s klasa 400 cdi opinie

Piotr Mokwiński

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

Obecnie, 100 tysięcy złotych z trudem wystarczy na słabo wyposażony kompakt wprost z salonu. Taka jest niestety cena bycia pierwszym właścicielem i wybór koloru nadwozia. Z drugiej jednak strony, za tę kwotę możemy zapewnić sobie iście luksusowe warunki podróżowania. Oczywiście, dostępne modele będą miały co najmniej kilkanaście lat eksploatacji za sobą. Musimy też przygotować się na spore wydatki eksploatacyjne.

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Paryż 2010 | Cztery cylindry w S-klasie

Paryż 2010 | Cztery cylindry w S-klasie

Wszystko o Mercedesie S: parametry, osiągi, opinie Już kilka lat temu dużo mówiło się o pomyśle wprowadzenia czterocylindrowych silników do flagowych modeli Mercedesa. Później jednak producent zaprezentował klasę S 400 BlueHYBRID i wszyscy zapomnieli

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

i stosunkowo niskie koszty eksploatacji. Dużą popularnością na rynku wtórnym cieszy się również znany od 1997 roku czterocylindrowy diesel 2.1 CDI Mercedesa. Jednostka trafiała pod maski większości modeli koncernu, wliczając w to klasy E i S. W każdym przypadku zapewniając zadowalające osiągi i

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy S

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy S

Japonii, czyli Lexusa LS 400. Każda Klasa S z typoszeregu W140 ma podwójne szyby, a wiele egzemplarzy wyposażonych zostało w domykanie drzwi i klapy bagażnika oraz antenki ułatwiające parkowanie. "Katedra", jak zwą go dzisiaj kierowcy, uchodzi za ostatniego zaprojektowanego z przesadną atencją

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

bezawaryjności i opiniami w internecie. Wszystko po to, by eksploatacja wymarzonego auta nie pochłaniała znacznej części domowego budżetu. W Europie kilka organizacji zajmuje się zbieraniem i analizowaniem danych napływających ze stacji diagnostycznych. Należy do nich niemiecki TÜV grupujący samochody

Jaguar X-Type 2.0 D Estate High

Wybór rynkowych rywali tego modelu był dość prosty. W zamierzeniach firmy X-Type ma konkurować z takimi autami, jak Mercedes-Benz Klasa C, BMW seria 3 czy Audi A4. Czy mu się to uda? Cenę skalkulowano dość śmiało. Testowany model 2.0 D Estate w najwyższej wersji wyposażenia High kosztuje 173 400 zł, o

Mercedes S 400cdi / 320cdi-porownanie

,usterkowosc wieksza w tych egzemplarzach ? chodzi mi o porownanie w klasie S lub E w ktorej wystepuja te typy silnikow ,z gory dziekuje za opinie i pomoc

Re: Co jest lepsze S430 czy S500 Szymi

wspominajac o 430 i w gore. S 400 cdi ma osiagi lepsze od brata benzynowca S430 jest oszczedniejszy i cichszy skad zatem ta opinia o "terkoczacym gruchocie"? Nie obraz sie ale jak dla mnie jestes typowym polaczkiem. Pozdrawiam ARAFAT Jezdziles kiedykolwiek jakas S klasa? Ale nie tak przez 5 minut...

Re: Mój Merc osiągnął 500.000 km przebiegu

www2.gazeta.pl/auto/1,31413,1192204.html?v=3&a=4320838#opinie Z tym "coraz większym gronem klientów", to bym tak nie przesadzał. S320 CDI i 730d rzeczywiście są popularne, bo są najtańsze z gamy, ale 740d i S400 CDI, to raczej rzadkość. Dobrze, że Lexus nie montuje diesli w LS, bo to byłaby profanacja. Pozdrawiam

diesle w autach luxusowych

wiele z tych ekstremalnych opinii. A jedna z nich jest to ze jezeli juz diesel, to do malych aut. Wieksze to juz tylko ciezarowk. O dieslach w luxusowych limuzynach przewazaja raczej opinie w rodzaju tej: "jechalem S400CDI, 525TDS, 530D E60 - kazdy z tych samochodow zostawil niezapomniane wrazenie