yaris 1.3 dane techniczne silnika

Piotr Mokwiński

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

Octavia, Duster, Sportage, Yaris i Corolla - tak prezentuje się piątka najczęściej kupowanych przez Polaków samochodów. Sprawdzamy, którą wersją warto się zainteresować, żeby mieć porządne auto, ale nie przepłacić.

TOP 3 samochodów do miasta! Te auta są niezawodne, bezpieczne i mieszczą się wszędzie!

Top 3 miejskich samochodów: które modele najlepiej sprawdzą się na miejskich drogach? Oto nasz wybór.

Najlepsze samochody do 10 tys. zł

Dobre auto w przedziale 5-10 tys. zł? To nie jest łatwe zadanie, ale mimo wszystko postaramy się doradzić, co wybrać [x]

Toyota Yaris po face liftingu

+ Odświeżony Yaris to nadal prymus w dziedzinie bezpieczeństwa. Najbardziej godnym polecenia pozostaje silnik 1.0 - tani w eksploatacji i dynamiczny DANE TECHNICZNE

Numer 5/2005

przejechaliśmy 20 tys. km Kupuj z głową Nissan Micra 1.4, Suzuki Ignis 1.3 i Toyota Yaris 1.0 VVT-i - japońskie auta miejskie Zaprenumeruj auto+ auto + Vip Motoryzacyjne

Wyniki, oceny, dane techniczne

Honda Jazz To najgroźniejszy konkurent. Ma bardzo ciekawie zaprojektowane wnętrze, dobre zawieszenie i znakomity silnik. Wadą jest wysoka cena - japoński miejski minivan czeka na chwilę, gdy spadną opłaty importowe. W Polsce można nabyć tylko jedną odmianę silnikową - 1.3 o

Dane techniczne

zasięg: 616 km Lancia Ypsilon 1.3 JTD segment rynku: klasa B nadwozie: hatchback, 3-drzwiowe silnik: diesel 1251 cm3, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, turbodoładowany moc

Re: Nowa Toyota Yaris 2006?

. immobilizer 6. komputer pokładowy 7. lakierowane zderzaki 8. radio rds, cd, 4 glosniki W tej wersji nie bedzie klimatyzacji. Cena 3 drzwiowej wynosic bedzie 37 900 zł a 5 drzwiowej 39 600 zł acha, no i oczywiscie wszystkie podane dane techniczne dotycza silnika o parametrach 1,0 Mnie sie wygląd auta

Toyota Yaris II vs. Honda City

, to otwieranie bagażnika tylko dźwigienką od środka. Auto prowadziło się pewnie, plastki we wnętrzu miękkie i zachęcające, zawieszenie nie za twarde, a silnik i skrzynia biegów - miodzio. Aha, i kółka jeszcze jakby wizualnie za małe w stosunku do samochodu, ale jak popatrzyć na dane techniczne to

Re: znowu pudlo

osiągi na poziomie Micry 1.2 80KM (w/g danych technicznych producentów), a Yaris 1.3 na poziomie Micry 1.4 88KM. Najtańszy Yaris 1.0 kosztuje 38600zł, zaś najtańszy 1.3 42600zł. Najtańsza Micra 1.2 80KM kosztuje 45300zł, zaś najtańsza 1.4 88KM 54800zł. Jak widać, za cenę poniżej 45000zł można

Re: Jakie auto do jazdy po mieście?

tam dane techniczne, wykresy i testy z prasy. Polecam tez (przede wszystkim) www.trojmiasto.pl/clio . Tam znajdziesz wszystko co Cie interesuje. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam. Odpowiem na każde pytanie. Może pojeździj po

Re: kobieta prosi o pomoc!

slaiderka1 napisała: > chcialabym kupic nowy samochód. Prosze o wasze porady na temat technicznej > jakości wybranych przeze mnie modeli. W gre wchodzą : > yaris 1,0 vvt-i > yaris 1,3 vvt-im > nissan micra 1,2 60Km > nissan micra 1,2 80 km > oraz honda jazz 1

Re: Mitsubishi ASX | pierwsza jazda

Z tymi osiągami to śmieszni są :) Jeździłem Lancerem 1,8 i jest sporo wolniejszy od tego co podają w danych technicznych. 116 kM i 10 s do setki :) Śmieszni są. Będzie pewnie jakieś 13-14 a to znaczna różnica. Ale Mitsubishi to nie jedyna firma oszukująca w ten sposób klientów. Toyota robi

do hierro,wyborca 68

Gość portalu: wyborca68 napisał(a): Fanatyczny,zaślepiony miłosniku Yarisa,rozbujałeś Yarisa do licznikowych 180 km/h? I ci bryknał Ci?Każda szanująca się osoba podaje dane techniczne zaczerpniete od producenta,a nie jakieś niczym nie poparte wypociny.Kierując się twoją logiką miałem

Re: Honda S2200

.0, Boxter 3.2 albo jakieś turbo np. Subaru Impreza. JA nie jeżdżę S2000. Tylko normalnym kompaktem, o znacznie skromniejszych osiągach... Co do porównań danych przez Ciebie - w bezpośrednim porównaniu torowym (tor Sachsenring) kilku aut usportowionych, zorganizowanym przez AutoBild (przedruk w AŚ

Re: fiat uno

Jeżdżę unem 1.0 45km i pozwolę sobie co nieco o nim powiedzieć. Rocznik 93 przejechane nieco ponad 131tys km. Psuło się ogólnie mało. Wady: -strasznie słaby silnik, do setki około 17 czy 18sek wg danych techn. więc nie wiem czemu ktoś tu mówi że 15sto bzdury. Przyspieszenia w ogóle nie ma, na

Re: jeszcze

w trasę i od razu widać chojraków w Seicento, Matizach, Yarisach z silnikiem 1.0 ciągnacych ile fabryka dała i chybocących się przy byle podmuchu wiatru, starych składakach, poldkach na łysych oponach itd. Dzięki Bogu (lub braku pieniędzy) spora część aut w naszym kraju nie ma dobrego

Czesciowo to prawda....

> No ale BMW to BMW (to warte 3 pkt) a Lexus to przeciez ciagle "Tayota".... ...z tym ze Toyota w Europie a szczegolnie w Polsce kojarzy sie z nastepujacymi modelami: Yaris, Auris, Corolla, Avensis Natomiast jest jeszcze swiat poza Europa. Oczywiscie nikt sie nie przyzna ale wielu

Re: Subiektywność ocen

ciężarówkami. Czy dobrze wybrałem okaże się w eksploatacji. Myślę, że poziom techniczny jest dość wyrównany, z tym że w Japonii jest wyższa kultura techniczna i jakości, a Niemcy od lat stosują te same sprawdzone rozwiązania (silnik 1,4-60KM). Trzeba kupić to co ci się podoba (jeżeli masz kasę) lub to

Spokojnie jest z czego wybierać

i odpuściłem temat. Tak więc silnik diesla nie jest wzorem kultury pracy w odróżnieniu od benzyny 3,2, a i nie jest także wzorem oszczędności. Jeśli ktoś spojrzy na fabryczne dane techniczne i zobaczy, że dla diesla z manualną skrzynią zużycie jest 8,8/6,8/7,6 to niech się śmieje w twarz

samochody na autostradzie, wingtip vortices

latwo jest nie doleciec (zaczepic silnikiem o ziemie) lub wzbic sie na wysokosc paru pieter w krytycznym miejscu. jako minimum, musze uznac ze hipotetyczni piloci 757 mieli bardzo duzo szczescia! 1. duzy samolot napedzaja silniki wyrzucaja z siebie cos w rodzaju huraganowiego wiatru, ktory jest

Re: Gazety w Polsce o niemieckich autach - mit czy nie

sie > potem do całkowitej kasacji. Nikt nie poniósł obrażeń!!!! To chyba nie za bardzo dowodzi wyższości aut niemieckich (brak danych porównawczych). > Cóż, w Polsce liczy się tylko cena (tak jakby było to ostateczne kryterium > wyboru) i pewnie jest to jedna z przyczyn, dla

Re: Skoda Octavia 4. I jak?

jesteś w stanie zrezygnować z przestronności i dynamiki? No i z pieniędzy. > > Ciekawią mnie zwłaszcza te techniczne. > > Nie ma normalnych automatów ani nawet CVT, tylko DSG, których raz, że nie lubię > , dwa, że nie mam zaufania co do ich niezawodności. Nie ma silników

Re: Tusk: nie będę prosił USA o zniesienie wiz

starszej części społeczenstwa. > Sklep z elektronika? Masz > racje, Macku - to swiatynia wypelniona glownie tandetnymi > relikwiami Philipsa i takich tam 3 rzutu producentow. Aha, dodajmy > jeszcze, ze porownujemy z Kanada, Jeśli mówisz ojakis Euro-AGD czy innych elektroworldach