v6 3.2 fsi spalanie

Piotr Mokwiński

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

Bez względu na aktualne trendy w świecie aut nowych i pojawiające się mody, wśród używanych silną pozycję trzymają auta kompaktowe. Ich uniwersalny charakter ciągle przekonuje do nich rzesze nowych kierowców. Ich gabaryty nie utrudniają typowo miejskiej eksploatacji, a w trasie sprawiają się bez zarzutu. Sprawdźmy zatem, co mają do zaoferowania dwa modele bardzo mocno spokrewnione z Volkswagenem Golfem V - Seat Leon II i Audi A3 II.

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Auta klasy średniej to jedna z przyjemniejszych rzeczy w motoryzacji, które spotkały nas w ostatnich dekadach. Mimo, że powoli znikają z katalogów, to na rynku wtórnym wciąż możemy swobodnie przebierać. Do dyspozycji mamy sedany, kombi, a także lekko uterenowione wersje. Do tego dość mocne silniki i sprawdzona latami doświadczeń mechanika. Niestety, nie w każdym przypadku. W niektórych możemy doświadczyć bolesnego zderzenia z fakturą u mechanika.

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

i dwumasowego koła zamachowego. Jeśli znajdziemy egzemplarz z akceptowalnym przebiegiem, z udokumentowaną historią serwisową z powodzeniem możemy dokonać transakcji. Zwłaszcza wariant sześciocylindrowy zachwyca elastycznością, oferowaną mocą i wciąż akceptowalnym spalaniem. Zgodnie z opinią

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 5100 km

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 5100 km

wolnossąca wersja? Pomyślmy: na 2.0 jest za szybki. Nie brzmi też jak znany mi już 3.2 FSI V6... To jednak musi być 2.0 T FSI. Ale gdzie sprężarka? Ani jej nie czuć, ani nie słychać. Gładko i jednostajnie wchodzi na obroty. Turbodziura? Nie ma. Tak kulturalnie zachowywały się dotąd tylko silniki o większej

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

turbodoładowaniem. Silniki benzynowe to 1.8 TFSI o mocy 120 KM i 160 KM i rewelacyjna V6 3.2 FSI o mocy 265 KM. Ten ostatni przyspiesza A4 quattro z manualną przekładnią sześciobiegową w 6,2 sekundy do prędkości 100 km/h, prędkość maksymalna ograniczana elektronicznie wynosi 250 km/h. 3.2 FSI quattro z manualną

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

skuszą się na wysokoprężne 2.7 albo 3.0. Natomiast sprzedaż Audi A4 3.2 FSI Quattro będzie marginalna. Obym się mylił, bo właśnie takie auto zdecydowałem się testować. Jak na najmocniejszą wersję przystało, A4 ma biały lakier. Biel stała się modna i robi wrażenie. Zwłaszcza

Subaru Legacy 3.OR spec. B

, solidnie wykonane wnętrze i pomimo zaawansowanego wieku wciąż nie odstaje do konkurentów. Nowa generacja w przyszłym roku Audi A4 3.2 FSI V6 quattro 255 KM 194 tys. zł A4 zostało zmodernizowane trzy

Audi RS4

sama, ale nie ma turbosprężarek. Więc? Audi R8. Czterokrotny zwycięzca Le Mans. To na jego przykładzie przećwiczono mariaż FSI z V8. RS4 jest pierwszą seryjną ośmiocylindrówką, gdzie benzyna wtryskiwana jest bezpośrednio do komór spalania. Wysoki stopień sprężania (12,5:1) i - co podkreślał Bach

Luxus GS

(droższy od zwykłego o 1950 dol. i cięższy o 65 kg). Jadąc na lotnisko, wróżymy z fusów. A ściślej wrażeń i cen. Jak GS-a przyjmie nasz rynek? Audi A6 3.2 FSI jest droższe, Mercedes klasy E z nieco większym silnikiem (3,5 litra) nawet sporo. Jednak - i tu jesteśmy z Marcinem

Spalanie w a6, 3,2 quattro.

Witam! 1. Audi A6 3,2 FSI Quattro z 2004 roku z multitronikiem nie istnieje (tylko tiptroniki), więc ten problem sam się rozwiązał. 2. Nie marudź, są wiarygodne źródła uwzględniające wielu użytkowników, znacznie lepsze niż jednostkowe doświadczenie, np

Róznice : 1.6 8v(102 KM) vs 1.6 16v(105KM)

napedu rozrzadu) nalezy jednostki 1.6 16v unikac jak ognia i jesli jest wybor ,kupowac 1.6 8v. nie ma róznicy w dynamice ,spalanie tez podobne (8v jest nawet elastyczniejsza). FSI to zupełnie inny silnik,ma juz wtrysk bezposredni (wiec zupełnie zmieniona głowica w stosunku do innych 1.6) .nie

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca wiem

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca

silniki FSI

Czy wie ktoś jaki moment obrowowy wyciąga silnik 2.0 FSI i przy jakich obrotach? Szukałem tej istotnej informacji na stronach Skody ale nie moglem znalesc... Tylko jakies bzdety o 150KM (o przyśp. dedyduje moment obr. nie moc ;) i marketinkowy bełkot, że silnik pali 6 l/ 100 km (ciekawe w

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

Nie wierzę w różnicę w spalaniu rzędu 2 litry przy dwóch litrach pojemności Z ciekawości sprawdziłem sobie spalanie katalogowe S. Octavii 1,6 9,8 / 5,4 / 7,0 1,6 FSI 9,0 / 5,5 / 6,8 2,0 (poprzedni model) 11,2 / 6,1 / 8,0 2,0 FSI 10,3 / 5,7 / 7

Turbina w benzynowym 2.0 FSI i jego moment .

Podrasowany 2.0 TFsi osiąga maksymalny moment już przy 1850 obr/min . O-100 km/h 6.2 s 60-100 2.9 80-120 3.7 to są test ze skrzynią DSG . Tylko to spalanie na poziomie 11.8 l / 100 km .

Re: 2.0 FSI 150 KM.

Srednie spalanie w benzynie R4 2L bez turbo na poziomie 10L to troche jednak za duzo. To ile pali wersja z silnikiem 2.0T. Moj pojazd przy mocy 258KM i silniku 3,2L V6 i z automatem pali srednio 11-12 litrow. -- Niech patron automobilistow św Franciszek z Isuzu ma was w swojej opiece.

Re: 2.0 FSI 150 KM.

widzenia nawet 1000 km miesiecznie i przy tym tylko 4 lat eksploatacji nie powinien sprawiac zadnych kosztownych problemów . to wrezc symboliczny przebieg ,bezsensowne jest wiec dopłacac za diesla. 2.0 fsi zbudowany jest na starym jak swiat bloku ,pamietajacym czasy 2.0 8v( 115 km) z lat 80 tych

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

, średnio wynosi 12,9 litra (maksymalnie 15,2). Mamy pewien materiał porównawczy z innych testów: wersja 3,2 FSI quattro (255 KM) przy 0-100 w 8,4 s. paliła średnio 13,1 l (maks. też 15,2). 4,2 FSI (350 KM) - 0-100 w 6,6 s, spalanie średnio 13,4, maks. 18,4. Notabene, wartości przyspieszeń zdają się

Re: FSI - nowe silniki benzynowe

czekam czy sie powtórzą problemy. Silnik jest bardzo przyjemy w jeździe - od ok. 3000 obrotów daje już dużą moc i łatwo wkręcić go na maksymalne obroty. Spalanie w miescie 9,2l/100 (przed wejściem do UE spalał 8,4l/100), na trasie od 6.8 do 8.4, autostrada z kufrem na dachu ok. 10l/100, niemiecki

Re: Turbina w benzynowym 2.0 FSI i jego moment .

franek-kielbasa napisała: > Tylko to > spalanie na poziomie 11.8 l / 100 km . Nie dużo. Nie całe dwa litry więcej niż 1,6 100 KM. -- Narodowy sport pewnego kraju w Europie Środkowej - 4 x 100 i mnóstwo falstartów

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

q_vw napisał: 'Całkiem inną sprawą jest to, że faktycznie osiągi silnika > nie powalają, nie ma żadnej różnicy przy analogicznym silniku benzynowym nie > FSI, chociaż może poza jednym, spala mniej, około 2 litrów, ale to zależy od > stylu jazdy. 2 litry to baaardzo duzo przy 1,6

AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia

jeszcze pojedzie na kanał do znajomych do sprawdzenia, generalnie chodzi mi o komfort jazdy i spalanie i wszystkie inne cenne informacje dotyczące skrzyni automatycznej, zawieszenie znam, miałem A6 ale 1,9Tdi 110KM, teraz mam Saaba 1,9 TiD 120KM z 2006 z przebiegiem 180 tys, zastanawiam sie poważnie nad

Re: 3.0tdi to niewypal

się już tą nową wersją 3,2 FSI z A5/A4, 265-konną, to się wypowie. Na razie jest test a Auto Zeitung, 1800-kilogramowe A4 3,2 FSI quattro z tiptronikiem osiąga setkę w 6,1 sekundy, przy średnim spalaniu 10,6 litra, widocznie w konstrukcji silnika i zestrojeniu skrzyni biegów w porównaniu z poprzednią

AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?

jeszcze pojedzie na kanał do znajomych do sprawdzenia, generalnie chodzi mi o komfort jazdy i spalanie i wszystkie inne cenne informacje dotyczące skrzyni automatycznej, zawieszenie znam, miałem A6 ale 1,9Tdi 110KM, teraz mam Saaba 1,9 TiD 120KM z 2006 z przebiegiem 180 tys, zastanawiam sie poważnie nad

Re: Takim cudem

> Proponuję jazdę testową Audi A6 TDI (CR) A ja proponuję jeszcze jazdę A6 z analogicznym silnikiem benzynowym. Frajda jazdy 3.2FSI jest zupełnie nieporównywalna z frajdą jazdy z 3.0TDI kle kle kle. Oczywiście każdy kto przesiądzie się z Kadetta 1.3 na A6 3.0 TDI uzna ten samochód za ósmy cud

Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TSI

Moi mili, ponieważ sobie tak tutaj wymieniamy uprzejmości, często w całkowitym oderwaniu od stanu faktycznego, postanowiłem powtórzyć jedno z ćwiczeń, które robiłem przed zakupem auta. Poniżej przedstawiam średnie spalanie dla VW Golfa V z silnikami 1.4 TSI, 1.6 FSI i 1.9 TDI. Wybrałem Golfa, bo

Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

siebie. Teoretycznie słabsze BMW, przy gorszej , bo 6-biegowej skrzyni ma osiągi nawet minimalnie lepsze niż symbolicznie tylko cięższy Mercedes. Przy tym spalanie i emisja zauważalnie niższe. A niedługo BMW wrzuci do siódemki automat 8-biegowy (a może DKG?), więc powinno być jeszcze lepiej. Jedyne

nowy silnik w Audi A8 - wersja bazowa

Audi wprowadza do modelu A8 nowy silnik bazowy jest to znan z modelu A6 silnik FSI V6 3.2 o mocy 260KM ceny zaczynaja sie od 60.900 Euro wersja ma naped na przod i skrzynie Multitronic Vmax ograniczone do 250 km/h. 0-100 w 7,7s srednie spalanie 9,8l/100km na liscie opcji m.in: naped

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

www.auto-motor-und-sport.de/d/86628 Marketingowy bełkot mniej więcej tak: "..dzięki vtec dla zaworów do i wylotowych, dolocie o zmiennej geometri silnik ma dynamikę 2.0 przy spalaniu mniejszym niż obecny 1,6.." Oczywiście

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

duze_a_male_d_duze_m napisał: > Marketingowy bełkot mniej więcej tak: "..dzięki vtec dla zaworów do i > wylotowych, dolocie o zmiennej geometri silnik ma dynamikę 2.0 przy spalaniu > mniejszym niż obecny 1,6.." Oczywiście obowiązkowy natrysk na denko. Niezły > moment 174Nm

Re: Wolne fantazje

hej właśnie stoje przed możliwościa zakupu Audi A6 3,2FSI Quatro z 2004r z przebiegiem 148 000km przyznam sie ze zawsze jeżdziłem samochodami o poj. do 2,5 litra mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec z doświadczenia a nie przytaczając jakieś testy jak kształtuje sie spalanie tego motoru i

Piękny samochodzik . Gdyby nie budżet to

się nie odczuwa przejechanych km . No gdyby jeszcze u nas kosztował tyle co w USA ,to kto by kupił u nas nowego Passata 3.2 FSI czy nowe ,wypasione Mondeo 3.0 v6 ?

Re: Touran 1.9 dyzel 90 KM

Nie ma nic za darmo, spalanie rzeczywiście masz bardzo niskie ale ja tam wolę swojego Scenica z benzynową 2-litrówką, który setke osiąga w 10 sekund i spalanie na pozimie 6-11 litrów benzyny niż oszczędnego muła zwłaszcza w polskich warunkach gdzie jazda za kopcącą cięzarówką to codzienność

Re: Infiniti FX45

.Wtedy zastanawiałbym się nad A6 3.2 FSI,Nissan Murao,albo Infiniti FX45-to jest kawał gabloty!Jak już wcześniej wspomniałem,mój kolega jest w Chicago i on mógłby mi sprowadzić takie Infiniti.Nie wiecie przypadkiem,gdzie jakiekolwiek informacje można znaleźć na temat FX45(spalanie

Re: Forester 2.0 czy Honda Accord?

samo co duszony do podłogi na 5 biegu, a jest zawsze bezpieczniej. co do spalania, 2 litrowe benzyny spalają po mieście ok 10-13 l., zależnie od nogi i korków. nie sądzę aby tu były na tyle wielkie róznice pomiędzy poszczególnymi modelami, aby tym sie kierować. a propos tematu elastycznosci

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

myslę waskes czas zmienić zródła informacji albo je konfrontować bo jeśli np vw podaje fabryczne spalanie 2,0FSI 11.3-11,6 miasto a Honda 2,0- 10,3 miasto to chyba coś jest dziwnego w tym co piszesz .Moj kolega ma Accorda 2,0 i mówi że pali mniej od jego poprzedniego Golfa IV 1,6 nie wspominając

Re: Dobrze zrozumialem???

> 20l lpg w miescie??? To dużo? A6 3.2 FSI zużywał ok. 14 litrów benzyny, 3.0 TDI, którym też sporo jeździłem - ok. 12 litrów ON. Gdyby teoretycznie 3.2 FSI dało się zagazować, też musiałbym liczyć 18-19 litrów gazu po mieście, a samochód jednak od frontu sporo mniejszy. > U mnie

Re: Pierwsza jazda: Volkswagen Golf Plus

Autor artykulu podaje dane techniczne silnika 1.6 FSI inne (mniej korzystne) nie producent no swojej stronie internetowej. Np. w/g autore spalanie silnika wynosi: miejskie 9,6 l/100 km, pozamiejskie 5,8 l/100 km, mieszane 7,2 l/100 km (w/g producenta odpowiednio: cykl miejski 8,5-8,9; poza

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

. Średnie spalanie w 2.0 FSI (Octavia II ze skrzynią DSG, działającą w trybie full automat) według komputera wynosiło 13-13,5 l/100 km. Wspomniana widlasta szóstka, w limuzynie cięższej o 200 kg, z tradycyjnym automatem, potrzebowała 13 l/100 km. Spalanie mierzyłem zawsze na tym samym odcinku (10

Re: co wy widzicie w tych dieslach?

dyskusji) ale zarazem najlepszych diesli), 530d ma do 100 7.1s. To nadal jest gorzej niż 6.9 w 3.0i. Niestety nie podali czasu przejazdu 1km ze startu zatrzymanego. Vmax benzyniak ma, nawiasem mówiąc, tez większe, choć to już mniej ważne. > audi A3 (nowy 2.0FSI i 2.0TDI) 2.0 FSI - do 100: 9

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

i spalaniu." Dobrze, że to podałeś. Wyręczyłeś mnie. Ale 4.2 FSI też wypada lepiej od tego Gó*na.

Re: Paliwo 98

> Silnik fsi ma zdaje się stopień sprężania 10,5:1, a "zwykły silnik" > ok 9,6:1. Dlatego do silnika fsi należy lać benzynę 98 - bo zapobiega > to spalaniu stukowemu - które może uszkodzić silnik. Uznałeś,że zwykły silnik ma stopień sprężania ok. 9,6:1.To błędne myślenie

Re: Po co komu takie mocne diesle?

franek-kielbasa napisała: > No to porównaj teraz spalanie benzynowego i diesla o tych samych osiągach . > Wg. > katalogu Passat 2.0 FSI spali średnio 8.2 l ,a 2.0 TDI 5.9 l na 100 km . BMW > 320d spali 5.7 l ,a 320i 7.4 l na 100 km . A ile spali (i ile będzie kosztował

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

gdy na codzień usportowione auta będą prowadzone dynamiczniej i agresywniej, mniej płynnie niż auta dostrojone na komfort. Do jednego jednak te testy się nadają - porównania spalania. I tak takie Audi A6 2.8 FSI 6b FWD pali według ECE średnio 8,2l, podczas gdy takie samo auto z quattro osiąga 8,7l

Re: do wieśniaka klimaszewskiego:

) żadne z nich to alfa, ale tylko jedno z nich to fiat. Wow super. Ja jeżdżę polonezem i sięnie chwalę :P 3. Ja sięn ie przyczepiam, że 1.6 ma 100 koni, bo to mniej więcej normalne. Uważam jednak, ze FSI jest przereklamowane, skoro: a) nie zwiększa mocy, 2) nie zwiększa Nm, nie obniża zuzycia

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

miałem bmw 6-cylindrowe (wół niesamowity), w trasie przy anemicznej jeździe spalanie poniżej 9 to był wyczyn. W tej chwili jedyne wolnossaki, które palą normalnie, to mazdowskie skyactive. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: VW Touareg | Pierwsza jazda

Z takim silnikiem i z taką mocą, to auto musi byc SPRAGNIONE BEZYNY, katalogowe spalanie odnosi sie do spokojnej jazdy, silnik elektryczny niewiele tu pomoże, chyba że automat bedzie szybko przełanczać na wyższe przełożenie, ale 2 tony robi swoje i to niezależnie czy to bedzie bęzyna czy diesel

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

fabrycznie podkręcić do 123KM (oferują to dealerzy Seata w najnowszej odsłonie) reasumując: przyjemność jazdy, spalanie (mnie pali z klimą i po mieście około 7(!) litrów i kultura pracy z nadwyżką rekompensują ew. niedogodności serwisowe -- https://www.youtube.com/watch?v=gHtqM-pRmd8 Nie zniosę

Rzeczywiste zużycie paliwa według AutoBilda

www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_444822.html?tab=0&page=0 Samochód __ Zużycie paliwa: ECE ___ real __ + % _____ typ paliwa AUDI A3 SPORTBACK 2.0 TDI _ 5,5 ___ 6,8 ___ 23,6 ____ Diesel AUDI A4 2.0 TFSI __________ 7,1 ___ 8,1 ___ 14,1 ____ Super Plus AUDI A4 2.0 TDI ___________ 5,8 ___ 6,5 ___ 12,0 ____ Diesel AUDI S5 4,2 FSI ___________ 12

Porównanie BMW vs Audi vs Subaru .

BMW 325xiA vs Audi A4 3.2FSI quattro tiptronik vs Subaru Legacy 3.0R 4x4 automat : tinyurl.com/2e4dus Bardzo mi się podoba z wyglądu Subaru Legacy ,ale automat jest po prostu kiepski . Ciekawe czy będzie oferowany z dieslem . Pewnie

Re: opłacalność Diesla przy tych cenach się nie z

tomiwit napisał: > Oczywiście, że lepiej. Nie wiem jak w przypadku civic ale ceed 1,6 > benzyna spala przynajmniej 2-2,5l więcej od 1,6diesel. Oba 115kM. Sprawdzcie w spritmonitorze. Tam mozna wyciągnąć średnią z setek tysięcy, albo milionów przejechanych kilometrów. Raks trochę

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

samej gazecie dostała bardzo dobre oceny na rowni z Mazda 6. Niestety w wersji diesel Accorda przekonstruowano (wzmocniono) przod zaiweszenia dla ciezszego silnika diesla. Efekt widac po tescie ktory pokazales. > Jesli chodzi o silniki 2.0FSI to tez piszesz nieprawde ,jest to jeden z

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

Mam poprzednia Octavie (czyli Tour) 1.8T. Pojemnosc podobna, moc podobna, spalanie bedzie zblizone (z racji FSI pewnie nieco mniejsze). W zakorkowanym miescie spalanie waha sie od 9 do 13 litrow na 100km. W trasie od 6 do 8 - zalezy od predkosci z jaka sie poruszasz. Przy czym nie jest problemem

Re: Dobrze zrozumialem???

liczbynieklamia napisał: > > 20l lpg w miescie??? > To dużo? A6 3.2 FSI zużywał ok. 14 litrów benzyny, 3.0 TDI, którym też sporo je > ździłem - ok. 12 litrów ON. Gdyby teoretycznie 3.2 FSI dało się zagazować, też > musiałbym liczyć 18-19 litrów gazu po mieście, a

Re: Po co komu ten silnik?

.innego wytłumaczenia nie ma ,bo silnik co prawda elastyczny ,ale osiagi sa na poziomie 1.6 FSI, a spalanie dwulitrówki duuuuzo wieksze. Pozdrawiam Łukasz

Re: BMW 5 na nowy sezon

będzie przeciągnięcie przez całą skalę obrotomierza... 3.0 tfsi to zupełnie inna jednostka, tam jest sprężarka mechaniczna, czyli nie zasilana przez spaliny ale mechanicznie od silnika, inny silnik, inny przebieg momentu... 3.0 tfsi to NIE JEST większe 2.0 tfsi, choć się tak samo nazywa... spalanie

Re: Silnik TSI. Jak go traktować?

gls1 napisał: > Szanuję twój gust i zdanie ale jeżeli chcesz miec "compacta" i 140 > PS to kup Civica 1.8. Ten 1.4 TSI to "wyżtłowana szlifierka", bo > lepiej miec więkrzą pojemnośc. Pozatym mitem jest to, że mała > pojemnośc = małe spalanie, pozatym to turbo więc pali

Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)

Golfa V. > > Nawiasem mówiąc, Civic z silnikiem 2.0 w najnowszej wersji przyspiesza do > > 100km/h w 6.6 sekundy. Golf 2.0 w 10.5 sekundy. > > 2.0 FSI 150 KM, chyba jednak trochę mniej. Aha... 2.0 VW ma 150KM tak naprawdę, a 2.0 Hondy (z Accorda) ma 155KM na papierze... W

Re: Praktyczniejsza charakterystyka mocy

(115KM) i 1,9TDI (105KM)- czyli samochody o podobnych właściwościach przy normalnym użytkowaniu. Można by przyjąć 1,6MPI (tańszy, ale większe spalanie i na pewno nieporównywalny silnik w odczuciu kierowcy) różnica w cenie- 7,5tys. Należy oszacować koszt kapitału (nieważne czy kredyt, czy gotówka

Re: Ile wam pala wasze rumaki

tego dnia) i wyszło 6,7 l/100 km. 2. Pipidówka ;) Suzuki Swift 1.0 - mistrzunio oszczędności! Średnio wychodzi mu 5,3 l/100 km, a nie jest traktowany wybitnie delikatnie. Co chwilę zalicza krótkie trasy, jak typowa popierdówka okołodomowa. Niedawno wracałem nim (Wrocław - Poznań), bo BMW

Re: Honda Civic 1.4 lub 1.8 comfort.

jedniostek konkurencji(np 2.0 FSI w leonie ) wydaje sie słaby .trzeba wiec sie przyzwyczaic do tego ,ze kazde wyprzedzanie to redukcja i krecenie motoru do czerwonego pola na obrotomierzu.polecam drugi silnik ,nie bez znaczenia jest takze fakt ,ze 1.8 pali na prawde mało .przy rozsadnej

Re: GDI , VTEC, VVT-i

) teoretycznie nie wyklucza VVTi (zmienne fazy rozrządu). A poważniej... Jeśli chodzi o wtrysk bezpośredni benzyny (GDI, FSI itp.) to daje to tylko nieco niższe spalanie (w rzeczywistości różnica znikoma) i ew. troszkę czystsze spaliny. Ze znanych mi układów zmiennych faz rozrządu najnowocześniejszy jest i

Re: Chce kupic Astre III-prosze uzytkownikow o op

100-110 na V biegu). Przy prędkości 160-170 - spalanie przekracza 10 litrów. Porównując z konkurencją - moim zdaniem lepsza konstrukcja od VW 1.6 ( 102 KM) i Focusa 1.6 ( 100 KM), za to ustępująca VW 1.6 FSI oraz Fordowi 1.6 115 KM ( głownie w kwestii dynamiki, bo kultura pracy na wysokim

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

przepisow. > To musiałbyś mieć z 230 KM żeby jeździł tak samo - przy dużo wyższym spalaniu. Why??? Sadizlem ze to turbo robi roznice (faktycznie odczuwalna) a nie wtrysk... A bez FSi moglby za rozsadne pieniadze zalozyc LPG.... > Tak do wiadomości - DSG6 (czyli DQ250) jest trwalszą

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

rezultowac obnizeniem normowego zuzycia paliwa o ponad litr. W porównaniu do zwykłego 3.2 FSI. Ciekawe, czy faktycznie im się uda, zrobić silnik o 50 koni mocniejszy, który mniej spala. *** Tu inne przykłady kompresorów, przebieg krzywej momentu cienki w porównaniu do biturbo BMW

Re: jaki bastion pada?

wogóle mówisz? Był taki okres, zupełnie niedawno, że nawet VW odpuścił 1.8T i wyskoczył z 2.0fsi n/a. Te wszystkie tsi, 1.6T, etc to jest margines. W 2-3lata rewolucji sie nie robi (chyba że w wyobraźni nastolatka). > > > a z innej beczki to kiedy wreszcie diesle przestaną hałasować