s max lifting zegarów

Piotr Mokwiński

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

W cieniu rosnącej popularności SUV-ów, wciąż jest miejsce dla minivanów. Te auta oferują zdecydowanie więcej od kombi klasy średniej. Ponadto, kupno rodzinnego autobusu nie oznacza rezygnacji z radości z jazdy, dobrego prowadzenia i dynamiki. Najlepszym tego dowodem jest Ford S-Max drugiej generacji. Większą alternatywą pozostaje poprawny w każdym calu Volkswagen Sharan II

Nowy Ford Galaxy | Ewolucja

Duże rodziny, szukające wygodnego środka transportu, mają powód do zadowolenia. Ford właśnie zaprezentował trzecią generację modelu Galaxy

Ford Galaxy | Pierwszy kontakt | Komfort dla rodziny

Ford Galaxy oficjalnie został zaprezentowany w kwietniu, ale pierwsza prasowa prezentacja najbardziej rodzinnego modelu Forda odbywa się dopiero teraz, przy okazji Festiwalu Prędkości w Goodwood

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

wielu modeli po liftingu i Mustanga w europejskiej specyfikacji, można było spotkać nową generację S-MAX-a. Zapowiedzią nowej odsłony tego siedmiomiejscowego minivana był S-MAX Concept, zaprezentowany rok temu na targach we Frankfurcie nad Menem. Produkcyjna wersja modelu dzieli niektóre elementy

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

, zmieniony wygląd deski rozdzielczej. W miejsce radia zajęły dodatkowe zegary, natomiast radio powędrowało na przednią część podsufitki. Osiągi najszybszego Beetla były całkiem niezłe - 0-100 km/h w 6,4 sekundy, V-max 225 km/h. Wyprodukowano tylko 250 egzemplarzy. Każdy z nich kosztował 128 00 marek. RSi

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero | Test | Indywidualista

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero | Test | Indywidualista

[NASZE POMIARY] 0-130-0: 16,8 s 0-100: 8,4 s ~ (7,5 s *) 100-0: 38,5/38,8 m (hamulce zimne/rozgrzane) V max: 235 km/h * Średnie spalanie: 9,0 l/100 km

Ford Focus po liftingu - Kinetyzacja

. Nadwozie nowego Focusa ma dwie rzeczy wspólne z poprzednikiem - dach i szyby. Każdy panel został zaprojektowany od nowa w duchu filozofii "kinetic design", którą znamy już z Mondeo, S-MAX-a i koncepcyjnego Verve. Trapezoidalne wloty powietrza wyglądają dobrze, światła mają przenikliwe, techniczne