v6 fsi

msob

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Do salonów wjeżdża właśnie czwarta generacja Audi A6 (C7). Za najtańszy egzemplarz z benzynowym silnikiem 2.8 V6 FSI o mocy 204 KM, bezstopniową przekładnią Multitronic i napędem na przednią oś trzeba zapłacić 198 300 zł

Tania benzyna E10 już wkrótce na stacjach. Jakie samochody można nią zatankować? [LISTA]

Już od stycznia 2023 r. na polskich stacjach benzynowych pojawi się benzyna E10, która z czasem zastąpi E5. Paliwo zawiera większą ilość biokomponentów i jest alternatywą dla zwykłej benzyny. Przy okazji ma być tańsza, ale nie każdy samochód można zatankować takim paliwem.

Nie lej benzyny E10, jeśli jeździsz jednym z tych aut. Może zniszczyć jego silnik

Benzyna E10 staje się coraz popularniejsza w Europie, a do listy krajów, gdzie się pojawiła właśnie dołączyła Wielka Brytania. Są na niej także inne państwa, po których często jeżdżą Polacy. E10 może się okazać bardzo groźna dla niektórych silników.

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

były to 210-konny 2.8 V6 FSI i 255-konny 3.2 V6 FSI. Po liftingu dołączyły do nich 190 i 220-konne odmiany 2.8 V6 FSI oraz wyposażony w kompresor 290-konny 3.0 V6 TFSI. Motory te z reguły nie zawodzą, choć trzeba się liczyć z koniecznością czyszczenia gromadzącego się na zaworach osadu, oferując za to

200-250 KM i 4x4. Szukamy mocnego rodzinnego auta za 60-70 tysięcy zł

Oplu spisuje się 2.0 Turbo 220-250 KM. Topowa odmiana 2.8 V6 Biturbo o mocy 260-325 KM nosi oznaczenie OPC i została nacechowana sportem. Do względnie dynamicznej eksploatacji, wystarczy słabszy motor. Skoda Superb II 3.6 FSI Na naszą uwagę zasługuje także druga generacja flagowego modelu Skody. Superb

Używany luksus za 150 tysięcy złotych. Komfort, osiągi i prestiż

Używany luksus za 150 tysięcy złotych. Komfort, osiągi i prestiż

odpowiednio w salonie. Paleta jednostek napędowych składała się z benzynowego 3.6 V6 FSI 280 KM i hybrydy z silnikiem 3.0 V6 TSI 333 KM+47 KM. Znacznie większą popularnością cieszyły się diesle. To 3.0 V6 TDI 248-258 KM i flagowy 4.2 V8 TDI 340 KM. Audi A8 III - opinie Propozycją dla konserwatystów ceniących

Rodzinne kombi z 4x4 za 50 tysięcy zł. To dobra alternatywa dla SUV-a

Rodzinne kombi z 4x4 za 50 tysięcy zł. To dobra alternatywa dla SUV-a

niezmiennie największą popularnością cieszy się flagowy i trwały diesel 3.0 V6 TDI o mocy 225-240 KM. Musimy pamiętać o wysokich kosztach jego serwisowania. Alternatywą są benzyniaki – 2.8 V6 FSI 210 KM, 3.2 FSI 255 KM i 4.2 V8 335 KM. 50 tysięcy zł wystarczy na zadbany egzemplarz z końca produkcji.

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

dwustrefowa klimatyzacja, szyberdach, dołączany napęd 4x4, automatyczna skrzynia, multimedia z nawigacją, skórzana tapicerka i prosty tempomat. Na szczycie gamy umieszczono wolnossącą jednostkę 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Zapewnia aksamitną kulturę pracy i niebywałe osiągi. Sprint do setki trwa 6,5 sekundy, a

SUV-y z pancernymi V6 za 50 tys. zł. Na tych modelach się nie zawiedziesz

SUV-y z pancernymi V6 za 50 tys. zł. Na tych modelach się nie zawiedziesz

bazowego Cayenne po liftingu, napędzanego wolnossącym 3.6 V6 FSI (obecnym także w Skodzie Superb). Tutaj generuje wystarczające 290 KM. Niestety, obecność wtrysku bezpośredniego przekreśla ekonomiczny sens montażu LPG. Mazda CX-9 3.7 V6 Niszową, lecz godną polecenia propozycją jest Mazda CX-9. Flagowy SUV

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

, dołączany napęd wszystkich kół i kosztowną w naprawach automatyczną przekładnię DSG. W przypadku Superba, wybór wersji silnikowej jest problematycznym zadaniem. Spośród silników benzynowych tylko flagowe 3.6 V6 FSI 260 KM nie sprawia większych problemów (jedyna wolnossąca w gamie jednostka). Pozostałe 1.4

Rodzinne kombi 4x4 za 50 tysięcy złotych. Dobra alternatywa dla SUV-a

Rodzinne kombi 4x4 za 50 tysięcy złotych. Dobra alternatywa dla SUV-a

quattro oferowano między innymi z benzynowym 3.2 V6 FSI 255 KM, 3.0 V6 TSI 290 KM, 4.2 V8 335-350 KM i dieslami – 2.7 V6 TDI 190 KM i 3.0 V6 TDI 225-240 KM. Mercedes Klasy E W212 Nasz budżet pozwoli także na reprezentacyjnego Mercedesa Klasy E W212 oferowanego od 2009 do 2016. 50 tysięcy wystarczy

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

dwustrefowa klimatyzacja, szyberdach, dołączany napęd 4x4, automatyczna skrzynia, multimedia z nawigacją, skórzana tapicerka i prosty tempomat. Na szczycie gamy umieszczono wolnossącą jednostkę 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Zapewnia aksamitną kulturę pracy i niebywałe osiągi. Sprint do setki trwa 6,5 sekundy, a

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie

. Paleta jednostek napędowych Audi Q7 jest bardzo bogata. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

klimatyzacji i poduszki powietrznej pasażera. Po latach, mechanicy szczególnie polecają wszelkie wersje benzynowe. Diesle mogą wymagać pokaźnych nakładów na doprowadzenie do stanu używalności. Gamę otwiera słabowity 1.6 101 KM. Dalsze miejsca w gamie zajmują 1.8 125 KM, 1.8 Turbo 150-180 KM, 2.4 V6 165 KM, 2.6

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

benzynowe silniki - 1.8 Turbo 163-190 KM, pancerne 2.0 131 KM, 2.4 V6 170 KM, a także 3.0 V6 220 KM. Jednostki z rodziny FSI i TFSI są pełne wpadek jakościowych, więc należy do nich podchodzić z rezerwą. Ciekawą alternatywą jest diesel 1.9 TDI 115-130 KM lub 3.0 V6 TDI o mocy 204 KM. Na liście opcji

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

tapicerkę, rozbudowane nagłośnienie i szyberdach. Po latach żadna wersja nie jest tania w bieżącym serwisie, ale odpowiednio traktowana, przejeździ nawet pół miliona kilometrów. Najbezpieczniej sięgnąć po popularnego diesla 3.0 V6 TDI o mocy 204-245 KM lub podstawowy silnik benzynowy 3.6 V6 FSI o mocy 280

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa: 2.4 i 4.2

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

wyeliminować wcześniejsze usterki. Jeśli zależy nam na pewnym w miarę bezawaryjnym „benzyniaku” warto rozważyć większe V6-stki. Wspomniane wcześniej 3.2 FSI oraz zupełnie nowe 3.0 TFSI o mocy 272 KM. Co ciekawe, w przeciwieństwie do mniejszych jednostek, 6-cylidrowy motor jest doładowany za pomocą

Niedoceniane modele za 20 tysięcy złotych. Niektóre z nich są także dobrą inwestycją

Niedoceniane modele za 20 tysięcy złotych. Niektóre z nich są także dobrą inwestycją

tysięcy złotych kupimy bazową wersję 2.2 HDI 170 KM lub 2.7 V6 HDI generującą 204 KM. Jeśli znajdziemy egzemplarz w dobrym stanie, jego wartość wzrośnie w najbliższych latach. Lancia Thesis I Propozycją dla prawdziwych koneserów włoskiego piękna, jest pierwsza generacja Lancii Thesis. Włoska limuzyna

Zaczynamy sezon. Szukamy ciekawego kabrioletu za 50 tysięcy zł. Kilka pewniaków

Zaczynamy sezon. Szukamy ciekawego kabrioletu za 50 tysięcy zł. Kilka pewniaków

. Większość odmian dysponuje przednim napędem, zaś opcjonalnie serwowano stały napęd na cztery koła quattro. Pod maskę trafiały benzynowe silniki 1.8 TFSI 160-170 KM, 2.0 TFSI 180-225 KM, 3.0 V6 TFSI 272-333 i 3.2 FSI 265 KM. W ofercie znajdziemy też diesle 2.0 TDI 136-190, 2.7 V6 TDI 190 KM i 3.0 V6 TDI 204

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

wyprodukowanych po 2012 r., ponieważ przeprowadzono modernizacje mające na celu wyeliminować wcześniejsze usterki. Jeśli zależy nam na pewnym w miarę bezawaryjnym „benzyniaku" warto rozważyć większe V6-stki. Wspomniane wcześniej 3.2 FSI oraz zupełnie nowe 3.0 TFSI o mocy 272 KM. Co ciekawe, w

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Gazeta.pl O wiele lepszą opinią cieszą się silniki benzynowe Audi o konstrukcji widlastej, przyciągające uwagę wyższymi osiągami, których ceną jest jednak dużo większe zużycie paliwa. Już niedługo po debiucie auta w roku 2008 zaprezentowano jego usportowioną wersję S4 napędzany 333-konnym, 3.0 V6 TFSI

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

wystarczy na kupno egzemplarza z początkowego okresu produkcji (2005-2015) z podstawowymi silnikami 3.0 V6 TDI 240 KM i 3.6 V6 FSI 280 KM. Z uwagi na spore przebiegi wysokoprężnych wersji, bezpieczniejszym wyborem będzie motor zasilany benzynową z możliwości konwersji na LPG. Dodge Journey / Fiat Freemont

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wtryskiem paliwa: 2.0 TSI 170 KM, 2.8 FSI 190-220 KM, 3.0 TFSI 290 KM i 3.2 255 KM. Diesle to wadliwy 2.0 TDI 140-170 KM i bardziej dopracowane, lecz kosztowne w obsłudze 2.7 V6 i 3.0 V6 TDI o mocy 180-190 KM, 225-240 KM. VW Passat B7 Siódma generacja Volkswagena Passata produkowana była w latach 2010-2014

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

i liczne systemy bezpieczeństwa. Bagażnik hatchbacka mieści od 350 do 1100 litrów. Audi A3 II- najlepsze i najgorsze silniki W przypadku A3 II, również problemów nie sprawiają tylko wolnossące jednostki. W tej kategorii mamy do dyspozycji 1.6 102 KM i zapewniający więcej niż potrzeba 3.2 V6 250 KM

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

zużycie oleju silnikowego, wynikające z zastosowania zbyt małych pierścieni. Relatywnie bezproblemowy jest flagowy, wolnossący silnik 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Warto też postawić na 1.4 TSI (EA211) z paskiem rozrządu. Ten zmodernizowany motor wprowadzono do oferty w 2012. W przypadku diesli jest tylko

VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"

maleje. Relatywnie bezproblemowy jest flagowy, wolnossący silnik 3.6 V6 FSI o mocy 300 KM. Warto też postawić na 1.4 TSI (EA211) z paskiem rozrządu. Ten zmodernizowany motor wprowadzono do oferty w 2012. Pożądaną przez rzesze kierowców alternatywą są silniki diesla. Do wyboru mamy czterocylindrowe 1.6 i

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

. Rodzynkiem wśród benzyniaków jest mocarny, 260-konny 3.6 V6 FSI, którego największym minusem jest duże spalanie przy… dość małym, 60-litrowym baku paliwa, co oznacza, że jeżdżąc po mieście, trzeba co mniej więcej 400 km odwiedzać stację benzynową. W zamian silnik oferuje spore doznania, takie jak

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

jednostek wolnossących. Wyjątkiem jest mało popularne 3.2 FSI oferowane do 2011 roku. Wszystkie motory benzynowe zostały wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa, co uniemożliwia tani montaż instalacji gazowej. 1.8 i 2.0 TFSI z początku produkcji zmagają się ze znanym problem nadmiernego zużycia oleju

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują pneumatycznym zawieszeniem

Osiem niedocenionych aut używanych za 20-30 tysięcy złotych

znajdziemy praktycznie w każdym egzemplarzu. Paleta benzynowych silników składa się z 3.2 VR6 241 KM, 3.6 VR6 FSI 280 KM, 4.2 V8 335 KM i topowego 6.0 W12 420-450 KM. Diesle oferują 3.0 V6 TDI 224-240 KM lub absurdalnie drogi w utrzymaniu 5.0 V10 TDI 313 KM.

Sprawdzony napęd 4x4 za 20 tys. zł? To możliwe. Mamy osiem propozycji

quattro łączony był z jednostkami 1.8 Turbo 150-190 KM, 2.4 V6 170 KM, 3.0 V6 220 KM i rzecz jasna 4.2 V8 344 KM (S4). Do diesli należy podchodzić ze sporą rezerwą. Volvo XC70 II Z obsesyjnej wręcz dbałości o bezpieczeństwo oferowane w każdym aspekcie słynie Volvo. Szwedzi, poza mnogością dopracowanych

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

wyposażeniowych. Przy odrobinie szczęścia kupimy sztukę z klimatyzacją, tempomatem, skórzaną tapicerką, szyberdachem, rozbudowanym nagłośnieniem czy pancernym napędem quattro. Bagażnik mieści przyzwoite 445 l (sedan). Jest w czym wybierać Paleta silników diesla składa się z jednostek 1.9 TDI 101-130 KM i 2.5 V6

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

-konny wariant silnika 2.0 TFSI. Polecanym motorem jest wolnossący 2.8 V6 FSI (204 KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który dysponuje dużą mocą i charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, a jednocześnie jego budowa nie jest przesadnie skomplikowana, co minimalizuje ewentualne koszty napraw. Podobnie jak

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Limuzyny segmentu F do 30 tys. zł. Zapewnią wysoki komfort lub utratę portfela w serwisie

pozytywnymi opiniami i dobrze znosi zasilanie LPG. Nie mylić z 4.2 V8 FSI, które jest wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa. Jest zdecydowanie droższa w naprawach i nie lubi gazu. Jeśli diesel to 3.0 V6 lub 4.2 V8 TDI. Wersja sportowa Audi S8 pokazuje, że w tamtym czasach producentów ograniczała tylko

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

lubią wypić olej Paleta silnikowa Q7 jest niezwykle bogata. Silniki benzynowe wolnossące 3,6 V6 i 4,2 V8 FSI wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa uniemożliwiający montaż instalacji gazowej w rozsądnej cenie – generują odpowiednio 280 i 350 KM. W późniejszych latach gamę uzupełniono doładowaną

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

. Szeroka paleta jednostek napędowych niestety nie oferuje zbyt wiele dopracowanych konstrukcji. Silniki z rodziny FSI i TFSI borykają się z szeregiem wad konstrukcyjnych - 1.4 TSI 122-160 KM, 2.0 FSI 150 KM, 2.0 TSI 200-210 KM. Mechanicy polecają jedynie topowe wolnossące motory 3.2 i 3.6 V6 250-260 KM

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

jednostki obarczone są pewną dozą ryzyka. Silniki z rodziny FSI i TFSI wyposażone są w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany z pomocą nietrwałego łańcucha – ten problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu w cenie 1000-3000 złotych. Czy

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2

Używane: Opel Insignia I i Skoda Superb II - porównanie. Mnóstwo miejsca i wysoki komfort

pierścieni. Relatywnie bezproblemowy jest flagowy, wolnossący silnik 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Warto też postawić na 1.4 TSI (EA211) z paskiem rozrządu. Ten zmodernizowany motor wprowadzono do oferty w 2012. W przypadku diesli jest tylko nieco lepiej. Jedynym godnym polecenia silnikiem jest bazowy 1.6 TDI

Udany debiut Audi A8

300 tys. sztuk. Trzecia generacja Audi A8 (D4) wyjechała na drogi latem ubiegłego roku. Obecnie dostępna jest z dwoma turbodieslami (3.0 TDI V6 250 KM i 4.0 TDI V8 350 KM) oraz trzema benzyniakami (3.0 TFSI V6 290 KM, 4.2 V8 FSI 372 KM oraz 6.3 W12 500 KM). Każdy z nich

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

generującego 115 KM. Każda z wymienionych konstrukcji regularnie serwisowana odwdzięcza się bezawaryjną eksploatacją. Pozostałe jednostki obarczone są pewną dozą ryzyka. Silniki z rodziny FSI i TFSI wyposażone są w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany z pomocą nietrwałego łańcucha – ten

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Audi Q7 z nową mocą

Nowy silnik zastąpi podstawową jednostkę V6 3.6 FSI osiągającą moc 280 KM i moment 360 Nm. Mimo mniejszej pojemności zaledwie trzech litrów silnik może się pochwalić niezłymi osiągami, a to dzięki doładowaniu. Podstawowa wersja osiąga 272 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

TDI V6 - diesel podwyższonego ryzyka. Lepiej go unikać! 2,5-litrowa, wysokoprężna V-szóstka to jedna z największych wpadek koncernu VAG. To jednostka podwyższonego ryzyka, której lepiej unikać. I to nie tylko w Audi A6, ale każdym aucie VW. Silnik był początkowo bardzo chwalony za sporą moc

Volkswagen Passat | Galeria

), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 TSI (211 KM) i 3.6 FSI V6 (300 KM). W przypadku tego ostatniego standardem jest 6-biegowa przekładnia DSG. Pod maskę trafią też następujące turbodiesle: 1.6 TDI (105 KM) oraz 2.0 TDI w dwóch odmianach (140 KM i 170 KM). 140-konny wariant wysokoprężny

Audi zmienia rozrząd

Nowy system "podnoszenia zaworów" (Audi valvelift system), jak określa go Audi w materiałach prasowych, to kolejne rozwiązanie mające na celu podnosić osiągi silnika przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa . Na początek znajdzie się w głowicach silników V6 FSI 2,8

Pierwsze teasery nowego Audi A8

, klient mógłby się zdecydować na 3-litrowe, FSI V6 o mocy 290 KM oraz 372-konne FSI V8 o pojemności 4,2 l. W późniejszym terminie ma się także pojawić najmocniejsza wersja S8 z 5-litrowym V10 oferującym aż 620 KM. Wszystko to jednak wciąż jedynie domysły. Być może pierwsze

Lifting A8

polu, ale także dbający o to, abyśmy zawsze włączali kierunkowskaz podczas zmiany pasa. Dla oszczędnych i tych dbających o środowisko Audi przygotowało silnik 2,8 FSI V6 o mocy 210 KM, który spala średnio 8,3 litra i emituje zaledwie 199 gramów dwutlenku węgla na kilometr. To najlepszy wynik w klasie.

Odświeżony Phaeton w szczegółach

TDI o mocy 240 KM. Inżynierom udało się ponoć zmniejszyć o około 5% jego apetyt na paliwo. Teraz diesel zużywać ma średnio 8,5 l/100 km. Nowością pod maską Phaetona jest najmniejsza z dostępnych jednostek benzynowych - 280-konne V6 FSI. Podobnie jak w przypadku wersji sprzed liftingu, klienci mogą też

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

trwały i w ogłoszeniach stanowi margines oferty. Jeszcze rzadszy i bardziej awaryjny jest podwójnie doładowany 1.4 TSI (160 KM). Chcąc cieszyć się w miarę bezproblemową eksploatacją, warto postawić na wolnossące 2.0 FSI (150 KM) lub 2.0 TFSI (200 lub 210 KM). Doładowany motor zapewnia dobre osiągi (7,8

Volkswagen Touareg (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

3.2 V6 (241 KM) i 6.0 W12 (450 KM), turbodiesel 3.0 V6 TDI (224 KM) 2005 - silnik benzynowy 3.6 V6 FSI (280 KM) 2006 - silnik benzynowy 4.2 V8 (350 KM) 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni), turbodiesel 3.0 V6 TDI (240 KM), wersja sportowa R50 z silnikiem 5.0 V10 TDI (350) 2009

Frankfurt 2009 | Audi A5 Sportback - dosyć domysłów

stawce  240-konny, 3-litrowy V6, którego moc trafiać będzie na wszystkie koła, cena - 47 950 euro. Dwa pozostałe silniki benzynowe to 2,0 TFSI (211 KM) oraz wolnossące V6 3,2 FSI (265 KM). Słabszy kosztuje 42 150 euro,  mocniejszy 47 000 euro. Bartosz Sińczuk, Jan

Znamy ceny nowego Passata

poza dachem jest nowy. Paleta benzynowych silników obejmuje wersje: 1.4 TSI (122 KM), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 TSI (211 KM) i 3.6 FSI V6 (300 KM). W przypadku tego ostatniego standardem jest 6-biegowa przekładnia DSG. Pod maskę trafią też następujące

Skoda podała ceny Superba Kombi

Luksusowa Skoda w nadwoziu kombi oferowana będzie z pięcioma silnikami do wyboru. Wśród jednostek benzynowych znalazły się: doładowane 1,4 TSI (125 KM) i 1,8 TSI (160 KM), a także wolnossące V6 FSI o pojemności 3,6 l (260 KM). Dla zwolenników turbodiesli producent przygotował

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

sterowane siedziska z pamięcią ustawień. W przypadku Q5, możemy cieszyć się stałym napędem na cztery koła (quattro) doskonale współgrającym z automatycznymi przekładniami i mocnymi silnikami. Wśród benzyniaków, najmniej problematyczny okazuje się wolnossący 3.2 FSI o mocy 270 KM, bądź topowy 3.0 TFSI 354

Zmieniona szóstka z Ingolstadt

l. (177 KM). Całkowitą nowością jest jednostka 3,0 TFSI z doładowaniem osiągająca moc 290 KM.Zastąpi ona dwie jednostki: 3,0 30V (218 KM) i 3,2 FSI (255 KM). Audi A6 z nowym silnikiem osiąga 100 km/h już po 5,9 s. Prędkość jest standardowo ograniczona elektronicznie do 250

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

bardzo poważne Historia modelu 2005 - premiera Passata B6, nadwozie sedan 4d i kombi 5d (Variant), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 5100 km

wolnossąca wersja? Pomyślmy: na 2.0 jest za szybki. Nie brzmi też jak znany mi już 3.2 FSI V6... To jednak musi być 2.0 T FSI. Ale gdzie sprężarka? Ani jej nie czuć, ani nie słychać. Gładko i jednostajnie wchodzi na obroty. Turbodziura? Nie ma. Tak kulturalnie zachowywały się dotąd tylko silniki o większej

Audi z dopiskiem RS | To już 20 lat

stosunkowo lekki silnik V6 2.7 Biturbo o mocy 381 KM i momencie 440 Nm. Sprint do setki zajmował 4,9 s, a prędkość maksymalna to 262 km/h. Do 2001 roku powstało 6030 sztuk. Audi RS4 (B7) sedan (fot. Audi) Druga generacja RS4 (B7) produkowana była w latach 2006-2008. Definitywnie zmienił się charakter

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

lepszą dynamikę. Rozwija 224-231 KM i pozwala przyspieszyć do setki w 7,5 sekundy. W tym przypadku dość nietrwałe okazują się wtryskiwacze potrafiące poddać się już przy 150-200 tysiącach kilometrów. Jedna sztuka może kosztować nawet 1000 złotych. W V6 CDI potrafi też osadzać się nagar w kolektorze

Audi A5 Cabrio i S5 Cabrio - byle do wiosny!

benzynowych - najmniejszy 1,8l TFSI (160KM), dwie wersje 2,0l TFSI (180KM i 211KM) oraz 3,2l V6 FSI (265KM). Ten ostatni, przy zastosowaniu przedniego napędu, pozwoli osiągnąć "setkę" w czasie 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 246km/h. Co więcej, firma zapowiada

Audi A4

jednak nie pasuje... Czyżby key-man się pomylił? Czy to nie aby wolnossąca wersja? Pomyślmy: na 2.0 jest za szybki. Nie brzmi też jak znany mi już 3.2 FSI V6... To jednak musi być 2.0 T FSI. Ale gdzie sprężarka? Ani jej nie czuć, ani nie słychać. Gładko i jednostajnie wchodzi na obroty. Turbodziura? Nie

Najwięksi truciciele - część 1 od Alfy do Lotusa

. Największym trucicielem jest model R8 Spyder 4,2 FSI Quattro z silnikiem V8 o mocy 430 KM, który wypluwa 337 g/km . Nieco mniejszą emisję ma coupe z tym samym silnikiem (4,2 430 KM) 332 g/km . Podobne podziały panują przy silniku V10 (525 KM) - Spyder 310 g/km , Coupe 305 g/km . Audi R8 za niecałe 300

Znamy polskie ceny Superba Combi

jeden z silników benzynowych: doładowane 1.4 TSI (125 KM) i 1.8 TSI (160 KM), a także wolnossący 3.6 V6 FSI (260 KM). Zwolennicy turbodiesli mogą wybierać między 140-konną i 170-konną wersją 2-litrowego silnika TDI. Skoda Superb Combi pojawi się w polskich salonach na

Policyjne Alfy i Skody ruszają do akcji

12 nieoznakowanych radiowozów z wideorejestratorami i supernowoczesny Ambulans Monitoringu Wizyjnego wyjeżdżają na warmińsko-mazurskie drogi. Role radiowozów będą pełnić topowe Skody Superb 3.6 FSI z napędem 4x4. Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 - TEST Skoda Superb - ogłoszenia 3,6-litrowy motor

Audi A4

KM). Trzy z motorów na benzynę napędzały już poprzednią wersję A4: 1.6 (102 KM), 2.0 (130 KM) i turbodoładowany 1.8 T (163 KM). Nowe są jednostki z bezpośrednim wtryskiem benzyny - 3.2 FSI (255 KM) i turbodoładowany 2.0 FSI (200 KM). Wielbiciele diesli również powinni być

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

turbodoładowaniem. Silniki benzynowe to 1.8 TFSI o mocy 120 KM i 160 KM i rewelacyjna V6 3.2 FSI o mocy 265 KM. Ten ostatni przyspiesza A4 quattro z manualną przekładnią sześciobiegową w 6,2 sekundy do prędkości 100 km/h, prędkość maksymalna ograniczana elektronicznie wynosi 250 km/h. 3.2 FSI quattro z manualną

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień

Audi A6 Avant

poczekać, aż zostanie pokazana wersja S6. Nie musieliśmy za to czekać, by dostać kluczyki do prezentacyjnych samochodów. Do jazd wybraliśmy optymalne 255-konne wersje z V6-tkami, czyli 3.2 FSI i 3.0 TDI. Najpierw objęliśmy stery w dieslu z napędem quattro, ręczną sześciobiegową

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

KM), 2.3 (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (90 KM), 1.9 TDI (110 KM) 1999 - silniki benzynowe 1.8 (125 KM), 2.8 V6 (204 KM), wersje z napędem 4x4 (4Motion), wersja kombi (Variant) 5d 2000 - silniki benzynowe 1.4 (75 KM), 1.6 (102 KM), 1.8 Turbo (150 KM), 2.3 (170 KM), turbodiesle 1.9 TDI (100 KM), 1.9

2005 rokiem obfitości: 180 premier

na nowy sezon przygotował aż osiem nowości. W pierwszym kwartale w salonach znajdzie się nowe kombi A6 Avant, a następnie sportowa wersja A4 - RS4. W czerwcu ofertę modeli A4 i A6 wzbogaci nowy silnik V6 FSI. Ostatnie dwa kwartały to festiwal face liftingu - zostaną mu poddane A3 oraz A8. Audi

Nowe Audi A6, czyli mniejsze A8

;szóstek". Wolnossące 2.8 FSI rozwija moc 204 KM oraz 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego, do setki rozpędza auto w czasie 7,7 sek. i pozwala podróżować z prędkościami dochodzącymi do 240 km/h, zużywając przy tym średnio 7,4 l benzyny na każde 100 km. Najmocniejszym silnikiem w gamie jest 3-litrowe

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu

, to warto pomyśleć o topowym motorze 3.6 V6 FSI, który cechuje się bardziej aksamitną kulturą pracy i znacznie większym zapasem mocy - 260 KM - a także napędem 4x4. Dla oszczędnych przygotowano z kolei dwa turbodiesle 2.0 TDI o mocy 140 lub 170 KM. Skoro już jesteśmy przy zużyciu paliwa, to należy

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień

Numer 5/2005

Prezentacja Silniki FSI w Škodzie Octavii Pierwsz jazda Volkswagen Passat - nowy wizerunek Lexus GS - rusza na podbój świata Mercedes-Benz Klasa M - generacja glamour

Audi RS4 Avant | Test | Dla sportowej rodziny

sport motorowy i modele z linii RS zmieniły pewnie nie tylko moje postrzeganie tej marki. W pierwszej generacji RS4 rozkochał mnie silnik 2.7 V6 BiTurbo, który poza świetnymi jak na tamte czasy osiągami, miał także niesamowity dźwięk. Druga generacja powalała swoją brutalnością podczas dynamicznej jazdy

Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą?

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Prawdziwym rarytasem są jednak wersje S2 i RS2 z turbodoładowanymi silnikami o mocy od 220 do 315 KM. Audi A4 3.2 FSI - TEST Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne Audi A4 zastąpiło w 1994 roku model 80. Po raz pierwszy Niemcy zastosowali w nim 5-zaworowy motor

VW Passat

przyjemnością bez zastrzeżeń, gdyby nie jedno "ale". Jak na auto tej klasy Passat jest ciut za głośny. Zwłaszcza benzynowy 2,0 FSI (czyli z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów) o mocy 150 KM hałasuje niemiłosiernie. Lepiej wypada 2,0 TDI (140 KM), do którego pomruku można szybko przywyknąć i

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

wskazówki zegarów wykonujące pełen obrót zapraszają do jazdy. A jak Passat CC spisuje się na drodze? Zależy od naszego nastroju. Wersja 3,6 FSI V6 300 KM standardowo oferowana jest z napędem na cztery koła 4Motion, 6-stopniową dwusprzęgłową skrzynią DSG oraz kilkoma elektronicznymi gadżetami. Kiedy chcemy

SUPERBryka dla menedżera

silniki. W ofercie wciąż brakuje diesla V6 i benzynowego FSI o mocy 200-220 koni.

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

nudno, zawsze może wybrać tryb sport w standardowym systemie Audi drive select, znanym z innych modeli marki. Nowe A8 dostępne jest z trzema silnikami: dwoma V8 - 4.2 FSI o mocy 372 KM i 4.2 TDI (350 KM) oraz mniejszym V6, 250 konnym 3.0 TDI. Najsłabsze i zarazem najtańsze A8

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

skuszą się na wysokoprężne 2.7 albo 3.0. Natomiast sprzedaż Audi A4 3.2 FSI Quattro będzie marginalna. Obym się mylił, bo właśnie takie auto zdecydowałem się testować. Jak na najmocniejszą wersję przystało, A4 ma biały lakier. Biel stała się modna i robi wrażenie. Zwłaszcza

BMW serii 1

quasi-terenowa wersja. A3 zbudowane na płycie podłogowej VW Golfa V napędzają cztery silniki benzynowe: 1.6 102 KM, 1.6 FSI 115 KM, 2.0 FSI 150 KM, 3.2 V6 quattro 250 KM, oraz dwa diesle: 1.9 TDI 105 KM i 2.0 TDI 140 KM. Jeśli więc poszukujesz kompaktu o sportowym charakterze, to powinieneś raczej udać

Audi A6 3,2 FSI Quattro

dalsze oględziny i popędziłem dalej, licząc na ciąg dalszy później. Minęły trzy miesiące i proszę! Przed redakcją stało już nowe A6 w wersji Quattro z benzynowym silnikiem 3,2 V6 FSI, czyli z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Pamiętam zdziwienie szefa, jak po międzynarodowej prezentacji "A szóstki"

Volkswagen Passat - test | Pierwsza jazda

. Paleta benzynowych silników obejmuje wersje: 1.4 TSI (122 KM), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 TSI (211 KM) i 3.6 FSI V6 (300 KM). W przypadku tego ostatniego standardem jest 6- biegowa przekładnia DSG. Pod maskę trafią też następujące turbodiesle: 1.6 TDI (105 KM) oraz 2.0 TDI w dwóch odmianach (140 KM i 170 KM

Audi A3 3.2 Quattro

, kreując obraz potwora. Choć przecież to jeden z trzech najmocniejszych seryjnych hatchbacków. Liderem jest dwuosobowe Renault Clio V6 (255 KM) z centralnym silnikiem, a tuż za nim na niewygodnym drugim miejscu plasuje się Audi A3 3.2. Dlaczego niewygodnym? Bo Audi okupuje je wespół z Alfą Romeo 147 GTA, a

Audi A6 Allroad

mi się warkot TDI o poranku. W odstawkę idzie zatem trzylitrowy V6 TDI o mocy 233 koni i jego nieco słabszy, 2,7-litrowy brat (180 KM). Rozpoczynam od wersji 3.2 z widlastą benzynową "szóstką" o takiej właśnie pojemności. Pod ręką - dźwignia manualnej skrzyni 6

Audi A4 Cabriolet

. A ten dźwięk silnika odbijający się głębokim echem wśród starych kamiennych murów! Radio z systemem BOSE milknie do końca podróży. Z każdym kilometrem uśmiech na twarzy robi się coraz szerszy. O to właśnie chodzi w mocnym kabrio! 3.2 FSI to wybór dobry

Konfrontacje: Audi Q7 vs. Volvo XC90

Równikowej), wysyłając zamówienie, pomyliły Oklahomę z Yokohamą. Pod maską same osobliwości. Japończycy rozchylili rzędy cylindrów tylko o 60 stopni, typowo dla konstrukcji V6, ale o 30 mniej, niż każe święty kanon V8. Szwedzi nie mają talentu do trygonometrii. 30 lat temu

Audi Q7 - test

. Może i dużo, jednak podczas rozpędzania czuć, że auto waży 2,5 tony. Z silnikiem benzynowym FSI V8 o pojemności 4,2 litra i mocy 350 KM rozpędza się do setki w nieco ponad 7 sekund. Jak na takie rozmiary to niezły wynik. Auto z trzylitrowym dieslem V6 i mocą 233 KM na dojście do tej samej prędkości

Subaru Legacy 3.OR spec. B

, solidnie wykonane wnętrze i pomimo zaawansowanego wieku wciąż nie odstaje do konkurentów. Nowa generacja w przyszłym roku Audi A4 3.2 FSI V6 quattro 255 KM 194 tys. zł A4 zostało zmodernizowane trzy

Audi RS4

: szybkościomierz kończy się na 310, obrotomierz na 9000. Jak dotąd żadne cywilne Audi nie kręciło się tak wysoko. Skąd ma taki silnik? Z poprzednim RS-em nic go nie łączy. Tamten zadowalał się 2,7-litrowym, 30-zaworowym V6 biturbo. A może dostał od nieprodukowanego RS6? Też nie. Pojemność i liczba cylindrów ta

Opel Vectra OPC

podwójną turbosprężarką uczynił to rodzinne auto jedną z najszybszych przednionapędówek w klasie. Jeśli wierzyć cyfrom, ze swoimi 6,7 sekundy do setki Vectra OPC nie daje szans ani Fordowi Mondeo ST, ani nawet Audi A4 3.2 FSI. Mało tego. W pobitym polu zostawia wszystkie seryjne Audi, BMW i Mercedesy

Jaguar X-Type 3.0 SE

nowego XJ. Kuty na cztery łapy Najmocniejszy silnik w najmniejszym nadwoziu? Brzmi obiecująco. Ta sama jednostka V6 o pojemności trzech litrów napędza też większe limuzyny Jaguara, więc w X-Type powinna być bardziej niż wystarczająca. Krótki obrót

Róznice : 1.6 8v(102 KM) vs 1.6 16v(105KM)

Witam! mylisz sie Waskes.1.6 8v , 1.6 16 i 1.6 FSI ,to 3 rózne konstrukcje. . szczegóły. 1.6 8v(montowany np: w nowym seacie leonie , w pierwszych VW golfach IV,w passacie b5 i b6, w golfie v) to bardzo udany silnik : prosty i tani w eksploatacji. jeden wałek rozrzadu ,8 zaworów

Golf 1,6 FSI

Zastanawiam sie nad kupnem nowego auta o pojemnosci 1.6 ,jeszcze nie wybralem marki ale wybiore pomiedzy toyota,honda a vw.Jesli ktos jezdzil lub obecnie jezdzi golfem z takim silnikiem to prosze o opinie,dziekuje.

z cyklu "rental" cars: vw golf v 2.0fsi

obrotach wrazenia sa podobne. moze, ktos go zalal tanszym paliwem? nie wiem - naleje zaraz v-powera racing, moze sie to zmieni bo wyraznie ma napisane ze "super premium required". slyszalem, ze te fsi mialy taka dziwna charakterystyke pracy. ale zeby az tak? ale sumujac - coraz bardziej sie przekonuje

Silnik FSI

Czy ten silnik FSI 1.6 115KM to jest rozwinięcie jednostki 1.6 102KM czy to zupełnie inna bajka ? -- " Dla przechodnia to mało odczuwalna różnica, czy walnie go pojazd 15, czy 20 razy cięższy od niego. Natomiast większe samochody, z reguły cięższe i droższe, są w takich sytuacjach częściej

Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

A moze 1,6 , dodam ze jeszcz głównie po miescie , to juz wszystkie moje pytania i z góry dziękuje za opinie pozdrawiam

silniki FSI

Czy wie ktoś jaki moment obrowowy wyciąga silnik 2.0 FSI i przy jakich obrotach? Szukałem tej istotnej informacji na stronach Skody ale nie moglem znalesc... Tylko jakies bzdety o 150KM (o przyśp. dedyduje moment obr. nie moc ;) i marketinkowy bełkot, że silnik pali 6 l/ 100 km (ciekawe w

silnik 1.6 lub 1.6 FSI

jestem na kupnie octavi II 1.6 . który silnik preferujecie , biorąc pod uwagę nie tylko moc, spalanie ale także serwis. Auto będę kupywał w salonie .Lepiej kupić teraz czy zaraz po nowym roku licząc na wieksze upusty. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

FSI - nowe silniki benzynowe

Cześć, Czy ktoś jeździł już samochodem z takim silnikiem? /benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa/ "Na papierze np. Skoda Octavia 1.6 a 1.6FSI" wygląda to ciekawie - mniejsze spalanie w mieście, lepsze przyśpieszenie.

Re: Golf 1,6 FSI

Mam golfa FSI, silnik jak silnik, wtrysk bezpośredni. Jesli cos moge doradzić... Jak nie chcesz wydawać nieco więcej kasy, to kup z dotychczasowym 1.6 105 KM, tak naprawde różnica w jeździe żadna, a w portfelu widoczna. Ponadto FSI wymaga juz benzyny 98. Te silniki to głównie założenia ekologiczne

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

Tylko że do 1,4 FSI możesz lać 95 Oktan, a do 1,6 musisz niestety 98. To podraża eksplatację. Poza tym 1,6 więcej pali. Do miasta starczy 1,4 FSI zdecydowanie. Pzdr. -- ntc

Re: z cyklu "rental" cars: vw golf v 2.0fsi

x-darekk-x napisał: > dzisiaj pierwsza jazda golfem w korku i kiepsko to wyglada. ten samochod po pro > stu szarpie przy malych predkosciach. bardzo ciezko jechac plynnie. wygląda jakbys miał w tym golfie dsg ;)

Re: z cyklu "rental" cars: vw golf v 2.0fsi

dzisiaj pierwsza jazda golfem w korku i kiepsko to wyglada. ten samochod po prostu szarpie przy malych predkosciach. bardzo ciezko jechac plynnie. przy byle dodaniu gazu wyrywa do przodu i daje za chwile drugiego kopa bo zmienia na dwojke. ujecie gazu i tym razem szarpniecie w druga strone bo zmieni

Re: z cyklu "rental" cars: vw golf v 2.0fsi

Identyczne wrażenia miałem jak testowalem kilka lat temu VW EOS wyposażonego w DSG. W korku było strach jechać bo nie dało się płynnie. Ale w tym roku wynajalem w Kolorado VW Passata (pisałem o tym?) i DSG zachowywało się rewelacyjnie, także w korku. Więc myślałem ze poprawili już ta skrzynie... --

Octawia II i silnik 1,6 FSI

Czy ktoś z Szanownych Państwa uzytkuje takowe. Jakie wrażenia ,+i - ,podobno tylko Pb98 , ale jakie faktyczne zużycie. Będę wdzięczny za komentaż. Pozdrawiam.

Volkswagen Golf V 1.6 FSI Trendline

Mógłbym go mieć, ale nie dałbym się za niego zabić jak niektóre nasze karki, folksdojcze i inne oszołomy.

MiniTEST: Volkswagen Golf 1.6 FSI

Kurde, kto jak kto, ale Wy? Nawet Wy ulegliście i daliście sponsorowany art.? A gdzie prawda? Gdzie cała reszta? Lubiłem Was za MegaTESTy i chyba przy tym pozostanę, bo ten miniTEST mnie po prostu w........ ;)

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

możesz odnieść wrażenie,że matiz pali więcej niż carrera,bo matiza trzeba kręcić.to po co robi się silniki 1,4 90 KM,jak kiedyś to musiało być aż 1,8?.1,6 będzie palił więcej,a te sytuacje o których mowa to wyjątki oraz pseudoerudycyjne wywody tzw fachowców(te głupoty o kosiarkach

Re: Firma zarobiła krocie. To zasługa Silesii Cit

Ile zarobiły galerianki? :D www.youtube.com/watch?v=6hqqRlbFSiU

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

j_jola napisała: > A moze 1,6 , dodam ze jeszcz głównie po miescie , to juz wszystkie moje > pytania i z góry dziękuje za opinie pozdrawiam .. volymowo wiekszy motor oddycha latwiej,w jezdzie po miescie wezmie mniej paliwa niz slabszy motor ktory trzeba "pilowac" , kup 1,6 lt. _______________________________________________________________________________

Re: trudny wybór? audi v honda

W roczniku 2008 Audi A6 silnik 2.7 to był diesel. Masz na myśli 2.8 FSI? Accord jest bardzo ciasny, zwłaszcza poza fotelem kierowcy, więc jeśli wozisz bardziej rosłych znajomych czy rodzinę, to Accorda odpuść sobie od razu. Oba samochody są bezawaryjne. Accord za to sportowe zacięcie, fajnie się

Re: silnik 1.6 lub 1.6 FSI

Miałem w o2 1,6 mpi bardzo fajny cichy i w miarę ekonomiczny motorek powiem tak jak myślisz o LPG to bież MPI a jak dużo nie jeżdzisz i to FSI /115 km to zawsze wiecej niż 102km/

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

Nie uczę się "Motorów" i "AŚ" na pamięć, więc nie pamiętam, który motor 1,6 ma 115 koni, ale bierz własnie ten. Nawet w mieście docenisz większą moc. Zwłaszcza, jak włączysz klimatyzację, która zauważalnie wpływa na osiągi. -- Dla Francuzów, samochód to Ona

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

Silnik 1.4 to kosiarka , wez lepiej 1.6 to oczywiste , ze lepiej miec mocniejszy , i tu ktos mial racje , to prawda , ze takie pilowanie kosiarki nie jest ekonomiczne i wychodzi to kosztowniej od 1.6 , ja to myslalbym nawet o jeszcze wiekszym silniku , nie ma to jak komfort.

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Ide było też w lagunach a także hpi w cytrynach, co do fsi sprawa podobna i zalecane jest paliwo 98, tak naprawdę różnice w spalaniu znikome a wrażliwość na paliwo duża,generalnie wybór w benzyniakach mały, róznice w parametrach silników 1.6 małe, natomiast w fsi skrzynia 6 więc teoretycznie

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

Juz w innym miejscu wpisałem swoje ;) Ale powtórzę, zależy do czego to auto... niewątpliwie 1.4 90 KM jest słabszym motorem, to bez wątpliwości :))) Pytanie do czego to auto ? Jeśli lubisz dynamikę, to kup 1.6 115 KM. Jakby jednak nie było, nie musisz żyłować na najwyższe obroty tego silniczka

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

a skad wiesz ze wiecej pali? A jesli juz to ile? ja mam takie doswiadczenie, z silnikiem 1.4 i 1.8: Zeby w 1.4 miec jako taka dynamike musialem go strasznie krecic (powiedzmy do 4 - 4,5 tys obr), w 1.8 juz traktowalem delikatniej ( do 3 - 3,5 tys obr) a jechal tak samo w efekcie 1.4 zlopal j

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

z tym dieslem to ja i jeszcze raz polecam "klekota"z jego wadami i zaletami.ostatnio pojawiło się w mediach porównanie paliwa 95 i 98 na bazie oktawi 1,6 fsi.wg twórców udowodniono,że lepiej używać 98,bo auto uzyskuje lepsze parametry,wg mnie i wielu ludzi znających technikę,udowodniono co

Sprzedam Octavie II Combi 1.6FSI - 2006

: www.allegro.pl/item387058170_skoda_octavia_ii_1_6_combi_krajowy_08_2006_.html Pozdrawiam

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Naprawde ciężki mam wybór , juz nawet mysle ze 1,4 FSI tez powinien mi wystarczyć , a moze za słaby ...

80.NVR, Inc.

www.youtube.com/watch?v=9Sx6wt1LAac&list=PLKdd9JpMsfTK22bFQvISFXGO-ZMd8FSI2&index=18

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

W sumie to chyba nie dostałaś odpowiedzi na pytanie. FSi to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny do cylindra. Rozwiązanie tego typu daje oszczędność w zużyciu paliwa przy normalnej jeździe natomiast przy jeździe ostrej różnice na rzecz silnika z wielopunktowym wtryskiem się wyrównują

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Ja to wszystko rozumiem tylko ta osoba co zalozyla ten temat troche juz meczy, naipierw pytala czy silnik 1.4 czy 1.6 potem golf czy polo a teraz 1.6 czy 1.6fsi jakby to jakas ogromna roznica byla??? zakladac w kolko watek o jednym i tym samym jest troche meczace!!!!!

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

ma byc tak samo wyposazony jak podstawowa jetta ps.obecnie golf 4 kosztuje 15.830$ z podstawowym 2.0 8v

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Witam nie czytaj zakompleksionych mam Golfa4 z salonu ma 4 lata bez problemów . Silnik FSI ma bezpośredni wtrysk jest lepszy i ekonomiczniejszy. Następny samochód kupię też Golfa. Pozdrawiam

Re: Audi A6 3.2 FSI

szczęśliwym posiadaczem nowego A6 przy czym,zapewne niektórych zawiodę, jedynie 2,4 170 KM manual, a więc najtańsze z możliwych. Sam zresztą uważam, że wybór słuszny bo osiągi są bez zarzutu a dopłata rzędu 60 tys. za FSI tudzież trzylitrowego diesla chyba nie ma sensu. Peace

Octavia 1.6 FSI 3,9l/100km

O PUCHAR DYREKTORA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO REGIONALNEGO CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W OLSZTYNIE EKO 2005. Start miał na celu wykazanie zalet, zaawansowanego technicznie samochodu ŠKODA OCTAVIA, napędzanego nowoczesnym silnikiem 1,6 FSI. Imprezy z cyklu

Nowy Passat 2.0TDI kosztyje tyle samo co 2.0FSI

: Trendline 1.6 75 kW 5-Gang 21.800,00 EUR Trendline 1.6 FSI 85 kW 6-Gang 23.075,00 EUR Trendline 2.0 FSI 110 kW 6-Gang 25.450,00 EUR Trendline 1.9 TDI 77 kW 5-Gang 24.010,00 EUR Trendline 2.0 TDI 103 kW 6-Gang 25.650,00 EUR A to z konfiguratora

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

.samochód niegdyś kultowy to dziś oznaka złego smaku(jak ortalionowy dresik).co do fsi,tutaj nie jestem taki pewien,czy masz rację.mitsubshi wycofało się z gdi (problem w europie z jakością benzyny;siarka),czas pokaże.ja w dalszym ciągu namawiam na diesla choćby tego 90KM.pozdrawiam

audi q7 3.6 fsi 2007r pasek rozrządu czy łańcuch?

witam może ktoś wie czy w audi q7 3.6 fsi 2007r jest pasek rozrządu czy łańcuch? pozdrawiam

Nowe A6 + trochę różności

: www.autobild.de/projektor/projektor.php?artikel_id=4868&pos=1 Silniki (jeśli komuś nie chce się przebijać przez tekst): 2.4 V6 - 170KM/230Nm, 2.8 V6 FSI - 210KM/285Nm (od 2006), 3.0 V6 - 220KM/300Nm (do 2006), 3.2 V6 FSI - 250KM/320Nm, 4.2 V8 - 335KM/430Nm, później 4.2 V8 FSI 345 KM/440Nm, w topowych - 5.0 V10 - 420KM/520Nm, a w RS6 wręcz V10 turbo

Re: Octavia 1.6 TSI 115KM

1,6 FSI nie powala ale 1,4 TSI to bedzie naprawde OK takze dowiedz sie o 1.4 ktory zastepuje teraz 1.6 fsi

Spadek obrotów silnika GOLF 5 1.6 FSI - benzyna

Witam, Mam taką sytuację: każdego poranka odpalam ruszam do pracy - po około 3-4 minutach nagle spada liczba obrotów silnika. Dzieje się tak tylko rano, po pracy silnik pracuje normalnie. Rano natomiast liczna obrotów podczas jazdy na luzie jest 1k a jak stoję np na światłach spada do 700 i pot

A 1.6 MPI?

A 1.6 MPI jeździłeś albo masz porównanie? Bo cały czas piszesz o 1.6 FSI.

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

>wkrótce amerykanie przesiądą s > ię z v8-ek na dwulitrowe 100-konne rzędówki. bardzo w to watpie V8 nie ma tak duzo jak myslicie.kruluje V6.ciekawe jak bedzie jezdzil duzy terenowy wozek lub polciezarowka z 4 cyl silnikiem i napedem na 4 kola? takie cudo nie ruszy nawet z miejsca

Re: Skoda Octavia II - jaki silnik na miasto?

frax1 napisał: > Dyszli nie lubię ale 1.9 tdi jeżeli chodzi o oszczędność i osiągi będzie ok. Popieram, ale pytający chce benzynę. W tej sytuacji 1,6 mpi jeżeli "do gazu", 1,6 fsi jeśli ma jeździć "po bożemu". Pozdrawiam v-6

MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

piekne autko w rzeczywistosci wyglada jeszcze lepiej dopracowany w kazdym calu wysoka jakosc wolałbym od beemki i merca a w dodatku tansze

Re: Audi A6 3.2 FSI

Nowe Audi A6 to najlepsza limuzyna w tej klasie. Duża wygoda i luksus czyli to wszystko co jest potrzebne do długich tras.

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

no popatrz nie wiedzialem ze osoba ktora zalozyla ten watek to kark z łysą pałą wydawalo mi sie ze pyta kobieta ale coz kazdy sie moze pomylic wybacz jans31

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

weź człowieku nie porównuj C4 i Golfa przecież Cytrynami jeżdzą tylko panienki i ewentualnie pedofile

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Mie musisz sie wypowiadac , ja pytam tylko o silnik , a nie jak ty to odebrałes , jaki samochód kupic .... wiec nie zabieraj głosu albo odpowiedaj na pytanie , jak juz musisz . Wiem jedno ze to bedzie golf 5

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

to porównaj sobie wyposazenie z DUŻO tańszym C4. O wyglądzie sie juz nie wypowiem. A co do awaryjnosci to golfa to poczytaj sobie ktotka skarge jednego z wlascicieli!!!!

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Przeczytaj dokładnie to co napisałam bo Twoja odp sugeruje że nie do końca rozumiesz moje słowa. Napisałam, że golfa nie kupuje sie ze wzgledu na cenę - jego nabywcy kierują się czymś innym, wiec porownanie wyposazenia i cen Golfa V i C4 ma znaczenie tylko porownawcze ale nie pozwala wyciagac

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

oki, przepraszam, znalazł sie pod moim wpisem i to mnie troche zmyliło co do reszty podtrzymuje zdanie

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Ja tez planuje kupic golfa 5 ale dopiero w 2006.Mieszkam w US i tutaj jeszcze ich nie ma w sprzedazy.Dopiero na poczatku 2006.Podstawowy silnik to 5 cyl o pojemnosci 2.5 i mocy 150km.Taki wlasnie planuje kupic.

Nie jest diesel i co z tego?

Przypisanie akumulatorowego systemu bezpośredniego wtrysku paliwa, zwanego popularnie common rail, wyłącznie silnikom diesla to jedno z licznych osiągnięć tzw. dziennikarzy motoryzacyjnych. Oczywiście że silniki tsi, jak i fsi, mają szynę. Pozdrawiam v-6

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

wojtekg1981 napisał: >> A co do awaryjnosci to golfa to poczytaj sobie ktotka skarge jednego z > wlascicieli!!!! dodam jeszcze tylko ze na podstawie JEDNEJ skargi to wiesz co mozna sobie zrobic

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

devote napisał: > Ja tez planuje kupic golfa 5 ale dopiero w 2006.Mieszkam w US i tutaj jeszcze > ich nie ma w sprzedazy.Dopiero na poczatku 2006.Podstawowy silnik to 5 cyl o > pojemnosci 2.5 i mocy 150km.Taki wlasnie planuje kupic. Podstawowy golf 2.5l ?!? To jaki silnik ma

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

No i widzisz... Tobie sie podoba C 4 innemu właśnie Golf V, inny wybierze Hondę, a jeszcze inny Stilo... i jest OK. każdy bowiem bierze to, czego chce, na co go stać, o czym sądzi, że jest dobrym wyborem, i tyle. Awaryjność... wiesz... jeśli zamierzasz oceniać awaryjnośc danej marki, danego mo

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

> rozumiesz moje słowa. Napisałam, że golfa nie kupuje sie ze wzgledu na cenę - > jego nabywcy kierują się czymś innym, wiec porownanie wyposazenia i cen Golfa V > > i C4 ma znaczenie tylko porownawcze ale nie pozwala wyciagac dalej idacych > wnioskow ktory samochod jest leps

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Hmmm... z brakiem jakiegoklowiek wyposarzenia ?! A co przez to rozumiesz ? Auto w standardzie ma pełną elektrykę, poduszki, kurtyny, abs, ostatnio radio (ale to najmniejszy problem), fakt, rzadko klime ale nie wszyscy też to chcą... legendarne już dywaniki są w zestawie, bez dopłaty :)))) ASR, MS

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Powiem szczeze dupe trujesz z tym Golfem wszyscy Ci odradzali VW i Polo i Golfa a ty dalej to samo w cenie niewielka roznica to biez ten o nowszej konstrukcji i juz. Jak juz sie uparlas na gowniany awaryjny, drogi i goły (cytaj z brakiem jakiegokolwik wyposazenia) samochod!!!

Spalanie w a6, 3,2 quattro.

.: www.spritmonitor.de/de/detailansicht/134526.html Pozdrawiam v-6

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

To ze nie ma to ci sie tylko wydaje!!! Jakiespol roku temu moze troszke wiecej zatankowalem nz stacji Shell w sosnowcu i myslalem ze do domu nie dojade dobrze ze ni wziolem duzo bo na nastepnej stacji sie zatrzymalem i dolalem do pelna, to byla stacja wlasnie taka;) u pana Henka dopiero troszke sil

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

To ze nie ma to ci sie tylko wydaje!!! Jakiespol roku temu moze troszke wiecej zatankowalem nz stacji Shell w sosnowcu i myslalem ze do domu nie dojade dobrze ze ni wziolem duzo bo na nastepnej stacji sie zatrzymalem i dolalem do pelna, to byla stacja wlasnie taka;) u pana Henka dopiero troszke sil

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

EE tam polskie paliwo...... Jeden z drugim kozak: "Pojada na stacje Bp Statoil itp a nie do Pana Czesia, bo na tych duzych i ladnych stacjach gdzie serwuja parowki po 5 zeta nie ma polskiej siarki w paliwku" he he!!!

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

wojtekg1981 napisał: >> A co do awaryjnosci to golfa to poczytaj sobie ktotka skarge jednego z > wlascicieli!!!! mowisz o wlascicielach golfa 5 ??? daj,gdzie moge poczytac ???

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

... i płacisz za "przygotowanie samochodu do sprzedaży" - to chyba już lekka przesada. Mnie osobiście Golf V nie rzucił na kolana, ale na pewno jak każdy golf znajdzie wielu zwolenników bo to z pewnoscia dobry samochód. Poza tym, wydaje mi się, że Golf nigdy nie był samochodem kupowanym z

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

z tym wypasem to już taka łatka.nawet jakby miał skórę w standardzie to znajdą się tacy co stwierdzą,że w złym kolorze.golf5 ma całkiem dobre wyposażenie,a klima kosztuje 3400(tylko).auto rzeczywiście drogie,ale może to kwestia czasu(w polsce)

Joel Falkowitz

Joel falkowitz Singing Part 1 www.youtube.com/watch?v=HpcF2FsiZnY&feature=related -- Forum "Muzyka żydowska, izraelska"

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

.. silniki FSI maja nieco wiecej mulów pod maska ,przyklad Skody Octavi : 1,6 lt. - 105 KM 1,6 lt.FSI - 115 KM osobiscie nie uwazam ze warto jest zaplacic 9000 sek. wiecej za FSI silnik, ale to moja subiektywna opinia . ================================================================================

Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI - 9,5 cm przewagi

patrzac na to auto nie rozumiem polityki VW po co w takim razie normalny Golf V 5d ?? rozumiem jeszcze GTI 3d ale 5d jest w tej sytuacji zupelnie bez sensu management w VAG ma chyba powazne problemy z okresleniem palety modeli i ich grupy docelowej -- bezwyrazowym, bezpłciowym i

Re: MiniTEST: Volkswagen Golf 1.6 FSI

, nowy Golf ma swietne zawieszenie (nieporownywalne lepsze od poprzednika) i duzo wiecej przestrzeni w kabinie. Ogolne pierwsze wrazenie to duzo lepszy komfort jazdy. Silnik 1.6 FSI pracuje cicho ale nie jest elastyczny (nie pomaga w tym tez 6-cio biegowa skrzynia), przy jezdzie sportowej trzeba

Re: HISTORIA

WICE https://www.youtube.com/watch?v=a1fsiCXyMvs;;a1fsiCXyMvs;;https://i.ytimg.com/vi/a1fsiCXyMvs/default.jpg;;Kamala Harris - wiceprezydent USA zmienia kolor Białego Domu?! -- https://forum.gazeta.pl/forum/f,86794,a_gdyby_tak_nieba_przyblizyc.html a_gdyby_tak_nieba_przyblizyc.--marii51

Re: 2.0 FSI 150 KM.

widzenia nawet 1000 km miesiecznie i przy tym tylko 4 lat eksploatacji nie powinien sprawiac zadnych kosztownych problemów . to wrezc symboliczny przebieg ,bezsensowne jest wiec dopłacac za diesla. 2.0 fsi zbudowany jest na starym jak swiat bloku ,pamietajacym czasy 2.0 8v( 115 km) z lat 80 tych

Re: Volkswagen Golf V 1.6 FSI Trendline

Ciesze sie ze jestes zadowolony, co do megane, akurat tak sie zlozylo, ze mam mozliwosc rodzinnego porownania nowego megane i leona tdi, zgadnij z ktorym samochodem jest wiecej problemow.. Sam jezdze v70 z fałwejowym tdi ..i nigdy wiecej. Cokolwiek, nawet toyota, byle nie fałwe.. Dla mnie

SKODA OCTAVIA II 1.6 FSI zagościła pod moją nogą.

Super auto, któremu nie jest w stanie dorównać żadne auto w jego klasie i mało które w klasie wyższej. Chyba sobie takie sprawię.

Golf 5 - jaki silnik 1,4 FSI czy 1,6

Dalej nie wiem , przyznam sie ze chociaz jezdze w miescie to lubie szybką jazde . Teraz posiadam Polo 1,4 jestem w trakcie sprzedazy tego auta , to dynamika jest SUPER , czasami w trasie jak trzeba wyprzedzic potrzebne sa duze obroty

Re: Volkswagen Golf V 1.6 FSI Trendline

Samo v70 jest ok, ot taki rodzinny krazownik i doopowoz, niemniej jednak to jakich "rozrywek" dostarcza mi vw 2,5 Tdi, zamontowany w tymze V70, nie zycze nikomu.. Co do seata i megane obydwa samochody kupione dokladnie w tym samym czasie na poczetku kwietnia tego roku, jezdzone calkiem

Re: Škoda Octavia II Kombi 1.6 FSI

Gość portalu: HTechnologyPower napisał(a): > jest wspaniala > > technologia z Audi A6 mowi sama za siebie > > to wlasciwie Audi A6 Avant ze znaczkiem Śkody Piłeś coś??Ćpałeś może??Ty w ogóle wiesz co mówisz??Przecież to na Golfie jest robione.Z Twojego postu