai Fiat Grande Punto S2000+3:21,24

Rajd Mille Miglia: pod dyktando Andreucciego

S1600 po wypadku zablokowało drogę. Antonin Tlustak na odcinku Cavallino wypadł z trasy, ale udało się na nią powrócić ze znaczną startą. Volkan Isik od początku ma problemy techniczne ze swoim Punto S2000. Andreucci Paolo / Andreussi AnnaMitsubishi Lancer Evo IX1:00:16.6 2 (1 ME) Rossetti Luca

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na pierwszych oficjalnych zdjęciach

słowa Large). Nowe MPV początkowo będzie oferowało miejsca dla pięciu osób, ale niedawno pojawiła się informacja, jakoby do późniejszej gamy miała dołączyć odmiana siedmioosobowa. 500L to stylistyczna mieszanka modelu 500 (okrągłe kształty, przednie reflektory) i Punto Evo

Dziesięć najmniej przydatnych patentów w samochodach

docenimy jazdę autem, które "miga" 3-krotnie po muśnięciu dźwigni kierunkowskazów. Trzy brzmi w porządku, ale pięć? Tyle właśnie razy sygnalizują zamiar skrętu kierunkowskazy w Fiacie Punto Evo. Miało być bezpieczniej, ale włoscy inżynierowie chyba przedobrzyli. Zawsze można się przecież

Fiat 127 Nuova? Poproszę

Fiat Punto Evo | Karta wozu 127 to drugi, po 128, przednionapędowy model Fiata. Ale oprócz przeniesienia silnika do przodu ten model wprowadził też małą rewolucję nadwoziową, przynajmniej na własnym podwórku. Model 127

TOP 10 | Najczęściej kupowane w Europie

zainteresowaniem.   Najlepsze auta do miasta | Ranking Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne 20 600 sztuk (- 3,8%)   Fiat Punto Evo | Za kierownicą Punkt zapalny Fiata Fiat Punto - ogłoszenia 24 200 sztuk (- 8%)   Peugeot 207 podwójnie tańszy Która generacja małego

Rajd Portugalii: Zgłoszenia potwierdzają doborową obsadę

Dwie załogi z najwyższymi priorytetami "FIA A" otwierają listę zgłoszeń drugiej rundy IRC, Rajdu Portugalii. Jako pierwszy na trasę wyruszy Francois Duval, w podstawionym przez organizatorów Fiacie Punto Grande S2000. Nr 2 otrzymał kierowca Citroen Sport, mistrz

Fabryczni tunerzy - Abarth

zadebiutował Abarth Grande Punto. Rasowe nadwozie, 155 lub (z pakietem Essesse) 180 KM i dobre osiągi (8,2 i 7,5 s do setki, maks. 208 i 218 km/h) to atuty tego auta. Przy okazji liftingu, Grande Punto stało się Punto Evo, a silnikowi przybyło 10 KM (165 KM, 7,9 s do setki, maks. 213 km/h). Abarth Punto już

Fiat Idea po face-liftingu | Galeria

Produkcja Idei we Włoszech ruszyła w 2004 roku, a rok później uruchomiono montaż modelu w Brazylii. Face-lifting nadwozia upodobnił Ideę do nowszych modeli Fiata , m.in. Punto Evo i Bravo. Nadwozie wzbogacono o wlot

Nowe auto z Tychów coraz bliżej

zakładach, a produkcja Pandy powędruje na południe Włoch do zakładów Pomigliano d'Arco (więcej tutaj ). Nowy Ypsilon podzieli technologię i podzespoły z Fiatem Punto Evo i

Skorpion z krwi i kości

szczegółów. Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko uzbroić się w cierpliwość. ZOBACZ TAKŻE: Abarth 500C i Abarth Punto Evo - ZOBACZ TUTAJ Fiat 500 Abarth Samochody: Fiat 500 - ogłoszenia

Rajd Madery | Awans Szymona Ruty w ERC

Rail Vinho Da Madeira 1. Bruno Magalhaes/Paulo Grave (P) Peugeot 207 S2000 2:53.06,1 2. Vitor Sa/Pedro Calado (P) Peugeot 207 S2000 +57,6 3. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.34,3 4. Miguel Nunes/Victor Calado (P) Mitsubishi Lancer Evo X +4.20,1 5

Rajdowy weekend w Europie

grupę N. Po awarii samochodu odpadł Kristian Sohlberg (Punto S2000), a Janne Tuohino (Subaru Impreza WRC) spadł na 5. miejsce. Jarmo Mikkonen (Peugeot 206 WRC) nie wyjechał z zaspy. Hermann Gassner (Mitsubishi Lancer Evo IX) po raz czwarty w ciągu czterech lat rozpoczął mistrzostwa Niemiec od zwycięstwa

Ranking JD Power 2013 - najlepsze i najgorsze auta na rynku

salonach). 116) Chevrolet Spark 115) Alfa Romeo Mito 114) Fiat Grande Punto/Evo 113) Ford Ka 112) Fiat Panda 111) Peugeot 107 108) Citroën C5 108) BMW X1 108) Alfa Romeo Giulietta 107) Kia Rio 106) Vauxhall Corsa

Lista kandydatów na konkurs World Car of the Year

Mercedes-Benz GLK Mercedes-Benz SLK Mercedes-Benz SL Mitsubishi Evo X / Evo MR Nissan GT-R Nissan Murano Nissan Teana / Maxima

Magazyn V12 | Już w kioskach

90 Fiat Abarth Punto Evo vs. Renault Clio Gordini 96 Audi RS5 vs. BMW M3 Competition vs. Lexus IS-F vs. Mercedes C63 AMG 110 Peugeot RCZ 114 BMW M3 vs. Jaguar XKR 75 vs. Nissan GT-R Spec V vs. Porsche GT3 RS

Rajd Chorwacji | 2 bonusowe punkty Oleksowicza!

ze startu w Chorwacji. Firma, która miała nam przygotować Evo X R4, nie była w stanie dostarczyć samochodu - poinformował Maciek Baran, pilot Michała Sołowowa. Zatem w okolicach Rijeki do walki stanęli już tylko Maciej Oleksowicz i Andrzej Obrębowski (Ford Fiesta S2000

Abarth Grande Punto esseesse - test | Dzień próby

słupku, na felgach i z tyłu. Co ciekawe, każdy z nich jest inny. Najwyraźniej styliści nie mogli się zdecydować, który najlepszy. Zdecydowani byli za to kierowcy Lancerów Evo i Imprez STI , którzy już

Fiat 500, który chciał być Ferrari

zaczynają się od kwoty 3400 euro. ZOBACZ TAKŻE: Abarth 500C i Abarth Punto Evo - ZOBACZ TUTAJ Fiat 500 Abarth Samochody: Fiat 500 - ogłoszenia

Toyota GT86 CS-R3 - przejazd rajdówką na pozycji pilota

S1600. W swoim dorobku ma też starty za kierownicą Peugeota 206 WRC i 207 S2000, Mitsubishi Lancera Evo VII i VIII, Fiata Grande Punto Abarth S2000, a od niedawna także Toyoty GT86 CS-R3. Toyota GT86 CS-R3 Wyczynowy model GT86 zadebiutował w 2015 i od początku startów zaczął udowadniać dopracowanie

Od lat na rynku | Najstarsze nowe auta w sprzedaży

za liftingi, a nie nowe generacje modelu. Najpierw było Grande Punto (2006), potem Punto Evo (2009), a od 2002 roku powrócono do klasycznej nazwy Punto. Ewidentny brak konsekwencji. Fiat Punto Fiat Punto Fiat Punto Jeszcze starszy jest minivan Seata. Altea zadebiutowała w 2004 razem z

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia

Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 sekundy Cena: od 80 000 zł ZOBACZ TAKŻE: Najlepszy hot hatch dekady to... Studyjny hot hatch Chevroleta Samochody: ogłoszenia Fiat Punto - w najnowszym wcieleniu określany mianem Evo - jest zwykłym samochodem segmentu B o niezłej relacji ceny do jakości. Na

Wyprzedaży nadszedł czas

. zł, a Freemonta Urban (170 KM) nawet o 12 tys. zł. To nie koniec oferty. Zainteresowani autem z instalacją gazową otrzymają ją za darmo, a dodatkowo uzyskają upust 6 500 zł na Lineę, Qubo i Bravo oraz 5 500 zł na Pandę, Grande Punto i Punto Evo

Gorączka wyprzedaży w salonach

Wybieramy najlepsze moto-filmiki Abarth Wyprzedaż rocznika 2011: - 500 - rabat 8 500 zł, - 500C - rabat 8 500 zł, - Punto Evo - rabat 7 500 zł. Więcej szczegółów na: www.abarth.pl

Fiat: MultiAir podbija świat

turbodoładowaniu osiąga moc 80 lub 105 KM. Nie jest wykluczona także produkcja wolnossącej wersji o mocy 65 KM zasilanej gazem CNG. Ten silnik trafi nie tylko do modelu 500, ale także do Pandy i Punto Evo jako podstawowe

45. Rajd Antibes Cote d'Azur. Udany finisz Kubicy, Sołowow drugi

Carlo. Na piątej pozycji uplasował się Maciej Oleksowicz (Ford Fiesta S2000), ze stratą 7.37,3, a na siódmej Szymon Ruta (Peugeot 207 S2000) - strata 8.06,3. W klasyfikacji generalnej rajdowych ME liderem jest Włoch Luca Rossetti (Fiat Punto Abarth

MiTo, prawie jak Maserati

wersję "z koniczynką" oraz opisywanego przez nas niedawno Abartha Punto EVO . W skutecznym wykorzystaniu mocy pomagać ma system dynamicznego zawieszenia, na bieżąco dostosowujący pracę układu do warunków panujących na drodze oraz do wymagań

Salonowe promocje

, Punto Evo i Linea - rabat do 8 000 zł - Sedici i Doblo - rabat do 6 500 zł Więcej informacji: www.fiat.pl Hyundai Rabaty na modele wyprodukowane w 2009 roku: - i10 - 5,1 tys. zł lub 3-3,8

Rajd Elmot 2008 - lista zgłoszeń: Grzyb w piątym S2000

formalności.   W stosunku do Rajdu Krakowskiego urosła klasa S2000. Michał Kościuszko, Bryan Bouffier, Michał Sołowow i Mariusz Małszyczycki znowu pojadą Peugeotami 207 S2000. Natomiast w Grande Punto S2000 w barwach Fiat - Rufa Rally Team ze Słowacji wraca

Rally Bulgaria | Rossetti znów na prowadzeniu

. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 2:28.35,9 2. Petar Gioszew/Dimitar Spasow (BG) Peugeot 207 S2000 +7,3 3. Luca Betti/Maurizio Barone (I) Peugeot 207 S2000 +42,1 4. Jasen Popow/Dilian Popow (BG) Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1.42,4 5. Dimitar Iliew/Janaki Janakijew (BG) Skoda

Rally Bulgaria | Rzeźnik szósty, Ruta siódmy

pierwszym dniu Rally Bulgaria (po OS 6) 1.Petar Gioszew/Dimitar Spasow (BG) Peugeot 207 S2000 1:36.37,5 2. Luca Betti/Maurizio Barone (I) Peugeot 207 S2000 +6,6 3. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 +11,7 4. Jasen Popow/Dilian Popow (BG) Mitsubishi Lancer

Włosi ogłaszają plan pięcioletni

premierę nowej Pandy, face-lifting Linei i premierę SUV'a, bazującego na Dodge'u. W kolejnych latach światło dzienne ujrzy m.in. nowe auto miejskie, następca Punto Evo, 5- i 7-osobowy minivan oraz nowy kompakt w wersji hatchback i sedan. Włosi zapalili czerwone światło dla następcy Cromy, której produkcja

Rajd Chorwacji | Ruta wygrał oes, Oleksowicz zapunktował

12,76km 15:56 Wyniki nieoficjalne II etapu Rajdu Chorwacji 1. Luca Rossetti/ Matteo Chiarcossi Fiat Grande Punto S2000 1:45:53.4 2. Luca Betti/ Maurizio Barone Peugeot 207 S2000 +1:00.2 3. Piero Longhi/ Lucio Baggio Skoda Fabia S2000 +1:53.1 4. Maciej

Po co ten lifting?

z nowymi silnikami, po co więc czekać na kolejny model? Tak było choćby z Punto Evo, którego ewolucja to przykład liftingu przedłużającego życie modelu o kolejnych kilka lat. Fiat Punto Evo Drugie życie Wygląda na

Przemysław Mazur - wywiad

kontynuując karierę z Maciejem Lubiakiem w zespole Fiat Castrol Rally Team startując samochodem Fiat Abarth Grande Punto S2000. Sezon 2008 rozpoczął w zespole rajdowym Diverse Extreme Team startując samochodem Mitsubishi Lancer Evo IX oraz Fiatem Abarth Grande Punto S2000. W sezonie

Rajd Portugalii: Abarth kontra Peugeot - starcie drugie

), lider klasyfikacji IRC, Luca Rosetti oraz największy rywal Camposa w rundzie mistrzostw Portugalii, mistrz kraju Bruno Magalhaes.   Abarth będzie chciał się odegrać za pierwszą rundę w Turcji, gdzie najszybsze Grande Punto S2000 (Anton Alen) zamknęło

Kia Rio - test | Pierwsza jazda

kosztuje 37 990 zł. Zobacz cennik. Dla porównania za Fiata Punto Evo 1.2 - 39 990 zł , za Opla Corsa 1.2 - 37 900 zł, a Skodę Fabię 30 000 zł. Summa Summarum Rio to kolejny bardzo mocny zawodnik ze stajni Kii. Korzystne proporcje wartości do ceny

Rajd Barbórka - co, gdzie kiedy?

zwycięstwa w tegorocznej edycji Rajdu Barbórka to Luca Rossetti. Włoch jest czołowym europejskim kierowcą, ma na koncie tytuły mistrza Europy i niezliczona liczbę wygranych rajdów. Na Karowej pojedzie Peugeotem 207 S2000 EVO 2012. Ale z kolei najgłośniejsza medialnie postać

TEEEEEEEEEEST ! Chevrolet Aveo 1.4 | Za kierownicą

foremnym, 300-litrowym kufrem. Nie dość, że nokautuje konkurencję pod względem pojemności, to może się jeszcze pochwalić praktycznym haczykiem na siatki oraz koszykiem na drobne bagaże. Nasze torby z kamerami i redakcyjny sprzęt mieściły się tu bez trudu. Dla porównania, pojemność bagażnika Punto Evo

Rallye Antibes | Oleksowicz trzeci. Ruta punktuje

były bardzo wąskie momentami niewiarygodnie śliskie i szły cały czas nad przepaściami. Trzeba mieć stalowe nerwy by tu jechać dobrym tempem. Klasyfikacja końcowa 46. Rallye Antibes 1. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 2

Wakacyjne rabaty

Fiat Włosi proponują bogatą ofertę ubezpieczeń, kredytów i rabatów: - Panda - do 4 tys. zł; - Grande Punto i Punto Evo - do 6 tys. zł; - Linea - do 6 tys. zł; - Bravo - do 5 tys. zł; - Qubo - do 3 tys. zł; - Doblo - 3,5 tys. zł

Wyprzedaż czas kończyć

Punto 5d do 9000 zł, na Punto Evo do 9000 zł, na Lineę do 10 000 zł, na Bravo do 11 000 zł, na Qubo do 11 000 zł, na Doblo do 11 000 zł, na Sedici do 6000 zł i na Freemonta do 17 000 zł. To właśnie w Fiacie można zauważyć pierwsze, szczególnie interesujące propozycje. Aż 9000 zł upustu na auto miejskie

Fiat Doblo 1.6 Multijet | Test | Obrońca tytułu

wymiary, spełniają swoje zadanie należycie. Nawet na dłuższych trasach nie dają się we znaki pasażerom. Ciekawie prezentuje się również sam design kabiny, która została żywcem wyjęta z... Punto Evo . Jest po prostu estetyczna, dobrze spasowana, prosta w obsłudze i z

Rajd Polski | Kajetanowicz niepokonany na szutrze

/ Baran Ford Fiesta S2000 erc +10.3 +10.3 3. Grzyb / Siatkowski Peugeot 207 S2000 +26.3 +16.0 4. Bębenek / Bębenek Mitsubishi Evo X RS +56.9 +30.6 5. Kuchar / Dymurski Mitsubishi Evo V +1:09.6 +12.7 6. Rossetti / Chiarcossi Fiat Punto S2000 erc +4:27.9 +3:18.3 7. Ruta / Rozwadowski Peugeot 207 S2000 erc

Nowe auto nawet 35 proc. taniej

500 : rabat 4 500 zł Fiat 500 1.4 Lounge - cena przed rabatem: 59 000 zł - cena po rabacie: 54 500 zł (-7,6 proc.) Punto Evo : rabat do 9 500 zł Fiat Punto Evo 1.4 77 KM

Didier Auriol i Francois Duval w IRC

rozpocznie się superoesem na Estádio Algarve w Faro. Automovel Club de Portugal zadbał również o odpowiednią obsadę rajdu. Na starcie pojawią się: dwukrotny mistrz świata, Francuz Didier Aurior oraz Belg Francois Duval we Fiatach Grande Punto S2000. Obydwaj nie dysponują budżetem na starty w WRC i z

Fiat Linea 1.4 T-Jet | Test | Zmienisz zdanie

materiałów mogło powstać coś ładniejszego, czego dowodem jest nowe Punto Evo . Tu kłaniają się jednak oszczędności i ujawnia bliskie pokrewieństwo z Grande Punto - deska rozdzielcza z niewielkimi zmianami została zapożyczona właśnie z tego modelu

Downsizing

silników ma zaledwie 35 cm długości i pojemność poniżej 0,9 litra. Swoją podróż zaczął jako Grande Punto, by zmienić się w Punto Evo i po latach stać się po prostu Punto. Niby ma już swoje lata, jednak włoski maluch nie przestaje zwracać uwagi wyglądem - świetne proporcje, wciąż bardzo współczesne

Mitsubishi Colt 1.3 ClearTec - test | Za kierownicą

losie Matki Ziemi. A powinno. Jak na 3,94 m długości, miejsca w Colcie jest pod dostatkiem. Porównywalna pod tym względem Fabia jest o 5 cm dłuższa, a Grande Punto - aż o 9 cm. Wrażenie przestronności potęguje wysoko poprowadzona linia dachu i

Najtańsze auta cz. II (30-35 tys. zł)

. Specjalnie dla osób, którym szybko nudzi się wygląd aut, Fiat zafundował facelifting modelu, który po raz pierwszy pokazano na wrześniowych targach we Frankfurcie - Punto Evo 6. Skoda Fabia - 33 500 zł Najtańszy samochód na polskim rynku z

Volkswagen Passat | Karta wozu

ZOBACZ TAKŻE: Fiat Punto Evo | Karta wozu Skoda Fabia | Karta wozu Volkswagen Passat - ogłoszenia

Suzuki Swift Sport - test | Pierwsza jazda

, Skoda Fabia mierzy 399 cm, a Fiat Punto Evo - 406,5 cm). Wariant Sport zaopatrzono w poszatkowany wlotami powietrza przedni zderzak, boczne fartuchy, skrzydełko nad tylną klapą oraz imitację tylnego dyfuzora. Na deser - grafitowe wkłady lamp oraz aluminiowe obręcze o średnicy 17 cali, wykonane w

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

) Fiat - Doblo - niewłaściwa obróbka drążka stabilizatora (287 egz.) - Panda - ryzyko poluzowania mocowania wałka kolumny kierowniczej (8 aut) - Punto Evo - błąd w oprogramowaniu centralki poduszki powietrznej pasażera (25 aut) - Scudo - ryzyko wyłączenia świateł podczas jazdy (1358 aut

Renault Clio Sport F1 Team - test | Za kierownicą

. Prowadząc to niewielkie auto, mam wrażenie, że od wyczynu dzieli je tylko krok - jest tak bliski rajdowym autom jak Lancer Evo. Z tym że oczywiście Clio ma napęd tylko na przednią oś. F1 bardzo przypomina Evo również w zawieszeniu, które nie tylko na zakrętach radzi sobie świetnie - wraz z szeroko

Kia Venga - test | Pierwsza jazda

droższa. Dla porównania nowe modele w tej klasie, czyli Fiat Punto Evo (1.2 65 KM) oraz VW Polo (1,2 60 KM) kosztują po 42 tys. zł. Cena Vengi może przyciągnąć klientów do salonów. Niestety podstawowe wyposażenie (dwie poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, przesuwana kanapa

Deszcz rabatów

przykładowe ceny niektórych przecenionych modeli. Abarth 500: upust 4 000 zł lub kredyt 4,49% (cena od 61 990 zł zamiast 65 990 zł) Punto Evo: upust 3 000 zł lub kredyt 4,49% (cena od 68 990 zł zamiast 71 990 zł

Małe (i oszczędne) jest piękne

krótkich odcinkach. Koncern Fiata proponuje mocny silnik 1.4 w szerokiej gamie modeli: Punto Evo, Bravo, Linea (także w markach Lancia i Alfa Romeo). Na uwagę zasługuje fakt, że ta sama jednostka ma 120 lub 150 KM. W mocniejszej wersji tworzy z auta prawdziwie sportowe bolidy z przyspieszeniami do setki

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

, pojemność bagażnika Punto Evo wynosi 275 l, Polo - 280 l, Corsy - 285 l, 207-ki - 270 l, a nowego Aveo - 290 l. Po podniesieniu siedziska i złożeniu oparć przestrzeń rośnie do 1163 l, w sam raz dla operatora z kamerą i statywem. Uciążliwy próg na łączeniu bagażnika i kanapy dla naszego "kamerzysty

Wybrano najlepsze silniki roku

. Volkswagen 1,4 litra TSI ACT (Volkswagen Golf) 180 pkt 5. Fiat 1,4 litra MultiAir, turbo (Fiat Abarth Punto Evo, Punto, Bravo, Alfa Romeo Mito, Giulietta, Lancia Delta) 172 pkt 6. GM 1,4 litra, pełniący funkcję generatora prądu (Chevrolet Volt, Opel / Vauxhall Ampera, Cadillac ELR) 105 pkt Seat

Lancia Delta - Extravaganza

ówczesną HF określaną mianem Evo, ślęczałam przed telewizorem, zamiast odrabiać lekcje. Gdy wszyscy marzyli o obłych Golfach trójkach, ja umierałam z wrażenia na widok kanciastej choćby Integrale. W szarej rzeczywistości, dłubiąc z kolegami w Simsonie, który i tak był w zasięgu jedynie tych bogatszych

Czy Mostówka będzie nową Karową?

. - Tym bardziej doceniamy to, że przyjechali na Rajd Orlen - cieszy się rzecznik rajdu Michał Wojdan. Będzie też niezwykły gość, bardzo utalentowany kierowca fiński Anton Alen, którego zobaczymy w fiacie grande punto. Kto wygra w Płocku? Zobaczymy

Fiat Punto Evo - galeria

Grande Punto strasznie mi się nie podoba. Ten wygląda ciekawie. Poczekam z opinią do spotkania na drodze. Na pewno jest lepiej.

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Abarth Punto Evo jest z przodu jeszcze brzydsze niż Punto Evo, a ja naiwny myślałem, że "popsuć" Grande Punto już bardziej nie można...

Salon Frankfurt 2011 | Odświeżone Punto

Bardziej przypomina Grande Punto niż Punto Evo... Długo Evo nie wytrzymało bez FL.

Re: Fiat Punto Evo

Przypominam, że nadal trwają w salonach Fiata ?Dni Fiata?. Do 16.12.2009 można przyjść do salonu i zapoznać się z nowym Punto Evo. Konkurs również nadal trwa i można wygrać ten właśnie model. Więcej informacji na www.fiat.pl

Fiat Punto Evo | Za kierownicą

10,8 do setki to przeciez dobry wynik - nikt nie kupuje punto, zeby scigac sie nim spod swiatel, a jesli faktycznie spali 6litrow na setke to pelen git!

Re: Fiat Punto Evo

Podoba mi się PUNTO EVO. Mam na niego chrapkę. Obecnie jest trochę zadrogie. Piszą że miał być drozszy od GRANDE o 2,5 tyś. jest dużo więcej droższy. Myślę że trzeba poczekać kilka miesięcy i cena się unormuje.Ten wynalazek BLUE-ME to dla młodzieży i szpanerów. Bo człowiekowi dojezdzającemu do

Re: Fiat Punto Evo

Zauważyłam, że niektórzy z Was są zadowoleni z nowej produkcji Fiata. W dniach 23 listopada 16 grudnia są dni otwarte Fiata, na których można się nim przejechać oraz wziąć udział w konkursie. Główną nagrodą w konkursie jest Punto Evo z silnikiem MultiAir (większa moc do 12% oraz oszczędność

Re: Fiat Punto Evo

Zauważyłam, że niektórzy z Was są zadowoleni z nowej produkcji Fiata. W dniach 16 - 22 listopada są dni otwarte Fiata, na których można się nim przejechać oraz wziąć udział w konkursie. Główną nagrodą w konkursie jest Punto Evo z silnikiem MultiAir (większa moc do 12% oraz oszczędność spalania do

Re: Fiat Punto Evo

Mnie zawsze podobało sie GP. GP Evo troche wydaje mi się jest przekombinowane z przodu. Uważam, że lampy zespolone są ładniejsze niż te nowe z kierunkowskazami w zderzakach, ale cóż, kwestia gustu, przecież coś konstruktorzy musieli zmienić. Środek Evo to przeciez Bravo, więc żadnych rewolucji.

Re: Fiat Punto Evo

no EVO w wersi fiata wygląda gożej od poprzednika, "f" zobrazował to genialnie. w pierwszym Grande wszyscy odrazu doszukali sie podobieństw do maserati a tutaj dup@

Re: Fiat Punto Evo

pamiętacie tego gościa z Indii, który "robił" sobie 206, ten sam gościu miał grande punto i chciał zrobić ASTONA MARTINA DB9

Re: Fiat Punto Evo

Włosi mają niezwykłą zdolność do psucia tego co dobre-patrz PUNTO 2 po zmianach-teraz powtórka z rozrywki:/

Re: Fiat Punto Evo

A tu się z przedmówcą zgodzę Agresywny przód Punto II zj...ali aż żal patrzeć Przejdźcie się do najbliższego salonu i zobaczcie jak w obecnie sprzedawanej wersji Classic pomalowali na srebrno przedni grill i panel środkowy z pokrętłami nawiewów i przyciskami sterowania szyb - niby że będzie

Re: Fiat Punto Evo

Nie czytałem wszystkich Waszych opinii. Samochodzik wygląda zarąbiście, ale pamiętajcie , że to -ma być- "tylko" Punto. To nie jest Lancia. mam wrażenie, że połaczono tu pomysły z różnych projektów Fiata (Lancia i Alfa incl.), ale tych najfajniejszych - zwł. z 500. Jęsli taki będzie produkowany

Re: Fiat Punto Evo - galeria

test punto evo 1.4 77KM www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/fiat-punto-evo-1-4-8v-77km,6688.html

Re: Fiat Punto Evo - galeria

zdecydowanie za duzo plastiku... i wyczynowa nazwa Evo do Punto nie pasuje

Punto Evo od 42 tys. zł

42 tys.zł ? to dlaczego Grande Punto kosztuje tylko 34 tys.zł ? przecież z wyglądu to jest prawie to samo :) no cóż...trzeba skosić na 8 tys.zł naiwniaków Buhahaha

Re: Fiat Punto Evo

Spodziewalem sie jak kupowalismy z zonka GP, ze lifta wypuszcza w bliskim czasie. Kropka 2 po lifcie byla zmaszczona, zobaczymy co zrobia z duza kropka. Ale Blue&Me jest fajnym gadzetem, bardzo mi sie przydaje pani, ktora mi czyta sms-ki przychodzace podczas jazdy oraz bluetooth stereo bez dziadost

Re: Fiat Punto Evo

Jak czytam komentarze to zastanawiam się ilu z was stać na nowe auto za ponad 45 tys zł? Typowe polskie buractwo - przyciągnąć limuzynę z przekręconym licznikiem z 340tys na 140tys, polepić rozbity przód i w drogę. Połowa rzeczy nie działa jak powinna, ale radocha jest - ja mam Merca a sąsiad jakimś

Re: Fiat Punto Evo

Wiem dla czego tak wygląda, po prostu próbował połknąć okrągły plastikowy stolik ogrodowy i mu stanął między lampami.

Re: Fiat Punto Evo

Mam znajomego który połamawszy zderzak przedni w BMW związał go sznurkiem bo nie stać go było na nowy! A ostatnio mi małolat zaparkował na skrzyżowaniu w tył mojego Leonka i szpachla na masce w Audi odskoczyła! Mnożyć można takie przykłady bez końca....

Re: Fiat Punto Evo

Nie mówię że jest ładny, ale jak dla mnie ładniejszy od poprzednika, chociaż akurat GP niezbyt mi się podoba, czy przed czy po lifcie (lubię agresywności a nie obłości) @berdys a stare lusterka ci się podobały? bo akurat lusterek nie zmienili @misio jak nie widzisz podobieństwa do 500 to odwiedź o

Re: Fiat Punto Evo

a wlasnei jest fajnyy nie macie gustu :) poprzedni to byl obles jak żaba a ten to do 500 jest dopobny i te swiala z tylu w koncu jakeis na ulice mozna tym wyjechac

Re: Fiat Punto Evo

łał....no już gorzej się nie dało normalnie wiejski tuning...łehe....chyba jakiś hindus się czepił deski kleślarskiej, bo na włoski samochód to juz nie wygląda...

Re: Fiat Punto Evo

poczekam jak będzie wyglądał na żywo, na tych pierwszych fotach faktycznie szału nie robi. No i ciekawe jak abarth będzie wyglądał

Kolejny face-lifting Corsy?

upodobnione do meriwy, ale to jest podobna sytuacja co fiat punto EVO, zbędny facelifting. Grande punto jest piękne a evo takie sobie.

Re: Fiat Punto Evo - galeria

Dla Fanów Fiata potwierdzam, że u dealerów Fiata do 22 listopada trwają Dni otwarte, gdzie można zapoznać się z nowym dzieckiem Fiata, którym jest Punto Evo 2010 zawierające najnowszej generacji silnik MultiAir. Dzięki niemu oszczędności ze spalania wynoszą 16% a silnik osiąga większą moc do 12

Punto Evo a Abarth 500

No ja to kojarzę głównie Evo, które wprowadzili do sprzedaży po reaktywacji. Abartja 500 jeszcze nie widziałem za to po opiniach , testach i zadowolonej minie sąsiada jak przejeżdża pod moim oknem mogę wywnioskować, że to bezproblemowe auto.

sprzedm pedały do "L" punto

więcej informacji: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

Re: Fiat Punto Evo - galeria

zadowoli mistrzów długiej prostej, ale ja się do nich nie zaliczam. W dodatku mój kochany kotek też ma na imię Kropka :) PUNTO RULEZ

Re: Punto Evo od 42 tys. zł

test punto evo 1.4 77KM www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/fiat-punto-evo-1-4-8v-77km,6688.html

sprzedam pedały do "L" punto

: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

sprzedam pedały do "L" punto

: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

sprzedam pedały do "L" punto

jak w temacie, szczegóły: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Tu jest dopiero Punto Evo a nie tam jakiś zwyklak autowizja.pl/page.php?1124

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Co do jakości we wnętrzu to fiat naprawdę zrobił olbrzymi postę - poprzednia wnętrze było najdelikatniej mówiąc nieciekawe, w puncie evo jest takie bravo - podobne

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

FIAT ma dla mnie jeden minus: wnętrze: każde ich auto od dawana w środku wygląda okropnie i tak już jest od lat 90.... Punto 2: kokpit tragedia, panda też, nowa jeszcze gorsza. Grande Punto miało tylko udany kokpit w miarę ale zrobili modernizację i w EVO znów to wygląda okropnie....

Re: Salon Frankfurt 2011 | Odświeżone Punto

Ciekawe, co to jest? Zerwanie z głupią dla Fiata nazwą Evo, czy facelift Grande Punto? Chyba że... obok Grande Punto i Punto Evo będzie to wersja Multiair DuoCilindri...

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Grande Punto jest bardzo fajnym, niezawodnym i świetnie jeżdżącym autkiem. Stylizacja Evo i nazwa, to jakieś nieporozumienie. O ile wnętrze jest w porządku to przód został totalnie skopany. Samochód nie jest tani ale tzw. konkurencja też swoje kosztuje. Spalanie moim zdaniem jest niezłe, przy tej

Re: Fiat Punto Evo - galeria

>>mistrzuu28 - to proste, tańsza jest dzięki temu naprawa przy drobnych stłuczkach, lub zarysowaniach. w końcu to jest auto miejskie.

Re: Fiat Punto Evo - galeria

a wg mnie zdecydowanie na plus. poprzedni przód wyglądał jak balon. w tym przynajmniej cos się dzieje. Środek w poprzedniku był tragiczny. Ten jest naprawdę fajny, ale chciałbym go zobaczyć w podstawowej wersji, tu zapewne mamy topową ;-)

Re: Fiat Punto Evo - galeria

co to za nowa moda zeby jeb.ac tego plastiku tyle na przod?!? pierdzot to zaczal a teraz inni podchwycili no ja pier.dole

Re: Fiat Punto Evo - galeria

Zgadzam się z Fredem Flinstonem - przód niestety skopali, ale wnętrze jest rzeczywiście sporo lepsze niż przed liftingiem.

Re: Fiat Punto Evo - galeria

Do love_kropa - a Szanowny Pan moglby jeszcze napisac jaki przebieg ma samochod? Ja po 5 latach jezdzenia (minie w grudniu), przejechaniu 218.000 z zawieszeniem mialem wiecej do czynienia :(. Automatyczna myjnia zmatowila nieco lakier. Materialy wykonczenia wnetrza tez nie powalaja jakoscia, trwalos

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Całkiem nieźle to Punto Evo wygląda. A co do silnika to kolejny artykuł, który pokazuje, że ten silnik nie do końca jest taki jakim go fiat prezentuje. Po co jest ten patent, że przy dotknięciu migacz miga tam ileś razy? Przecież jak ktoś będzie chciał to włączy migacz, żeby migał.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Fiat dużo się nauczył szczególnie jeżeli chodzi o wykonanie wnętrza. Polo przy nowym Punciaku wygląda blado a wewnątrz jakby było o klasę niżej. Jak dla mnie stare Grande Punto lepiej wygląda z zewnątrz ale środek w Evo bije na głowę większość aut z segmentu B. Ale cena hmm...prawie 60 tyś za auto

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Za 45tys. zł to ja już mam Polo przy którym Punto Evo nawet nie ma czego szukać. Swoją drogą ciekawe za co sobie tyle liczą? marne wnętrze, duża awaryjność świadczy o tym, że podzespoły także z niskiej półki, silniczki liche. Chyba nie za markę? lol Przy typowej dla marki i potwierdzonej badaniami

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Bardzo fajne jest Punto Evo, zwlaszcza 1.3 multijet - jezdzi zwawo i niewiele pije. Tylko uciezliwe sa te "wloskie niuanse" - a to schowek sie nie otwiera, a to glosnik rzezi. -------------------- Zobacz profil F1 2010 - Gra na Facebooku. Najświeższe informacje o F1 2010 - symulacji Formuły 1

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

/2000) reklamowano debiutujące punto2 jako 'nowy gatunek' siejąc propagandę że z nowym gatunkiem nadchodzi nowa jakość... Fiat nadal jedt nisko w większości rankingów awaryjności - więc myślę że z grande/evo może być/jest podobnie...

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

a tu już pierwsze przeróbki evo : 0002.pl u domorosłych tunerów

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Autor tekstu pisząc o braku mocniejszych wersji zapomniał o itnieniu Punto z silnikiem 1.4T o mocy 135KM i Punto w wydaniu Abartha z tym samym silnikiem w wariancie 165 KM.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

@Gosc Ani nie mam Polo, ani nie neguję innych systemów takich jak auto wycieraczki czy auto światła. Nie porównuj mnie więc do pana "m". System z migaczami zastanawia mnie z tego powodu, że np. jedzie takie Punto na autostradzie prawym pasem lewym wyprzedza to Punto inne auto. I teraz np

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

ma okazję zakupu rocznego evo z przebiegiem 17500 od fiata auto było jako zastępcze 1,4 77km proszę o poradę auto w pełni wyposażone

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

mam EVO i nie chcę innego.POLO jest ok dla ludzi praktycznych,liczących się z groszem,ja cieszę sie życiem i pięknym fiacikiem.

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Fiat Punto to najlepsze auto w swojej klasie. Tak ja napisał radush a samochód trzeba dbać i wtedy odwdzięczy się nam długą i bezawaryjną współpracą. Kilku moich znajomych jeździ Fiatami: Panda, Stilo i dwa Punto i żaden z nich nie narzeka na awaryjność. Od bardzo dawna Fiat produkuje niezawodne

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

No to proszę porównać tego testowego Evo z tym zwykłym, napędzanym silnikiem 1.4 77 KM, którego test jest na htttp://www.autosalonpomorski.pl. Widać co do codziennej jazdy, a co startu spod świateł.

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

wykończenie evo jest rewelacyjne miękkie materiały itd. ale wygląd popsuli a dalej wy plujcie sobie jadem widać po was, że powinniście siedzieć w zoo, naprawdę nie wierzę że są takie tłuki to jakaś prowokacja z tymi trzyletnimi passacikami i wywody o "marnej jakości" czy wy macie na serio takie

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Nie spotkałem ani jednej osoby, której ten samochód nie przypadłby do gustu. - mi nie przypadl, jestem pierwszy. Przod auta wyglada tragicznie, zwykle grande punto pod tym wzgledem jest zdecydowanie ladniejsze.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

co by nie powiedzieć Punto stara się zerwać z samochodem zakupowym, którym kobiety jeżdżą na zakupy: goo.gl/RJ5y staje się coraz bardziej uniwersalny, zastanawiam się tylko, czy tym samym nie straci swojej pozycji na rynku ? Po co na

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Faktycznie VW Polo z silnikiem 1,2 TSI i DSG wyjdzie taniej, W porownywalnej cenie mamy silnik 1,6 TDi blumotion ze spalaniem ok 3l/100km. Przy podobnym spalaniu do Evo mamy Polo GTI z motorem 1,4 TSi o mocy 180KM i 7-stopniową skrzynią DSG gdzie przyśpieszenie od 0-100 w 6,9s

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Nie wiem po co to bluzganie na siebie. Każdy i tak kupi to co mu się podoba. Ja osobiście bardzo cenię sobie samochody marki Fiat, za najlepszy stosunek ceny do jakości. Na przykład takie Punto, bardzo dobre silniki, design też bardzo mi się podoba, wnętrze zrobione dobrze, z klasą. Za te pieniądze

Re: Salon Frankfurt 2011 | Odświeżone Punto

volkswagen.pl/upload/pictures/0012601.jpg a tu EVO www.infosamochody.pl/p/o/Punto_Evo_05.jpg

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Auto wyglada swietnie i w tym segmencie jest najatrakcyjniejsze. A Wy co poniektórzy bzdety piszecie. Jeszcze nie czytałem testu samochodu pod którym w komentarzach nie pojawiłyby sie nawiązania do aut VW. Co to jakis ideał jest? Prównajcie sobie ile kosztowałoby Polo w takim wyposażeniu jak Punto

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Bez sensu jest porównywanie wolnossącego Multiaira do doładowanego TSI. Albo porównujemy silniki wolnossące albo doładowane. Obie technologie są bardzo dobre. Nowe Polo i Grande Punto to najlepsze auta w swoim segmencie. Oba świetnie jeżdżą i są bardzo dobrze wykonane. Fiat ma lepsze odstępy między

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Z tą jakością u Włochów to bym nie przesadzał - mam grande punto z 2007 r. przebieg ~ 100 000 km. Przerabiałem już awarię wspomagania kierownicy oraz awarię siłownika sprzęgła (do wymiany sprzęgło i siłownik). Jak dla mnie zdecydowanie za dużo usterek, żeby mówić, że to bezawaryjne auto. Może dwie

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Witam jestem sprzedawcą w salonie Fiata. Z silnika 1,4 bez turbo można wyciągnąć 140 KM i więcej ale momentu nie zmienimy najwyżej będzie niższy przy wyższych obrotach. Także nie ma co się spodziewać, że będzie on miał 160 czy 170 Nm przy 2500 obr/min. EVO z tym silnikiem ma 2 oblicza przy

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

średnie ceny używanych fiatów są na moto.nonilix.eu/ogloszenia/motoryzacyjne/Fiat

Re: Odświeżone Punto już w salonach | Galeria

No to się nie wysilili... Najpierw do cudnego Grande Punto dokleili kawał plastiku i nazwali Evo, teraz od Evo odkleili plastik i powiedzieli, że odświeżyli... -- parada karzełków

Re: Punto Evo od 42 tys. zł

LeonFR przestań pieprzyć...nowe Polo kosztuje tyle samo co Punto Evo a to jakość Volkswagena a nie Fiata !!! Nie widzisz różnicy ? Fiaty to graty :)

sprz.pedały do punto/grande/evo za 1/2ceny

Witam. Mam do odsprzedania nowe z certyfikatem pedały mechaniczne (bezlinkowe) do nauki jazdy do samochodu punto/grande/evo więcej informacji tel. 660 316 603

Re: Punto Evo od 42 tys. zł

na potwierdzenie, bo znów wyjdzie że ma jedno koło i silnik 650ccm najpierw poczytać, potem gardłować www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/54030/__Fiat-Punto-Evo.html

Fiat Punto Evo z Dualogic Co to jest !!!

Na czym polega ta skrzynia biegów Czy opłaca sie takie auto kupić nowe ??? Czy ktos ma takie auto i podzieli sie zemna informacjami

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Patrząc na awaryjność, to kolejny włoski niedorobiony kicz. Poza tym, coraz więcej dresiarzy jeździ tymi "sportowymi" fjacikami, jakaś śmieszna moda przyszła.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Rover w latach dziewięćdziesiątych oferował silnik 1.4 o mocy 103 KM, w modelu 400 przyspieszenie rzędu 11 sekund, spalanie na poziomie 5-9 litrów. No brawo! Minęło naście lat i fiat dogonił Rovera ;)

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

"A braki mocy? Zawsze można je uzupełnić wybierając mocniejszą wersję 1.4 MultiAir Turbo - 135 KM". Panie Reaktorze szacowny. Próbowałam ten silnik. FIAT zakpił z amatorów dynamiki także tym silnikiem oraz ceną auta z nim. Tą forsę wydadzą tylko niedoczytani nabywcy. Za znacznie mniejszą forsę kupił