s max powershift

Marcin Lewandowski

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

S-Max łączy dwie sprzeczności: nadwozie minivana i podwozie o sportowych aspiracjach. A co, jeśli dodamy do tego mocny silnik turbo i dwusprzęgłową skrzynię?

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana

Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Ford S-MAX | Ceny w Polsce | Promocja na początek

Ford opublikował polski cennik drugiej generacji modelu S-MAX. Od chwili rynkowego debiutu auto jest dostępne w atrakcyjnych cenach, niższych nawet o 7 tys. zł od standardowych

S-Max po zmianach od 94 450 zł

S-Max po zmianach od 94 450 zł

Galaxy - 8,8 s. Do palety diesli dołącza 2-litrowy, 163-konny turbodiesel. Dla wersji 2.0 EcoBoost SCTi seryjna będzie nowa, zautomatyzowana przekładnia PowerShift o 6 przełożeniach (za dopłatą dla 140- i 163-konnego turbodiesla). O wrażeniach z jazdy

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Ford S-Max – technologia z Mondeo Poszukując auta stworzonego dla rodziny, wielu kierowców godzi się z zakupem auta, którego charakterystyka prowadzenia mocno odbiega od standardów znanych z klasy kompaktowej lub średniej. Wyjątkiem od tej reguły jest Ford S-Max pierwszej generacji

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Test Pierwsza odsłona modelu zadebiutowała na rynku w 2006 roku. Samochód szybko został doceniony przez klientów, a także dziennikarzy i ekspertów, czego wynikiem był tytuł "Samochodu Roku 2007". W sumie

Nowe diesle w Fordzie Kuga

Nowe diesle w Fordzie Kuga

: Debiut nowego Forda Mondeo - ZOBACZ TUTAJ Nowe silniki w Fordach S-Max i Galaxy | Za kierownicą

Ford S-Max i Galaxy - test porównawczy | Za kierownicą

Ford S-Max i Galaxy - test porównawczy | Za kierownicą

(PowerShift); zbyt precyzyjny układ kierowniczy w Galaxy nieprzystający statecznemu minivanowi Summa Summarum Ford S-Max i Galaxy to liderzy w swojej klasie. Oferują dynamiczną stylistykę, dużą przestrzeń i własności jezdne, za którymi innym ciężko nadążyć

S-Max i Galaxy po liftingu

S-Max i Galaxy po liftingu

Zmiany nie są zaskoczeniem. Produkowany od 2006 roku S-Max otrzymał przedni pas nawiązujący do języka stylizacji innych modeli Forda , zwanego kinetic design . Najbardziej rzuca się w oczy trapezoidalny grill i

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercem

trafily pod maski odświeżonych modelach S-Max i Galaxy (więcej tutaj ). Motoryzacyjne plotki głoszą, że to nie koniec modyfikacji Mondeo w 2010 roku. Podczas jesiennych targów w Paryżu światło dzienne ma

Ford S-Max i Galaxy - test porównawczy | Pierwsza jazda

Ford S-Max i Galaxy - test porównawczy | Pierwsza jazda

; Wciskam gaz i sporej wielkości S-Max rozpędza się bez najmniejszych problemów. Wyraźnie czuć, że pod maską hasa stado aż 203 koni. Silnik bez zająknięcia zabiera się do pracy mimo, że wskazówka obrotomierza nie zdążyła dotrzeć nawet do dwójki. Przyspiesza z niskich obrotów niemal tak dobrze jak diesel, a

Ford C-Max od 63 300 zł

Ford C-Max od 63 300 zł

. 5-osobowy C-Max to kopia większego brata, S-Max-a, a 7-osobowa wersja Grand otrzymała tylne lampy i ostatnie boczne okno o charakterystycznym kształcie. Z punktu widzenia pasażerów najważniejszą zmianą są jednak przesuwne drzwi, zastosowane w większej odmianie. Jak Wam się podoba ostateczny efekt

2.0 GTDi - nowy silnik (w) Volvo

2.0 GTDi - nowy silnik (w) Volvo

mieć zastosowanie w zmodernizowanych modelach Mondeo , S-Max i Galaxy . Volvo będzie go oferować w S80 , V70 i XC60

Debiut nowego Forda Mondeo

Debiut nowego Forda Mondeo

nieco słabszą, znaną już jednostkę EcoBoost o mocy 203 KM, która została wprowadzona na początku tego roku do oferty silników dla Forda Mondeo oraz odnowionych Fordów S-MAX i Galaxy .   O ile nowa

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Marek Sworowski ZOBACZ TAKŻE: Ford S-Max od 95 tys. zł Używany Ford Galaxy - WARTO? Ford Galaxy - ogłoszenia

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

ZOBACZ TAKŻE: Automatyczna: Citroën C5 2.0 HDI 160 - test Dwusprzęgłowa: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test Bezstopniowa: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S - test Volkswagen Golf z DSG

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

naszej rodziny, to Grand C4 Picasso przypadnie nam do gustu. Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą Pod stosunkowo krótką maską testowego minivana ukryto dobrze znaną z oszczędności jednostkę 1.6 e-HDI. Sukcesywnie modernizowana tym

Największe bagażniki w klasie cz. III

Największe bagażniki w klasie cz. III

465,5 290/2860 Renault Grand Espace 5/7 485,5 456/3050 Seat Alhambra 5/7 485,5 265/810/2430 Volkswagen Sharan 5/7 485,5 265/810/2430 ZOBACZ TAKŻE: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą Mercedes R 350 CDI L 4Matic - test | Za

Re: 3,5 miliona skrzyń DSG

Bazujac na testach autogalerii raczej DSG jest wyzej oceniane www.autogaleria.pl/auto_test/ford-s-max-2.0-tdci-titanium-powershift-fl,520.html

Re: 3,5 miliona skrzyń DSG

Mam PowerShift w Fordzie S-MAX i nie jestem zachwycony. Podczas ciągłego przyspieszania jest rzeczywiście OK, ale jak wciskam gwałtownie gaz przy ~100km/h, to zanim samochód dostanie kopa (200KM i 300Nm) mija wieczność. Zanim się z tym oswoiłem, kilka razy przy wyprzedzaniu w trasie przeżyłem

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

drzwi. Komfort jazdy taki jak w Mondeo (traffic, vito, scudo, to jednak zawsze będą ciężarówki), a to co ważne na codzień to rozmiary - S-MAX "mieści" się w obrysie Mondeo, Galaxy - Mondeo Kombi, więc z parkowaniem spokój, no i waga 1700kg (spalanie, przyspieszenie) to świetny wynik w tej klasie

Re: co kupić za 90 000

TAKIEGO... połączenia? > Jakoś bodaj w listopadzie przejechałem w sumie 3 kkm prawie dokładnie http://www.autogaleria.pl/auto_test/ford-s-max-2.0-tdci-titanium-powershift-fl,520.html TAKIM . Nie miał wprawdzie navi czy aktywnego zawieszenia, ale zestaw: silnik + skrzynia był ten sam. W sumie